Jaanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:56 schreef pyl het volgende:
Ray Davies....
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Fish?
Ha die pos!quote:
Hintje? Ik heb hem voor jou uitgezocht, omdat hij in jouw straatje past.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:16 schreef pos het volgende:
hintje?
Dat mag ik hopen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:18 schreef pos het volgende:
hij komt me wel bekend voor
weet ik toch....zoals ik al eerder zei "ik ben niet gek"quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Hintje? Ik heb hem voor jou uitgezocht, omdat hij in jouw straatje past.
![]()
Ben je gek....da's juist het leuke van het spelletje (al schijnen sommigen daar anders over te denken...).quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:27 schreef pos het volgende:
och pyl...al je moeite en dan weet ik het niet
Geen Griek, maar een Amerikaan met een achternaam die zowel Spaans als Italiaans zou kunnen zijn. Uiteraard neem ik ook genoegen met zijn bijnaam.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:28 schreef Z het volgende:
Een griek?
Mmmm....zoek hem in deze stad:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:33 schreef pos het volgende:
vertel eens iets over zijn bijnaam als je wilt
quote:
ik ben blijquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:38 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
![]()
en een
van de juffrouw!
Alberto de Salvo irl
Ik ken eigenlijk alleen zijn naam...zal er eens op googlenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:41 schreef pyl het volgende:
Kan me nog een hele oude Panorama, uit het begin van de jaren zeventig, herinneren met het verhaal over die dertien (of elf) moorden....fascinerend vond ik dat, hoewel ik die Panorama gekregen en bewaard had vanwege de mooie fotoreportage van een tentoonstelling over het graf van Toetanchamon....
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |