Had je trouwens geen makkelijkere naam kunnen nemen? Of eentje die af te korten is, op een goede manierquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:25 schreef TerroRobbie het volgende:
rondje van de zaak
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Had je trouwens geen makkelijkere naam kunnen nemen? Of eentje die af te korten is, op een goede manier
Same herequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga pro evo spelen. Later
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:32 schreef VoreG het volgende:
Ik ga lekker niet vertellen wat ik ga doen
Bluezz noemt hem al Makkedora, dus die hou ik ook maar aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:25 schreef VoreG het volgende:
Had je trouwens geen makkelijkere naam kunnen nemen? Of eentje die af te korten is, op een goede manier
Dat is inderdaad al een stuk redelijker. Hebben jullie het nou echt er samen over hoe jullie iemand noemen? Zo tijdens het avondeten (na het naked cheff gebeuren). Goh hoe zullen we <naam> noemen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz noemt hem al Makkedora, dus die hou ik ook maar aan.
Een cuba librequote:
Nog steeds ziek, dus geen alcohol voor mij.quote:
Cuba librequote:
Dat is minder jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:49 schreef Vom het volgende:
[..]
Nog steeds ziek, dus geen alcohol voor mij.
Dus als je ff gaat liggen zijn er weer 2 Hools dicht
Oke ik vermoedde al dat het zoiets zou zijn. Niet iets voor mij. Geef mij maar gewoon pilsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Cuba libre
aantal personen: 1
* Ingrediënten:
o 1 borrelglas rum
o Sap van 1/2 citroen
o IJsblokjes
o Cola
* Bereiding:
o Neem de rum het citroensap en veel ijsblokjes, vul aan met cola en garneer met een schijfje citroen
de laatste keer dat ik daar ben geweest heb ik ze daar niet gehad neequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan heb jij ze nog nooit gedronken in de Dominicaanse Republiek
Nee ik ben nog nooit buiten Europa geweestquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan heb jij ze nog nooit gedronken in de Dominicaanse Republiek
mooi werk jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:52 schreef Dos37 het volgende:
Dag mensen
er was dus geen training zijn we maar met een paar man gaan elfen.
En als je dan ff je bed uit bent zijn de batterijen van je muis leegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is minder ja
Het gaat inderdaad nog steeds rap
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:56 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee ik ben nog nooit buiten Europa geweest
Zekerquote:
oooooow pijnlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zeker
vjenne rednex moest kontje gekicked worden
ik trappen hem vol op de kuiten
En dan moet je een niet-snoerloze aansluiten zeker ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:58 schreef Vom het volgende:
[..]
En als je dan ff je bed uit bent zijn de batterijen van je muis leeg
Nee dan ga je batterijen zoekenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan moet je een niet-snoerloze aansluiten zeker ?
Zeker vanaf 5 meterquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:01 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee dan ga je batterijen zoeken
@Dos: dat dialect![]()
*boink, van stoel valt van het lachenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk
Vergeef me mijn domheid op dat gebied, want ik heb heel erg weinig verstand van die dingen![]()
Misschien kun je met Tong mee op cursus?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk
Vergeef me mijn domheid op dat gebied, want ik heb heel erg weinig verstand van die dingen![]()
Dat kan waarschijnlijk geen kwaad, neequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Misschien kun je met Tong mee op cursus?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat dialect ben ik wel gewend hier, alleen kan ik er zelf weinig van.
Dus weer lekker bezig geweestquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:08 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
ZO weer wezen klussen in het huis van een vriend...
Ga eerst maar eens douchen denk ik...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Misschien kun je met Tong mee op cursus?
Dacht ik al, als 9Christensen er weer is goa je dom vedan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik probeer me altijd nog in te houden hier.
jammer dat we in de ban van de mod 3 niet hebben gehaald
Lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus weer lekker bezig geweest
goedenavond,
als je terugkomt staat er een biertje op je te wachten.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dacht ik al, als 9Christensen er weer is goa je dom vedan.
Je hebt me uitgelachen, pilsje kun je vergetenquote:
Waarvoor?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:17 schreef Dos37 het volgende:
Precies 9christensen ga je nog een andere account aanmaken
Als 9christensen bij Heracles voetbaldquote:
Haha nee nog niet.quote:
Nee, gewoon aanmelden adhv een andere e-mailadresquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:21 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Haha nee nog niet.
Zou dat mogen dan, je loginnaam wijzigen?
Nee het kan wel maar dat doen ze nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:21 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Haha nee nog niet.
Zou dat mogen dan, je loginnaam wijzigen?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt me uitgelachen, pilsje kun je vergeten
![]()
En als 'ie dan nummer 8 krijgt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:27 schreef 9christensen het volgende:
Dan houd ik mooi deze![]()
Misschien komt Christensen nog eens bij een topclub
quote:
Ik nu ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Voreggie, de namen komen spontaan uit mijn toetsebord, ik schrik er zelf ook wel eens van
Goed programmaquote:
En nog een heineken ook!! Heeeeel goedquote:
Welk restaurant werk jij?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:34 schreef Vom het volgende:
Goed programma
Zouden ze bij het restaurant waar ik werk ook eens langs moeten sturen
Amor, aan de werf in Utrecht, toplocatie, maar het niveau is "licht' gedaald het afgelope jaarquote:
Ja even pro evo gespeeldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:12 schreef Bos81 het volgende:
was je weg dan ?
Tapas en dergelijke toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef Vom het volgende:
[..]
Amor, aan de werf in Utrecht, toplocatie, maar het niveau is "licht' gedaald het afgelope jaar
quote:
Dat vind ik het geld ook wel waard jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:40 schreef Noca het volgende:
AH heeft een goede reclame, hoegaarden 2 voor de prijs van 1. Ga er morgen maar weer 2 halen denk ik
Speciaal voor jou, ik wist dat dat jou lievelings bier isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En nog een heineken ook!! Heeeeel goed
Nope, mijn favo tapas restaurants in Utrecht zijn El Mundo op de Voorstraat en Dos Locos op de Biltstraat. Mijn vriendin is wel eens in Amor geweest en was niet echt te spreken over de kwaliteit....quote:
Als je Amore bedoelt en ik de resensies lees is het inderdaad niet best:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef Vom het volgende:
Amor, aan de werf in Utrecht, toplocatie, maar het niveau is "licht' gedaald het afgelope jaar
Ik ben er serieus 1x aan begonnen maar toen vroeg je het ook al midden in de nacht en begreep ik er geen drol van.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand potje BloodBowl op fumbbl.com?
ik blijf het proberen
Fantasy (American) football (Tolkien style)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:08 schreef VoreG het volgende:
Wat is BloodBowl?
Er verandert inderdaad niet veel aan de kaart, maar in vergelijking met Amor een stuk beterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Die tapas tent in de biltstraat ben ik wel eens geweest, best lekker maar als je er 2 x bent geweest dan heb je het wel gehad
* Bluezz gaat shameless kijken en op tijd naar bed... wekker mag weer aan het werk morgenochtend
Klinkt als een sport voor Klingonsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:08 schreef VoreG het volgende:
Wat is BloodBowl?
Zoiets. Je speelt met elfs, skavens, orcs etc.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Klinkt als een sport voor Klingons![]()
Trustequote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:11 schreef 9christensen het volgende:
* 9christensen gaat slapen. en in bed nog ff NED 1 kijken
American Football ik weet nog net wat een touchdown is, dus daar begin ik niet aanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Fantasy (American) football (Tolkien style)
Trustee!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:19 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat slapen!
Slaapzzzzzzzzzzzzzzzzzzze
Jah idd. God dit, God datquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:38 schreef VoreG het volgende:
Je ziet wel waarom het programma uitgezonden wordt door de EO....
Mooi dat je het constant kunt herhalen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:34 schreef clauwheee het volgende:
Hoezo laatste minuut syndroomJong Oranje wint andermaal in de laatste minuut
Idd zeg, klein minpuntje.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:38 schreef VoreG het volgende:
Je ziet wel waarom het programma uitgezonden wordt door de EO....
Als je dat kunt blijven doen komt het wel goedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooi dat je het constant kunt herhalen.
Same herequote:
Ik dacht ik meld het gewoon ff, heb ik ook weer wat zinloos aan de borrelpraat toegevoegd.quote:
iddquote:
Hiernaast: één slapend in de master bedroom, de ander in de kiddo bedroomquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:01 schreef clauwheee het volgende:Blijjj..
Waar zijn de vrouwen als ik ze nodig heb?? Ik wil nog ff eentje drinken! Wel alcoholvrij enzo
Zijn Palestijnse opblaaspop functioneert niet meer naar behoren...quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom heb je vrouwen nodig Clauw?
Zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zijn Palestijnse opblaaspop functioneert niet meer naar behoren...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zijn Palestijnse opblaaspop functioneert niet meer naar behoren...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:01 schreef clauwheee het volgende:
Waar zijn de vrouwen als ik ze nodig heb?? Ik wil nog ff eentje drinken! Wel alcoholvrij enzo
Niet? das juist leuk altijdquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:11 schreef tong80 het volgende:
FF weg, vanaf nu heb ik besloten de Hools niet meer terug te lezen. Mijn god.
Ik word niks wijzer en het kost me tijd die ik beter zou kunnen benutten.
Vraag me niet hoe, ik verzin wel iets.
Fok kost sowieso tijd die je beter had kunnen benuttenquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:11 schreef tong80 het volgende:
Ik vermoed dat hij alleen gaat proberen om niet te posten. Hij zal het wel bij preview houden...quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet je dat zeker Tong, dat ga je echt niet volhouden.
wordt je van Fok uberhaubt wijzer ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:11 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:19 schreef tong80 het volgende:
Gaan we vanaf nu belangrijke dingen die in Hools zijn gepost quoten.
Ik begin :
[HOOLS] Het VBL-Café # 739 Welkom terug Amnesiac!
Pascal je bent de puntjes vergeten, "quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wordt je van Fok uberhaubt wijzer ?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga pro evo spelen. Later
daar doe ik niet aan op fokquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pascal je bent de puntjes vergeten, "
Met Ajax de Wefa (quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook een hele avond gespeelt, mooi spel
* clauwheee alvast de vlaggetjes klaar legtquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:22 schreef Suijk het volgende:
De mascotte is bijna jarig, wat gaan wij stoere hools daar aan doen?
Achter het adres van DD komen op een sniekie manier en een enooooooooorme Harry-pop brengenquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:22 schreef Suijk het volgende:
De mascotte is bijna jarig, wat gaan wij stoere hools daar aan doen?
Ik weet het eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:38 schreef Suijk het volgende:
Gefeliciteerd Noca.
Of gecondoleerd, ik weet dat nooit zo goed bij deze gebeurtenis.
Ja vorst aan de grond las ik. Lekker dicht bij Noca dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- vind het een uitstekend moment om naar z'n hol te gaan. Het wordt een niet zo warme nacht dus slapen moet wel lukken. Welterusten!
En nog heb ik je ingehaald.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk ook niet
In het begin postte ik gewoon af en toe op fok, de laatste maanden gaat het wat hard...
Ach ja,ik drink er maar een bacootje op,binnen een paar dagen zit ik alweer op de 25.000quote:
Ik weet waar zijn huis woontquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Achter het adres van DD komen op een sniekie manier en een enooooooooorme Harry-pop brengen
Nou,dan open jij de volgende Hools met die titelquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:avond
waarom geen "In de ban van de Mod 3" als tt
Verkapt, Amnesiac is de nieuwe mod.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:avond
en ik denk dat de meeste hem niet eens kennen hierquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Verkapt, Amnesiac is de nieuwe mod.![]()
omdat 2 nog niet vol isquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:avond
*meldtquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en ik denk dat de meeste hem niet eens kennen hier
gek he als ajaciedquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:43 schreef rubbereend het volgende:
is er al een nieuwe mod?
k sta niet in t lijstje van MM, k denk dat k maar niet ga soliciteren
dr staan wel PSVers op zn lijstquote:
Misschien beschouwt hij jou als de Van Bommel onder de PSV'ers.quote:
Liever niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:avond
We rule!quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:09 schreef DutchGooner het volgende:
en wat zijn we trouwens goed he?
Totaal aantal posts per forum - mei 2005
103234 Onzin voor je leven!
068402 General Chat
066025 Voetbal
ik vind hem (mm) een echte pienaarquote:Op woensdag 8 juni 2005 02:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Misschien beschouwt hij jou als de Van Bommel onder de PSV'ers.![]()
quote:
De hikquote:
jij bent fan van Pienaar ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en met dat soort opmerking ban k jou als eerste
Ik rook nog een peukquote:Op woensdag 8 juni 2005 02:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij bent fan van Pienaar ?
truste tong het was gezellig
nee niet echtquote:Op woensdag 8 juni 2005 02:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij bent fan van Pienaar ?
truste tong het was gezellig
bedoel mm trouwensquote:Op woensdag 8 juni 2005 02:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en met dat soort opmerking ban k jou als eerste
shit dus toch, k begon al ernstig te twijfelen na mn reactie of je nou MM of mij bedoeldequote:Op woensdag 8 juni 2005 02:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bedoel mm trouwens
ik ben ook pitte
quote:7:11 Maastricht 8 Amsterdam C, A'dam Amstel, Utrecht C Intercity 825 NS
geen hole in one's SJquote:Op woensdag 8 juni 2005 07:53 schreef superjoden het volgende:
Goedemorgen, pfff golfen viel niet mee zeg gisteren
nope... het was een clinic, afslaan valt niet meequote:
grote bjoro zegt hoiquote:
Leuk geschreven!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:56 schreef SCH het volgende:
Een MM-achtige spam van de FP
De angst van Rafael
quote:
Leuk goed gedaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:56 schreef SCH het volgende:
Een MM-achtige spam van de FP
De angst van Rafael
OMFG...quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Achter het adres van DD komen op een sniekie manier en een enooooooooorme Harry-pop brengen
Ja je hebt helemaal gelijk...quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
'Vmbo'ers niet gewenst als stagiairs'
Wat een trieste reacties daaro zeg
Ja, die beesten hebben mij ook een paar jaar achtervolgd, ik weet nu waar het op kan uitlopenquote:
hij vloog niet richting hoofddorp tochquote:
Wie gaat er dan ook naar de EO kijken...quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Goedemorgen,
Die documentaire over die hooligans was niet veel aan... Dat geneuzel over god
Maarja dat kon je verwachten bij de EO.
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze weten dat je de helft van de tijd hebt zitten fokken? :p
Congrats!quote:
Zoozoowquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:13 schreef pfaf het volgende:
Onze accomodatie is overigens door de Twentsche Courant Tubantia uitgeroepen tot beste van Twente en Achterhoek, met straatlengte voorsprong op PH Almelo.
Ja dat gekke dingquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die van Deto nog minder met die rare plaat boven de kantine, wat ze daar toch mee willen...
Nope, de 16e...quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:11 schreef Bjoro het volgende:
hee DD, verjaart de mascotte vandaag ?
Whehe.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat gekke ding
gesponserd door witte van moord he
Goede morgen! koffie?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:43 schreef Bos81 het volgende:
Goede morgen
Ja lekkerquote:
* appelsientje schuift een lekker bakje doorquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja lekker
met zonder melk en suiker graag
tis er mis met 1 klontjequote:Op woensdag 8 juni 2005 10:46 schreef appelsientje het volgende:
* appelsientje schuift een lekker bakje door
Goed trouwens dat je zwart drinkt.. dan pas proef je de echte smaak van koffie
Ja, ik vind het zwart gewoon het lekkerst en dan het liefste ook nog sterke koffiequote:Op woensdag 8 juni 2005 10:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje schuift een lekker bakje door
Goed trouwens dat je zwart drinkt.. dan pas proef je de echte smaak van koffie
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:52 schreef Bluezz het volgende:
de ooievaar liep richting de brigittenstraat
Ik drink best veel koffie (5 baken op een hele dag) en als ik daar steeds suiker in doet.. en ik vind het zoete niet zo lekker... en net was Bos81 zegt.. hoe sterker hoe beterquote:
*pfoei*quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:52 schreef Bluezz het volgende:
de ooievaar liep richting de brigittenstraat
Nee maar maak maar wel je borstje natquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:55 schreef Bjoro het volgende:
*pfoei*
* Bjoro maakt zich nog ff geen zorgen !
Oeps ik heb hem al gepost ..quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waar is CAZZO #4?
Als we toch users aan het opgraven zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |