Ja, ik doe makkelijke vragen zodat ik zelf weer eens wat kan beantwoordenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bush?
Ik heb trouwens zelf ook nog een nieuwe vraag voor als dat klopt
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:40 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Incubus met dinand vergelijken![]()
Incubus is imho een erg fijne band
Ozzy Woesthof it isquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:48 schreef bigshadow het volgende:
Ozzy ?
ik dacht in eerste instantie Dinand Osbournequote:
Nu echt dusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik wel gaan slapen
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nu echt dus
en 't album is vast Fearless van Kane
Foto hintquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:15 schreef GLO het volgende:
Ik weet wel wie het niet is. Niet Justin Timberlake, niet James Taylor...
Ik werp graag wat barrieres op voor je, mijn pa was helemaal gek van deze band. Dat is nog een keer een leuk cadeautje scorenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:26 schreef GLO het volgende:
Maar wat een foto. Ian Anderson moet de man met de hoed zijn, maar zien doe ik het niet. Die andere oudere heren herken ik evenmin en die linker twee zijn vast jong en nieuw.
Ja, zeker geweldige plaat (al heb ik 'm toch zeker 20 jaar niet meer gehoord - gauw weer 's opzetten maar). Maar ja joh, initialen... je ziet het of je ziet het niet. Het was dat ik door de foto op het spoor van een ouwelullenband gezet werd, maar anders...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:25 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Inderdaad, geweldig album GLO +1, en sorry voor het misverstand met de artiest/band
Kom maar op, ik voel me nog redelijk wakker!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, zeker geweldige plaat (al heb ik 'm toch zeker 20 jaar niet meer gehoord - gauw weer 's opzetten maar). Maar ja joh, initialen... je ziet het of je ziet het niet. Het was dat ik door de foto op het spoor van een ouwelullenband gezet werd, maar anders...
Afijn, lust je nog een vraag of is het-tijd?
Whehe. Het was ook wel een zware bevalling. Maar je pa heeft groot gelijk. Kent hij ook de verzamelaar Living In The Past? Gek genoeg -want ze hebben veel geweldige albums gemaakt- vind ik dat hun beste plaat.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:28 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik werp graag wat barrieres op voor je, mijn pa was helemaal gek van deze band. Dat is nog een keer een leuk cadeautje scoren
Nee, denk het niet, mijn pa is niet meer de rocker die hij was. Tegenwoordig is mijn moeder meer van de muziek (die ik ze bij tijd en wijlen toestop). Ach, ik zoek het zelf allemaal wel uitquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Whehe. Het was ook wel een zware bevalling. Maar je pa heeft groot gelijk. Kent hij ook de verzamelaar Living In The Past? Gek genoeg -want ze hebben veel geweldige albums gemaakt- vind ik dat hun beste plaat.
quote:Als Johnny Cash in The Clash had gespeeld en zij Californië als thuisbasis hadden gehad, ja dan hadden we nu twéés gehad. Nergens voor nodig, want er kan er maar één de beste de zijn, en dat is de bende van zanger/gitarist
, de James Dean van de punkgeneratie. Al meer dan een kwart eeuw torst hij het leed van de eenzamen, de zondaars en de roekelozen op zijn schouders, verpakt in tijdloze muziek waarin punk, rhythm & blues, rockabilly en country samensmelten alsof God het zo bedoeld heeft.
Good for your mum! Maar dan toch een fijn cadeau-idee voor je pa (zit-ie ineens achter de geraniums dan?), want oude liefde roest niet, toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:35 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, denk het niet, mijn pa is niet meer de rocker die hij was. Tegenwoordig is mijn moeder meer van de muziek (die ik ze bij tijd en wijlen toestop). Ach, ik zoek het zelf allemaal wel uit![]()
Ach, volgens mij moeder heeft ie gewoon geen smaak meerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:38 schreef GLO het volgende:
[..]
Good for your mum! Maar dan toch een fijn cadeau-idee voor je pa (zit-ie ineens achter de geraniums dan?), want oude liefde roest niet, toch?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:47 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ach, volgens mij moeder heeft ie gewoon geen smaak meerEn hij is gewoon braaf geworden voor al die bloedjes van kinderen van hem
![]()
Erg fraai. Doet me behalve aan Joni Mitchell aan nog iemand anders denken, die ik vooralsnog niet kan thuisbrengen. Nog bedankt voor de tip iigquote:Maar mijn moeder vind het geweldig, laatst meegenomen naar Tom McRae, maar ook artiesten zoals Audra Kubat (wat vind je er eigenlijk van?)
Hey, R&B is ook muziek.quote:enzo kan ze zeer waarderen. Mijn zusjes zijn ook hopeloos ver R-Bt om het zo te stellen, die hebben ook niks met muziek.
OK, hint 1: tekst is van de Lowlands-site gepluktquote:
En op je vraag, geen idee eigenlijk. Met james dean denk ik aan een overleden punker. Bij oude punkers denk ik altijd aan Iggy Pop (en the stooges dan uiteraard) maar dat is geen californieer en heeft ook niks met country mijn wetens. The beachboys en brian wilson hebben er ook niks mee te maken dus ik heb voorals nog geen idee
Social D it is!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:59 schreef bigshadow het volgende:
R & B is ook muziek, en kent ook wel goede artiesten (outkast bv, meer rap misschien) maar ze hebben geen ontdekkingsdrive zoals ik hem kenAch, ieder zijn hobby!! En geen dank voor de tip hoor, iedereen moet het horen
![]()
En Lowlands programma en site, tsja, dat is graven. Er staat redelijk veel punk gebeuren, en hij zal dus al een tijdje meedraaien, social distortion misschien? Of is een nieuw bandje ??
Wat? Berkery gaat modden? Vertel!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:04 schreef bigshadow het volgende:
[..]
oi, je status is stiekem offline, dat kan niet hoor als Mod in spé![]()
Hij heeft gesolliciteerdquote:
Mijn mandje lonkt ook, dus... tenzij je een makkelijke hebtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:08 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Hij heeft gesolliciteerdMaar of ie het word is natuurlijk een tweede en niet aan ons
Nog een vraag achterlaten? Ik ga nml wel zo![]()
Ik loop graag op de zaken vooruitquote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:08 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb gesolliciteerd: 2 nieuwe mods gezocht!, maar blijkbaar weet bigshadow al meer dan ik![]()
En van deze muziek kan je prima slapenquote:Touted as "Nashville's most f*cked-up country band" by their label Merge Records,was arguably the most consistently brilliant and unique American group to emerge during the 1990s. Their unclassifiable hybrid of country, soul, jazz, and avant-garde noise seemed at one time or another to drink from every conceivable tributary of contemporary music, its baroque beauty all held together by the surreal lyrical wit and droll vocal presence of frontman Kurt Wagner.
Beide correct, GLO echter iets eerder aan de knop, ergo GLO +1quote:
ga je gang...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:26 schreef peaceman het volgende:
goedemorgen, wie doet er een vraag?
Wij hebben R.E.M. in Rome gevonden op www.ticketone.it misschien dat je daar wat kunt vinden. Veel plezier in ieder geval, wij gaan volgende week!!quote:Op maandag 30 mei 2005 23:20 schreef bigshadow het volgende:
Ik ben binnenkort een weekend in Rome en wil kijken of er nog leuke optredens zijn, weet iemand toevallig hoe ik dat zou kunnen uitvinden?? Via een site ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |