quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:41 schreef Enil het volgende:
Btw, om heel eerlijk (en toch lekker anoniem) te zijn: onder de douche kieper ik het heeeel soms wel eens mijn mondje in
En dat dan omdat het in combi met water echt een enorme plakzooi wordt...
Bleghquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:41 schreef Enil het volgende:
Btw, om heel eerlijk (en toch lekker anoniem) te zijn: onder de douche kieper ik het heeeel soms wel eens mijn mondje in
Jongens zijn toch meestal altijd vies van hun eigen spul!!??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:41 schreef Enil het volgende:
In een reeds gebruikte (om af te drogen na het douchen dus...) handdoek. Dat iig als we samen bezig zijn geweest, mijn vriendin en ik dus...
Als ik zelf bezig ben geweest in een handdoek of een dot toiletpapier.
(Kheb de vissenkom nog maar niet geprobeerd...)
Niet altijd dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:55 schreef DreamyGirl het volgende:
[..]
Jongens zijn toch meestal altijd vies van hun eigen spul!!??
Zoals je hier boven leest inderdaad wel. Ik dus nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:55 schreef DreamyGirl het volgende:
[..]
Jongens zijn toch meestal altijd vies van hun eigen spul!!??
ach ja, vrouwen likken ook hun vingers af na HET met zichzelf te hebben gedaan...waarom mannen niet hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:56 schreef Enil het volgende:
[..]
Zoals je hier boven leest inderdaad wel. Ik dus nietKzie het probleem eigenlijk niet zo. OEh, sperma, eng, eng, eng
![]()
Niets raars aan imho, mgoed, ik wijk dan kennelijk af ofzo...
Ranzigheid.. nooit van mijn leven!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:59 schreef ivetje het volgende:
[..]
ach ja, vrouwen likken ook hun vingers af na HET met zichzelf te hebben gedaan...waarom mannen niet he
Waarom zou je zo ves van jezelf zijn...je wast je toch enzoquote:
Dude...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:10 schreef oi het volgende:
Nou ik ben niet vies van m'n eigen zaad, maar om het nou op te gaan eten vind ik ook weer 't tegenovergestelde. Onder de douche even de kraan erop en 't glijd zo door 't doucheputje hoor.
En anders gewoon aan een gebruikte handdoek ja.
Maar wat ik me afvraag: als je vaak je eigen kwak doorslikt, helpt dat de stoelgang te bevoorderen? Lijkt me wel lekker eruit glijden als je op de w.c. zit
Het is overal fijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:23 schreef DaDemoMan het volgende:
In combi met water is "not done" sjorren tijdens het douchen is niet fijn. Kieper het dan de wastafel in ofzo? Of tegen een muur.
Ik ga niet helemaal met je mee in de sperma-slik theorie. Persoonlijk vind ik het niet vies maar dat gaat me net te ver.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:56 schreef Enil het volgende:
(BTW, van die mensen die vies zijn van hun eigen spul, vraag ik me af waar ze het laten als ze onder de douche rukken. Je moet eens zien wat voor een troep er naderhand achterblijft. DAT is pas ranzig...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |