Dat is nu.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is mooi geweest, om 12u. dicht.
Dat vind ik net jammer, want hier zijn het net de buitenlanders die me geen fuck interesseren.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:25 schreef Sokolsky het volgende:
Veel beter dan bij de acteurs imo. Op een of andere manier krijgen de buitenlanders hier wél een kans.
quote:Op zondag 26 juni 2005 12:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat vind ik net jammer, want hier zijn het net de buitenlanders die me geen fuck interesseren.
Ik meen het. Al de leuke Aziatische dames eruit en al die onderling inwisselbare Zweedse grijze muizen gaan verder.quote:
Van mij mochten ze er allemaal uit. Die Aziatische vrouwen kan ik niet uit elkaar houden.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik meen het. Al de leuke Aziatische dames eruit en al die onderling inwisselbare Zweedse grijze muizen gaan verder.
Gelukkig zijn alle negerinnen er al uit.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Van mij mochten ze er allemaal uit. Die Aziatische vrouwen kan ik niet uit elkaar houden.
Halle Berry en Whoopi Goldberg uit elkaar houden ging nog net.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alle negerinnen er al uit.
Tof trouwens, die topictitel. Zo spontaan ook.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Halle Berry en Whoopi Goldberg uit elkaar houden ging nog net.
Donderdag.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wanneer gaat deze dicht?
Echt hoor, ik snap jou echt niet. We weten onderhand wel dat je niks moet hebben van ouwe troep en dat alles wat nieuw is geweldig is, maar wat wil je nou bereiken met dat soort domme opmerkingen van je?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
* 4e ronde
Susan Sarandon - Lauren Bacall
Emily Watson - Bibi Andersson
Michelle Pfeiffer - Ingrid Bergman
Olivia De Havilland - Helen Hunt
Liv Ullman - Cate Blanchett
Shirley MacLaine - Julianne Moore
Kate Winslet - Scarlett Johansson
Simone Signoret - Eva Marie Saint
Meg Ryan - Audrey Hepburn
Sigourney Weaver - Maggie Smith
Katharine Hepburn - Meryl Streep
Natalie Portman - Anna Paquin
Ingrid Thulin - Grace Kelly
Barbara Sukowa - Catherine Deneuve
Patricia Clarkson - Chloe Sevigny
Faye Dunaway - Nicole Kidman
Woooohooo nog 3 mooie vrouwen in het Tournament. (Winslet, Johansson & Portman)
Of vandaag aangezien velen vandaag hebben gestemd.quote:
Zo dan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Simone Signoret - Eva Marie Saint
Als Hepburn niet zo vreselijk kon overdrijven met haar rollen had ik haar idd ook gekozen. Soms wordt ik gewoon een klein beetje te ziek van haar 'overacting'quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Audrey Hepburn - Katharine Hepburn
Audrey is tof, haar films zijn tof. Maar ik vind haar toch eerder een icoon dan een echt sterke actrice, het is allemaal nogal vaak hetzelfde. Katharine daarentegen is een gigante. Eenvoudig dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |