dat zal vandaag niet lukken, 't tempo ligt verschrikkelijk laagquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is weer mannendag
De vorige keer dat het mannen dag was, ging ik over mijn PR van aantal posts op een dag heen![]()
Best wel jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat zal vandaag niet lukken, 't tempo ligt verschrikkelijk laag
Welkom in de echte wereldquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:53 schreef Fisher het volgende:
vriendin (18) nog steeds in pubertijd ofzo?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:54 schreef c0mpleX het volgende:
zijn er meer die vandaag veel last hebben van hun hooikoorts?
ach ja, shit happens hè.. je hebt tenminste dit topic geopendquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Best wel ja
oh oh, stagebegeleider zegt net tegen mij dat hij van 11 tot 12 dingen met mij wil bespreken, hij heeft vast mn verslag doorgelezen
Heb zo'n voorgevoel dat mn stage wordt afgekeurd, maar goed boeit me ook niet zo want volgend jaar moet ik toch nog op die school zitten
![]()
Get used to it, vrouwen zijn niet te begrijpenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:53 schreef Fisher het volgende:
vriendin (18) nog steeds in pubertijd ofzo?
Hehe inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach ja, shit happens hè.. je hebt tenminste dit topic geopend
nee, dat zeker nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Get used to it, vrouwen zijn niet te begrijpen
op zn stage?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waar the fuck is iedereen ????
Nou niet bijdehand gaan doen hequote:
Hier, op mn bureaustoelquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
doodquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:57 schreef Fisher het volgende:
leren een leuk gesprek aan te gaan?
wie voelt zich verwant met de ts?
Ja? Heb je er wat aan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:59 schreef Fisher het volgende:
[centraal] De edele kunst van het versieren
wat een hoop nuttige dingen in R&P
Leermomentje van vandaagquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:59 schreef Fisher het volgende:
[centraal] De edele kunst van het versieren
wat een hoop nuttige dingen in R&P
Aan het eind van je stage kom je erachter dat je eigenlijk nog niet zoveel geleerd hebt en dat je genoeg bij kunt lerenquote:
Een echte ICTer wordt niet bruinquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En je kan natuurlijk niet zo goed tegen zonlicht![]()
nee, dat is slecht voor m'n bleke huidquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En je kan natuurlijk niet zo goed tegen zonlicht![]()
Dus daarom kijkt iedereen mij zo vreemd aan, ik ben wel bruin.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een echte ICTer wordt niet bruin
echte ICT-ers zijn melkflessenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een echte ICTer wordt niet bruin
Zal ik het dan maar tegen je zeggen.......quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus daarom kijkt iedereen mij zo vreemd aan, ik ben wel bruin.![]()
En nee, ik ben geen buitenlander, mijn ouders ook niet, mijn hele familie niet. Het komt alleen door de zon
and being proud of it...quote:
Je bent al te laatquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
and being proud of it...
[sub]straks gaan ze mij nog associërenmet tweakerd[sub]
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar tegen je zeggen.......
Zon is niet goed voor een mens
heb 'm al geëditquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je bent al te laat
Mooie sub trouwens
houden jullie geen mail contact?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
heb 'm al geëdit
en telaat, 1juli is tweakerd uit m'n leven verdwenen
Dat hoop je maarquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
heb 'm al geëdit
en telaat, 1juli is tweakerd uit m'n leven verdwenen
nee, ik heb 'm een oud hotmail adres van me gegevenquote:
you've got mailquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, ik heb 'm een oud hotmail adres van me gegeven
ik hoop alleen dat hij me niet aanspreekt op de diploma uitreiking als hij slaagt tenminstequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, ik heb 'm een oud hotmail adres van me gegeven
"leuk was het hé? op stage"quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik hoop alleen dat hij me niet aanspreekt op de diploma uitreiking als hij slaagt tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |