Maar je hebt toch ook de komkommertijd? Gaat dan de klok een uur vooruit, of achteruit?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef Houniet het volgende:
Moeilijk verhaal over komkommers
dus een komkommer is veilig, hij word goed gecontroleerd...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef Houniet het volgende:
knip
Weet niet, misschien omdat m'n vriendje erbij stond?quote:
Zak-formaat? Handig voor onderweg enzo....wees extra voorzichtig voor SOA´squote:
ja, nu bijna 3 weken. voel het niet. nergens last van. behalve als ik een strakke broek aan heb en ik buk, dan duwt mn broek nl in mn buik.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef Vigile het volgende:
Maar heb je dat spiraaltje al dan? schijn je te voelen enzo toch?
Latijnse naam: Cucumis sativus L. Cucurbitaeaequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef Houniet het volgende:
De komkommer is een eenjarige klimplant met reusachtige bladeren. Aan een stam kunnen tientallen vruchten groeien.
-knip-
nou ja, hij haalt echt rare dingen in z'n hoofdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
Weet niet, misschien omdat m'n vriendje erbij stond?
Hij stelde ook voor om gedag te zeggen als rob naar de wc is![]()
al is het nu wel te begrijpen dat je 'm negeertquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
dan moet ie niet zeuren als hij t zelf ook niet deedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
zie je, een stuk veiliger!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Latijnse naam: Cucumis sativus L. Cucurbitaeae
Kenmerken Lange staafvormige zaadloze groene vrucht. De komkommer is een uitgegroeide groentevrucht zonder dat er bestuiving heeft plaatsgevonden.
Herkomst Canarische eilanden, Nederland en Spanje
iewquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, nu bijna 3 weken. voel het niet. nergens last van. behalve als ik een strakke broek aan heb en ik buk, dan duwt mn broek nl in mn buik.
Hm ja.. naja we zien t wel he volgende keerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
al is het nu wel te begrijpen dat je 'm negeert
wat een vaag persoon...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:06 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
jah maar die steekt em dan overal in zonder rubbertje
of niet, en ik denk dat je niet prefereertquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:06 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hm ja.. naja we zien t wel he volgende keer![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:05 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
dan moet ie niet zeuren als hij t zelf ook niet deed
voor 1 dag vrouw is je bed niet uitkomen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:08 schreef Houniet het volgende:
wat ben ik blij om een man te zijn
voor 1 dag vrouw = gelijk naar het toilet
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
of niet, en ik denk dat je niet prefereert
OOooeh en opnemen dat gesprek! en dan posten op FOK! natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:08 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k zou dan toch maar eens bellen voor je uitslag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |