Je mag komen kijken, je zult hier geen enkel legaal spel vindenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:44 schreef Mr-Z het volgende:
ik durf er om te wedden dat jij minimaal 1 legaal spel in je collectie hebt!!!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je mag komen kijken, je zult hier geen enkel legaal spel vinden
computernerdquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je mag komen kijken, je zult hier geen enkel legaal spel vinden
Als ik een spel online wil spelen jat ik gewoon een key uit de winkel....quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:45 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
hmmmz oke
![]()
oh ja ik het Unreal tournement ook nog legaal.. die was 3 euro![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ik een spel online wil spelen jat ik gewoon een key uit de winkel....
Halflife2 ook..... daar zit een heel mooi stickertje in het doosje, foto van maken met je mobiele telefoon en HOPPA je hebt een legale key
Moeten ze maar niet zo stom zijn om de key in het doosje te doen en waar iedereen hem dus kan vindenquote:
wat een belachelijke reden om je gedrag voor jezelf goed te keurenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet zo stom zijn om de key in het doosje te doen en waar iedereen hem dus kan vinden
Dat weet ik ook wel, maar het is een stuk goedkoper dan een spel legaal te kopenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wat een belachelijke reden om je gedrag voor jezelf goed te keuren
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar het is een stuk goedkoper dan een spel legaal te kopen
tsss dat mag nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet zo stom zijn om de key in het doosje te doen en waar iedereen hem dus kan vinden
Zeelandquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:09 schreef Megter het volgende:
Beste stagiairs,
Zaterdag 2 juli en/of vrijdag 1 juli is het feest bij mij in Kloetinge (Zeeland). Laat even via mail (in profiel te vinden) weten welke dag(en) je kan komen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:10 schreef Mr-Z het volgende:
pfff lekker droge opmerking van de stage begeleider..
Ik zei zo: "ik ben over twee weken klaar hier, maar ik kom nog wel af en toe langs"
Hij: " oh leuk.. ik zal wel zwaaien dan "
![]()
![]()
Ja ik denk het ookquote:
Waarom nou weer precies op dagen dat ik er niet benquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:09 schreef Megter het volgende:
Beste stagiairs,
Zaterdag 2 juli en/of vrijdag 1 juli is het feest bij mij in Kloetinge (Zeeland). Laat even via mail (in profiel te vinden) weten welke dag(en) je kan komen
hij klopte dus welquote:1. Teardrop-nl 380
2. jitzzzze 360
3. Fisher 339
4. snellejelle 317
5. Svensational 299
6. JaWi 292
7. Gizmore 284
8. Alicey 238
9. Bupatih 216
10. DracoAkaIk 205
11. Houniet 198
12. Lupa_Solitaria 189
13. Bengeltje 182
13. c0mpleX 182
13. VoreG 182
16. PrintScreen 175
17. Tranceptor 171
18. haagse_elfje 162
18. dolle_hond 162
20. Geitje82 156
Nr1 positie weer te pakkenquote:
natuurlijk.! Weer een nieuwe mooie dag om lekker hard te werken en me nuttig te maken in deze wonderschone wereldquote:
lulligquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik moest vandaag 20 minuten lopen omdat die klote GVU bussen niet rijden
Nou ik zeg 't wel maar doe 't lekker nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
natuurlijk.! Weer een nieuwe mooie dag om lekker hard te werken en me nuttig te maken in deze wonderschone wereld
![]()
![]()
Het wordt gewoon weer een dagje Fok! voor jouquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
Nou ik zeg 't wel maar doe 't lekker niet
wat een rampquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik moest vandaag 20 minuten lopen omdat die klote GVU bussen niet rijden
Ik heb toch niet voor niets een OV kaartquote:
uhmz, dat valt nog te bezien!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het wordt gewoon weer een dagje Fok! voor jou
En wat wil je daarmee zeggen ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:37 schreef JDude het volgende:
Damn, een aantal van jullie posten zelfs meer dan de vaste bezoekers van die Woordassociatiespelletjes enzo
quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:37 schreef JDude het volgende:
Damn, een aantal van jullie posten zelfs meer dan de vaste bezoekers van die Woordassociatiespelletjes enzo
Van welke factoren is dat afhankelijk ?quote:
339 t/m 380 posts is toch eigenlijk helemaal nog niet zoveel ?quote:
of ik niet tussendoor in slaap valquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Van welke factoren is dat afhankelijk ?
Oftewel dat gaat weer een dagje fokken wordenquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
of ik niet tussendoor in slaap val
m'n internet niet uitvalt
m'n oom niet ineens bij me komt
nee, we hebben weleens hoger gezetenquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
339 t/m 380 posts is toch eigenlijk helemaal nog niet zoveel ?
Dat valt inderdaad wel mee.. dat is iets meer als een topic de manquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
339 t/m 380 posts is toch eigenlijk helemaal nog niet zoveel ?
zoietsquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oftewel dat gaat weer een dagje fokken worden
Ik heb wel een mensen gezien die hadden 600 posts op een dag, kijk dat is nou pas ziekquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:40 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad wel mee.. dat is iets meer als een topic de man![]()
juist snelle heeft er weleens +600 gehad, megter ook trouwensquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:40 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad wel mee.. dat is iets meer als een topic de man![]()
Dat zei ik netquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist snelle heeft er weleens +600 gehad, megter ook trouwens
op een 1 of andere manier heb ik genoeg van 't woord vakantiequote:Op donderdag 9 juni 2005 08:40 schreef c0mpleX het volgende:
echt relaxed.. zit net te denken: morgen om 16uur begint mn vakantie
Dit soort opmerkingen worden vanaf de dag van vandaag genegeerdquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:40 schreef c0mpleX het volgende:
echt relaxed.. zit net te denken: morgen om 16uur begint mn vakantie
die is nog steeds opzoek naar nfsu2quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waar blijft dat Jitz-geval eigenlijk
Ik vind dat nou ook altijd klote ja.. iedereen maar patsen dat ze binnenkort klaar zijn, terwijl ik nog 2 weken moetquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
op een 1 of andere manier heb ik genoeg van 't woord vakantie
tot 1 juli
Ik ben er dan denk ik niet.... ligt er een beetje aan of ik nog weekje weggaquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:42 schreef Geitje82 het volgende:
Wie komen er 2 juli allemaal naar Megter?
Ik heb GTA San Andreas binnenquote:
Kweenie ik heb hem vannacht gedownload dus vanmiddag ga ik hem ff uitproberenquote:
Juist dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:46 schreef Cart_man het volgende:
Naar, koop zoiets gewoon.
Krijg hem van het weekend waarschijnlijk...
quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:46 schreef Cart_man het volgende:
Kopen is best wel een eng woord danquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:46 schreef Cart_man het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kopen is best wel een eng woord dan
dat weet ik, ik denk laat k het even verwoorden voor jequote:
Je leert elkaar kennen he na 219 delenquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat weet ik, ik denk laat k het even verwoorden voor je
echte vrienden zijn we met zn allenquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je leert elkaar kennen he na 219 delen
Heb ik eindelijk vrienden gevonden ?quote:
ach een beetjequote:Op donderdag 9 juni 2005 08:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je leert elkaar kennen he na 219 delen
uhmz, heb niet teveel hoopquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk vrienden gevonden ?
En ik maar denken dat ik nu eindelijk vrienden hadquote:
tja, nadenken is voor sommige mensen nog een te leren kunstquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik nu eindelijk vrienden had
Leermoment voor vandaagquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, nadenken is voor sommige mensen nog een te leren kunst
fok draait nog hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:53 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
en ik dacht dat jullie mn vrienden warenmn wereld stort in
En bans zijn er ook nog niet uitgedeeld, dus je kunt gewoon verder met je zoektoch naar vriendenquote:
z'n fok vriendenquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En bans zijn er ook nog niet uitgedeeld, dus je kunt gewoon verder met je zoektocht naar vrienden
ik neem aan dat je 't niet tegen mij hadquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:57 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
nou lekker, dan zoek ik ze wel in een ander topic
quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:57 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
nou lekker, dan zoek ik ze wel in een ander topic
Niet tegen jou in het bijzonder neequote:Op donderdag 9 juni 2005 08:57 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik neem aan dat je 't niet tegen mij had
Je was al bang aan het worden hequote:
ik geloof dat ik blij ben dat ik je niet hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:00 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik zing nou eenmaal graag op zo'n mooie ochtend als dat vandaag is![]()
Zo eng ben ik niet hoor...quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je was al bang aan het worden he
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je was al bang aan het worden he
Gelukkig.. nog iemand die ik blij kan makenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik geloof dat ik blij ben dat ik je niet hoor
waar?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:01 schreef Fisher het volgende:
cool, ik ben de enigste met internet geloof ik hier
hier heeft iedereen het, maar ik maak er als enigste gebruik vanquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:01 schreef Fisher het volgende:
cool, ik ben de enigste met internet geloof ik hier
Misschienquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:02 schreef jitzzzze het volgende:
Een goeiemorgen allemaal,
Mag ik jullie feliciteren met een 7 dagen jubileum?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:02 schreef jitzzzze het volgende:
ik doelde erop dat 't bij de rest niet werkt snuggerequote:Op donderdag 9 juni 2005 09:02 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
hier heeft iedereen het, maar ik maak er als enigste gebruik van
7 dagen jubileum ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:02 schreef jitzzzze het volgende:
Een goedemorgenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:02 schreef jitzzzze het volgende:
ohh toch wel?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik doelde erop dat 't bij de rest niet werkt snuggere
Tis maar wat je leuk vind natuurlijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
een 7 dagen durende hoofdpijn, is dat geen feestje waard?
nee, eerder een trip naar de dokterquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
feestje bij de dokter jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
Dan zal het probleem bij jouw computer liggen..quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik doelde erop dat 't bij de rest niet werkt snuggere
ach merk 't vanzelf hèquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:04 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dan zal het probleem bij jouw computer liggen..
Of jouw computer is wat traag van begrip en binnen niet al te lange tijd zit jij ook zonder..
Dus alvast tot ziens![]()
![]()
Dan wordt de schoonmaakster heel verdrietigquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:05 schreef Fisher het volgende:
mensen ik heb wat hulp nodig...
kan iemand even die receptionist en tweakerd ombrengen voor mij?
bij voorbaat dank
goed hèquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
Maar dat jullie nog steeds niet geband zijn..
of nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan wordt de schoonmaakster heel verdrietig![]()
Neuh, niet echtquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
morning
allemaal lekker geslapen?
Of de tweakerd is heel het netwerk aan het hacken en zit nu al jouw berichten van fok te lezenquote:
morgequote:Op donderdag 9 juni 2005 09:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
morning
Er is toch helemaal geen reden om ons te bannenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
Maar dat jullie nog steeds niet geband zijn..
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Er is toch helemaal geen reden om ons te bannen
hmm, dat durft hij niet.. te bang voor z'n beoordelingquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:06 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Of de tweakerd is heel het netwerk aan het hacken en zit nu al jouw berichten van fok te lezen
veel plezierquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maken jullie het vandaag maar gezellig zonder mij. vandaag moet ik die perslijst afmaken en 600 adressen moet toch wel lukken in een dag hard werken.
Tot zoquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maken jullie het vandaag maar gezellig zonder mij. vandaag moet ik die perslijst afmaken en 600 adressen moet toch wel lukken in een dag hard werken.
Goedemorgen en succesquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
welkom bij de uitgangquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mag ik jullie allemaal welkom heetten ?
Welkom op mijn laatste dag MET stagebegeleider
gaat ie dood?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mag ik jullie allemaal welkom heetten ?
Welkom op mijn laatste dag MET stagebegeleider
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
morning
Nee hij gaat op vakantiequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ben blij dat jullie me zo aardig vindenquote:
ach ja, een illusie is er om in stand gehouden te wordenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben blij dat jullie me zo aardig vinden
Edit je post dan evenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach ja, een illusie is er om in stand gehouden te worden
Ze willen mij dood hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom zijn sommige mensen zo gehaaid? Aardig doen, maar ondertussen mij voor hun karretje spannen
gaat jitz je vermoorden dan?quote:
Loopt die receptioniste weer door de boxen te schreeuwen dan ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
gaat jitz je vermoorden dan?
neem dan meteen tweakerd en receptioniste mee
Jitz-geval, mag ik je verslag hebben ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, ik ben met een onderzoek bezig, en ineens wil iedereen mijn verslag hebben
jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Loopt die receptioniste weer door de boxen te schreeuwen dan ?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kom wel af en toe terug
dat is gewoon een hint van werk eens harderquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, ik ben met een onderzoek bezig, en ineens wil iedereen mijn verslag hebben
wegwezen danquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:16 schreef leolinedance het volgende:
Hoi![]()
Weer te laat gaan slapen![]()
Daarom nu weer f*cking gaar![]()
En moet nog keiveel doen![]()
Ga maar hard aan de slag denk ik![]()
Nee, ze willen hetzelfde onderzoeken. Maar ik ben eerder klaarquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat is gewoon een hint van werk eens harder
ik moet echt eens wakker wordenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ze willen hetzelfde onderzoeken. Maar ik ben eerder klaar
Laat hun het dan gewoon onderzoeken en vraag dan het verslag aan hunquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ze willen hetzelfde onderzoeken. Maar ik ben eerder klaar
het ligt er gewoon aan hoe je normaal defineertquote:
Ja voor dat jitz-geval schijnt dat nogal moeilijk te zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
het ligt er gewoon aan hoe je normaal defineert
Wegwezenquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja voor dat jitz-geval schijnt dat nogal moeilijk te zijn![]()
ach iedereen is verschillend hèquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Verzin je eigen naam maar voor jitzzzze , jitz-geval zeg ik alquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dan maakt ik er wel jitz-dinges vanquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Verzin je eigen naam maar voor jitzzzze , jitz-geval zeg ik al
dan zal ik je er nu maar op wijzen dat ik 't zei ipv jitzquote:
Die is ook al geweestquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dan maakt ik er wel jitz-dinges van![]()
Een pot natquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan zal ik je er nu maar op wijzen dat ik 't zei ipv jitz
Oeps, nu zie ik hetquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan zal ik je er nu maar op wijzen dat ik 't zei ipv jitz
ach ja, ik ben ook nog niet wakkerquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oeps, nu zie ik het![]()
foutje, bedankt![]()
omdat je een luie stagiair bentquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:28 schreef c0mpleX het volgende:
waarom krijg ik op mn laatste 2 dagen nou weer werk?
Omdat je nu maar eens wat moet gaan doen met die luie donder van je !quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:28 schreef c0mpleX het volgende:
waarom krijg ik op mn laatste 2 dagen nou weer werk?
lui? ik post hier toch?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Omdat je nu maar eens wat moet gaan doen met die luie donder van je !
Iedereen is nog aan het slapenquote:
oe vertelquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:32 schreef jitzzzze het volgende:
ik ben zowaar druk bezig..
Maar dan wel met prive dingen
Ik ben ook zwaar druk bezig, ben een CD aan het brandenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:32 schreef jitzzzze het volgende:
ik ben zowaar druk bezig..
Maar dan wel met prive dingen
guy mênquote:
pas maar op!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben ook zwaar druk bezig, ben een CD aan het branden
Zo dat was zwaar werk, even uitrusten hoorquote:
je hebt je kussen bij je?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo dat was zwaar werk, even uitrusten hoor
Een volledige planning om van Leiden naar de Biesbosch te varen. Met waterstanden, getijden, sluizen, alles erop en eraanquote:
de biesbosch is coolquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een volledige planning om van Leiden naar de Biesbosch te varen. Met waterstanden, getijden, sluizen, alles erop en eraan
anders ga je met de auto, is snellerquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een volledige planning om van Leiden naar de Biesbosch te varen. Met waterstanden, getijden, sluizen, alles erop en eraan
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:39 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
anders ga je met de auto, is sneller
Is gelukkig ook niet met familie. Is een zomerkamp waar ik leiding moet spelenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
de biesbosch is cool
varen ook
familie niet
wij gaan de 25ste weer varen
ben je al terug?? ik mis je..quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:41 schreef Fisher het volgende:
mensen ik ga m'n eigen gezeik weer even aanhoren
tot zo
mis me
dat is dan wel beterquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is gelukkig ook niet met familie. Is een zomerkamp waar ik leiding moet spelen
hij nou moet de hele tijd eerst met z'n rechtermuisknop klikken en daarna met z'n 2dequote:Op donderdag 9 juni 2005 09:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ha heren,
Als ik een e-mail wil verwijderen, of een Word programma, is een keer klikken met de muis niet voldoende; dat moet steeds 2 keer.
Is heel bevorderlijk voor RSI; maar dat wil ik niet.
Hoe is dit probleem te verhelpen?
Snappen jullie dit mailtje ? ik snap er namelijk geen fuck van wat nou het probleem is
Dan drukt ie maar op de Delete knop van zn toetsenbordquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij nou moet de hele tijd eerst met z'n rechtermuisknop klikken en daarna met z'n 2de
Dubbelklikken?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ha heren,
Als ik een e-mail wil verwijderen, of een Word programma, is een keer klikken met de muis niet voldoende; dat moet steeds 2 keer.
Snappen jullie dit mailtje ? ik snap er namelijk geen fuck van wat nou het probleem is
tja...quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan drukt ie maar op de Delete knop van zn toetsenbord![]()
Sommige mensen.................
terug sturen: dit probleem is misschien te verhelpen als het probleem duidelijker word uitgelegdquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ha heren,
Dat is ook heel bevordelijk voor RSI inderdaadquote:
geef hem/haar een cursus rsiquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is ook heel bevordelijk voor RSI inderdaad![]()
Het is een haar inderdaad, moet ook wel want alleen vrouwen kunnen zo goed zeikenquote:
tja, laten we niet generaliseren vandaagquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is een haar inderdaad, moet ook wel want alleen vrouwen kunnen zo goed zeiken
Zijn toch geen vrouwen vandaagquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, laten we niet generaliseren vandaag
Het is weer mannendagquote:
dat zal vandaag niet lukken, 't tempo ligt verschrikkelijk laagquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is weer mannendag
De vorige keer dat het mannen dag was, ging ik over mijn PR van aantal posts op een dag heen![]()
Best wel jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat zal vandaag niet lukken, 't tempo ligt verschrikkelijk laag
Welkom in de echte wereldquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:53 schreef Fisher het volgende:
vriendin (18) nog steeds in pubertijd ofzo?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:54 schreef c0mpleX het volgende:
zijn er meer die vandaag veel last hebben van hun hooikoorts?
ach ja, shit happens hè.. je hebt tenminste dit topic geopendquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Best wel ja
oh oh, stagebegeleider zegt net tegen mij dat hij van 11 tot 12 dingen met mij wil bespreken, hij heeft vast mn verslag doorgelezen
Heb zo'n voorgevoel dat mn stage wordt afgekeurd, maar goed boeit me ook niet zo want volgend jaar moet ik toch nog op die school zitten
![]()
Get used to it, vrouwen zijn niet te begrijpenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:53 schreef Fisher het volgende:
vriendin (18) nog steeds in pubertijd ofzo?
Hehe inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach ja, shit happens hè.. je hebt tenminste dit topic geopend
nee, dat zeker nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Get used to it, vrouwen zijn niet te begrijpen
op zn stage?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waar the fuck is iedereen ????
Nou niet bijdehand gaan doen hequote:
Hier, op mn bureaustoelquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
doodquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:57 schreef Fisher het volgende:
leren een leuk gesprek aan te gaan?
wie voelt zich verwant met de ts?
Ja? Heb je er wat aan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:59 schreef Fisher het volgende:
[centraal] De edele kunst van het versieren
wat een hoop nuttige dingen in R&P
Leermomentje van vandaagquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:59 schreef Fisher het volgende:
[centraal] De edele kunst van het versieren
wat een hoop nuttige dingen in R&P
Aan het eind van je stage kom je erachter dat je eigenlijk nog niet zoveel geleerd hebt en dat je genoeg bij kunt lerenquote:
Een echte ICTer wordt niet bruinquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En je kan natuurlijk niet zo goed tegen zonlicht![]()
nee, dat is slecht voor m'n bleke huidquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En je kan natuurlijk niet zo goed tegen zonlicht![]()
Dus daarom kijkt iedereen mij zo vreemd aan, ik ben wel bruin.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een echte ICTer wordt niet bruin
echte ICT-ers zijn melkflessenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een echte ICTer wordt niet bruin
Zal ik het dan maar tegen je zeggen.......quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus daarom kijkt iedereen mij zo vreemd aan, ik ben wel bruin.![]()
En nee, ik ben geen buitenlander, mijn ouders ook niet, mijn hele familie niet. Het komt alleen door de zon
and being proud of it...quote:
Je bent al te laatquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
and being proud of it...
[sub]straks gaan ze mij nog associërenmet tweakerd[sub]
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar tegen je zeggen.......
Zon is niet goed voor een mens
heb 'm al geëditquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je bent al te laat
Mooie sub trouwens
houden jullie geen mail contact?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
heb 'm al geëdit
en telaat, 1juli is tweakerd uit m'n leven verdwenen
Dat hoop je maarquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
heb 'm al geëdit
en telaat, 1juli is tweakerd uit m'n leven verdwenen
nee, ik heb 'm een oud hotmail adres van me gegevenquote:
you've got mailquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, ik heb 'm een oud hotmail adres van me gegeven
ik hoop alleen dat hij me niet aanspreekt op de diploma uitreiking als hij slaagt tenminstequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, ik heb 'm een oud hotmail adres van me gegeven
"leuk was het hé? op stage"quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik hoop alleen dat hij me niet aanspreekt op de diploma uitreiking als hij slaagt tenminste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |