Maar je hebt toch ook de komkommertijd? Gaat dan de klok een uur vooruit, of achteruit?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef Houniet het volgende:
Moeilijk verhaal over komkommers
dus een komkommer is veilig, hij word goed gecontroleerd...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef Houniet het volgende:
knip
Weet niet, misschien omdat m'n vriendje erbij stond?quote:
Zak-formaat? Handig voor onderweg enzo....wees extra voorzichtig voor SOA´squote:
ja, nu bijna 3 weken. voel het niet. nergens last van. behalve als ik een strakke broek aan heb en ik buk, dan duwt mn broek nl in mn buik.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef Vigile het volgende:
Maar heb je dat spiraaltje al dan? schijn je te voelen enzo toch?
Latijnse naam: Cucumis sativus L. Cucurbitaeaequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:02 schreef Houniet het volgende:
De komkommer is een eenjarige klimplant met reusachtige bladeren. Aan een stam kunnen tientallen vruchten groeien.
-knip-
nou ja, hij haalt echt rare dingen in z'n hoofdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
Weet niet, misschien omdat m'n vriendje erbij stond?
Hij stelde ook voor om gedag te zeggen als rob naar de wc is![]()
al is het nu wel te begrijpen dat je 'm negeertquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
dan moet ie niet zeuren als hij t zelf ook niet deedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef IJlien het volgende:
[..]
zie je, een stuk veiliger!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Latijnse naam: Cucumis sativus L. Cucurbitaeae
Kenmerken Lange staafvormige zaadloze groene vrucht. De komkommer is een uitgegroeide groentevrucht zonder dat er bestuiving heeft plaatsgevonden.
Herkomst Canarische eilanden, Nederland en Spanje
iewquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, nu bijna 3 weken. voel het niet. nergens last van. behalve als ik een strakke broek aan heb en ik buk, dan duwt mn broek nl in mn buik.
Hm ja.. naja we zien t wel he volgende keerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
al is het nu wel te begrijpen dat je 'm negeert
wat een vaag persoon...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:06 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
jah maar die steekt em dan overal in zonder rubbertje
of niet, en ik denk dat je niet prefereertquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:06 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hm ja.. naja we zien t wel he volgende keer![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:05 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
dan moet ie niet zeuren als hij t zelf ook niet deed
voor 1 dag vrouw is je bed niet uitkomen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:08 schreef Houniet het volgende:
wat ben ik blij om een man te zijn
voor 1 dag vrouw = gelijk naar het toilet
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
of niet, en ik denk dat je niet prefereert
OOooeh en opnemen dat gesprek! en dan posten op FOK! natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:08 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k zou dan toch maar eens bellen voor je uitslag![]()
Leg is uitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
voor 1 dag vrouw is je bed niet uitkomen hoor
Als ik 1 dag man was zou ik echt als eerste gaan plassen hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
voor 1 dag vrouw is je bed niet uitkomen hoor
En ik visa versaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:10 schreef IJlien het volgende:
[..]
Als ik 1 dag man was zou ik echt als eerste gaan plassen haha
En daarna sex hebben met een vrouwik ben zooooooooo superbenieuwd hoe het is als man zijnde!
gaan zeiken?? daar is echt geen fuck aan hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:10 schreef IJlien het volgende:
[..]
En daarna sex hebben met een vrouwik ben zooooooooo superbenieuwd hoe het is als man zijnde!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:08 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k zou dan toch maar eens bellen voor je uitslag![]()
ze wil kijken of ze kan mikkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
gaan zeiken?? daar is echt geen fuck aan hoor
Nooooou, voor een vrouw lijkt t me anders wel ´vernieuwend´quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
gaan zeiken?? daar is echt geen fuck aan hoor
en natuurlijk rukkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:10 schreef IJlien het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik kan wel wat plaatjes posten van Eindhoven, maar tis toch een lelijke stad dus...
hojjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:11 schreef IJlien het volgende:
hey ik ben hier klaar!!
bye bye succes nog even![]()
En dan met een stijve rondlopenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja oh en ik vergeet te zeggen een mannenkleedkamer inlopen![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:11 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nooooou, voor een vrouw lijkt t me anders wel ´vernieuwend´
en me helemaal klem vreten en daarna lekker boeren en ruftenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja oh en ik vergeet te zeggen een mannenkleedkamer inlopen![]()
Doeidoeiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:11 schreef IJlien het volgende:
hey ik ben hier klaar!!
bye bye succes nog even![]()
Moet ze oók meemaken natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dan met een stijve rondlopen![]()
of denk je dan ook als man?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en natuurlijk rukken je laten pijpen:Y
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |