Ik ben er serieus 1x aan begonnen maar toen vroeg je het ook al midden in de nacht en begreep ik er geen drol van.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand potje BloodBowl op fumbbl.com?
ik blijf het proberen
Fantasy (American) football (Tolkien style)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:08 schreef VoreG het volgende:
Wat is BloodBowl?
Er verandert inderdaad niet veel aan de kaart, maar in vergelijking met Amor een stuk beterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Die tapas tent in de biltstraat ben ik wel eens geweest, best lekker maar als je er 2 x bent geweest dan heb je het wel gehad
* Bluezz gaat shameless kijken en op tijd naar bed... wekker mag weer aan het werk morgenochtend
Klinkt als een sport voor Klingonsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:08 schreef VoreG het volgende:
Wat is BloodBowl?
Zoiets. Je speelt met elfs, skavens, orcs etc.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Klinkt als een sport voor Klingons![]()
Trustequote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:11 schreef 9christensen het volgende:
* 9christensen gaat slapen. en in bed nog ff NED 1 kijken
American Football ik weet nog net wat een touchdown is, dus daar begin ik niet aanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Fantasy (American) football (Tolkien style)
Trustee!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:19 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat slapen!
Slaapzzzzzzzzzzzzzzzzzzze
Jah idd. God dit, God datquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:38 schreef VoreG het volgende:
Je ziet wel waarom het programma uitgezonden wordt door de EO....
Mooi dat je het constant kunt herhalen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:34 schreef clauwheee het volgende:
Hoezo laatste minuut syndroomJong Oranje wint andermaal in de laatste minuut
Idd zeg, klein minpuntje.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:38 schreef VoreG het volgende:
Je ziet wel waarom het programma uitgezonden wordt door de EO....
Als je dat kunt blijven doen komt het wel goedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooi dat je het constant kunt herhalen.
Same herequote:
Ik dacht ik meld het gewoon ff, heb ik ook weer wat zinloos aan de borrelpraat toegevoegd.quote:
iddquote:
Hiernaast: één slapend in de master bedroom, de ander in de kiddo bedroomquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:01 schreef clauwheee het volgende:Blijjj..
Waar zijn de vrouwen als ik ze nodig heb?? Ik wil nog ff eentje drinken! Wel alcoholvrij enzo
Zijn Palestijnse opblaaspop functioneert niet meer naar behoren...quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom heb je vrouwen nodig Clauw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |