En nog een heineken ook!! Heeeeel goedquote:
Welk restaurant werk jij?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:34 schreef Vom het volgende:
Goed programma
Zouden ze bij het restaurant waar ik werk ook eens langs moeten sturen
Amor, aan de werf in Utrecht, toplocatie, maar het niveau is "licht' gedaald het afgelope jaarquote:
Ja even pro evo gespeeldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:12 schreef Bos81 het volgende:
was je weg dan ?
Tapas en dergelijke toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef Vom het volgende:
[..]
Amor, aan de werf in Utrecht, toplocatie, maar het niveau is "licht' gedaald het afgelope jaar
quote:
Dat vind ik het geld ook wel waard jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:40 schreef Noca het volgende:
AH heeft een goede reclame, hoegaarden 2 voor de prijs van 1. Ga er morgen maar weer 2 halen denk ik
Speciaal voor jou, ik wist dat dat jou lievelings bier isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En nog een heineken ook!! Heeeeel goed
Nope, mijn favo tapas restaurants in Utrecht zijn El Mundo op de Voorstraat en Dos Locos op de Biltstraat. Mijn vriendin is wel eens in Amor geweest en was niet echt te spreken over de kwaliteit....quote:
Als je Amore bedoelt en ik de resensies lees is het inderdaad niet best:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef Vom het volgende:
Amor, aan de werf in Utrecht, toplocatie, maar het niveau is "licht' gedaald het afgelope jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |