nee, eerder een trip naar de dokterquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
een 7 dagen durende hoofdpijn, is dat geen feestje waard?
feestje bij de dokter jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
een 7 dagen durende hoofdpijn, is dat geen feestje waard?
Dan zal het probleem bij jouw computer liggen..quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik doelde erop dat 't bij de rest niet werkt snuggere
ach merk 't vanzelf hèquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:04 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dan zal het probleem bij jouw computer liggen..
Of jouw computer is wat traag van begrip en binnen niet al te lange tijd zit jij ook zonder..
Dus alvast tot ziens![]()
![]()
Dan wordt de schoonmaakster heel verdrietigquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:05 schreef Fisher het volgende:
mensen ik heb wat hulp nodig...
kan iemand even die receptionist en tweakerd ombrengen voor mij?
bij voorbaat dank
goed hèquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
Maar dat jullie nog steeds niet geband zijn..
of nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan wordt de schoonmaakster heel verdrietig![]()
Neuh, niet echtquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
morning
allemaal lekker geslapen?
Of de tweakerd is heel het netwerk aan het hacken en zit nu al jouw berichten van fok te lezenquote:
morgequote:Op donderdag 9 juni 2005 09:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
morning
allemaal lekker geslapen?
Er is toch helemaal geen reden om ons te bannenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
Maar dat jullie nog steeds niet geband zijn..
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Er is toch helemaal geen reden om ons te bannen
hmm, dat durft hij niet.. te bang voor z'n beoordelingquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:06 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Of de tweakerd is heel het netwerk aan het hacken en zit nu al jouw berichten van fok te lezen
veel plezierquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maken jullie het vandaag maar gezellig zonder mij. vandaag moet ik die perslijst afmaken en 600 adressen moet toch wel lukken in een dag hard werken.
Tot zoquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maken jullie het vandaag maar gezellig zonder mij. vandaag moet ik die perslijst afmaken en 600 adressen moet toch wel lukken in een dag hard werken.
Goedemorgen en succesquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
welkom bij de uitgangquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mag ik jullie allemaal welkom heetten ?
Welkom op mijn laatste dag MET stagebegeleider
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |