quote:In the history of the blues, there has never been anyone quite like the. Six foot three and close to 300 pounds in his salad days, the
was the primal force of the music spun out to its ultimate conclusion. A Robert Johnson may have possessed more lyrical insight, a Muddy Waters more dignity, and a B.B. King certainly more technical expertise, but no one could match him for the singular ability to rock the house down to the foundation while simultaneously scaring its patrons out of its ...
had gekundquote:
Tis hem helemaalquote:
Inderdaad, The Wolfquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
howlin' wolf (afgaande op the)
En mijn andere vraag weet je denk ook niet?quote:
Ik moet zoveel tips gevenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:41 schreef Neva het volgende:
jullie gaan veel te hard.. zo'n zin in een nieuw jubel topic![]()
heb wel ideeen in mijn hoofd, maar kom er maar niet op en dan nog weet ik n iet of ze goed zijn hoor, maar deze had ik wel geweten...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:41 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
En mijn andere vraag weet je denk ook niet?![]()
persoonlijk vind ik dat je ze best snel geeft...quote:Ik moet zoveel tips geven
Ach ja, misschien wel.. maar als er 2 a 3 mensen reageren met een fout antwoord geef ik een tipquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb wel ideeen in mijn hoofd, maar kom er maar niet op en dan nog weet ik n iet of ze goed zijn hoor, maar deze had ik wel geweten...
[..]
persoonlijk vind ik dat je ze best snel geeft...
Ik vind het meestal wel prettig als de hints niet te lang op zich laten wachten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:47 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ach ja, misschien wel.. maar als er 2 a 3 mensen reageren met een fout antwoord geef ik een tipEn ja, misschien wel te snel, zal er in het vervolg op letten
Jij bedoelt de australische band X?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:07 schreef ranja het volgende:
Volgens mij zijn er meerdere bands X, geen idee welke variant dit is. Volgens mij niet de jaren 70 punkband
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:48 schreef peaceman het volgende:
Ranja is druk vrees ik..
En een slotje!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:17 schreef belsen het volgende:
Feliciteer Berkery hier alvast met zijn modschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |