Ik weet het eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:38 schreef Suijk het volgende:
Gefeliciteerd Noca.
Of gecondoleerd, ik weet dat nooit zo goed bij deze gebeurtenis.
Ja vorst aan de grond las ik. Lekker dicht bij Noca dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- vind het een uitstekend moment om naar z'n hol te gaan. Het wordt een niet zo warme nacht dus slapen moet wel lukken. Welterusten!
En nog heb ik je ingehaald.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk ook niet
In het begin postte ik gewoon af en toe op fok, de laatste maanden gaat het wat hard...
Ach ja,ik drink er maar een bacootje op,binnen een paar dagen zit ik alweer op de 25.000quote:
Ik weet waar zijn huis woontquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Achter het adres van DD komen op een sniekie manier en een enooooooooorme Harry-pop brengen
Nou,dan open jij de volgende Hools met die titelquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:avond
waarom geen "In de ban van de Mod 3" als tt
Verkapt, Amnesiac is de nieuwe mod.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:avond
en ik denk dat de meeste hem niet eens kennen hierquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Verkapt, Amnesiac is de nieuwe mod.![]()
omdat 2 nog niet vol isquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:avond
*meldtquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en ik denk dat de meeste hem niet eens kennen hier
gek he als ajaciedquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:43 schreef rubbereend het volgende:
is er al een nieuwe mod?
k sta niet in t lijstje van MM, k denk dat k maar niet ga soliciteren
dr staan wel PSVers op zn lijstquote:
Misschien beschouwt hij jou als de Van Bommel onder de PSV'ers.quote:
Liever niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:avond
We rule!quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:09 schreef DutchGooner het volgende:
en wat zijn we trouwens goed he?
Totaal aantal posts per forum - mei 2005
103234 Onzin voor je leven!
068402 General Chat
066025 Voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |