yepquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:55 schreef Neleos het volgende:
Hank Williams ligt teveel voor de hand of niet?
[flauw]Moet je je ogen open doen[/flauw]quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:56 schreef Z het volgende:
Ik zie niks.
Het is een man van rond de 50 met een gitaar, een mooi pak en een hoed.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:56 schreef Z het volgende:
Ik zie niks.
Dat zou zomaar Hank kunnen zijn ...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het is een man van rond de 50 met een gitaar, een mooi pak en een hoed.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
is het een jonge Johnny Cash?
Jimmy Free?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:01 schreef Prep2Fight het volgende:
Er is een platenwinkel naar hem vernoemd 'hmhm' Record shop
quote:The incomparable("E.T." to all who knew him) became a legend as much for what he was personally as for the half-century career that stretched from his first radio date in 1932 to his death in 1984. Though other singers with better voices and more raw musical talent have come and gone, none has inspired greater love from fans over six decades. Along with such performers as Jimmie Rodgers, Roy Acuff, Bill Monroe, Hank Williams, Lefty Frizzell, and George Jones...
whehequote:
Dan hoop ik van harte voor hem dat hij geen Amoeba heetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:01 schreef Prep2Fight het volgende:
Er is een platenwinkel naar hem vernoemd (wel in amerika) 'hmhm' Record shop
Hmpf, heb ik nou nog niet genoeg hints gegevenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:07 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Dan hoop ik van harte voor hem dat hij geen Amoeba heet
bestaat diequote:
quote:
ik ken de naam niet eensquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Opgezocht, kende de naam wel maar was er niet opgekomen.
Klopt http://www.towerrecords.com/ Maar dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:19 schreef ranja het volgende:
Iets met Tower? Volgens mij is dat een platenzakenketen ofzo
Nou sla 2 vliegen in één klapquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:22 schreef DaisyDuke het volgende:
tvp
quote:In the history of the blues, there has never been anyone quite like the. Six foot three and close to 300 pounds in his salad days, the
was the primal force of the music spun out to its ultimate conclusion. A Robert Johnson may have possessed more lyrical insight, a Muddy Waters more dignity, and a B.B. King certainly more technical expertise, but no one could match him for the singular ability to rock the house down to the foundation while simultaneously scaring its patrons out of its ...
had gekundquote:
Tis hem helemaalquote:
Inderdaad, The Wolfquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
howlin' wolf (afgaande op the)
En mijn andere vraag weet je denk ook niet?quote:
Ik moet zoveel tips gevenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:41 schreef Neva het volgende:
jullie gaan veel te hard.. zo'n zin in een nieuw jubel topic![]()
heb wel ideeen in mijn hoofd, maar kom er maar niet op en dan nog weet ik n iet of ze goed zijn hoor, maar deze had ik wel geweten...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:41 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
En mijn andere vraag weet je denk ook niet?![]()
persoonlijk vind ik dat je ze best snel geeft...quote:Ik moet zoveel tips geven
Ach ja, misschien wel.. maar als er 2 a 3 mensen reageren met een fout antwoord geef ik een tipquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb wel ideeen in mijn hoofd, maar kom er maar niet op en dan nog weet ik n iet of ze goed zijn hoor, maar deze had ik wel geweten...
[..]
persoonlijk vind ik dat je ze best snel geeft...
Ik vind het meestal wel prettig als de hints niet te lang op zich laten wachten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:47 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ach ja, misschien wel.. maar als er 2 a 3 mensen reageren met een fout antwoord geef ik een tipEn ja, misschien wel te snel, zal er in het vervolg op letten
Jij bedoelt de australische band X?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:07 schreef ranja het volgende:
Volgens mij zijn er meerdere bands X, geen idee welke variant dit is. Volgens mij niet de jaren 70 punkband
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:48 schreef peaceman het volgende:
Ranja is druk vrees ik..
En een slotje!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:17 schreef belsen het volgende:
Feliciteer Berkery hier alvast met zijn modschap
Amen. Ik weet dat het goed bedoeld is belsen, maar ik zit hier ook niet op te wachten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:29 schreef ranja het volgende:
Beetje overdreven Belsen... zoals Seborik al zegt, als het 2 andere worden is dit niet leuk voor hun.. bovendien is er ook nog een 2e die vast ook gefeliciteerd wil worden.
Meen je dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:43 schreef Prep2Fight het volgende:
Bob Geldof had toch ook de paus uitgenodigd?
ieuw?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:45 schreef peaceman het volgende:
Ow dat Madonna en Sting een duet gaan doen?
ja, dat las ik laatstquote:
Wederom bijna goed (vooral het 2e gedeelte)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:54 schreef bigshadow het volgende:
Geen R&B en te veel Britse Sterren?
quote:Bob Geldof krijgt kritiek van de Britse pers op het programma van Live 8! Volgens hen staan er te weinig Afrikaanse artiesten op de Londense affiche. Geldof heeft daarop geantwoord dat hij maar drie weken tijd had om het hele evenement te organiseren, en dat hij dus alleen de mensen heeft kunnen bellen die in zijn adresboekje stonden. Hij wilde ook vooral artiesten boeken die bekend zijn in de rijke landen, omdat die volgens hem dan meer invloed zullen hebben. Ook Axelle Red staat op 2 juli op het Live 8 podium in Parijs. Naast haar treden er die dag ook onder andere nog Jamiraquoi, Placebo, Craig David en Youssouh N'Dour en Manu Chao op.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:37 schreef Berkery het volgende:
[..]
Amen. Ik weet dat het goed bedoeld is belsen, maar ik zit hier ook niet op te wachten.
Whoei, twee halve maken 1 helequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:57 schreef cafca het volgende:
Ik ga het punt aan Bigshadow +1 geven, omdat hij er 2x het dichtste bij zat.
[..]
Op zijn leeftijd nog...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:13 schreef cafca het volgende:
Sexmachine James Brown zou wel weer toepasselijk zijn
Jeppe, en ook niet de Seksmachine, misschien wel grappig om te weten, maar de vader heeft nog nooit 1 van zijn kinderen gezienquote:
Ja, dat lijkt me dan ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Stevie Wonder?
newbiedoobiedoo + 1 scherpquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Stevie Wonder?
Hoe komt Axelle Red in Geldof's adresboekjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:57 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:30 schreef Z het volgende:
Zij van Soul II Soul?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:35 schreef ranja het volgende:
Caron Wheeler
quote:is an excellent return to form. I wasn't a huge fan of her previous offering finding it a bit weak. However, i was still quite excited when i heard about this album, as i was hoping she could recapture the energy of her debut,
. Well...i was wrong it's totally different to
, however its different in a good way. Its a very mature album, by mature i don't mean for old people, i just mean more character defined, and you can get a sense of what type of person
is on this album, which sounds like a fresh debut from a young talented singer/song writer.
quote:returns with her 3rd offering.
is a well crafted accoustic pop album, her songs are radio friendly yet not dull. Lyrically they are great and she manages to avoid the simple rythming of words.
This album hit no 1 in the UK and it's not hard to see why,has a hauntingly beautiful voice that is not really comparible to any one else out there at the moment.
DaisyDuke +1quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef DaisyDuke het volgende:
Natalie Imbruglia - Counting down the days?
Z+1quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:17 schreef Z het volgende:
The Books.
Hmmz, volgens mij my kinda topic..laatst ook al 1tje die daar openstond geraden..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef Z het volgende:
[..]
Raad je plaatje # 266 voor stijfburgerlijken
Dat was Fishquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Hmmz, volgens mij my kinda topic..laatst ook al 1tje die daar openstond geraden..
quote:
Was 1 van mijn eerste vragen hier, dus toch alweer een tijdje geledenquote:is nog niet zo lang geleden volgens mij dat je die gevraagd hebt
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is cafca in een insect veranderd ofzo?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:47 schreef Z het volgende:
Cafca is afgelast.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Shit ja, klinkt als G n' R, stond op Lowlands '99
Het is niet Chuck Berryquote:maar de naam...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:09 schreef Neleos het volgende:
Buck Cherry of zoiets.
Had ik die al eerder gedaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:16 schreef ranja het volgende:
weer Paul Hardcastle?
Meer een "join the club" denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Had ik die al eerder gedaan?
iig
ranja + 1
Allemaal Duo's?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:45 schreef Prep2Fight het volgende:
Allemaal vrouwelijke drummers?
Ver voor z'n preps tijd...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Olivia Newton-John is die doos uit de film Grease, die ken je vast wel.
soms hoef je maar de helft te wetenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
jazekers wel
on topic: ik weet wel een connectie tussen de laatste 2 iig: de cover van Dolly Partons Jolene..
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
That’s nobody’s business but the Turks, toch?
Eitje, niet waar?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:57 schreef Berkery het volgende:
New Bomb Turks?
Hij is gewoon teruggekeerd naar een van zijn oudere avatars, hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik vond je vorige avatar leuker...
Maar daarom mag ik zijn vorige toch wel leuker vinden?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hij is gewoon teruggekeerd naar een van zijn oudere avatars, hoor.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik vond je vorige avatar leuker...

quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Colonel Abrams.
sommige dingen ben ik toch echt trots dat ik het niet weetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Colonel Abrams.
quote:Aswas disbanding in late 1978, their lead guitarist/songwriter
recorded a solo album, Thanks I'll Eat It Here, that sounded as loose and funky as the band in their prime. After its release the following year, he set out on tour to support the album. Sadly,
died of a heart attack while on the road; he left behind a body of gritty, eclectic, and funky rock & roll. On the first five
albums, his songwriting and instrumental talents are more apparent than on his solo effort, yet that doesn't detract from the record's pleasures.
ik kan het kwartje niet eens vinden...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:06 schreef DaisyDuke het volgende:
Het kwartje wil toch niet vallen....
Lijkt mij ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
is het Michael Jackson>?
Died of a heart attack in '79? Dat zou zijn uiterlijk wel verklarenquote:
Elton John zou ook nog kunnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Dan ga ik voor Prince?
Daarom heeft ie zo'n wit koppie...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
Died of a heart attack in '79? Dat zou zijn uiterlijk wel verklaren![]()
Eigenlijk zou hij ook juist die kindjes moeten aanklagen:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
Died of a heart attack in '79? Dat zou zijn uiterlijk wel verklaren![]()
Da klopt!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:14 schreef Prep2Fight het volgende:
Thanks I'll Eat It Here is van Lowell George
Heel goed Prep. Heb je al gezocht naar The Walkabouts en Richard & Linda Thompson?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:14 schreef Prep2Fight het volgende:
Thanks I'll Eat It Here is van Lowell George
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hij ook juist die kindjes moeten aanklagen:
voor grafschennis en necrofilie.
Richard en Linda had ik best veel van! The walkabouts heb ik naar gezocht, maar niet gevondenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:17 schreef GLO het volgende:
[..]
Heel goed Prep. Heb je al gezocht naar The Walkabouts en Richard & Linda Thompson?
Zoveel typen en me dan toch voor zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:26 schreef peaceman het volgende:
die 2e van rechts lijkt Ron Wood wel.. maar het zijn niet the stones, The Faces dan
Sorryquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Zoveel typen en me dan toch voor zijn...herkende je Rod Stewart niet dan?
Zou Berkery al een kloon hebben om een topic in R&P te gaan openen?quote:
ahum.....quote:
Jahquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sorry, maar gister zei je al dat je een slak was
![]()
Goed idee, ff kijken of ik nog een e-mail adres over hebquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zou Berkery al een kloon hebben om een topic in R&P te gaan openen?
Je kunt je foto's bijvoorbeeld uploaden via www.photobucket.comquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:44 schreef peaceman het volgende:
Wie?
svp niet de url bekijken, hoe ik dat moet camoufleren weet ik nog niet..![]()
anders ehb ik nog wel een Gmail invite voor jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef Berkery het volgende:
[..]
Goed idee, ff kijken of ik nog een e-mail adres over heb
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
anders ehb ik nog wel een Gmail invite voor je![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
Eentje maar?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
anders ehb ik nog wel een Gmail invite voor je![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gmail...da's toch van Google?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is dat dezelfde Tim Christensen die nu solo is?
(vorig jaar nog op bevrijdingsfestival gezien, best leuk)
Nou nou dat was een zware bevalling zegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Dizzy Mizz Lizzy
Ja, maar deze vrouw is een stukje jonger!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:44 schreef peaceman het volgende:
Marianne Faithfull speelde er toch?
Ik dacht dat er onder de maskers van Slipknot alleen maar mannen zatenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Ze speelde onlangs nog in Paradiso.
TSE+1quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dayna Kurtz?
Welnee ranja, kijk je ff hier?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:59 schreef ranja het volgende:
lijkt meer op Patsy Kensit...
Beth Hart heeft toch ook zo'n tattoo? Maar die ziet er volgens mij verder niet zo uitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
misschien herkent iemand haar monsterlijke tattoo?
[afbeelding]
Sorry dat ik jou de punt niet gaf, over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:26 schreef peaceman het volgende:
die 2e van rechts lijkt Ron Wood wel.. maar het zijn niet the stones, The Faces dan
Correct!! DaisyDuke+1quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:16 schreef DaisyDuke het volgende:
Is het Lucinda Williams?
"als ik er niet ben"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:18 schreef Prep2Fight het volgende:
Verdomme! Zulke vragen stellen al ben ik er niet!
Maar nog meer op Lucinda Williams!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ze leek iig een stuk meer op Patsy Kensit dan op Kim Wilde..
Ik vond haar op de laatste foto meer op Jamie Lee Curtis lijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ze leek iig een stuk meer op Patsy Kensit dan op Kim Wilde..
hahahaha, wat erg ben ikquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:28 schreef GLO het volgende:
Ik vond haar op de laatste foto meer op Jamie Lee Curtis lijken
Ik op Bill Wymanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik vond haar op de laatste foto meer op Jamie Lee Curtis lijken
Jullie hebben eng genoeg allebei gelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |