Theoretisch, ja. In praktijk zijn er altijd wel een paar die alles wegstemmen waarvan ze nog nooit hebben gehoord. En meestal is 't zelfs overduidelijk. Ze doen maar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:04 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Niet helemaal, want theroretisch zou een hele onbekende actrice die slechts 1 persoon kent en ook meteen zijn/haar favoriete actrice is het toernooi kunnen winnen en dat kan ook niet de bedoeling zijn.
Maar een echt betere oplossing is er ook niet, dus ja...
Net zoiets als democratie dus eigenlijk.
Die stemt ook tegen mensen waarvan hij niets heeft gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:05 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ach, in zo'n geval is er altijd Gorro nog![]()
Ook voor de oorlog waren er al huppelkutjes hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch logisch? Ik krijg altijd zo'n vreemd gevoel wanneer zo'n hedendaags, strak doch talentloos huppelkutje wint van een klassieke vooroorlogse actrice.
Ach ik begrijp de regel best en ik doe wel mee. Het is gewoon erg leuk om te doen. Al zou ik wel graag altijd voor de actrices willen stemmen die in mijn persoonlijke top 10 staan. Ook al staan ze tegen iemand van wie ik nog nooit iets heb gezien. Maar dat lijkt me ook weer moeilijk te controleren net als jouw regel. Nu ben ik gewoon helemaal eerlijk geweest. Maar er stonden wel actrices in waar ik wel films van had gezien maar die ik niet meer voor de geest kon halen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch logisch? Ik krijg altijd zo'n vreemd gevoel wanneer zo'n hedendaags, strak doch talentloos huppelkutje wint van een klassieke vooroorlogse actrice.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:06 schreef ranja het volgende:
En Catherina Zeta-Jones een van de beteren noemen?
Geen idee wie het is, vandaar mijn blancoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat stelt Judith Anderson voor dan
Het is Tracey, blijkbaar.quote:Kan gaar geen Tracy Gold vinden op imdb???
Zeker weten dat het die is?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Het is Tracey, blijkbaar.
http://www.imdb.com/name/nm0325097/
Het rare was dat ik bij sommige actrices via imdb wel achterkwam dat ik films van ze gezien had, maar nog steeds geen flauw idee had wie het waren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:24 schreef Hare het volgende:
Pfff, werkje zeg, ken echt niet alle actrices bij naam, gelukkig bied imdb uitkomst, neemt alleen wat tijd in beslag
Sommige paren waarvan ik beide kende heb ik maar gelaten voor wat ze waren, kon me echt niet boeien wie doorging naar de volgende ronde![]()
Klinkt bekend. Meestal heb ik in dat geval dan ook maar op die ander gestemd. Als ze zo weinig indruk achtergelaten hebben...quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het rare was dat ik bij sommige actrices via imdb wel achterkwam dat ik films van ze gezien had, maar nog steeds geen flauw idee had wie het waren.![]()
!!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Organisatie beslist de rest.
Judith Anderson - Catherine Zeta-Jones
Dan zal er erg veel animo zijn om toernooien te organiseren, denk je niet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
!!!![]()
Corruptie! Als organisator moet je neutraal zijn!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |