cereology is vanille, maar iets zachter. Kan niet precies zeggen wat er nog meer in zit, het maakt de vanille iig zachter.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:55 schreef La_Guiri het volgende:
Ok, hier komt weer een geurvraag van mij... Anitra waar ruikt cereology naar en Middle earth turns to rock?
Ok, thanks! Maar is Cereology ook zoet? Hij lijkt me namelijk lekker alleen heb ik het niet zo op Rock Star achtige zoetigheid.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:57 schreef Anitra het volgende:
[..]
creolegy is vanille, maar iets zachter. Kan niet precies zeggen wat er nog meer in zit, het maakt de vanille iig zachter.
Middle earth turns to rocks is als of je bij een waarzegster binnen loopt. Wierrook achtig dus, heel kruidig ook.
Ik heb toch niet gezegd dat ik hem voor je betaal!?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:57 schreef heaven7 het volgende:
Oke de 500 grams versie van Sin skin wordt het, met dank aan Auticia![]()
Die ging rotten bij mij door de olijventakjes.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:34 schreef tonks het volgende:
Heeft iemand die olijfzeep al geprobeert? leek mij wel interessant
Echt? Wat vreemd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die ging rotten bij mij door de olijventakjes.
Maar hij ruikt wel lekker, heel zacht is het.
Nee niet eigenlijk. Ik vond het wel erg, maar niet zo supererg. Het was niet mn lievelingszeep ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Echt? Wat vreemd.
Heb je daar iets over gezegd tegen lush?
Ja maar gratis geld en excuusjes krijgen is altijd leuk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee niet eigenlijk. Ik vond het wel erg, maar niet zo supererg. Het was niet mn lievelingszeep ofzo.
Ik noem een brownievorm.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:45 schreef PeRi het volgende:
Ik zal eens mailen, maar ik geef het niet veel hoop.
Oh dat mag ook hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:32 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik hem voor je betaal!?!
Ja ik weet het. Ik heb ook weleens een nieuw pak Autodrop gekregen. Maar op de een of andere manier denk ik toch dat het hier niets zal uithalen. We zullen t proberen.quote:
The students become the mastersquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:52 schreef Sanne het volgende:
Jullie gaan me nu echt te snel hoor!
Leuk die nieuwe foto's trouwens.
New heb ik ook, die is best wel fijn vind ik, al is het bij mij wel nodig om een conditioner te gebruiken. Ruikt wel lekker al blijft de geur niet enorm hangen. Ik vond Jumping Juniper lekkerder ruiken maar daar wordt zelfs mijn vette hoofdhuid droog van.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:27 schreef Anitra het volgende:
Ik heb net besteld
celestial, abrosiazo heet die scheer gebeuren geloof ik, is voor Rick, dus schat als je dit leest volgende week mag jij je ook scheren met Lush, miranda en milkybar en NEW.
Monstertjes aan gevraagd van jungle en dream wash.
Djen wou trouwens net met Angels Delight wassen, maar ze heeft toch maar Bohemian gepakt want die vind ze heerlijk!
Ben benieuwd!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:59 schreef Maeghan het volgende:
[..]
New heb ik ook, die is best wel fijn vind ik, al is het bij mij wel nodig om een conditioner te gebruiken. Ruikt wel lekker al blijft de geur niet enorm hangen. Ik vond Jumping Juniper lekkerder ruiken maar daar wordt zelfs mijn vette hoofdhuid droog van.
Wat staat die Lush Times trouwens bomvol spelfouten zeg =S En wat staat er dan op de achterkant? "Vertaalt door Janneke, Bonnie, Geeske en Lenneke". Pijnlijk. Misschien moet ik ze (als aanstaand vertaler) maar eens even mailen, dat ik ze tegen een kleine vergoeding (een pot Big of zo) best van hun kromzinnen en spelfouten af wil helpen =P
Das een goed gevuld mandjequote:Op woensdag 8 juni 2005 21:06 schreef Aventura het volgende:
Ehhm, Wiccy, Arabian Bright, stuk Karma, Stuk I Should Coco, stukje Cereology, flesje Bath for Breakfast, stuk Rockstar zeep, Ultimate Shine Shampoo. Heb ok nog de Flying Fox templebalm, maar die staat er niet op
Nog niet geprobeerd, is een proefje. Het lijkt me wel wat voor mij met mn kastanjebruine haar, schijnt er een rode gloed van te krijgen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:08 schreef Anitra het volgende:
[..]
Das een goed gevuld mandje
Die Arabian brigth wat is dat?
Ik heb ze net eventjes gemaild, dus ik ben benieuwd. Ik moet volgend jaar voor m'n opleiding toch nog heel erg veel vertalen, dus het lijkt mij heel leuk als ik daarbij wat werk voor Lush zou kunnen doen haha. Ik moet toch ergens beginnen =)quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:06 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ben benieuwd!!
Sommige stukken zijn niet eens vertaald in het krantje
Dus zeker ook een ideetje voor mij. Ik heb ook last van uitgroei, maar een hekel aan de kapper of er zelf verf in te doen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:14 schreef imago het volgende:
Arabian Bright is het haarmasker waar ik laatst ook over vertelde. Voor mijn haarlengte had ik echter al een halve pot nodig, dus dat is wel zonde. Maar het is lekker spul, ruikt heerlijk, en m'n haar is er echt van gaan glanzen en er zit een rode gloed over. Ik merk vooral dat het iets met m'n haarkleur doet omdat de overgang van uitgroei (bruinig) naar geverfd haar (donkerbruin met een hint rood) nu bijna niet meer opvalt!
Voor mij is scrubben uit den boze. Ik heb een heel fijne en dunne huid, volgens mij beschadig ik het dan enorm.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:22 schreef Sanne het volgende:
Nope.
Het probleem zit hier in de scrubbende factor. Iedere dag scrubben is niet goed voor de meeste huidjes. Misschien voor jou wel, maar voor de meesten echt niet.
Twee á drie keer in de week gebruik ik het. Aquamarina gebruik ik 2 x per dag. Zonder problemen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:26 schreef cloarie het volgende:
Sanne, hoe vaak 'mag' je AOBS dan gebruiken? Ben ik wel benieuwd naar dan! En AquaMarina ernaast werkt dus goed? Moet ik weer naar de Lush![]()
Wat zij zegt dus.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:28 schreef Maeghan het volgende:
Meestal mag je peelings (die ongeveer even hard scrubben als AOBS) zo'n twee à drie keer per week gebruiken. Dat zal dan voor AOBS ook zoiets zijn.
Daar zit ook wat inquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:52 schreef heaven7 het volgende:
Nee, we zijn juist allemaal erg gelukkig, dat is goed voor de economie en voor de algemene sfeer in het land![]()
Ik was het die dat vroeg en idd, ik dacht ook dat het niet goed was om dagelijks te scrubben.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:22 schreef Sanne het volgende:
Nope.
Het probleem zit hier in de scrubbende factor. Iedere dag scrubben is niet goed voor de meeste huidjes. Misschien voor jou wel, maar voor de meesten echt niet.
Ik studeerde daar. Volgens mij legde ik dezelfde route af als jou dan, maar Amsterdam is niet zo ver van Utrechtquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:07 schreef Maeghan het volgende:
Ik weet het. Ik woon bij Rotterdam en studeer in Utrecht. Dan is het toch erg dat er allebei geen Lush zit. Echt heel vervelend. Maar goed, ik moet maandag een pakje ophalen in Hoofddorp =D
weekend en koopavond zijn uitgesloten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:07 schreef E.T. het volgende:
Over die meeting.. Volgens mij heeft Sanne in het begin van de plannen voor de eerste meeting ergens gemeld (nadat ze 't in de winkel had gevraagd) dat weekend en koopavond niet konden..
Douche/badder jij nu ook meer met de Lush spullen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:17 schreef mother-mother het volgende:
[afbeelding]
mijn tvptje
trouwens de helft van wat er op de foto staat is al op![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:33 schreef Anitra het volgende:
[..]
Douche/badder jij nu ook meer met de Lush spullen?
Ik betrap mezelf er op dat ik douchen veel leuker vind nu, was het eerst noodzakelijk kwaad, nu is het heerlijk
Ja dat had ik ook gelezen vandaar dat ik ook dacht en zei dat t 7 augustus niet kon. Is en weekend en koopzondag.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:07 schreef E.T. het volgende:
Over die meeting.. Volgens mij heeft Sanne in het begin van de plannen voor de eerste meeting ergens gemeld (nadat ze 't in de winkel had gevraagd) dat weekend en koopavond niet konden..
10-01-2005.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:39 schreef jessie het volgende:
Auticaa en Sannee jullie hebben toch ook candy fluff? Willen jullie is kijken wat voor datum er bij jullie op staat onder t potje.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:39 schreef jessie het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gelezen vandaar dat ik ook dacht en zei dat t 7 augustus niet kon. Is en weekend en koopzondag.
Auticaa en Sannee jullie hebben toch ook candy fluff? Willen jullie is kijken wat voor datum er bij jullie op staat onder t potje.
13-01-2005.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:43 schreef Auticia het volgende:
[..]
10-01-2005.
Zou het de verpakkingsdatum niet zijn? Poeder bederft toch niet zo snel!?
Medewerkerster of filiaalhoudster van Lush in Den Bosch heeft zich vandaag om 22:22 speciaal geregistreerd om reclame te maken. Ze had ook al een topic geopend die ik voor haar reactie in dit topic op slot had gedaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:45 schreef tonks het volgende:
Waarom was dat van tinkebell spam?
Staat nu op mijn bureau. Ik poeder zelfs mijn handen alleen voor de geurquote:
Lijkt American Dream erop??? Echt waar????quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:09 schreef jessie het volgende:
Ja ik vind dat samen met rockstar en de american dream toch wel t lekkerste geurtje
Ik heb Zaki.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:47 schreef jessie het volgende:
Ik denk t auticaa, staat er bij jou ook muzz voor?
Ok komt ie weer Peri... 1 augustus
Wij delen Zaki.quote:
Dan heb ik Muzzi lekker voor me zelf alleenquote:
Je mag haar hebben. Zaki is toch veeeeel lekkerderquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:25 schreef jessie het volgende:
[..]
Dan heb ik Muzzi lekker voor me zelf alleen![]()
![]()
![]()
Mijn energierekening is met bijna 20 procent gestegen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik douche en badder nu ook echt veul te vaak.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:45 schreef Sanne het volgende:
[..]
Mijn energierekening is met bijna 20 procent gestegen.
Het zal toch niet daaraan liggen?![]()
hey ik heb ook van die lui op mn flessen/postjes staanquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:10 schreef Sanne het volgende:
Het groene stickers lijstje
Imperialis: Justin 20-04-2005
Aquamarina: Caron 18-04-2005
AOBS: Marie 14-03-2005
Breath of fresh air: Justin 27-04-2005
Enchanted Eye cream: Justin 18-03-2005
Freeze: Sam 23-11-2004 (rode kerststicker!)
Happy for Sad: Kris 13-12-2004 (rode kerststicker!)
Happy for Sad (500 ml): Kris 01-03-2005
Retread: Mark (!) 19-04-2005
Flying Fox: Mark (!) 18-03-2005
Love Lettuce: Helen 24-05-2005
Candy Fluff: Zaki 13-01-2005 (stomme witte sticker)
Die zouden we toch extra laat doen. vanwege studieboeken enzo. Ergens eind augustus/begin septemberquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:58 schreef PeRi het volgende:
Lush meet Den Bosch
Menschvolk:
BloodyLotte
Ymme
Misschien:
peri
wanneer:
Ergens in Juli ofzo?
Er is nog geen datum bekend. Maar dit is Lotte dr ding, zij wilde de 'organisatie' wel op zich nemen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:49 schreef ymme het volgende:
[..]
Die zouden we toch extra laat doen. vanwege studieboeken enzo. Ergens eind augustus/begin september
Ik kreeg een paar kleine bultjes. En ja, ik heb een hele pot. Ik kan me niet voorstellen dat iemand interesse heeft, maar als iemand hier dol op Sympathy for the Skin is stuur ik 'm met alle liefde op (tegen de verzendkosten ofzo). Echt balenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:23 schreef PeRi het volgende:
Cloarie: Heb jij ook uitslag gekregen? Bij mij kriebelde het ook echt ontzettend erg.
Ik had nog een proefje, maar jij hebt een hele pot gekocht![]()
Hij is (ruikt) ook best lekker, hij werkt alleen bij mij voor geen meter. Volgens mij vind ik Alkmaar niet lekker ruiken, dus iets niet lekkers tegen iets niet lekkers ruilen heeft alsnog niet veel zinquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:42 schreef heaven7 het volgende:
Hmmm, hij lijkt mij ook wel heel erg lekker
Nee dat kloptquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:48 schreef cloarie het volgende:
[..]
Hij is (ruikt) ook best lekker, hij werkt alleen bij mij voor geen meter. Volgens mij vind ik Alkmaar niet lekker ruiken, dus iets niet lekkers tegen iets niet lekkers ruilen heeft alsnog niet veel zin
Wordt je huid er wel zacht van? En ruikt ie ook lekker?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:55 schreef Funnie het volgende:
ikzelf moet er wennen aan King of Skin.
Ze had me geadviseerd die te gebruiken. Zoals ik normaal mijn baby olie gebruik.
Als je nog nat bent van het douchen dan insmeren. Maar het laat zich niet zo lekker onsmeren. Omdat het dus een blok is. Volgende keer doe ik het gewoon in de douche zelf. Is wat warmer en zal die makkelijker smelten denk ik. Net als de soft touch, ik heb altijd ijskoude kanden, en kan je wachten tot je een ons weegt. Maar het smelt niet. Ik heb hem nu op mijn beeldscherm liggen. is iets warm (in bakje!) en nu kan ik mijn handen er veel beter mee doen
Maar hij is en blijft lekker!
Hij ruikt meer naar banaan, wel een hele zachte geur. Maar misschien vind jij 'm enorm naar vanille ruiken. Er zitten in ieder geval wel zwarte spikkeltjes in, ik neem aan dat dat stukjes vanillestokje zijn. Ga vanmiddag maar even snuffelen, dan hoor ik ik het wel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:55 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee dat kloptIk heb verder geen echte miskopen eigenlijk... Maar hij ruikt naar vanille? Ik ben gek op vanille
Misschien wel. Die rode wangen had ik gelijk de eerste keer al.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:00 schreef heaven7 het volgende:
Misschien moet je het minder vaak gebruiken, wellicht wordt nu de huid geactiveerd om meer talg te gaan produceren omdat je het te vaak "scrubt"?
Ik vind de geur erg ondefinieerbaar. Ik kan de vanille er niet zo snel in ruikenquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:55 schreef jessie het volgende:
Gisterenavond mijn handen ingesmeerd met de sot touch die naar plastic poppen ruikt. En nu werd ik vanmorgen wakker en nu ruiken ze wel lekker naar vanille
Auticaa ruikt die bij jou de volgende dag ook pas naar vanille?
Ik denk dat ik me zo met karma ga douchen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:04 schreef cloarie het volgende:
[..]
Hij ruikt meer naar banaan, wel een hele zachte geur. Maar misschien vind jij 'm enorm naar vanille ruiken. Er zitten in ieder geval wel zwarte spikkeltjes in, ik neem aan dat dat stukjes vanillestokje zijn. Ga vanmiddag maar even snuffelen, dan hoor ik ik het wel.
Heb je Rockstar al geprobeerd?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:10 schreef Funnie het volgende:
Als je huid droog en ruw aanvoelt sympathiseren we niet alleen met je, we kunnen het ons namelijk ook heel goed voorstellen. Hebben we er immers niet allemaal last van? Vooral in de winter als we veel kleding dragen, worden de oliën van ons huidoppervlak geabsorbeerd en krijgen we een droge huid. Daarom hebben we Sympathy for the Skin gemaakt met megaveel hydraterende amandeloliën, cacaoboter, verse organische bananen en een infusie van vanillestokjes. Dus hou nu maar op met medelijden te hebben voor je huid en bedek je lichaam met Sympathy for the Skin. Je medelijden zal snel veranderen in een adoratie voor je huid!
Ik heb gisteren toruwen de banana moon gebruikt. Onder de douche is hij lekkerder dan gewoon zo te ruiken. Ik rook daarna ook heel lekker. Inderdaad naar banaan schuimpjes.![]()
HeeerlijkIk hou van zoet volgens mij...
Sea Vegetable heeft een lekkere frisse geur!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:15 schreef Ripley het volgende:
Ik hou juist van niet zo zoet - vanille en banaan vind ik bijvoorbeeld geen lekkere geuren. Iemand een suggestie voor een lekkere zeep?
Ow, en welke massagebar raden jullie aan, aangezien vriendjelief erg dol is op massages
Karma!! Dat is mijn favoriet. Maar die vind je of heerlijk of smerig...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:15 schreef Ripley het volgende:
Ik hou juist van niet zo zoet - vanille en banaan vind ik bijvoorbeeld geen lekkere geuren. Iemand een suggestie voor een lekkere zeep?
Ow, en welke massagebar raden jullie aan, aangezien vriendjelief erg dol is op massages
Leuk he, dromen over Lushquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:20 schreef Skaai het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik op de boot naar Engeland zat. En ik zag dat er op de boot een Lush én een B-shop was.![]()
![]()
En nu heb ik eigenlijk spijt dat ik niet meegegaan ben, want ik had best eens kunnen kijken of er geen grote stad in de buurt was met een Lush.
Hmm, zepen als Karma, Red Rooster, Demon in the Dark zijn niet zoet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:15 schreef Ripley het volgende:
Ik dacht dat het binnen 10 dagen nadat het geld is afgeschreven van je rekening, wordt bezorgd. Overdag ook volgens mij, en netjes in een doos verpakt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:25 schreef Fiorenza het volgende:
Wat zijn de ervaringen met via internet bestellen?
Hoe lang is de levertijd, wordt het overdag of savonds geleverd? is het netjes verpakt?
of stel ik nu weer een vraag die al 354 keer voorbij gekomen is ?
Uiteraardquote:
Misschien ben jij idd wel een Karma type.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:15 schreef Ripley het volgende:
Haha ik heb zelfs een keer over Lush gedroomd.. terwijl ik er nog nooit geweest ben!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:14 schreef Sanne het volgende:
Skaai en Heaven7 zijn nu in fase twee beland!
Zij dromen nu ook over Lush.
We hebben er één die fase 1 heeft overgeslagen en direct naar fase 2 schiet!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:46 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Haha ik heb zelfs een keer over Lush gedroomd.. terwijl ik er nog nooit geweest ben!
Alleen maar door jullie topics![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Misschien ben jij idd wel een Karma type.
Moet je gewoon even proberen. You love it, or you hate it.
Ik ga wel met je mee
In fase drie ga je overwegen je goedbetaalde vaste baan op te zeggen voor een baantje bij Lush. Alleen al om die 50 procent korting te krijgen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:49 schreef PiperMaru het volgende:
En wat is dan fase 3???
Zaterdagmiddag doen? Voor we dat andere gaan doen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:49 schreef Ripley het volgende:
[..]ben benieuwd naar karma nu
Die boxen vind ik ook wle aantrekkelijk btw
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
In fase drie ga je overwegen je goedbetaalde vaste baan op te zeggen voor een baantje bij Lush. Alleen al om die 50 procent korting te krijgen.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
In fase drie ga je overwegen je goedbetaalde vaste baan op te zeggen voor een baantje bij Lush. Alleen al om die 50 procent korting te krijgen.
Ben alleen vergeten, ambrosia op de foto te zettenquote:
quote:Description:
Temptation is our apple pie soap made with fresh, organic apple juice and spicy cinnamon leaf oil. Apples contain organic acids which are good for stimulating sedentary people. Picture this, ‘Adam, get up off your backside and come over here.’ ‘No, can’t be bothered.’ ‘Here, have an apple then.’ Temptation soap smells sharp, refreshing and spicy. Just wave it under someone’s nose when you want to tempt them into the shower with you.
Ik heb er ook wel wat voor over om daar een stukje van te krijgenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:57 schreef tonks het volgende:
Als het kan zou ik ook wel een stukje temptation van 100 gram willen.. is dat mogenlijk? en hoe duur word het ongeveer inclusief verzenden
Mijn zus vind hem helemaal geweldig ja..quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:26 schreef tonks het volgende:
Had nog een vraag of nog meer mensen Middle earth turns to rock gebruiken? ik vond em echt geweldig
Ik ben nog nooit in een lush winkel geweestquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:28 schreef Skaai het volgende:
ymme, ben je nou ooit al eens in een Lush winkel geweest?
Is het niet zonde om zomaar in de wilde weg via internet te bestellen, zonder dat je weet wat je eigenlijk besteld?
En ik verzeker je, de Lush winkels op zich zijn al heerlijk om alleen in rond te lopen
Ik weet niet precies wat ie kost maar ik neem aan dat het tussen de 3,95 en 4,95 per 100 gram zal zijn (dat kosten alle zepen toch zo'n beetje geloof ik) Verzend zal max 1,56 zijn (heb net ff op de tgp site gekeken) Ik zal er wel op moeten letten dat ze me platte stukken geven zodat het brievenbuspost is en geen pakket.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:57 schreef tonks het volgende:
Als het kan zou ik ook wel een stukje temptation van 100 gram willen.. is dat mogenlijk? en hoe duur word het ongeveer inclusief verzenden
zou je dat dan voor mij willen meebrengen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:38 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ie kost maar ik neem aan dat het tussen de 3,95 en 4,95 per 100 gram zal zijn (dat kosten alle zepen toch zo'n beetje geloof ik) Verzend zal max 1,56 zijn (heb net ff op de tgp site gekeken) Ik zal er wel op moeten letten dat ze me platte stukken geven zodat het brievenbuspost is en geen pakket.
Ik wil ook wel een stukjequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:43 schreef morgaine21 het volgende:
Ik weet 100% zeker dat de temptation te koop is in de vestiging in Maastricht (heb ik speciaal naar uit gekeken)
Ik wil wel een paar stukken kopen en opsturen als mensen hem echt graag willen?
Oeh oeh oeh dat zou tof zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:38 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ie kost maar ik neem aan dat het tussen de 3,95 en 4,95 per 100 gram zal zijn (dat kosten alle zepen toch zo'n beetje geloof ik) Verzend zal max 1,56 zijn (heb net ff op de tgp site gekeken) Ik zal er wel op moeten letten dat ze me platte stukken geven zodat het brievenbuspost is en geen pakket.
* Funnie wil dan ook graag een plat stukje hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:38 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik ook! Dan ben ik je eeuwig dankbaar!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:43 schreef morgaine21 het volgende:
Ik weet 100% zeker dat de temptation te koop is in de vestiging in Maastricht (heb ik speciaal naar uit gekeken)
Ik wil wel een paar stukken kopen en opsturen als mensen hem echt graag willen?
*noteert*quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:47 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ook! Dan ben ik je eeuwig dankbaar!
Ongeveer 70 euro. =) Eigenlijk vooral aan zeepjes, plus een massagebar en twee shampoobars. En dat in een week of drie tijd dan. Maar ik koop hoe dan ook veel cosmetica. Vorig jaar met de kerst was ik ook bijna 100 euro kwijt aan make-up bijv. dus het vliegt er toch wel uit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:12 schreef schatje het volgende:
Hoeveel geld hebben jullie inmiddels uitgegeven aan Lush? Of willen jullie dat liever niet onder ogen zien?
In loop van tijd zo'n 80 -90 euro denk ik in een half jaar tijd (incl. meet). Maar dan heb ik ook de meeste van mijn verzorgingsproducten. Die ik dus nu niet meer koop. Sommige Lush-dingen gaan me te ver en zou ik nooit kopen, zoals bruisballen (een bad van omgerekend 11 gulden!!!) of shampoo van 12 euro per fles. Andere dingen vind ik juist voordelig zoals de shampoobars (doe ik driekwart jaar mee). De zeep is in gebruik niet echt veel duurder dan douchegel (dat gaat veel sneller op). De reinigingsproducten (Babyface dan) gaan ook lang mee, ik doe er nu al maanden mee. De moisturizer houdt het ook lang vol omdat je er weinig van nodig hebt (Celestial iig wel).quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:12 schreef schatje het volgende:
Hoeveel geld hebben jullie inmiddels uitgegeven aan Lush? Of willen jullie dat liever niet onder ogen zien?
Heel veel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:12 schreef schatje het volgende:
Aiquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:19 schreef MUUS het volgende:
Auticia, Mirror Mirror Neck Cream schijnt naar Fever te ruiken.
Even ter info..
hijs fijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:48 schreef PeRi het volgende:
MissyMirjam ik heb post!
Het was een beetje geplet en het dekseltje zat los, maar verder is het heel. Dank je wel!
Zal ik dan morgen een stukkie Soft touch, in een evelop doen! dan heb je het zaterdagquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:24 schreef heaven7 het volgende:
Nou, ik vond het wel jammer dat ik geen proefje kon krijgen van the soft touch.. en in de winkel is er toch teveel (geurtjes) om objectief te kunnen beoordelen, dus ik hou me aanbevolen voor een stukkie hoorHoewel ik wrs toch ga ruilen met PeRi (?)..
Bovendien had ik plakkerige zweethanden want het was erg warm. Geen idee dus of het goed intrekt
Kijk, ik gun iedereen het gevoel van The soft touch! Dat moet je gewoon uitgeprobeert hebben!quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:02 schreef heaven7 het volgende:
Nou bedankt dan maarEn Anitra natuurlijk ook voor het aanbieden
Als je op de rand van je bed zit dan wrijf je het even over je nek en schouders, dan lekker uitsmeren en beetje kneden. Dan gaan liggen en slapen maarquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:08 schreef ymme het volgende:
Ik heb even een vraagje over sleepy head: Moet je deze daarwerkelijk voor het slapen gaan opsmeren? En wat doet die dan met je precies?(wat deed het bij die het al eens gebruikt hebben)
Werkt dat echt zo goed ja!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
Als je op de rand van je bed zit dan wrijf je het even over je nek en schouders, dan lekker uitsmeren en beetje kneden. Dan gaan liggen en slapen maarEcht geweldig, want ik slaap heel weinig, maar heb de laatste week toch wel dubbel zoveel geslapen als ik normaal deed
Het is een leuke/lekker verslavingquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:31 schreef tonks het volgende:
Morgen ga ik ook weer bestellen
Want alles is op
Gelukkig ben ik niet zo verslaafd als jullie
en die mensen maar denkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb echt 10 minuten met mijn neus boven de Rock Star gehangen en "hmm ooh hmm" gezucht.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb echt 10 minuten met mijn neus boven de Rock Star gehangen en "hmm ooh hmm" gezucht.
Ik weet niet of je het heb gezien, maar ik wil ook heeeeel erg graag een stuk temptation. 100 gram ofzo, als ie groter of kleiner uitvalt maakt dat me niet uit. Ik wil gewoon met appeltjes douchenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:50 schreef morgaine21 het volgende:
Ok, dan ga ik morgen wel even langs de lush, gewoon 100gr.?
Als er nog meer gegadigden zijn, hoor ik het graag![]()
Ja!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
is er een appeltjes zeep?
die lijkt me lekker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |