Zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zijn Palestijnse opblaaspop functioneert niet meer naar behoren...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zijn Palestijnse opblaaspop functioneert niet meer naar behoren...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:01 schreef clauwheee het volgende:
Waar zijn de vrouwen als ik ze nodig heb?? Ik wil nog ff eentje drinken! Wel alcoholvrij enzo
Niet? das juist leuk altijdquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:11 schreef tong80 het volgende:
FF weg, vanaf nu heb ik besloten de Hools niet meer terug te lezen. Mijn god.
Ik word niks wijzer en het kost me tijd die ik beter zou kunnen benutten.
Vraag me niet hoe, ik verzin wel iets.
Fok kost sowieso tijd die je beter had kunnen benuttenquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:11 schreef tong80 het volgende:
Ik vermoed dat hij alleen gaat proberen om niet te posten. Hij zal het wel bij preview houden...quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet je dat zeker Tong, dat ga je echt niet volhouden.
wordt je van Fok uberhaubt wijzer ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:11 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:19 schreef tong80 het volgende:
Gaan we vanaf nu belangrijke dingen die in Hools zijn gepost quoten.
Ik begin :
[HOOLS] Het VBL-Café # 739 Welkom terug Amnesiac!
Pascal je bent de puntjes vergeten, "quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wordt je van Fok uberhaubt wijzer ?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga pro evo spelen. Later
daar doe ik niet aan op fokquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pascal je bent de puntjes vergeten, "
Met Ajax de Wefa (quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook een hele avond gespeelt, mooi spel
* clauwheee alvast de vlaggetjes klaar legtquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:22 schreef Suijk het volgende:
De mascotte is bijna jarig, wat gaan wij stoere hools daar aan doen?
Achter het adres van DD komen op een sniekie manier en een enooooooooorme Harry-pop brengenquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:22 schreef Suijk het volgende:
De mascotte is bijna jarig, wat gaan wij stoere hools daar aan doen?
Ik weet het eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:38 schreef Suijk het volgende:
Gefeliciteerd Noca.
Of gecondoleerd, ik weet dat nooit zo goed bij deze gebeurtenis.
Ja vorst aan de grond las ik. Lekker dicht bij Noca dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- vind het een uitstekend moment om naar z'n hol te gaan. Het wordt een niet zo warme nacht dus slapen moet wel lukken. Welterusten!
En nog heb ik je ingehaald.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk ook niet
In het begin postte ik gewoon af en toe op fok, de laatste maanden gaat het wat hard...
Ach ja,ik drink er maar een bacootje op,binnen een paar dagen zit ik alweer op de 25.000quote:
Ik weet waar zijn huis woontquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Achter het adres van DD komen op een sniekie manier en een enooooooooorme Harry-pop brengen
Nou,dan open jij de volgende Hools met die titelquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:avond
waarom geen "In de ban van de Mod 3" als tt
Verkapt, Amnesiac is de nieuwe mod.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:avond
en ik denk dat de meeste hem niet eens kennen hierquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Verkapt, Amnesiac is de nieuwe mod.![]()
omdat 2 nog niet vol isquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:avond
*meldtquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en ik denk dat de meeste hem niet eens kennen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |