pas maar op!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben ook zwaar druk bezig, ben een CD aan het branden
Zo dat was zwaar werk, even uitrusten hoorquote:
je hebt je kussen bij je?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo dat was zwaar werk, even uitrusten hoor
Een volledige planning om van Leiden naar de Biesbosch te varen. Met waterstanden, getijden, sluizen, alles erop en eraanquote:
de biesbosch is coolquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een volledige planning om van Leiden naar de Biesbosch te varen. Met waterstanden, getijden, sluizen, alles erop en eraan
anders ga je met de auto, is snellerquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een volledige planning om van Leiden naar de Biesbosch te varen. Met waterstanden, getijden, sluizen, alles erop en eraan
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:39 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
anders ga je met de auto, is sneller
Is gelukkig ook niet met familie. Is een zomerkamp waar ik leiding moet spelenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
de biesbosch is cool
varen ook
familie niet
wij gaan de 25ste weer varen
ben je al terug?? ik mis je..quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:41 schreef Fisher het volgende:
mensen ik ga m'n eigen gezeik weer even aanhoren
tot zo
mis me
dat is dan wel beterquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is gelukkig ook niet met familie. Is een zomerkamp waar ik leiding moet spelen
hij nou moet de hele tijd eerst met z'n rechtermuisknop klikken en daarna met z'n 2dequote:Op donderdag 9 juni 2005 09:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ha heren,
Als ik een e-mail wil verwijderen, of een Word programma, is een keer klikken met de muis niet voldoende; dat moet steeds 2 keer.
Is heel bevorderlijk voor RSI; maar dat wil ik niet.
Hoe is dit probleem te verhelpen?
Snappen jullie dit mailtje ? ik snap er namelijk geen fuck van wat nou het probleem is
Dan drukt ie maar op de Delete knop van zn toetsenbordquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij nou moet de hele tijd eerst met z'n rechtermuisknop klikken en daarna met z'n 2de
Dubbelklikken?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ha heren,
Als ik een e-mail wil verwijderen, of een Word programma, is een keer klikken met de muis niet voldoende; dat moet steeds 2 keer.
Snappen jullie dit mailtje ? ik snap er namelijk geen fuck van wat nou het probleem is
tja...quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan drukt ie maar op de Delete knop van zn toetsenbord![]()
Sommige mensen.................
terug sturen: dit probleem is misschien te verhelpen als het probleem duidelijker word uitgelegdquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ha heren,
Dat is ook heel bevordelijk voor RSI inderdaadquote:
geef hem/haar een cursus rsiquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is ook heel bevordelijk voor RSI inderdaad![]()
Het is een haar inderdaad, moet ook wel want alleen vrouwen kunnen zo goed zeikenquote:
tja, laten we niet generaliseren vandaagquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is een haar inderdaad, moet ook wel want alleen vrouwen kunnen zo goed zeiken
Zijn toch geen vrouwen vandaagquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, laten we niet generaliseren vandaag
Het is weer mannendagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |