Hmm, niet iedereen vind dat even plezierigquote:
Daarom kieper ik het soms m'n mond in dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:42 schreef Keksi het volgende:
Vond ooit sperma van huisgenoot in de douche... om 6:30 in de ochtend (dus dat lag er al een tijdje).... jakkes![]()
Nou, ikke niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:55 schreef DreamyGirl het volgende:
[..]
Jongens zijn toch meestal altijd vies van hun eigen spul!!??
Een gebruikte handdoek hebben we het over. Waar je je mee afgedroogd hebt en die je daarna in de was gooit. Dat gaat er in de was echt wel uit hoor, of draag jij je onderbroeken ook maar 1 keer? Jij smeert het toch ook niet in een wc papiertje om er daarna je reet mee af te vegen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jullie zijn allemaal ZIEK!
in je handdoek? en dan lekker afdrogen??
zelf opsmikkelen Dude!!
neem gewoon een wc papiertje ofzow sick fucks
vogel**fletsh**quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:10 schreef oi het volgende:
In je badkamer heb je toch ook washandjes enzo, waarom haal je 't daarmee niet weg?
Of schiet het uit 't raam...
niet alle meisjes doen dat hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:59 schreef ivetje het volgende:
[..]
ach ja, vrouwen likken ook hun vingers af na HET met zichzelf te hebben gedaan...waarom mannen niet he
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:40 schreef Enil het volgende:
[..]
Daarom kieper ik het soms m'n mond in dus
Als mijn sperma in aanraking komt met water, dan wordt het echt plakkerig als de pest. Het blijft dan gewoon in stromend water aan de vloer/bad/wastafel plakken...
Dan maar 'smikkelen'...
Dude, als je zo over die handdoek gaat beginnen (die natuurlijk eerst weer gewassen wordt...):quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jullie zijn allemaal ZIEK!
in je handdoek? en dan lekker afdrogen??
zelf opsmikkelen Dude!!
neem gewoon een wc papiertje ofzow sick fucks
Juist.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:02 schreef Enil het volgende:
[..]
Dude, als je zo over die handdoek gaat beginnen (die natuurlijk eerst weer gewassen wordt...):
Als jij je kwak door het toilet spoelt, komt het in het riool. Dat gaat naar het water zuiveringsbedrijf. Die maakt er weer drinkwater van, water wat jij dus weer opdrinkt. Iewwww!
Dus: alles is vies, boehoo
Ik snap niet waarom dat spul zo 'vies' zou moeten zijn. Echt, whats-the-big-deal? LEg mij eens uit wat er zo goor aan is...
-Voorvocht reinigt de buis voor de ejaculatiequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:03 schreef -Lay-Z- het volgende:
sperma komt uit hetzelfde buisje als je urine
het is waarschijnlijk gewoon tegen mijn principesquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:12 schreef Enil het volgende:
[..]
-Voorvocht reinigt de buis voor de ejaculatie
-Een paar druppen urine ben ik gelukkig ook niet vies van
Oh oh oh wat zal er veel urine in sperma zitten...
Kzie echt de 'goorheidsfactor' er nog niet van in. Tzal het 'idee' wel zijn, maar welk idee dan? Waar baseer je dat op?
Kwak uit m'n raam slingeren doe ik btw niet aan, daarvan zie ik het nut dus echt nou weer niet
dus voor vrouwen is die urine niet vies maar voor mannen wel?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:03 schreef -Lay-Z- het volgende:
sperma komt uit hetzelfde buisje als je urine![]()
sperma slikken is voor vrouwen zelfs gezond!
Zo wordt het lichaam gewoon aan de spermacellen (het lichaam beschouwt spermacellen als indringers) en verloopt bevruchting gemakkelijker
Voor mannen heeft spermaslikken geen functie. Je lichaam is er al aan gewoon hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |