quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Colonel Abrams.
sommige dingen ben ik toch echt trots dat ik het niet weetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Colonel Abrams.
quote:Aswas disbanding in late 1978, their lead guitarist/songwriter
recorded a solo album, Thanks I'll Eat It Here, that sounded as loose and funky as the band in their prime. After its release the following year, he set out on tour to support the album. Sadly,
died of a heart attack while on the road; he left behind a body of gritty, eclectic, and funky rock & roll. On the first five
albums, his songwriting and instrumental talents are more apparent than on his solo effort, yet that doesn't detract from the record's pleasures.
ik kan het kwartje niet eens vinden...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:06 schreef DaisyDuke het volgende:
Het kwartje wil toch niet vallen....
Lijkt mij ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:09 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
is het Michael Jackson>?
Died of a heart attack in '79? Dat zou zijn uiterlijk wel verklarenquote:
Elton John zou ook nog kunnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Dan ga ik voor Prince?
Daarom heeft ie zo'n wit koppie...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
Died of a heart attack in '79? Dat zou zijn uiterlijk wel verklaren![]()
Eigenlijk zou hij ook juist die kindjes moeten aanklagen:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
Died of a heart attack in '79? Dat zou zijn uiterlijk wel verklaren![]()
Da klopt!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:14 schreef Prep2Fight het volgende:
Thanks I'll Eat It Here is van Lowell George
Heel goed Prep. Heb je al gezocht naar The Walkabouts en Richard & Linda Thompson?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:14 schreef Prep2Fight het volgende:
Thanks I'll Eat It Here is van Lowell George
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hij ook juist die kindjes moeten aanklagen:
voor grafschennis en necrofilie.
Richard en Linda had ik best veel van! The walkabouts heb ik naar gezocht, maar niet gevondenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:17 schreef GLO het volgende:
[..]
Heel goed Prep. Heb je al gezocht naar The Walkabouts en Richard & Linda Thompson?
Zoveel typen en me dan toch voor zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:26 schreef peaceman het volgende:
die 2e van rechts lijkt Ron Wood wel.. maar het zijn niet the stones, The Faces dan
Sorryquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Zoveel typen en me dan toch voor zijn...herkende je Rod Stewart niet dan?
Zou Berkery al een kloon hebben om een topic in R&P te gaan openen?quote:
ahum.....quote:
Jahquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sorry, maar gister zei je al dat je een slak was
![]()
Goed idee, ff kijken of ik nog een e-mail adres over hebquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zou Berkery al een kloon hebben om een topic in R&P te gaan openen?
Je kunt je foto's bijvoorbeeld uploaden via www.photobucket.comquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:44 schreef peaceman het volgende:
Wie?
svp niet de url bekijken, hoe ik dat moet camoufleren weet ik nog niet..![]()
anders ehb ik nog wel een Gmail invite voor jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef Berkery het volgende:
[..]
Goed idee, ff kijken of ik nog een e-mail adres over heb
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
anders ehb ik nog wel een Gmail invite voor je![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
Eentje maar?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
anders ehb ik nog wel een Gmail invite voor je![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gmail...da's toch van Google?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |