quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:41 schreef Enil het volgende:
Btw, om heel eerlijk (en toch lekker anoniem) te zijn: onder de douche kieper ik het heeeel soms wel eens mijn mondje in
En dat dan omdat het in combi met water echt een enorme plakzooi wordt...
Bleghquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:41 schreef Enil het volgende:
Btw, om heel eerlijk (en toch lekker anoniem) te zijn: onder de douche kieper ik het heeeel soms wel eens mijn mondje in
Jongens zijn toch meestal altijd vies van hun eigen spul!!??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:41 schreef Enil het volgende:
In een reeds gebruikte (om af te drogen na het douchen dus...) handdoek. Dat iig als we samen bezig zijn geweest, mijn vriendin en ik dus...
Als ik zelf bezig ben geweest in een handdoek of een dot toiletpapier.
(Kheb de vissenkom nog maar niet geprobeerd...)
Niet altijd dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:55 schreef DreamyGirl het volgende:
[..]
Jongens zijn toch meestal altijd vies van hun eigen spul!!??
Zoals je hier boven leest inderdaad wel. Ik dus nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:55 schreef DreamyGirl het volgende:
[..]
ach ja, vrouwen likken ook hun vingers af na HET met zichzelf te hebben gedaan...waarom mannen niet hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:56 schreef Enil het volgende:
[..]
Zoals je hier boven leest inderdaad wel. Ik dus nietKzie het probleem eigenlijk niet zo. OEh, sperma, eng, eng, eng
![]()
Niets raars aan imho, mgoed, ik wijk dan kennelijk af ofzo...
Ranzigheid.. nooit van mijn leven!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:59 schreef ivetje het volgende:
[..]
ach ja, vrouwen likken ook hun vingers af na HET met zichzelf te hebben gedaan...waarom mannen niet he
Waarom zou je zo ves van jezelf zijn...je wast je toch enzoquote:
Dude...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:10 schreef oi het volgende:
Nou ik ben niet vies van m'n eigen zaad, maar om het nou op te gaan eten vind ik ook weer 't tegenovergestelde. Onder de douche even de kraan erop en 't glijd zo door 't doucheputje hoor.
En anders gewoon aan een gebruikte handdoek ja.
Maar wat ik me afvraag: als je vaak je eigen kwak doorslikt, helpt dat de stoelgang te bevoorderen? Lijkt me wel lekker eruit glijden als je op de w.c. zit
Het is overal fijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:23 schreef DaDemoMan het volgende:
In combi met water is "not done" sjorren tijdens het douchen is niet fijn. Kieper het dan de wastafel in ofzo? Of tegen een muur.
Ik ga niet helemaal met je mee in de sperma-slik theorie. Persoonlijk vind ik het niet vies maar dat gaat me net te ver.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:56 schreef Enil het volgende:
(BTW, van die mensen die vies zijn van hun eigen spul, vraag ik me af waar ze het laten als ze onder de douche rukken. Je moet eens zien wat voor een troep er naderhand achterblijft. DAT is pas ranzig...)
Hmm, niet iedereen vind dat even plezierigquote:
Daarom kieper ik het soms m'n mond in dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:42 schreef Keksi het volgende:
Vond ooit sperma van huisgenoot in de douche... om 6:30 in de ochtend (dus dat lag er al een tijdje).... jakkes![]()
Nou, ikke niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:55 schreef DreamyGirl het volgende:
[..]
Een gebruikte handdoek hebben we het over. Waar je je mee afgedroogd hebt en die je daarna in de was gooit. Dat gaat er in de was echt wel uit hoor, of draag jij je onderbroeken ook maar 1 keer? Jij smeert het toch ook niet in een wc papiertje om er daarna je reet mee af te vegen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jullie zijn allemaal ZIEK!
in je handdoek? en dan lekker afdrogen??
zelf opsmikkelen Dude!!
neem gewoon een wc papiertje ofzow sick fucks
vogel**fletsh**quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:10 schreef oi het volgende:
In je badkamer heb je toch ook washandjes enzo, waarom haal je 't daarmee niet weg?
Of schiet het uit 't raam...
niet alle meisjes doen dat hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:59 schreef ivetje het volgende:
[..]
ach ja, vrouwen likken ook hun vingers af na HET met zichzelf te hebben gedaan...waarom mannen niet he
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:40 schreef Enil het volgende:
[..]
Daarom kieper ik het soms m'n mond in dus
Als mijn sperma in aanraking komt met water, dan wordt het echt plakkerig als de pest. Het blijft dan gewoon in stromend water aan de vloer/bad/wastafel plakken...
Dan maar 'smikkelen'...
Dude, als je zo over die handdoek gaat beginnen (die natuurlijk eerst weer gewassen wordt...):quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zelf opsmikkelen Dude!!
Juist.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:02 schreef Enil het volgende:
[..]
Dude, als je zo over die handdoek gaat beginnen (die natuurlijk eerst weer gewassen wordt...):
Als jij je kwak door het toilet spoelt, komt het in het riool. Dat gaat naar het water zuiveringsbedrijf. Die maakt er weer drinkwater van, water wat jij dus weer opdrinkt. Iewwww!
Dus: alles is vies, boehoo
Ik snap niet waarom dat spul zo 'vies' zou moeten zijn. Echt, whats-the-big-deal? LEg mij eens uit wat er zo goor aan is...
-Voorvocht reinigt de buis voor de ejaculatiequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:03 schreef -Lay-Z- het volgende:
sperma komt uit hetzelfde buisje als je urine
het is waarschijnlijk gewoon tegen mijn principesquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:12 schreef Enil het volgende:
[..]
-Voorvocht reinigt de buis voor de ejaculatie
-Een paar druppen urine ben ik gelukkig ook niet vies van
Oh oh oh wat zal er veel urine in sperma zitten...
Kzie echt de 'goorheidsfactor' er nog niet van in. Tzal het 'idee' wel zijn, maar welk idee dan? Waar baseer je dat op?
Kwak uit m'n raam slingeren doe ik btw niet aan, daarvan zie ik het nut dus echt nou weer niet
dus voor vrouwen is die urine niet vies maar voor mannen wel?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:03 schreef -Lay-Z- het volgende:
sperma komt uit hetzelfde buisje als je urine![]()
sperma slikken is voor vrouwen zelfs gezond!
Zo wordt het lichaam gewoon aan de spermacellen (het lichaam beschouwt spermacellen als indringers) en verloopt bevruchting gemakkelijker
Voor mannen heeft spermaslikken geen functie. Je lichaam is er al aan gewoon hoor
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:24 schreef -Lay-Z- het volgende:
waarom lezen mensen enkel de eerste regel?
Sperma is dan misschien niet vies, maar na jouw post bekijk ik het bakje pinda's in de kroeg wél met heel andere ogen. Bedankt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ja wat een onzin die veel mensen zó vies zijn van hun sperma.....
Het bakje pinda's op de bar in de kroeg is smeriger.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:10 schreef Jane het volgende:
maar na jouw post bekijk ik het bakje pinda's in de kroeg wél met heel andere ogen. Bedankt.
Mag ik vragen of je een goede verstandhouding had tot je ex-schoonmoeder?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:09 schreef dolledingo het volgende:
Vroegâh heb ik wel eens geloost in de oversized BH van mijn toenmalige schoonmoeder.. spannend doch vermakelijk. Kwam een leuke discussie uit voort tussen mijn schoonouders.
Koekje d'r bij?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:41 schreef Enil het volgende:
Yep...quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:42 schreef Troeta het volgende:
goh, ik wist niet dat het met water zo'n plakkerig zooitje werd.
En GATVER, ik heb een mannelijke huisgenoot gehad die zichzelf vast wel aftrok in de douche en ik heb er nooit op gelet...
Bron?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:03 schreef -Lay-Z- het volgende:
Zo wordt het lichaam gewoon aan de spermacellen (het lichaam beschouwt spermacellen als indringers) en verloopt bevruchting gemakkelijker
Oorsmeer is inderdaad vies, maar met een beetje snot is niks mis.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:27 schreef Taurus het volgende:
Dit is 'n substantie wat uit je eigen lichaam komt! Wat eet je nog meer van jezelf op? Snot of oorsmeer op eten is toch ook goor?![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oorsmeer is inderdaad vies, maar met een beetje snot is niks mis.
Als iemand vies is van zijn eigen lichaam, vermoed ik eerlijk gezegd een minderwaardigheidscomplex o.i.d.
Ben een vrouw, maar vind mijn eigen smaakje![]()
Da's nou ook weer wat anders. Maar ik vind mijn geur en smaak prettig, ook als ik niet geil ben.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:15 schreef Taurus het volgende:
En dat 't echt lekker is is ook onzin.. Het is gewoon geil tijdens seks, maar ik hoef er geen fles van in de koelkast hoor..![]()
Alleen in kwantiteit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja maar een natte vinger is wat anders dan een hap van je eigen zaad....
Als er urine mee zou komen, is dat ook slecht voor het kwaliteit van het sperma. (te zuur, de spermazoiden gaan dood)quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:12 schreef Enil het volgende:
[..]
-Voorvocht reinigt de buis voor de ejaculatie
Weet je wat pas smerig is?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ja wat een onzin die veel mensen zó vies zijn van hun sperma.....
Het bakje pinda's op de bar in de kroeg is smeriger.
Véééééééééél smeriger.
En de deurklink is ook smeriger, en de veters van je schoenen etc etc etc.
Maar ja, smetvrees is een volslagen irrationeel iets, dat blijkt hier maar weer
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:55 schreef DreamyGirl het volgende:
[..]
Eigen zaad stinkt niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
weet je wat pas smerig is?
iemand die uit zn bek stinkt naar zaad!
Ja maar als je dat knopje aangeraakt hebt was je daarna toch gelijk je handenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:50 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Weet je wat pas smerig is?
Zo'n knopje van een zeeppompje, bij het aanrecht.
Daarom juist. Het is iets wat je altijd aan raakt voor dat je je handen wast, en geen mens die dat knopje schoon maakt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:24 schreef oi het volgende:
[..]
Ja maar als je dat knopje aangeraakt hebt was je daarna toch gelijk je handen
Als je er een balletje van maakt kun je honkballen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:05 schreef oi het volgende:
Om ook nog een klein beetje on topic te blijven... Je moet zo'n washandje wel gelijk de was ingooien. Die dingen worden echt keihard.
www.googlism.comquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:26 schreef -DailaLama- het volgende:
off-topic: Hey Sandertje, hoe heet die site ook waar je die lijst met "sander is ... " mee hebt gemaakt in je fotoboek?
Nou maar dit is óók best raar zegquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:45 schreef Taproot het volgende:
Ik geef het soms wel eens aan de planten op de vensterbank![]()
Ooit in een gekke bui heb ik het eens proberen verdampen in zo n aromalamp![]()
Vroeger ving k het op in zo n doekje en begroef k t ergens in de tuin, maar dat werd op den duur een vruchtbare humuslaag waar nu selder op staat te groeien![]()
volgens mij ben ik ook een van de weinigen die het daar mee eens isquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:40 schreef Enil het volgende:
[..]
Als mijn sperma in aanraking komt met water, dan wordt het echt plakkerig als de pest. Het blijft dan gewoon in stromend water aan de vloer/bad/wastafel plakken...
Dan maar 'smikkelen'...
Hij rukte zich ook terwijl jij er naast zat?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:07 schreef Nonneke het volgende:
Mijn eerste vriendje (en tevens ook mn laatste) rukte zich, en daarna smeerde ie ut aan de binnenkant van zn t-shirt......3x raden welk shirt ie de volgende dag gewoon weer aantrok
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vind ik niet zo schokkend, maar dat ie dat shirt dan gewoon de volgende dag weer aantrok...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:16 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Hij rukte zich ook terwijl jij er naast zat?
Ik zou ook niet echt de behoefte voelen om de hand aan mezelf te slaan terwijl je dinnetje naast je op de bank zit.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo schokkend, maar dat ie dat shirt dan gewoon de volgende dag weer aantrok...
Eet het dan op, zou ik zeggen!![]()
Onze relatie was niet super, zeg maar slechtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:16 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Hij rukte zich ook terwijl jij er naast zat?
Lijkt me een vrij bizarre ervaring.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Onze relatie was niet super, zeg maar slechtHij rukte zich altijd als we in bed lagen, en hij d8 dat ik sliep. Ik had helemaal geen zin in dat gedoe, maar 'voelde' (dekens) en hoorde wel alles wattie uitspookte.
gaat het plakken (in je mond, bedoel ik)?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:40 schreef Enil het volgende:
[..]
Dan maar 'smikkelen'...
Sorry voor het offtopic gaan, maar wat is nou bizar eigenlijk? Dat masturbeert waar je partner bij is? Vind ik niet zoveel raars aan. Oké, in dit geval (stiekem en zo) is het misschien een teken dat het niet helemaal lekker gaat in de relatie, maar dat hoeft helemaal niet hoor, imho.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:28 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Lijkt me een vrij bizarre ervaring.
is wel bizarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Sorry voor het offtopic gaan, maar wat is nou bizar eigenlijk? Dat masturbeert waar je partner bij is? Vind ik niet zoveel raars aan. Oké, in dit geval (stiekem en zo) is het misschien een teken dat het niet helemaal lekker gaat in de relatie, maar dat hoeft helemaal niet hoor, imho.
Ik ben te ruimdenkend, merk ik alweer.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
is wel bizar![]()
dan denk je 'wat the fuk?' en 'wat doet ie nou?' of 'heb je mij niet nodig?'
Probeer het eens uit zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:32 schreef SlimShady het volgende:
[..]
gaat het plakken (in je mond, bedoel ik)?
en waar smaakt het naar?
ik vind het niet bizar, geen haar op mijn hoofd die er zelfs maar over denkt om te stoppen met met mezelf spelen als ik in een relatie zit. En ik verwacht ook van mijn partner dat ie er zo over denkt. Gelukkig doet ie dat ook want het is best een opwindend gezichtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
is wel bizar![]()
OK. daar ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:58 schreef owlet het volgende:
[..]
ik vind het niet bizar, geen haar op mijn hoofd die er zelfs maar over denkt om te stoppen met met mezelf spelen als ik in een relatie zit. En ik verwacht ook van mijn partner dat ie er zo over denkt. Gelukkig doet ie dat ook want het is best een opwindend gezicht![]()
serieus?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je zou er nog van schrikken hoeveel vrouwen dat inderdaad niet doen!Of hoeveel vrouwen er vies zijn van hun eigen lichaam en het al eng vinden om er een vinger in te steken.
Heb dat nooit begrepen...
Ik heb ze persoonlijk wel gesproken. En mijn huisarts zei er ook een keer iets over (dat 'ie vaak vrouwen tegenkwam die niet bij zichzelf durfden voelen of hun spiraaltje nog goed zat).quote:
Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb ze persoonlijk wel gesproken. En mijn huisarts zei er ook een keer iets over (dat 'ie vaak vrouwen tegenkwam die niet bij zichzelf durfden voelen of hun spiraaltje nog goed zat).
ik hoef die shit in ieder geval niet in mn mondquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:55 schreef DreamyGirl het volgende:
[..]
als je het doet omdat het sperma 'kleverig' wordt als je het in het water laat ben je niet goed bij je hoofd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is daar nou 'achterlijk' aan. Iemand kan dat toch gewoon lekker vinden? Of geil, of whatever, maar achterlijk vind ik het niet echt.
dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:46 schreef armpitje_ het volgende:
[..]
als je het doet omdat het sperma 'kleverig' wordt als je het in het water laat ben je niet goed bij je hoofd.
iddquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ze moeten er alleen eens een mooier woord voor bedenken.
Idd, het wil nog wel eens vastkleven aan de beenharen oid. Dan liever slikken dan stukjes uit je beenhaar plukkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:38 schreef Tante_Corry het volgende:
[..]
volgens mij ben ik ook een van de weinigen die het daar mee eens is![]()
onder de douche wordt het echt een teringbende! zeker als het op je lichaam komt op een plek waar haar zit! [subtiel omschreven toch?] en af en toe proeven/slikken kan echt geen kwaad, vind het niet lekker ofzo maar ook zeker niet vies![]()
Als m'n vriendin geen zin heeft, en ik blijf maar wakker liggen omdat ik op springen sta, dan ruk ik ook naast d'r. Hebben we beiden geen problemen mee...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:21 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik zou ook niet echt de behoefte voelen om de hand aan mezelf te slaan terwijl je dinnetje naast je op de bank zit.
Tgaat er nou niet echt in als water nee... duh?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:32 schreef SlimShady het volgende:
gaat het plakken (in je mond, bedoel ik)?
en waar smaakt het naar?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:36 schreef armpitje_ het volgende:
het is ook zwaar achterlijk om het onder de douche in je mond te gaan doen terwijl je het dus gewoon weg kan spoelen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is daar nou 'achterlijk' aan. Iemand kan dat toch gewoon lekker vinden? Of geil, of whatever, maar achterlijk vind ik het niet echt.
Dus armpitje. Als je je sperma onder de douche opslurpt omdat je het geil vindt, dan vind je het okee. Als je het echter doet omdat het anders rotzooi (voor jezelf, je huisgenoten e.d.) oplevert, dan ben je niet goed bij je hoofden zwaar achterlijk?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:46 schreef armpitje_ het volgende:
als je het doet omdat het sperma 'kleverig' wordt als je het in het water laat ben je niet goed bij je hoofd.
Nou ja, ik zou er als het op die manier gebeurt inderdaad geen problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Sorry voor het offtopic gaan, maar wat is nou bizar eigenlijk? Dat masturbeert waar je partner bij is? Vind ik niet zoveel raars aan. Oké, in dit geval (stiekem en zo) is het misschien een teken dat het niet helemaal lekker gaat in de relatie, maar dat hoeft helemaal niet hoor, imho.
"spelen"quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maarreh, masturberen is oké.![]()
Dat is het tochquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
beren?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zeik er nooit over, maar dit is toch wel heeeeeel erg...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:54 schreef wootnes het volgende:
[..]
beren?
(engels) faping
uitgesproken als: [fwaeping]
mastruberen is naar mijn idee gezond, je leerd jezelf kennen, je leerd wat jij zelf lekker vind.
ook kan het stres verminderen ...![]()
Snot: zijn ziektekiemen/bacterien/virussen die via de luchtwegen proberen binnen te komen maar die door je neus zijn tegengehouden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:27 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat zelf opeten echt héél ranzig klinken.. Ik heb 't ook wel binnen gehad, maar ik zou 't super raar vinden als mijn vriend 't onder de douche zelf op eet!![]()
En 't argument "je wast jezelf toch enzo" vind ik niet erg geruststellendWat heeft dat er nou mee te maken? Dit is 'n substantie wat uit je eigen lichaam komt! Wat eet je nog meer van jezelf op? Snot of oorsmeer op eten is toch ook goor?
En zo kan ik er nog wel 'n paar bedenken..
Waarom is 't dan zóóó normaal dat je het spul wat vrijkomt bij masturbatie wel op eet?
![]()
Offtopic:quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:54 schreef wootnes het volgende:
[..]
beren?
(engels) faping
uitgesproken als: [fwaeping]
mastruberen is naar mijn idee gezond, je leerd jezelf kennen, je leerd wat jij zelf lekker vind.
ook kan het stres verminderen ...![]()
Eenzijdige simpele geest, wat doe je in forumdeel 51?quote:
kloptquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:26 schreef stribe het volgende:
[..]
Offtopic:
![]()
De Engelse taal beheers je denk ik beter.![]()
strakke actiequote:Op woensdag 8 juni 2005 10:09 schreef dolledingo het volgende:
Vroegâh heb ik wel eens geloost in de oversized BH van mijn toenmalige schoonmoeder.. spannend doch vermakelijk. Kwam een leuke discussie uit voort tussen mijn schoonouders.
meestal wordt het gewoon door het putje weggespoeld ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:56 schreef Enil het volgende:
[..]
Zoals je hier boven leest inderdaad wel. Ik dus nietKzie het probleem eigenlijk niet zo. OEh, sperma, eng, eng, eng
![]()
(BTW, van die mensen die vies zijn van hun eigen spul, vraag ik me af waar ze het laten als ze onder de douche rukken. Je moet eens zien wat voor een troep er naderhand achterblijft. DAT is pas ranzig...)
lees het gehele topic, thnx.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
meestal wordt het gewoon door het putje weggespoeld ?
Jij melkt je prostaat?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:00 schreef Escape2Dawn het volgende:
Als ik vuistje neuk, dan spuit ik mijzelf altijd lekker helemaal onder [afbeelding]
topicje openen? ;pquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
ieuwwwwwwwwquote:
ieuwwwwwww. he bananaman? deze bedoelde ik hoor en niet de jouwequote:Op woensdag 8 juni 2005 19:38 schreef superbezo het volgende:
[..]
Nou, ikke niet.
Tenminste, ik ga het niet slikken na mijn solo-act, maar samen met een meisje vind ik wel opwindend![]()
![]()
iddquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zelf opsmikkelen Dude!!
Mr Crunchy.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:54 schreef Drumkruk het volgende:
heeft er dan niemand gewoon een klein handdoekje naast ze bed liggen?
Ah, bij jou is t dus ook etenstijd nadat je hebt zitten schijten?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Niet altijd dus.
Ik ook niet trwns, is toch gewoon van jezelf?
Bij ons niet, is best wel lekker.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
meestal wordt het gewoon door het putje weggespoeld ?
is het echtquote:Op zondag 3 juli 2005 17:25 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Bij ons niet, is best wel lekker.
Je kan het toch van jezelf proeven.quote:
Dit verschilt per persoon en is ook niet altijd hetzelfde. Sperma smaakt bij iedere man en bij elke orgasme weer anders. De ene keer zoeter dan de andere keer. Zo wordt sperma sterker van smaak en bitterder als een man rookt en veel koffie drinkt. Alleszins ik en mijn vrienden zijn er dol op, er gaat niets verloren.quote:
Op een schone handdoek zou tenslotte raar zijnquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:18 schreef Blind_Guardian het volgende:
Meestal drop ik het in een (gebruikte, uiteraard!) handdoek.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Een vent in De Tv draait door-rubriek.
"Lang haar...da's wel lekker makkelijk.....kun je je lul lekker aan afvegen."!
!1:D !
Die hele zaal geshockeertquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Een vent in De Tv draait door-rubriek.
"Lang haar...da's wel lekker makkelijk.....kun je je lul lekker aan afvegen."!
!1:D !
wat voor een bullshit is dit????quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:03 schreef -Lay-Z- het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:51 schreef Archont het volgende:
[..]
wat voor een bullshit is dit????
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:51 schreef Archont het volgende:
[..]
wat voor een bullshit is dit????
bron: Sperma slikken goed voor zwangere vrouwquote:Het inslikken van sperma vóór de zwangerschap vermindert aanzienlijk de kans op preeclampsie, een gevaarlijke zwangerschapsaandoening, zo blijkt uit een studie van het VU Ziekenhuis en het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC).
Het lichaam van een aanstaande moeder moet het vreemde weefsel van de foetus accepteren, zoals bij een orgaantransplantatie. De opgeloste eiwitmoleculen in sperma laten de moeder wennen aan de kenmerken van de baby, zo ontdekte hoogleraar gynaecologie G. Dekker.
Bij pre-eclampsie, dat naar schatting een op de tien zwangere vrouwen treft, verstoot het immuunsysteem lichaamsvreemde cellen. De aandoening veroorzaakt in een vroeg stadium geen klachten. Later kan pre-eclampsie echter leiden tot hoofdpijn, oogproblemen en misselijkheid. De baby groeit vaak slecht
door gebrek aan voedingsstoffen en zuurstof.
Het is dus beter voor vrouwen die zwanger willen worden, niet voor de rest.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
bron: Sperma slikken goed voor zwangere vrouw
Eh, heb je dat artikeltje überhaupt gelezen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is dus beter voor zwangere vrouwen, niet voor vrouwen die zwanger willen worden.
Helaas mannen, het was leuk geprobeerd
Ja snel, de titel was alleen misleidendquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Eh, heb je dat artikeltje überhaupt gelezen?
Dus helaas, zuigen kreng!
Groot gelijk, ik weet er alles van, en denk ook precies hetzelfde iedere keer. Is echt niet leuk maar onze relatie is ook al meer dan een jaar heel erg slecht. Helaas. En het ergste is nog wel, als je er iets over zegt, doettie het de volgende nacht weerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:34 schreef SlimShady het volgende:
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 01:32 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
is wel bizar![]()
Onanie?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
ja dat heb ik ook eens geprobeerd, maar dat smaakt toch echt nergens naarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:56 schreef Enil het volgende:
[..]
![]()
DUDE als dit geen zeer geslaagde poging tot trollen is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:41 schreef Enil het volgende:
Pcies.. weet je, die vraag moet je eens stellen aan koppeltjes op straat, bij een feestje, of op een festival.. dan krijg je leuke reacties (en vaak krijgen ze nog ruzie ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:18 schreef owlet het volgende:
[..]
Juist.
Waarom zou ik het wel moeten slikken maar mijn vriend absoluut niet? Niemand is er verplicht toe, maar ga nou niet doen alsof er niets ranzigers bestaat...![]()
Ruk je boven de pleequote:Op zondag 14 december 2008 15:07 schreef DeRuphelman het volgende:
ow gewoon op de plee. doorspoelen en weg ermee
Dus dan durf je ook niet te zoenen nadat je partner tussen je benen heeft gelegen? Dan krijg je dat spul tenslotte ook binnen...quote:
Pff. Bij jullie komt er iedere maand een bloederig monster uit de gelikte lichaamsdelenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:03 schreef -Lay-Z- het volgende:
the visual.... its horrendousquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:33 schreef Sandoval het volgende:
Mensen die vies zijn van hun eigen zaad
Normaal zijn daar tissues voor, maar ik 'help' mijn vriendin wel eens met slikken hoor, beetje raar dat ik haar iets zou laten doen waar ik zelf van walg. Misschien errug veel preutse kleintjes in dit topic die op zoek zijn naar het ei van Columbus?
Dus je pijpt ook weleens, en je laat jezelf ook weleens penetreren?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:33 schreef Sandoval het volgende:
Mensen die vies zijn van hun eigen zaad
Normaal zijn daar tissues voor, maar ik 'help' mijn vriendin wel eens met slikken hoor, beetje raar dat ik haar iets zou laten doen waar ik zelf van walg. Misschien errug veel preutse kleintjes in dit topic die op zoek zijn naar het ei van Columbus?
Mensen die niet tegen antwoord op bovenstaande post denken te kunnen doen er verstandig aan de spoiler niet te lezenquote:Op zondag 15 november 2009 17:53 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Dus je pijpt ook weleens, en je laat jezelf ook weleens penetreren?
Je laat je vriendin niks doen in bed wat je niet zelf ook doet?
Wat heeft dat nou met preutsheid te maken. om geen liefhebber te zijn van het eten van je eigen lichaamssappen? Boy eats pussy, girl sucks dick. Elk met de bijbehorende toetjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo wies-lippe, welkom op FOK!quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:55 schreef wies-lippe het volgende:
wat is dat nou weer voor een vraag,
![]()
waar laat jij je sperma?ik slik het lekker door.! mmmmmmmmm !!!
![]()
of licht dat bij jou weer anders ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |