Aan het eind van je stage kom je erachter dat je eigenlijk nog niet zoveel geleerd hebt en dat je genoeg bij kunt lerenquote:
Een echte ICTer wordt niet bruinquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En je kan natuurlijk niet zo goed tegen zonlicht![]()
nee, dat is slecht voor m'n bleke huidquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En je kan natuurlijk niet zo goed tegen zonlicht![]()
Dus daarom kijkt iedereen mij zo vreemd aan, ik ben wel bruin.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een echte ICTer wordt niet bruin
echte ICT-ers zijn melkflessenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een echte ICTer wordt niet bruin
Zal ik het dan maar tegen je zeggen.......quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus daarom kijkt iedereen mij zo vreemd aan, ik ben wel bruin.![]()
En nee, ik ben geen buitenlander, mijn ouders ook niet, mijn hele familie niet. Het komt alleen door de zon
and being proud of it...quote:
Je bent al te laatquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
and being proud of it...
[sub]straks gaan ze mij nog associërenmet tweakerd[sub]
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar tegen je zeggen.......
Zon is niet goed voor een mens
heb 'm al geëditquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je bent al te laat
Mooie sub trouwens
houden jullie geen mail contact?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
heb 'm al geëdit
en telaat, 1juli is tweakerd uit m'n leven verdwenen
Dat hoop je maarquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
heb 'm al geëdit
en telaat, 1juli is tweakerd uit m'n leven verdwenen
nee, ik heb 'm een oud hotmail adres van me gegevenquote:
you've got mailquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, ik heb 'm een oud hotmail adres van me gegeven
ik hoop alleen dat hij me niet aanspreekt op de diploma uitreiking als hij slaagt tenminstequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, ik heb 'm een oud hotmail adres van me gegeven
"leuk was het hé? op stage"quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik hoop alleen dat hij me niet aanspreekt op de diploma uitreiking als hij slaagt tenminste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |