Dus dan durf je ook niet te zoenen nadat je partner tussen je benen heeft gelegen? Dan krijg je dat spul tenslotte ook binnen...quote:
Pff. Bij jullie komt er iedere maand een bloederig monster uit de gelikte lichaamsdelenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:03 schreef -Lay-Z- het volgende:
sperma komt uit hetzelfde buisje als je urine![]()
the visual.... its horrendousquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:33 schreef Sandoval het volgende:
Mensen die vies zijn van hun eigen zaad
Normaal zijn daar tissues voor, maar ik 'help' mijn vriendin wel eens met slikken hoor, beetje raar dat ik haar iets zou laten doen waar ik zelf van walg. Misschien errug veel preutse kleintjes in dit topic die op zoek zijn naar het ei van Columbus?
Dus je pijpt ook weleens, en je laat jezelf ook weleens penetreren?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:33 schreef Sandoval het volgende:
Mensen die vies zijn van hun eigen zaad
Normaal zijn daar tissues voor, maar ik 'help' mijn vriendin wel eens met slikken hoor, beetje raar dat ik haar iets zou laten doen waar ik zelf van walg. Misschien errug veel preutse kleintjes in dit topic die op zoek zijn naar het ei van Columbus?
Mensen die niet tegen antwoord op bovenstaande post denken te kunnen doen er verstandig aan de spoiler niet te lezenquote:Op zondag 15 november 2009 17:53 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Dus je pijpt ook weleens, en je laat jezelf ook weleens penetreren?
Je laat je vriendin niks doen in bed wat je niet zelf ook doet?
Wat heeft dat nou met preutsheid te maken. om geen liefhebber te zijn van het eten van je eigen lichaamssappen? Boy eats pussy, girl sucks dick. Elk met de bijbehorende toetjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo wies-lippe, welkom op FOK!quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:55 schreef wies-lippe het volgende:
wat is dat nou weer voor een vraag,
![]()
waar laat jij je sperma?ik slik het lekker door.! mmmmmmmmm !!!
![]()
of licht dat bij jou weer anders ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |