Over wie twijfel je dan wélquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
om de komkommer? nee, ik denk niet komkommer of welke groente dan ook besmet is
hoeniet waar heb je in godsnaam last vanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:54 schreef Houniet het volgende:
JEERRY jERRYYY
sommige zijn niet bespotenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
om de komkommer? nee, ik denk niet komkommer of welke groente dan ook besmet is
sttt laat hem dat nou denkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:54 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
Koole@sgol is niet zn email adres hoor
oke ik geef toe.. ik ben tquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.. uhmmm
Nah, heb ´t inmiddels al wel in de gaten hoorquote:
Waarom testen dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
@ vigile: ik twijfel ovr niemandniemand komt met een vieze knots in mijn grotje
en pino is ook niet echtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nah, heb ´t inmiddels al wel in de gaten hoor
weer wakker?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nah, heb ´t inmiddels al wel in de gaten hoor
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
oke ik geef toe.. ik ben tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee kmag hopen dat je t niet bent..
Want dan was je zaterdag wel in chaos![]()
Je liegt toch niet tegen me?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:57 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
grapjeeee je moet niet alles geloven wat we zeggen![]()
vertelleee!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:57 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Is dat niet met 1 ´e´ en een ´n ´n´ op het eind?quote:
filius leitimusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
hoeniet waar heb je in godsnaam last van
niet in mijn woordenboekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:59 schreef Vigile het volgende:
[..]
Is dat niet met 1 ´e´ en een ´n ´n´ op het eind?
![]()
Eh...ik zie nog steeds geen link met een eventuele SOAquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vanwege spiraaltje dat ik heb laten zetten
nee, toen was ik er niet.. a.s. zaterdag welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:57 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
tis dialectquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:59 schreef Vigile het volgende:
[..]
Is dat niet met 1 ´e´ en een ´n ´n´ op het eind?
![]()
Ik weet zeker dat ik de mijne ooit ontdekquote:
dan moet er een test worden gedaan. want als je een soa hebt, kan er een infectie ontstaan waardoor het allemaal heel naar kan worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:00 schreef Vigile het volgende:
[..]
Eh...ik zie nog steeds geen link met een eventuele SOA
t spiraaltje kan gaan roesten door komkommersoa'squote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:00 schreef Vigile het volgende:
[..]
Eh...ik zie nog steeds geen link met een eventuele SOA
je hebt nog een heel leven voor je dus tijd zatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:00 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik de mijne ooit ontdek![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:01 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
t spiraaltje kan gaan roesten door komkommersoa's
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:01 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
t spiraaltje kan gaan roesten door komkommersoa's
Ja mr K vond dat ik m negeerde omdat ik geen gedag had gezegd in chaosquote:
Ah, snap ´m nuquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan moet er een test worden gedaan. want als je een soa hebt, kan er een infectie ontstaan waardoor het allemaal heel naar kan worden.
waarom zei hij jou dan geen gedag?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja mr K vond dat ik m negeerde omdat ik geen gedag had gezegd in chaos![]()
Naja ik heb m beloofd dak dat de volgende keer wel zou doen![]()
uhmz, waar een mens zich druk om kan makenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Wat een nerdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef Houniet het volgende:
-knip-
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef Houniet het volgende:
De komkommer is een eenjarige klimplant met reusachtige bladeren. Aan een stam kunnen tientallen vruchten groeien. De komkommer behoort tot de familie van de vruchtgroenten. De vorm van de komkommer verraadt trouwens de verwantschap met de augurk en de courgette. Naast de bekende groene komkommer bestaan er ook gele en witte komkommers.
Er bestaat een speciaal keurmerk voor groenten en fruit van topkwaliteit: Flandria. Tot de Flandria-korf behoren inmiddels: de tomaten (losse en trostomaten), witloof, komkommer, aubergine, paprika, courgette, snijbonen, bloemkool, broccoli, prei, serresla, appel en peer.
Het Flandria-kwaliteitslabel wordt enkel toegekend aan groenten en fruit die aan een hele reeks uitwendige en inwendige criteria beantwoorden. Enkele van die voorwaarden zijn: lange houdbaarheid; onberispelijke vorm, stevigheid en smaak. Daarnaast gelden er bijzondere milieu-eisen. Flandria-producten zijn milieuvriendelijk, geïntegreerd geteeld. Dit houdt in dat chemische gewasbescherming tot een minimum beperkt wordt en dat natuurlijke vijanden (insecten e.d.) worden ingezet om ziektes en plagen te voorkomen of in te dijken. Alle voorwaarden zijn vastgelegd in een lastenboek, dat de tuinder strict moet volgen. Een externe onafhankelijke controle waarborgt dat Flandria-producten wel degelijk aan de hoge kwaliteits- en milieueisen voldoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |