Door het hele stadion heen rennen met een horde steward achter je aan lijkt me ook vrij voor lulquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef JaWi het volgende:
Bezopen van de trap af donderen in een vol vak.
Auwquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:17 schreef Tiemie het volgende:
Bij m'n debuut bij een hoger elftal 2 eigen goals gemaakt..
Naar Veendam - Emmen in de nacompetitie in het vorige decennium en een lege Langeleegte aan te treffen. De nacompetitie bleek een weekje stil te liggen, vanwege interlands ofzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:20 schreef Maquiladora het volgende:
Die van mij:
Na meer dan 2 uur autorijden aankomen bij het Westfalen stadion en er dan achter komen dat de wedstrijd Borussia Dortmund - Werder Bremen verplaatst is naar de volgende dag![]()
Whehehequote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:48 schreef DutchGooner het volgende:
Schoot ik op de paal......
Doet het af en toe nog goed op verjaardagen
Je moet eens weten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Die is ook erg Asskicker.Ik heb het tegenovergestelde meegemaakt. Uit een corner kopte ik de bal net onder de lat, was het net niet goed aan de lat bevestigd.
Dus vloog hij door het minieme gat heen.
De tegenstander wist van niks (logisch), de scheidsrechter had het niet gezien en maar 2 van m'n medespelers hadden het gezien. We kregen geen poot aan de grond en er werd een doeltrap gegeven.
Achteraf heb ik mezelf nog verweten waarom in de bal niet wat lager had gekopt. Eigenlijk ook bizar omdat het gewoon een doelpunt was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |