quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:24 schreef -Lay-Z- het volgende:
waarom lezen mensen enkel de eerste regel?
Sperma is dan misschien niet vies, maar na jouw post bekijk ik het bakje pinda's in de kroeg wél met heel andere ogen. Bedankt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ja wat een onzin die veel mensen zó vies zijn van hun sperma.....
Het bakje pinda's op de bar in de kroeg is smeriger.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:10 schreef Jane het volgende:
maar na jouw post bekijk ik het bakje pinda's in de kroeg wél met heel andere ogen. Bedankt.
Mag ik vragen of je een goede verstandhouding had tot je ex-schoonmoeder?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:09 schreef dolledingo het volgende:
Vroegâh heb ik wel eens geloost in de oversized BH van mijn toenmalige schoonmoeder.. spannend doch vermakelijk. Kwam een leuke discussie uit voort tussen mijn schoonouders.
Koekje d'r bij?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:41 schreef Enil het volgende:
Btw, om heel eerlijk (en toch lekker anoniem) te zijn: onder de douche kieper ik het heeeel soms wel eens mijn mondje in
En dat dan omdat het in combi met water echt een enorme plakzooi wordt...
Yep...quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:42 schreef Troeta het volgende:
goh, ik wist niet dat het met water zo'n plakkerig zooitje werd.
En GATVER, ik heb een mannelijke huisgenoot gehad die zichzelf vast wel aftrok in de douche en ik heb er nooit op gelet...
Bron?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:03 schreef -Lay-Z- het volgende:
sperma komt uit hetzelfde buisje als je urine![]()
sperma slikken is voor vrouwen zelfs gezond!
Zo wordt het lichaam gewoon aan de spermacellen (het lichaam beschouwt spermacellen als indringers) en verloopt bevruchting gemakkelijker
Oorsmeer is inderdaad vies, maar met een beetje snot is niks mis.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:27 schreef Taurus het volgende:
Dit is 'n substantie wat uit je eigen lichaam komt! Wat eet je nog meer van jezelf op? Snot of oorsmeer op eten is toch ook goor?![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oorsmeer is inderdaad vies, maar met een beetje snot is niks mis.
Als iemand vies is van zijn eigen lichaam, vermoed ik eerlijk gezegd een minderwaardigheidscomplex o.i.d.
Ben een vrouw, maar vind mijn eigen smaakje![]()
Da's nou ook weer wat anders. Maar ik vind mijn geur en smaak prettig, ook als ik niet geil ben.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:15 schreef Taurus het volgende:
En dat 't echt lekker is is ook onzin.. Het is gewoon geil tijdens seks, maar ik hoef er geen fles van in de koelkast hoor..![]()
Alleen in kwantiteit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja maar een natte vinger is wat anders dan een hap van je eigen zaad....
Als er urine mee zou komen, is dat ook slecht voor het kwaliteit van het sperma. (te zuur, de spermazoiden gaan dood)quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:12 schreef Enil het volgende:
[..]
-Voorvocht reinigt de buis voor de ejaculatie
Weet je wat pas smerig is?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ja wat een onzin die veel mensen zó vies zijn van hun sperma.....
Het bakje pinda's op de bar in de kroeg is smeriger.
Véééééééééél smeriger.
En de deurklink is ook smeriger, en de veters van je schoenen etc etc etc.
Maar ja, smetvrees is een volslagen irrationeel iets, dat blijkt hier maar weer
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:55 schreef DreamyGirl het volgende:
[..]
Jongens zijn toch meestal altijd vies van hun eigen spul!!??
Eigen zaad stinkt niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
weet je wat pas smerig is?
iemand die uit zn bek stinkt naar zaad!
Ja maar als je dat knopje aangeraakt hebt was je daarna toch gelijk je handenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:50 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Weet je wat pas smerig is?
Zo'n knopje van een zeeppompje, bij het aanrecht.
Daarom juist. Het is iets wat je altijd aan raakt voor dat je je handen wast, en geen mens die dat knopje schoon maakt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:24 schreef oi het volgende:
[..]
Ja maar als je dat knopje aangeraakt hebt was je daarna toch gelijk je handen
Als je er een balletje van maakt kun je honkballen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:05 schreef oi het volgende:
Om ook nog een klein beetje on topic te blijven... Je moet zo'n washandje wel gelijk de was ingooien. Die dingen worden echt keihard.
www.googlism.comquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:26 schreef -DailaLama- het volgende:
off-topic: Hey Sandertje, hoe heet die site ook waar je die lijst met "sander is ... " mee hebt gemaakt in je fotoboek?
Nou maar dit is óók best raar zegquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:45 schreef Taproot het volgende:
Ik geef het soms wel eens aan de planten op de vensterbank![]()
Ooit in een gekke bui heb ik het eens proberen verdampen in zo n aromalamp![]()
Vroeger ving k het op in zo n doekje en begroef k t ergens in de tuin, maar dat werd op den duur een vruchtbare humuslaag waar nu selder op staat te groeien![]()
volgens mij ben ik ook een van de weinigen die het daar mee eens isquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:40 schreef Enil het volgende:
[..]
Daarom kieper ik het soms m'n mond in dus
Als mijn sperma in aanraking komt met water, dan wordt het echt plakkerig als de pest. Het blijft dan gewoon in stromend water aan de vloer/bad/wastafel plakken...
Dan maar 'smikkelen'...
Hij rukte zich ook terwijl jij er naast zat?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:07 schreef Nonneke het volgende:
Mijn eerste vriendje (en tevens ook mn laatste) rukte zich, en daarna smeerde ie ut aan de binnenkant van zn t-shirt......3x raden welk shirt ie de volgende dag gewoon weer aantrok
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vind ik niet zo schokkend, maar dat ie dat shirt dan gewoon de volgende dag weer aantrok...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:16 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Hij rukte zich ook terwijl jij er naast zat?
Ik zou ook niet echt de behoefte voelen om de hand aan mezelf te slaan terwijl je dinnetje naast je op de bank zit.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo schokkend, maar dat ie dat shirt dan gewoon de volgende dag weer aantrok...
Eet het dan op, zou ik zeggen!![]()
Onze relatie was niet super, zeg maar slechtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:16 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Hij rukte zich ook terwijl jij er naast zat?
Lijkt me een vrij bizarre ervaring.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Onze relatie was niet super, zeg maar slechtHij rukte zich altijd als we in bed lagen, en hij d8 dat ik sliep. Ik had helemaal geen zin in dat gedoe, maar 'voelde' (dekens) en hoorde wel alles wattie uitspookte.
gaat het plakken (in je mond, bedoel ik)?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:40 schreef Enil het volgende:
[..]
Daarom kieper ik het soms m'n mond in dus
Als mijn sperma in aanraking komt met water, dan wordt het echt plakkerig als de pest. Het blijft dan gewoon in stromend water aan de vloer/bad/wastafel plakken...
Dan maar 'smikkelen'...
Sorry voor het offtopic gaan, maar wat is nou bizar eigenlijk? Dat masturbeert waar je partner bij is? Vind ik niet zoveel raars aan. Oké, in dit geval (stiekem en zo) is het misschien een teken dat het niet helemaal lekker gaat in de relatie, maar dat hoeft helemaal niet hoor, imho.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:28 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Lijkt me een vrij bizarre ervaring.
is wel bizarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Sorry voor het offtopic gaan, maar wat is nou bizar eigenlijk? Dat masturbeert waar je partner bij is? Vind ik niet zoveel raars aan. Oké, in dit geval (stiekem en zo) is het misschien een teken dat het niet helemaal lekker gaat in de relatie, maar dat hoeft helemaal niet hoor, imho.
Ik ben te ruimdenkend, merk ik alweer.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
is wel bizar![]()
dan denk je 'wat the fuk?' en 'wat doet ie nou?' of 'heb je mij niet nodig?'
Probeer het eens uit zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:32 schreef SlimShady het volgende:
[..]
gaat het plakken (in je mond, bedoel ik)?
en waar smaakt het naar?
ik vind het niet bizar, geen haar op mijn hoofd die er zelfs maar over denkt om te stoppen met met mezelf spelen als ik in een relatie zit. En ik verwacht ook van mijn partner dat ie er zo over denkt. Gelukkig doet ie dat ook want het is best een opwindend gezichtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
is wel bizar![]()
dan denk je 'wat the fuk?' en 'wat doet ie nou?' of 'heb je mij niet nodig?'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |