abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:20:43 #1
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27722217
Die van mij:

Na meer dan 2 uur autorijden aankomen bij het Westfalen stadion en er dan achter komen dat de wedstrijd Borussia Dortmund - Werder Bremen verplaatst is naar de volgende dag
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
pi_27722548
Bezopen van de trap af donderen in een vol vak .
slettebak [@] gmail.com
pi_27722615
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef JaWi het volgende:
Bezopen van de trap af donderen in een vol vak .
Door het hele stadion heen rennen met een horde steward achter je aan lijkt me ook vrij voor lul
pi_27722621
Over de bal heen trappen, en op mijn rug tiefen.
pi_27722781
Niet echt beschamend maar wel kut:

Utrecht uit dit jaar, we proberen de achterste deur van de bus open te maken (ging niet zachtzinning ) zodat we er sneller uitkonden. Er onstond een kier, ik stond vooraan en probeerde er tussen door de komen, maar dat lukte niet echt en ik kwam vast te zitten tussen die deur en de bus
pi_27723551
In Lima, ik had vernomen dat 'n wedstrijd werd gespeeld in La Victoria. Dat leek me al vreemd, maar goed, Limeños zullen het wel weten. Wel raar natuurlijk, de grote derby in een oud krakkemikkig stadion in zowat de goorste achterbuurt van Lima. Weinig taxi-drivers te vinden die daar heen wilden rijden...eindelijk eentje gevonden... daar aangekomen...

...was het toch gewoon in het stadion in Downtown.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:55:52 #7
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_27723616
De Amstelcup Finale vorig jaar tegen FC Utrecht
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:03:32 #8
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27723925
Tijdens een schoolvoetbaltoernooi in mijn basisschoolperiode kreeg ik zo hard een bal in mijn gezicht dat ik knockout ging
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:11:35 #9
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_27724206
Aah op die manier.

Hmm.. dat kan ik zo niet bedenken
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:16:18 #10
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27724389
ik had een keer dat ik een kans voor open goal zo knetterhard overschoot

en ik kon toen nog een keer een doelpunt maken toen wou ik het mooi doen met buitenkant rechts terwijl een keiharde streep beter was geweest
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:17:29 #11
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_27724433
Bij m'n debuut bij een hoger elftal 2 eigen goals gemaakt. .
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:19:48 #12
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27724529
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:17 schreef Tiemie het volgende:
Bij m'n debuut bij een hoger elftal 2 eigen goals gemaakt. .
Auw
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:21:02 #13
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_27724582
Bij mij is het ook een eigen doelpunt.

Ik stond die wedstrijd voor het eerst (en voor het laatst ) laatste man. Er was een speler van de tegenpartij doorgebroken en liep op de keeper af. Het lukte mij om door te lopen en in het doel te gaan staan. De speler schoot de bal op doel en het enige wat ik hoefde te doen was de bal met mijn voet tegen te houden en weg te schieten. Maar in plaats daarvan nam ik de bal in een keer op mijn slof waarna de bal prachtig in de kruising van het doel terecht kwam.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:26:44 #14
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_27724826
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:19 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Auw
sterker nog, 1 daarvan was m'n eerste balcontact. .
pi_27724864
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:20 schreef Maquiladora het volgende:
Die van mij:

Na meer dan 2 uur autorijden aankomen bij het Westfalen stadion en er dan achter komen dat de wedstrijd Borussia Dortmund - Werder Bremen verplaatst is naar de volgende dag
Naar Veendam - Emmen in de nacompetitie in het vorige decennium en een lege Langeleegte aan te treffen. De nacompetitie bleek een weekje stil te liggen, vanwege interlands ofzo.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_27725102
Een moment dat ik nog kan herinneren is dat ik een bal van de zijkant kreeg, de keeper was uit positie en ik stond op twee meter en had een leeg doel voor me. Zat ik te twijfelen met welke voet ik de bal het beste binnen kon werken. Je raad het al, ik mis de bal gigantisch en iedereen lag zowat op de grond van het lachen. Heel soms is tweebenig zijn niet zo handig...
That's all folks!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:46:16 #17
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27725662
Soortegelijk als Vaduz.
De bal wordt na een goede aanval vanaf de achterlijn over de grond voorgegeven...een heerlijk rolletje waarbij een simpele voetbeweging al genoeg was de bal in het doel en achter de keeper te plaatsen. Of het nou een polletje was of mijn voetbeweging die niet zo simpel verliep weet ik niet, maar ik presteerde het om van 3 meter afstand de bal over het doel te wippen...ik kon mezelf wel wat doen

We wonnen uiteindelijk gelukkig wel
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:46:39 #18
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27727694
Bij schoolvoetbal op koninginnedag een te zachte terugspeelbal geven met als gevolg een goal. Wel slecht gecoached door andere spelers, niemand riep dat er een speler in mijn rug zat.

Kort daarna een mooi moment, als centrale verdediger de bal over alle spelers en de keeper in de goal gelobt. Meer geluk dan wijsheid, maar toch.
Welkom bij de V&D der webfora.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:48:34 #19
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27727749
Finale van een jeugdtoernooi en ik viel in bij de C2 omdat die spelers tekort kwamen.
In de finale kwamen we tegen onze C1 waar mijn broertje onder de lat stond.
Paar minuten voor tijd met een 0-0 stand versier ik een pingel en ik zou en moest hem nemen.

Schoot ik op de paal......

Doet het af en toe nog goed op verjaardagen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27727782
Ai DG

That's all folks!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:51:37 #21
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27727837
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:48 schreef DutchGooner het volgende:

Schoot ik op de paal......

Doet het af en toe nog goed op verjaardagen
Whehehe
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:52:26 #22
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_27727863
Tijdens een potje voetbal in de brugklas meende ik een goal te hebben gescoord.
Ik dus uit mijn dak en aan het juichen. Blijkt dat de bal er net naast is gegaan, maar het leek alsof de bal er wél in was gegaan. Iedereen zat mij zo aan te kijken van, is hij nou gek geworden?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_27728032
Die is ook erg Asskicker. Ik heb het tegenovergestelde meegemaakt. Uit een corner kopte ik de bal net onder de lat, was het net niet goed aan de lat bevestigd. Dus vloog hij door het minieme gat heen.

De tegenstander wist van niks (logisch), de scheidsrechter had het niet gezien en maar 2 van m'n medespelers hadden het gezien. We kregen geen poot aan de grond en er werd een doeltrap gegeven.

Achteraf heb ik mezelf nog verweten waarom in de bal niet wat lager had gekopt. Eigenlijk ook bizar omdat het gewoon een doelpunt was.
That's all folks!
  woensdag 8 juni 2005 @ 00:02:37 #24
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_27728127
Schalke 04 - Roda in Kassel. Stadion van KSV Hessen Kassel (Aue Stadion)

Volgens Vloet begon de match om 20:00, op de dag van de match bevestigde hij dit nog op Kaalheide. Wij komen het stadion ingelopen rond 19.55 blijkt het 2-0 te staan met rust. Enige kans van Roda die match was sowieso in de 2de helft, Soetears schoot op goal van 40 meter. Eindstand 4-0...

Kerkrade - Kassel = 350km
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 8 juni 2005 @ 00:03:27 #25
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_27728147
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Die is ook erg Asskicker. Ik heb het tegenovergestelde meegemaakt. Uit een corner kopte ik de bal net onder de lat, was het net niet goed aan de lat bevestigd. Dus vloog hij door het minieme gat heen.

De tegenstander wist van niks (logisch), de scheidsrechter had het niet gezien en maar 2 van m'n medespelers hadden het gezien. We kregen geen poot aan de grond en er werd een doeltrap gegeven.

Achteraf heb ik mezelf nog verweten waarom in de bal niet wat lager had gekopt. Eigenlijk ook bizar omdat het gewoon een doelpunt was.
Je moet eens weten.
Ik word er tot de dag van vandaag nog aan herrinert.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 8 juni 2005 @ 00:06:07 #26
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_27728231
Enigste moment die ik heb meegemaakt is een te zachte terugspeelbal op de keeper waardoor een de tegenstander 1 op 1 tegen de keeper kwam en scoorden.

Voor de rest ben ik altijd in vorm en doe ik nooit iets beschamends. Volgend seizoen speel ik dan ook bij een redelijk goed geklasseerde club
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  woensdag 8 juni 2005 @ 00:15:17 #27
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_27728473
Beslissende wedstijd eind van het seizoen, laatste minuut, keeper mee naar voren bij een corner. Bal komt bij een tegenstander en die schopt hem helemaal naar onze zestien. Ik erachteraan samen met een gast van de tegenpartij. Ik was een volle seconde eerder bij de bal en het enige wat ik dacht was die bal zo ver mogelijk wegtrappen. Ik schiet hem vol op de lat van m'n eigen doel en die andere gast kopt de afvallende bal hoppa in het doel. Iedereen lachen, ik: *zucht*.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_27728513
Dat is helemaal verschrikkelijk, dit vergeet je nooit meer Spidey.
That's all folks!
pi_27741897
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:30 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Door het hele stadion heen rennen met een horde steward achter je aan lijkt me ook vrij voor lul
Ja, dat was ook niet zo netjes. Maar dat soort dingen laat ik hier maar buiten beschouwing .
slettebak [@] gmail.com
pi_27787930
SUKKELS
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:50:29 #31
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_27788006
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:30 schreef skiczukie het volgende:
Over de bal heen trappen, en op mijn rug tiefen.
LOL Dat deed ik eens toen ik keeper was. Er was gescoord door tegenstander, Japser was pissig en wou de bal die in het doel lag eruit rossen. Toen bleef ik met een kickse in t net hangen en ging ik gruwelijk op mn bek.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_27788665
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:48 schreef renz0r het volgende:
SUKKELS
Kom jij eens even met iets!
That's all folks!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:54:39 #33
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_27796116
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:50 schreef xJapser het volgende:

[..]

LOL Dat deed ik eens toen ik keeper was. Er was gescoord door tegenstander, Japser was pissig en wou de bal die in het doel lag eruit rossen. Toen bleef ik met een kickse in t net hangen en ging ik gruwelijk op mn bek.
dat heb ik wel een keer gehad als handbalkeeper, en die aanraking met het asfalt was ook niet echt fijn, maar goed da's offtopic
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 17 juni 2005 @ 22:07:08 #34
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_28031025
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 00:02 schreef DarkShine het volgende:
Schalke 04 - Roda in Kassel. Stadion van KSV Hessen Kassel (Aue Stadion)

Volgens Vloet begon de match om 20:00, op de dag van de match bevestigde hij dit nog op Kaalheide. Wij komen het stadion ingelopen rond 19.55 blijkt het 2-0 te staan met rust. Enige kans van Roda die match was sowieso in de 2de helft, Soetears schoot op goal van 40 meter. Eindstand 4-0...

Kerkrade - Kassel = 350km
Lekker is dat
  vrijdag 17 juni 2005 @ 22:13:50 #35
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_28031249
Het was nog in de C'tjes, onze keeper stompte een bal uit het doel richting mij (ik stond net buiten de 16). Slim als ik dacht te zijn zou ik doormiddel van de bal door m'n benen te laten lopen, in plaats van eerst aan te nemen, m'n tegenstander op het verkeerde been te zetten. Ik laat die bal dus door m'n benen rollen en verwacht dat een teamgenoot hem oppikt, zie ik opeens die bal weer langs me suizen zo het doel in. Kijk ik om staan er 9 medespelers pisnijdig naar me te kijken en zie ik mijn tegenstander juichend naar z'n eigen helft rennen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 10:00:12 #36
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_28038681
Eentje waar een maat van me me nog maar al te graag aan herinnert

Ik stond in de goal, speelde in het tweede op zondagochtend en t was mooi weertje Enfin, we stonden op een keurige 1-1 tussenstand toen er een corner was voor de tegenstander. Die gasten draaien de bal voor t doel, de bal word wegegwerkt iedereen sluit aan en loopt op. Dus ik stond beetje te kijken, komt die bal met een hoge boog richting mijn goals. Ik denk...jij bent van mij bal. In mijnooghoek zie ik echter die maat van me aan komen lopen, dus ik schreeuw keihard "LOS MAAR!!!" zodat die bal voor mij is. Dit speelt zich nu af in mijn 5 meter gebied, zover is die bal wel genaderd. Ik spring dus elegant op, handjes in de lucht , knietje vooruit, om zo die bal op te eisen.

Alleen ik ging onder de bal door. Doelpunt.

"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zaterdag 18 juni 2005 @ 10:09:48 #37
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_28038804
Toen ik nog bij de C'tjes voetbalde mocht ik samen met een ander de aftrap nemen van de tweede helft. Iedereen weet natuurlijk dat de bal na het eerste balcontact op de helft van de tegenstander moet zijn geweest: hij moet over de lijn zijn geweest voor dat de ander 'm aanraakt.

Maar dat wist ik niet, en het enige dat me werd verteld was dat de bal 'over de lijn moest'. De eerst keer speelde ik de bal dus precies over de lijn, loepzuiver. Vervolgens floot de scheidsrechter en zei dat de bal over de lijn moest. Ik dacht dat hij het de eerste keer misschien niet goed had gezien en deed de tweede keer dus hetzelfde: ik speelde 'm recht over de lijn heen. Weer werd gefloten, het werd me nog eens uitgelegd. En ik snapte het maar niet. Het ging nog twee keer ofzo zo door en toen heeft iemand anders het maar gedaan....

pi_28039486
1. Op zaterdag langs Nou Camp rijden en tegen elkaar zeggen: jeemig het is nu ook al druk zeg

En op zondag naar de 'wedstrijd' gaan en er achter komen dat het niet voor niks zo druk was op zaterdag.

2. 5 ME-ers in mijn nek bij de Galgenwaard en zonder riem en veters 3 uur in de cel.

3. In mijn eentje 'Vreven moet dood' staan zingen in de Galgenwaard
pi_28039518
That's all folks!
pi_28039594
Schoolvoetbal. Ik sta vrij voor de goal. Ik word een beetje hoog aangespeeld. Ik wil een soort vliegende volley maken. Alleen dacht ik halverwege ineens "hee, wacht eens ff, ik ben een meisje en ik heb nooit geleerd hoe dit moet eik". Gevolg was dat mijn ene been heel hoog de lucht invliegt, mijn andere blijft staan, ik een beetje verdwaasd rondhinkel en uiteindelijk door de vaart van mijn ene been mezelf omgooi. Ik hoor mijn liezen kraken en als ik op de grond lig en het gelach incasseer voel ik het ook

(Follow up: ik werd toen maar in het doel gezet. Ging aardig tot die ene jongen die al groot was voor zijn leeftijd en 2 keer was blijven zitten een bal inschoot. Streep. Ik ben zo slim om weggeteld één arm uit te steken. Bal raakt mijn spille-armpje en mijn elleboog veert heerlijk achterover. Terwijl ik jankend op de grond val, op die elleboog, hoor ik *klik*. Elleboog weer terug, blijkbaar. En voelbaar. Ben lopend als een cowboy en met een dikke elleboog van het veld afgegaan (en sowieso afgegaan).
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28040032
Toch vind ik het een stoer verhaal.
That's all folks!
  zaterdag 18 juni 2005 @ 11:58:17 #42
120136 Gluttony
there is no spoon
pi_28040789
Bij het voetbal was ik keeper. Ram ik bij een corner de bal prachtig in de kruising
I want to have a real life...but I don't know where to download it.
pi_28042466
Als ik vroeger met mijn vriendjes ging voetballen zetten ze mij altijd in de goal omdat ik volgens hun niet kon voetballen Ik dus bewijzen dat ik het wel kan en in plaats van de bal aan een verdediger te geven wil ik de bal heel mooi naar de spitsen trappen. Gevolg, trap over de bal heen, flikker op men bek en tegenstander scoort
  zaterdag 18 juni 2005 @ 14:01:27 #44
497 Maja
Ja denk!?!
pi_28042856
MFC thuis. Na een overtreding van mij lig ik zelf op de grond, mijn tegenstander staat boven mij een spreekt me vermanend aan. Ik doe alsof ik bespuugd wordt en mijn tegenstander krijgt een rode kaart.

" Wat heb ik nu toch weer gedaan", dacht ik later...
  zaterdag 18 juni 2005 @ 14:04:50 #45
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28042914
RKC thuis zien verliezen van NEC en zo RKC voor de 2e keer Europees voetbal zien verspelen op de laatste speeldag.

Persoonlijke ergste voetbalmoment:

In een van de laatste minuten van een zaalvoetbalwedstrijd als ingevallen keeper de bal door je benen laten stuiteren en je zo niet kwalificeren.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 18 juni 2005 @ 14:06:15 #46
497 Maja
Ja denk!?!
pi_28042931
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 10:09 schreef Heerlijkheid het volgende:Iedereen weet natuurlijk dat de bal na het eerste balcontact op de helft van de tegenstander moet zijn geweest: hij moet over de lijn zijn geweest voor dat de ander 'm aanraakt.
Ik was een keer scheidsrechter bij de C'tjes, de avond ervoor teveel gedronken en nog niet helemaal wakker. De wedstrijd begint en bij de aftrap fluit ik direct af omdat de bal niet naar voren werd gespeeld.
Maar scheids we moeten dìe kant op hoor!
  zaterdag 18 juni 2005 @ 14:11:23 #47
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_28043007
Ik heb er niet zoveel maar dit is er wel 1. Ik kreeg een hele zachte bal en die wou ik oprapen laat ik hem door m'n benen gaan. Kan gebeuren denk je maar als dat nou net tegen Ajax is dan baal je toch wel heel erg. Gelukkig was ik 9 / 10 jaar toen dus het viel nog mee.
Not that dangerous!
Wat een eer, wat een eer.. Teveel eer voor mij:
Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Biogarde het volgende:
Ah, vroeg me al af waar onze FOK!-clown was :')
  zaterdag 18 juni 2005 @ 14:25:23 #48
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28043215
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 22:07 schreef Maquiladora het volgende:

[..]

Lekker is dat
Idd, kut Vloet!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_28043691
Al 3 jaar voetballen we bij de senioren, en er zijn in de eerste anderhalf jaar tijd 10 verschillende penalty-nemers geweest, waarvan er welgeteld 2 wisten te scoren . Het interesseert me werkelijk geen zak wie em neemt, maar 8 van de 10 ballen missen vond ik toch wel een beetje te veel van het goede .

Eind vorig seizoen dus maar de pingels opgeëisd, in de competitie en op toernooien alles geraakt, dus ik mocht ze blijven nemen. Dit seizoen ook weer een stuk of 5 gemaakt, niks gemist, tot dé wedstrijd van het seizoen . We staan met 3-1 achter bij de enige overgebleven concurrent (we hebben alles nog gewonnen en als we deze winnen zijn we in maart al zo goed als zeker van het kampioenschap), krijgen een penalty en dus de kans op de aansluitingstreffer.

Ik pak de bal dus, maar die klote-keeper gaat a la Van Breukelen domme capriolen staan uithalen. Bal verleggen, met z'n rug naar mij toe gaan staan, nog een keer de scheids wijzen op het niet goed liggen van de bal, enz, enz. Ik was dus inmiddels zo pissed dat ik bij mezelf dacht 'teringlijer, ga jij nou maar in het goal staan, dan kun je dalijk de bal uit je netje halen'. Wat doe ik? Veel te wild en agressief schiet ik de bal recht op de keeper....

Gelukkig zijn we alsnog kampioen geworden en maakte ik in de kampioenswedstrijd alsnog een pingel .
pi_28044117
Met vrienden op een veldje hier in de buurt is het vaak genoeg gebeurt dat je op leeg doel af loopt en dan nog mist. Zo heb ik wel eens gehad dat ik door niemand achtervolgt werd, en van nog geen meter af tegen de paal of zelfs mis schoot. Nu zijn het wel kleine doeltjes.

In een echte wedstrijd waren we net begonnen, misschien 1 minuut. Een aanval vanaf de zijkant, waarbij ik de bal zo in kan tikken. Trap ik mis en ren tot slot nog tegen de paal op ook. :}
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')