abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74696259
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:13 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Ruk je boven de plee
Hij vindt dat sexy
pi_74697047
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef Leana het volgende:
Ranzigheid.. nooit van mijn leven!
Dus dan durf je ook niet te zoenen nadat je partner tussen je benen heeft gelegen? Dan krijg je dat spul tenslotte ook binnen...
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:03 schreef -Lay-Z- het volgende:
sperma komt uit hetzelfde buisje als je urine
Pff. Bij jullie komt er iedere maand een bloederig monster uit de gelikte lichaamsdelen
pi_74697669
Mensen die vies zijn van hun eigen zaad

Normaal zijn daar tissues voor, maar ik 'help' mijn vriendin wel eens met slikken hoor, beetje raar dat ik haar iets zou laten doen waar ik zelf van walg. Misschien errug veel preutse kleintjes in dit topic die op zoek zijn naar het ei van Columbus?
  zaterdag 14 november 2009 @ 17:28:26 #204
269077 Lano
V van Vrouw
pi_74699117
Lag een keer met mn vriend te vozen in de auto, en toen hadden we dus niets voorhanden om het op te vangen. Toen maar zijn t-shirt gepakt(die hij onder zn trui aanhad), boel opgeveegd. Tijdje later nemen we afscheid, zijn ramen helemaal beslagen natuurlijk. En hij pakt zonder erbij na te denken dat t-shirt en veegt zn ramen droog. En hij heeft al 2 jr zijn auto niet meer gewassen dus zn ramen zitten nog steeds vol met spermavegen
ฝัน
pi_74719516
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 16:33 schreef Sandoval het volgende:

Normaal zijn daar tissues voor, maar ik 'help' mijn vriendin wel eens met slikken hoor, beetje raar dat ik haar iets zou laten doen waar ik zelf van walg. Misschien errug veel preutse kleintjes in dit topic die op zoek zijn naar het ei van Columbus?
the visual.... its horrendous
  zondag 15 november 2009 @ 17:53:56 #206
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_74720162
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 16:33 schreef Sandoval het volgende:

Dus je pijpt ook weleens, en je laat jezelf ook weleens penetreren?
Je laat je vriendin niks doen in bed wat je niet zelf ook doet?

Wat heeft dat nou met preutsheid te maken. om geen liefhebber te zijn van het eten van je eigen lichaamssappen? Boy eats pussy, girl sucks dick. Elk met de bijbehorende toetjes.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_74725114
..en om door te gaan op wat ik hierboven schreef: als je vriendin je net gepijpt heeft en ze zoent je daarna, dan krijg je ook je eigen troep binnen Of slaan de heren hier dat af?

Waar ik niet mee wil zeggen dat je als man dan maar vrolijk uit je eigen rietje moet drinken, maar seks is nou eenmaal vies...
pi_74727690
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:53 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Dus je pijpt ook weleens, en je laat jezelf ook weleens penetreren?
Je laat je vriendin niks doen in bed wat je niet zelf ook doet?

Wat heeft dat nou met preutsheid te maken. om geen liefhebber te zijn van het eten van je eigen lichaamssappen? Boy eats pussy, girl sucks dick. Elk met de bijbehorende toetjes.
Mensen die niet tegen antwoord op bovenstaande post denken te kunnen doen er verstandig aan de spoiler niet te lezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74750092
ik zie dan wel
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_74760021
Fappen is niet meer van de orde...

Gewoon in mijn vriendin, eroverheen, of over mezelf heen, alwaar het natuurlijk netjes opgeruimd wordt.
pi_74770579
wat is dat nou weer voor een vraag,

waar laat jij je sperma? ik slik het lekker door.! mmmmmmmmm !!!

of licht dat bij jou weer anders ?
pi_74771560
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:55 schreef wies-lippe het volgende:
wat is dat nou weer voor een vraag,

waar laat jij je sperma? ik slik het lekker door.! mmmmmmmmm !!!

of licht dat bij jou weer anders ?
Hallo wies-lippe, welkom op FOK!

Doorgaans is het een goed idee om eerst even in je profiel aan te vinken dat je een meisje bent, anders denken veel mensen hier dat je een jongetje bent en gaan ze -smileis posten als ze lezen dat je sperma slikt. Maar als ze zien dat je een meisje bent dan gaan ze natuurlijk -smileis posten, want het zijn natuurlijk jongetjes die het lezen en die vinden het geil.

Hopende u zo genoeg te hebben geinformeerd over uw verblijf op dit forum.

Groetjes, rozenijlpaard.

ps. Sommigen zullen u misschien aanraden om een wies-lippe.rar met bijbehorende inhoud in uw sig te plaatsen. Het beste is om hier bevestigend op te reageren.
pi_74771572
Mijn vrouw vindt het heerlijk om dat zaad een dagje extra te bewaren.
  woensdag 18 november 2009 @ 17:13:49 #214
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74822363
waar ik het laat meestal bij mn een vrouw in de mond of wat dan ook maar wat jullie er allemaal mee doen vind ik vrij verwondelijk en ronduit gezegd ook gewoon smerig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')