Oja, Live 8 / aid / aids / whatever...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De Spice Girls?
Die heb ik vanacht al gedaanquote:
Wij moeten duidelijk samen hints gaan spelenquote:
quote:Zo keek ik in uw richting, Maar u besteedde me geen aandacht, doet u. Ik weet u niet aan me luistert. de ' oorzaak die u u ziet me rechtstreeks, niet u hebt gezegd. Op en van ogenblik I kielzog, Aan ogenblik I slaap, Ik zal daar door uw kant zijn, Enkel probeert u en houdt me tegen, Ik zal in lijn wachten, Enkel te zien om of geeft u.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:36 schreef Neleos het volgende:
Rolling Stones - You Can't Always Get What You Want?
Neehhh, koudspel is de artiest.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:40 schreef lubje25 het volgende:
Kaiser chiefs?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:46 schreef Neleos het volgende:
Shiver dan
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:00 schreef bartrid het volgende:
Geweldige Little Britain quote trouwens Neleos
Graag gedaan..... in ieder geval heel veel plezier in Rome toegewenst.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:50 schreef bigshadow het volgende:
[..]
En ja, diaan73 bedankt, vrij overzichtelijke site, zelfs voor een niet italiaan. Maar na wat zoeken en surfen ontdekte ik dat er een gratis festival ding is met Duran Duran, Beck en Elisa (die ken ik niet) dus daar misschien eens rondkijken, en voor de rest maar postertjes in de gaten houden![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Geweldige Little Britain Avatar ook, jij.
I want that one.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
![]()
toch wel 1 van mijn favoriete engelse comedies. Yeah but no but yeah but no but yeah
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Fish?
ik heb ook de Red Nose Day dvd nog met Elton John en Robbie Williams. Ook errug grappig, vooral het interview dat Daffyd doet met Elton Johnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
I want that one.![]()
Tijdje terug 2 DVD's van geleend van een vriend van mij. Denk dat ik ze nog maar een keer ga kijken binnenkort, voordat hij erachter komt dat ik ze nog steeds heb.![]()
Ik had hem nog open staan in RJP voor dummies, maar daar viel het stilquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:43 schreef cafca het volgende:
nu ik goed kijk, herken ik hem ook, aan zijn oorbel...
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:48 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik had hem nog open staan in RJP voor dummies, maar daar viel het stil![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |