teveel naar Baukel gekekenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
hoeniet wat probeer je toch altijd met die smilies?
Ik zit vlak bij het stationquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja he haha zit je aan mijn kant van leiden?
Niet bepaaldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:39 schreef IJlien het volgende:
Worden jullie jaloers als ik vertel dat ik nog een kaasje heb van la vache qui rit?
jaloers op dat kaasjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:39 schreef IJlien het volgende:
Worden jullie jaloers als ik vertel dat ik nog een kaasje heb van la vache qui rit?
vandaag niet.. goed hèquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:39 schreef IJlien het volgende:
was da.,... bevrore smeerkaas toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:39 schreef IJlien het volgende:
neequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:39 schreef IJlien het volgende:
Wat denk je wel niet dat ze met dat kaasje doet dan? perverselingquote:
ik heb mijn hersenactiviteit vanochtend opgeschroeft.. ik weet niet hoe dat bij jou zit momenteelquote:
ik denk dat ze m gaat etenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:40 schreef Vigile het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet dat ze met dat kaasje doet dan? perverseling
ik juist afgezwaktquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb mijn hersenactiviteit vanochtend opgeschroeft.. ik weet niet hoe dat bij jou zit momenteel
ah dus ze is bij jou.. nou das mooi, dan hoef ik niet meer te zoekenquote:
nee, die vind ik niet lekker.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:39 schreef IJlien het volgende:
20 min met de busquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:41 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahahaha
Anyway, hm dan zit je niet echt dichtbij jitz
omdat je de link van de foto tussen deze tags moet zetten [img ] [/img ]quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
waarom krijg ik nooit een foto?
wat voor foto wil je?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dan moet je tog ook een uitstrijkjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ben ik dan de enige?
Soa test lijkt me een soort van nachtmerrie ofzoquote:
BLABLA was je al geluktquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
het vereist ook een zeer speciale meditatie.. waarna je ineens het licht zietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:44 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
het is mij nog nooit gelukt om t op te voeren
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:44 schreef IJlien het volgende:
Jeeeeeez.. komt een gast online die is zo achterlijk bezig?? moet je kijken:
Koole@sgol zegt:
ey
IJlien --> zegt:
hey
Koole@sgol zegt:
hebbie nog een vriend
IJlien --> zegt:
ja hoezo?
Koole@sgol zegt:
interesse
Koole@sgol zegt:
maarja dan houdt t weer op he
Koole@sgol zegt:
volgende keer beter
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:44 schreef IJlien het volgende:
Koole@sgol zegt:
ey
IJlien --> zegt:
hey
Koole@sgol zegt:
hebbie nog een vriend
IJlien --> zegt:
ja hoezo?
Koole@sgol zegt:
interesse
Koole@sgol zegt:
maarja dan houdt t weer op he
Koole@sgol zegt:
volgende keer beter
ik weet nog steeds niet officieel de uitslagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:44 schreef Vigile het volgende:
[..]
Soa test lijkt me een soort van nachtmerrie ofzo![]()
hoe duur? heb je ook import uit china?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:44 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
BLABLA was je al gelukt
Ok fietsbellen te koop!!!!!
HOLLANDSE FIETSBELLEN TE KOOP!!!!!!!!
tja je hebt van die mensenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:44 schreef IJlien het volgende:
Koole@sgol zegt:
ey
IJlien --> zegt:
hey
Koole@sgol zegt:
hebbie nog een vriend
IJlien --> zegt:
ja hoezo?
Koole@sgol zegt:
interesse
Koole@sgol zegt: