dagdagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:17 schreef Vigile het volgende:
Maar mensen, ik moet echt wat gaan doen hier anders komt het NIET goed
dus ik zeg dagdag
have funquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:17 schreef Vigile het volgende:
Maar mensen, ik moet echt wat gaan doen hier anders komt het NIET goed
dus ik zeg dagdag
Over het pakje boterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:19 schreef leolinedance het volgende:
Mên zwaar boter. Gisteren allemaal overheen wrijven en aaien en doen, maar geen mogelijkheid om te finishen. Baal er goed van![]()
wilde je moeder t niet afmaken omdat t niet van je vader mocht?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:19 schreef leolinedance het volgende:
Mên zwaar boter. Gisteren allemaal overheen wrijven en aaien en doen, maar geen mogelijkheid om te finishen. Baal er goed van![]()
Mên ben jij ff zwaar genaaidquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:19 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:20 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
wilde je moeder t niet afmaken omdat t niet van je vader mocht?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:20 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
wilde je moeder zusje t niet afmaken omdat t niet van je vader mocht?
Het is dan ook niet aan iedereen besteed, je moet behoorlijk pervers zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waar die jongen het over heeft
komkommersquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja mag toch hopen dat het vanavond goed komt. Anders doe ik het zelf wel en weet ik wel waar ik hem neer vlamquote:
Is dat het zogenaamde 'boter zijn' ??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij had zin om te neuken maar z'n kersverse vriendin blijkbaar niet
of z'n vriendin ook wel, maar ze zaten bij haar ouders op de bank en die wouden niet meedoenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij had zin om te neuken maar z'n kersverse vriendin blijkbaar niet
En ik had vandaag dikke sjans in de bus met een lekker wijfquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:19 schreef leolinedance het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |