volgens imdb nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:00 schreef Sokolsky het volgende:
Heb je nog nooit iets met Emily Watson gezien?
Aangezien de meeste vaste stemmers gestemd hebben, ga ik voor morgenavond.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, hier dus verder. Wanneer sluit deze ronde?
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Aangezien de meeste vaste stemmers gestemd hebben, ga ik voor morgenavond.
Tenzij ik het resultaat niet goed vind. Dan blijft de ronde open tot ik het wel okay vindquote:
Maar das begrijpelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tenzij ik het resultaat niet goed vind. Dan blijft de ronde open tot ik het wel okay vind.
Dat is dus erg binnenkort!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Aangezien de meeste vaste stemmers gestemd hebben, ga ik voor morgenavond.
Mijn god zeg, maar eentje van mijn keuzes doorquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Resultaat kwartfinale
Natalie Portman - Emily Watson 7-18
Nicole Kidman - Kate Winslet 11-15
Audrey Hepburn - Cate Blanchett 10-12
Ingrid Bergman - Julianne Moore 10-11
Ben wel benieuwd geworden naar haar nu. Noem eens een film waarin ze echt de sterren van de hemel speelt?quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:18 schreef California het volgende:
Smaken verschillen, dat was al eens eerder gebleken. En misschien heb je niet genoeg/de juiste films met haar gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |