jij begint een fotoboekquote:
'even'?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ga denk ik even een HiV testje laten doen
wie hebben er allemaal weleens een soa-aids test gedaan/gehad?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ga denk ik even een HiV testje laten doen
Nope. Ook nog nooit een aanleiding voor gezien eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wie hebben er allemaal weleens een soa-aids test gedaan/gehad?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
houniet, haarlem is mn tweede hometown
ik nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nopequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben aan het multitaskenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
zo, dan komt nu de vraag.. zal ik gaan multitasken of zal ik echt eens iets gaan doen?
ikke niet...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
we waren zo blij dat je er nauwelijks was vandaag.. krijgen we dit weerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:31 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik nietik ga niet zomaar met iedereen naar bed enzo
alleen met goddess
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
Laat ik m dan maar inkoppen;
want jullie hebben allemaal nog nooit sex gehad
spreek jij vaker in meervoud tegen jezelf?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
spreek jij vaker in meervoud tegen jezelf?![]()
iddquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
we waren zo blij dat je er nauwelijks was vandaag.. krijgen we dit weer
niet voor het huwelijk hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zie alleen maar mijn hometownquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:34 schreef IJlien het volgende:
[afbeelding]
Hm dit is het beste wat ik kan vinden van mijn hometown..![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, dat kan ook een hindernis zijn idd
Nee ik nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
idd ;~)quote:
hoeniet wat probeer je toch altijd met die smilies?quote:
niets zo nauw als je eigen klauwquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:36 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik niet, want ik weet wat ik met wie doe
Het wordt steeds dichterbijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:37 schreef IJlien het volgende:
[..]
Haha, rechtsonder leidenHazerswoude-Dorp
Zit nu in Zoeterwoude-Rijndijk
Whehehe, dat schijnt van wel jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
niets zo nauw als je eigen klauw
EHV 040quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:34 schreef IJlien het volgende:
[afbeelding]
Hm dit is het beste wat ik kan vinden van mijn hometown..![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
niets zo nauw als je eigen klauw
teveel naar Baukel gekekenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
hoeniet wat probeer je toch altijd met die smilies?
Ik zit vlak bij het stationquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja he haha zit je aan mijn kant van leiden?
Niet bepaaldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:39 schreef IJlien het volgende:
Worden jullie jaloers als ik vertel dat ik nog een kaasje heb van la vache qui rit?
jaloers op dat kaasjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:39 schreef IJlien het volgende:
Worden jullie jaloers als ik vertel dat ik nog een kaasje heb van la vache qui rit?
vandaag niet.. goed hèquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:39 schreef IJlien het volgende:
was da.,... bevrore smeerkaas toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:39 schreef IJlien het volgende:
neequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:39 schreef IJlien het volgende:
Wat denk je wel niet dat ze met dat kaasje doet dan? perverselingquote:
ik heb mijn hersenactiviteit vanochtend opgeschroeft.. ik weet niet hoe dat bij jou zit momenteelquote:
ik denk dat ze m gaat etenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:40 schreef Vigile het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet dat ze met dat kaasje doet dan? perverseling
ik juist afgezwaktquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb mijn hersenactiviteit vanochtend opgeschroeft.. ik weet niet hoe dat bij jou zit momenteel
ah dus ze is bij jou.. nou das mooi, dan hoef ik niet meer te zoekenquote:
nee, die vind ik niet lekker.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:39 schreef IJlien het volgende:
20 min met de busquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:41 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahahaha
Anyway, hm dan zit je niet echt dichtbij jitz
omdat je de link van de foto tussen deze tags moet zetten [img ] [/img ]quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
waarom krijg ik nooit een foto?
wat voor foto wil je?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dan moet je tog ook een uitstrijkjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ben ik dan de enige?
Soa test lijkt me een soort van nachtmerrie ofzoquote:
BLABLA was je al geluktquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
het vereist ook een zeer speciale meditatie.. waarna je ineens het licht zietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:44 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
het is mij nog nooit gelukt om t op te voeren
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:44 schreef IJlien het volgende:
Jeeeeeez.. komt een gast online die is zo achterlijk bezig?? moet je kijken:
Koole@sgol zegt:
ey
IJlien --> zegt:
hey
Koole@sgol zegt:
hebbie nog een vriend
IJlien --> zegt:
ja hoezo?
Koole@sgol zegt:
interesse
Koole@sgol zegt:
maarja dan houdt t weer op he
Koole@sgol zegt:
volgende keer beter
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:44 schreef IJlien het volgende:
Koole@sgol zegt:
ey
IJlien --> zegt:
hey
Koole@sgol zegt:
hebbie nog een vriend
IJlien --> zegt:
ja hoezo?
Koole@sgol zegt:
interesse
Koole@sgol zegt:
Koole@sgol zegt:
volgende keer beter
ik weet nog steeds niet officieel de uitslagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:44 schreef Vigile het volgende:
[..]
Soa test lijkt me een soort van nachtmerrie ofzo![]()
hoe duur? heb je ook import uit china?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:44 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
BLABLA was je al gelukt
Ok fietsbellen te koop!!!!!
HOLLANDSE FIETSBELLEN TE KOOP!!!!!!!!
tja je hebt van die mensenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:44 schreef IJlien het volgende:
Koole@sgol zegt:
ey
IJlien --> zegt:
hey
Koole@sgol zegt:
hebbie nog een vriend
IJlien --> zegt:
ja hoezo?
Koole@sgol zegt:
interesse
Koole@sgol zegt:
Koole@sgol zegt:
volgende keer beter
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet officieel de uitslag
nou jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:46 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja lomp he??
IJlien --> zegt:
nou we kunnen welzwaaien
Koole@sgol zegt:
neej k wil zoenen
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:46 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja lomp he??
IJlien --> zegt:
nou we kunnen welzwaaien
Koole@sgol zegt:
neej k wil zoenen
![]()
Docter vigile.... SCALPEL PLEASE!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:46 schreef Vigile het volgende:
[..]
Zo goedemiddag mevrouw, gaat u maar liggen....het kan even wat koud aanvoelen
![]()
zodat 't graven niet zo makkelijk gaat?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Die heeft echt een moeilijke schop nodig
Ga er gewoon opin...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:48 schreef IJlien het volgende:
Koole@sgol zegt:
nee joh je hebt tog een vriend
Koole@sgol zegt:
maar je wil dus wel he
Koole@sgol zegt:
omdat je er gelijk aan denkt
IJlien --> zegt:
nee?
Koole@sgol zegt:
aai hoezo niet dan
wat denk je zelf.. gast..
Dus je weet ´t: geen gestoei met kreeften, zowel: gelijk soa test laten doen...voor meer info kun je bij Goddes terechtquote:
tja, 't is msn.. block delete klaar?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:48 schreef IJlien het volgende:
Koole@sgol zegt:
Koole@sgol zegt:
maar je wil dus wel he
Koole@sgol zegt:
IJlien --> zegt:
nee?
Koole@sgol zegt:
aai hoezo niet dan
Zoetermeerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:46 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat een mooie stad is ehv toch
ik heb geen kreeft nodigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:49 schreef Vigile het volgende:
[..]
Dus je weet ´t: geen gestoei met kreeften, zowel: gelijk soa test laten doen...voor meer info kun je bij Goddes terecht
http://www.m-broerse-meijnen.nl/beelden/Dom%20utrecht.jpgquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
voel je (bijna) niets van. hangt van de huisarts af. die van mij is
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:46 schreef Vigile het volgende:
[..]
Zo goedemiddag mevrouw, gaat u maar liggen....het kan even wat koud aanvoelen
![]()
Wat een idioot, ik kom m wel even een schop verkopenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:48 schreef IJlien het volgende:
Koole@sgol zegt:
Koole@sgol zegt:
maar je wil dus wel he
Koole@sgol zegt:
IJlien --> zegt:
nee?
Koole@sgol zegt:
aai hoezo niet dan
Die sukkel komt uit zmeer trouwensquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:51 schreef IJlien het volgende:
[..]
Die sukkel komt uit zmeer trouwens
check dit hahahaha
Koole@sgol zegt:
maar waarom mag je me geen gedag zeggen
Koole@sgol zegt:
stink ik dan zo erg????
![]()
't is gewoon zelfbehoudquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:51 schreef IJlien het volgende:
[..]
check dit hahahaha
Koole@sgol zegt:
Koole@sgol zegt:
stink ik dan zo erg????
![]()
Whahaha held op sokkequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een idioot, ik kom m wel even een schop verkopen
wie is t? hoe heet ie? misschien ken ik m welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:51 schreef IJlien het volgende:
[..]
check dit hahahaha
Koole@sgol zegt:
Koole@sgol zegt:
stink ik dan zo erg????
![]()
Vraag ´t ´m je hebt z´n msnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:52 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
wie is t? hoe heet ie? misschien ken ik m wel![]()
oeeequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een idioot, ik kom m wel even een schop verkopen
1 van de arjan k's die ik kn hahahaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:52 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
wie is t? hoe heet ie? misschien ken ik m wel![]()
mja, wat maakt 't uit.. die komkommer kan je naderhand ook gewoon opeten hoor, die soa heb je toch alquote:
oeeequote:
Over wie twijfel je dan wélquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
om de komkommer? nee, ik denk niet komkommer of welke groente dan ook besmet is
hoeniet waar heb je in godsnaam last vanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:54 schreef Houniet het volgende:
JEERRY jERRYYY
sommige zijn niet bespotenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
om de komkommer? nee, ik denk niet komkommer of welke groente dan ook besmet is
sttt laat hem dat nou denkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:54 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
Koole@sgol is niet zn email adres hoor
oke ik geef toe.. ik ben tquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.. uhmmm
Nah, heb ´t inmiddels al wel in de gaten hoorquote:
Waarom testen dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
@ vigile: ik twijfel ovr niemandniemand komt met een vieze knots in mijn grotje
en pino is ook niet echtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nah, heb ´t inmiddels al wel in de gaten hoor
weer wakker?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nah, heb ´t inmiddels al wel in de gaten hoor
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
oke ik geef toe.. ik ben tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee kmag hopen dat je t niet bent..
Want dan was je zaterdag wel in chaos![]()
Je liegt toch niet tegen me?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:57 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
grapjeeee je moet niet alles geloven wat we zeggen![]()
vertelleee!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:57 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Is dat niet met 1 ´e´ en een ´n ´n´ op het eind?quote:
filius leitimusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
hoeniet waar heb je in godsnaam last van
niet in mijn woordenboekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:59 schreef Vigile het volgende:
[..]
Is dat niet met 1 ´e´ en een ´n ´n´ op het eind?
![]()
Eh...ik zie nog steeds geen link met een eventuele SOAquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vanwege spiraaltje dat ik heb laten zetten
nee, toen was ik er niet.. a.s. zaterdag welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:57 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
tis dialectquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:59 schreef Vigile het volgende:
[..]
Is dat niet met 1 ´e´ en een ´n ´n´ op het eind?
![]()
Ik weet zeker dat ik de mijne ooit ontdekquote:
dan moet er een test worden gedaan. want als je een soa hebt, kan er een infectie ontstaan waardoor het allemaal heel naar kan worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:00 schreef Vigile het volgende:
[..]
Eh...ik zie nog steeds geen link met een eventuele SOA
t spiraaltje kan gaan roesten door komkommersoa'squote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:00 schreef Vigile het volgende:
[..]
Eh...ik zie nog steeds geen link met een eventuele SOA
je hebt nog een heel leven voor je dus tijd zatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:00 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik de mijne ooit ontdek![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:01 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
t spiraaltje kan gaan roesten door komkommersoa's
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:01 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
t spiraaltje kan gaan roesten door komkommersoa's
Ja mr K vond dat ik m negeerde omdat ik geen gedag had gezegd in chaosquote:
Ah, snap ´m nuquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan moet er een test worden gedaan. want als je een soa hebt, kan er een infectie ontstaan waardoor het allemaal heel naar kan worden.
waarom zei hij jou dan geen gedag?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja mr K vond dat ik m negeerde omdat ik geen gedag had gezegd in chaos![]()
Naja ik heb m beloofd dak dat de volgende keer wel zou doen![]()
uhmz, waar een mens zich druk om kan makenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Wat een nerdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef Houniet het volgende:
-knip-
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef Houniet het volgende:
De komkommer is een eenjarige klimplant met reusachtige bladeren. Aan een stam kunnen tientallen vruchten groeien. De komkommer behoort tot de familie van de vruchtgroenten. De vorm van de komkommer verraadt trouwens de verwantschap met de augurk en de courgette. Naast de bekende groene komkommer bestaan er ook gele en witte komkommers.
Er bestaat een speciaal keurmerk voor groenten en fruit van topkwaliteit: Flandria. Tot de Flandria-korf behoren inmiddels: de tomaten (losse en trostomaten), witloof, komkommer, aubergine, paprika, courgette, snijbonen, bloemkool, broccoli, prei, serresla, appel en peer.
Het Flandria-kwaliteitslabel wordt enkel toegekend aan groenten en fruit die aan een hele reeks uitwendige en inwendige criteria beantwoorden. Enkele van die voorwaarden zijn: lange houdbaarheid; onberispelijke vorm, stevigheid en smaak. Daarnaast gelden er bijzondere milieu-eisen. Flandria-producten zijn milieuvriendelijk, geïntegreerd geteeld. Dit houdt in dat chemische gewasbescherming tot een minimum beperkt wordt en dat natuurlijke vijanden (insecten e.d.) worden ingezet om ziektes en plagen te voorkomen of in te dijken. Alle voorwaarden zijn vastgelegd in een lastenboek, dat de tuinder strict moet volgen. Een externe onafhankelijke controle waarborgt dat Flandria-producten wel degelijk aan de hoge kwaliteits- en milieueisen voldoen.
Maar je hebt toch ook de komkommertijd? Gaat dan de klok een uur vooruit, of achteruit?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef Houniet het volgende:
Moeilijk verhaal over komkommers
dus een komkommer is veilig, hij word goed gecontroleerd...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef Houniet het volgende:
knip
Weet niet, misschien omdat m'n vriendje erbij stond?quote:
Zak-formaat? Handig voor onderweg enzo....wees extra voorzichtig voor SOA´squote:
ja, nu bijna 3 weken. voel het niet. nergens last van. behalve als ik een strakke broek aan heb en ik buk, dan duwt mn broek nl in mn buik.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef Vigile het volgende:
Maar heb je dat spiraaltje al dan? schijn je te voelen enzo toch?
Latijnse naam: Cucumis sativus L. Cucurbitaeaequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef Houniet het volgende:
De komkommer is een eenjarige klimplant met reusachtige bladeren. Aan een stam kunnen tientallen vruchten groeien.
-knip-
nou ja, hij haalt echt rare dingen in z'n hoofdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
Weet niet, misschien omdat m'n vriendje erbij stond?
Hij stelde ook voor om gedag te zeggen als rob naar de wc is![]()
al is het nu wel te begrijpen dat je 'm negeertquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
dan moet ie niet zeuren als hij t zelf ook niet deedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
zie je, een stuk veiliger!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Latijnse naam: Cucumis sativus L. Cucurbitaeae
Kenmerken Lange staafvormige zaadloze groene vrucht. De komkommer is een uitgegroeide groentevrucht zonder dat er bestuiving heeft plaatsgevonden.
Herkomst Canarische eilanden, Nederland en Spanje
iewquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, nu bijna 3 weken. voel het niet. nergens last van. behalve als ik een strakke broek aan heb en ik buk, dan duwt mn broek nl in mn buik.
Hm ja.. naja we zien t wel he volgende keerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
al is het nu wel te begrijpen dat je 'm negeert
wat een vaag persoon...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:06 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
jah maar die steekt em dan overal in zonder rubbertje
of niet, en ik denk dat je niet prefereertquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:06 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hm ja.. naja we zien t wel he volgende keer![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:05 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
dan moet ie niet zeuren als hij t zelf ook niet deed
voor 1 dag vrouw is je bed niet uitkomen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:08 schreef Houniet het volgende:
wat ben ik blij om een man te zijn
voor 1 dag vrouw = gelijk naar het toilet
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
of niet, en ik denk dat je niet prefereert
OOooeh en opnemen dat gesprek! en dan posten op FOK! natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:08 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k zou dan toch maar eens bellen voor je uitslag![]()
Leg is uitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
voor 1 dag vrouw is je bed niet uitkomen hoor
Als ik 1 dag man was zou ik echt als eerste gaan plassen hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
voor 1 dag vrouw is je bed niet uitkomen hoor
En ik visa versaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:10 schreef IJlien het volgende:
[..]
Als ik 1 dag man was zou ik echt als eerste gaan plassen haha
En daarna sex hebben met een vrouwik ben zooooooooo superbenieuwd hoe het is als man zijnde!
gaan zeiken?? daar is echt geen fuck aan hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:10 schreef IJlien het volgende:
[..]
En daarna sex hebben met een vrouwik ben zooooooooo superbenieuwd hoe het is als man zijnde!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:08 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k zou dan toch maar eens bellen voor je uitslag![]()
ze wil kijken of ze kan mikkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
gaan zeiken?? daar is echt geen fuck aan hoor
Nooooou, voor een vrouw lijkt t me anders wel ´vernieuwend´quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
gaan zeiken?? daar is echt geen fuck aan hoor
en natuurlijk rukkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:10 schreef IJlien het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik kan wel wat plaatjes posten van Eindhoven, maar tis toch een lelijke stad dus...
hojjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:11 schreef IJlien het volgende:
hey ik ben hier klaar!!
bye bye succes nog even![]()
En dan met een stijve rondlopenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja oh en ik vergeet te zeggen een mannenkleedkamer inlopen![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:11 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nooooou, voor een vrouw lijkt t me anders wel ´vernieuwend´
en me helemaal klem vreten en daarna lekker boeren en ruftenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja oh en ik vergeet te zeggen een mannenkleedkamer inlopen![]()
Doeidoeiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:11 schreef IJlien het volgende:
hey ik ben hier klaar!!
bye bye succes nog even![]()
Moet ze oók meemaken natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dan met een stijve rondlopen![]()
of denk je dan ook als man?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en natuurlijk rukken je laten pijpen:Y
Maar ook best wel lelijk, hoewel het wel steeds beter wordtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Eindhoven is echt wel chillie billie![]()
dat is misschien wel een probleemquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denken als man, onthouden als vrouwquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tot snelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:14 schreef IJlien het volgende:
[..]
Denken als man, onthouden als vrouw
ben weg!!![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Latijnse naam: Cucumis sativus L. Cucurbitaeae
Kenmerken Lange staafvormige zaadloze groene vrucht. De komkommer is een uitgegroeide groentevrucht zonder dat er bestuiving heeft plaatsgevonden.
Herkomst Canarische eilanden, Nederland en Spanje
hehe dan is het al te laatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:13 schreef Vigile het volgende:
[..]
Moet ze oók meemaken natuurlijk
Leren dat elke gedachte consequenties kan hebben![]()
byeequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:14 schreef IJlien het volgende:
[..]
ben weg!!![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:14 schreef IJlien het volgende:
[..]
ben weg!!![]()
douch heel koud zettenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is misschien wel een probleem
niet zo op de details....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
![]()
Maaruh waar heb je da vandaan... canarische eilanden is gewoon spanje
http://www.langfruit.nl/proddb/products.asp?action=groupby&productgroup=Komkommerachtige&product=Komkommerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
![]()
scheelt 1 substantie op de muurquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:15 schreef Houniet het volgende:
kijken hoe het voelt om mtp/er te zijn als vrouw zijnde
Toegestaan zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:16 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
http://www.langfruit.nl/proddb/products.asp?action=groupby&productgroup=Komkommerachtige&product=Komkommer
dagdagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:17 schreef Vigile het volgende:
Maar mensen, ik moet echt wat gaan doen hier anders komt het NIET goed
dus ik zeg dagdag
have funquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:17 schreef Vigile het volgende:
Maar mensen, ik moet echt wat gaan doen hier anders komt het NIET goed
dus ik zeg dagdag
Over het pakje boterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:19 schreef leolinedance het volgende:
Mên zwaar boter. Gisteren allemaal overheen wrijven en aaien en doen, maar geen mogelijkheid om te finishen. Baal er goed van![]()
wilde je moeder t niet afmaken omdat t niet van je vader mocht?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:19 schreef leolinedance het volgende:
Mên zwaar boter. Gisteren allemaal overheen wrijven en aaien en doen, maar geen mogelijkheid om te finishen. Baal er goed van![]()
Mên ben jij ff zwaar genaaidquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:19 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:20 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
wilde je moeder t niet afmaken omdat t niet van je vader mocht?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:20 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
wilde je moeder zusje t niet afmaken omdat t niet van je vader mocht?
Het is dan ook niet aan iedereen besteed, je moet behoorlijk pervers zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waar die jongen het over heeft
komkommersquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja mag toch hopen dat het vanavond goed komt. Anders doe ik het zelf wel en weet ik wel waar ik hem neer vlamquote:
Is dat het zogenaamde 'boter zijn' ??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij had zin om te neuken maar z'n kersverse vriendin blijkbaar niet
of z'n vriendin ook wel, maar ze zaten bij haar ouders op de bank en die wouden niet meedoenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij had zin om te neuken maar z'n kersverse vriendin blijkbaar niet
En ik had vandaag dikke sjans in de bus met een lekker wijfquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:19 schreef leolinedance het volgende:
die komkommer?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja mag toch hopen dat het vanavond goed komt. Anders doe ik het zelf wel en weet ik wel waar ik hem neer vlam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |