Het is Tracey, blijkbaar.quote:Kan gaar geen Tracy Gold vinden op imdb???
Zeker weten dat het die is?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Het is Tracey, blijkbaar.
http://www.imdb.com/name/nm0325097/
Het rare was dat ik bij sommige actrices via imdb wel achterkwam dat ik films van ze gezien had, maar nog steeds geen flauw idee had wie het waren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:24 schreef Hare het volgende:
Pfff, werkje zeg, ken echt niet alle actrices bij naam, gelukkig bied imdb uitkomst, neemt alleen wat tijd in beslag
Sommige paren waarvan ik beide kende heb ik maar gelaten voor wat ze waren, kon me echt niet boeien wie doorging naar de volgende ronde![]()
Klinkt bekend. Meestal heb ik in dat geval dan ook maar op die ander gestemd. Als ze zo weinig indruk achtergelaten hebben...quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het rare was dat ik bij sommige actrices via imdb wel achterkwam dat ik films van ze gezien had, maar nog steeds geen flauw idee had wie het waren.![]()
!!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Organisatie beslist de rest.
Judith Anderson - Catherine Zeta-Jones
Dan zal er erg veel animo zijn om toernooien te organiseren, denk je niet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
!!!![]()
Corruptie! Als organisator moet je neutraal zijn!![]()
Dit vind ik nog niet eens zo gek. Hangt natuurlijk een beetje af van welke films je gezien heb van de twee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Penelope Cruz - Ziyi Zhang 9 - 8
Samenvatting voor de mensen die eens goed willen lachen.
hadden jullie maar eens een film met pilar moeten kijkenquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Famke Janssen - Sally Field 11 - 8
Jessica Alba - Pilar Lopez de Ayala 3 - 1
Samenvatting voor de mensen die eens goed willen lachen.
En soms uitermate irritant. Maar op acteervlak met grote voorsprong superieur aan Janssen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:20 schreef dolle_hond het volgende:
en sally is gewoon een janksmoel
Uiteraard, maar Cruz lijkt soms met de film slechter te worden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dit vind ik nog niet eens zo gek. Hangt natuurlijk een beetje af van welke films je gezien heb van de twee.
ik heb nog geen film gezien die zonder PC slechter zou zijn geweestquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En soms uitermate irritant. Maar op acteervlak met grote voorsprong superieur aan Janssen.
[..]
Uiteraard, maar Cruz lijkt soms met de film slechter te worden.
Abre los Ojos/Todo Sobre mi Madre?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb nog geen film gezien die zonder PC slechter zou zijn geweest
Zal er zometeen nog eens even voor gaan zitten dan.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Morgenavond dicht. Er mogen nog wel wat stemmen komen.
quote:Op maandag 20 juni 2005 20:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Zal er zometeen nog eens even voor gaan zitten dan.
Omdat je het zo lief vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |