gaat ie dood?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mag ik jullie allemaal welkom heetten ?
Welkom op mijn laatste dag MET stagebegeleider
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
morning
allemaal lekker geslapen?
Nee hij gaat op vakantiequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maken jullie het vandaag maar gezellig zonder mij. vandaag moet ik die perslijst afmaken en 600 adressen moet toch wel lukken in een dag hard werken.
Ben blij dat jullie me zo aardig vindenquote:
ach ja, een illusie is er om in stand gehouden te wordenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben blij dat jullie me zo aardig vinden
Edit je post dan evenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach ja, een illusie is er om in stand gehouden te worden
Ze willen mij dood hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom zijn sommige mensen zo gehaaid? Aardig doen, maar ondertussen mij voor hun karretje spannen
gaat jitz je vermoorden dan?quote:
Loopt die receptioniste weer door de boxen te schreeuwen dan ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
gaat jitz je vermoorden dan?
neem dan meteen tweakerd en receptioniste mee
Jitz-geval, mag ik je verslag hebben ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, ik ben met een onderzoek bezig, en ineens wil iedereen mijn verslag hebben
jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Loopt die receptioniste weer door de boxen te schreeuwen dan ?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kom wel af en toe terug
dat is gewoon een hint van werk eens harderquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, ik ben met een onderzoek bezig, en ineens wil iedereen mijn verslag hebben
wegwezen danquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:16 schreef leolinedance het volgende:
Hoi![]()
Weer te laat gaan slapen![]()
Daarom nu weer f*cking gaar![]()
En moet nog keiveel doen![]()
Ga maar hard aan de slag denk ik![]()
Nee, ze willen hetzelfde onderzoeken. Maar ik ben eerder klaarquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat is gewoon een hint van werk eens harder
ik moet echt eens wakker wordenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ze willen hetzelfde onderzoeken. Maar ik ben eerder klaar
Laat hun het dan gewoon onderzoeken en vraag dan het verslag aan hunquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ze willen hetzelfde onderzoeken. Maar ik ben eerder klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |