Jij bedoelt de australische band X?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:07 schreef ranja het volgende:
Volgens mij zijn er meerdere bands X, geen idee welke variant dit is. Volgens mij niet de jaren 70 punkband
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:48 schreef peaceman het volgende:
Ranja is druk vrees ik..
En een slotje!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:17 schreef belsen het volgende:
Feliciteer Berkery hier alvast met zijn modschap
Amen. Ik weet dat het goed bedoeld is belsen, maar ik zit hier ook niet op te wachten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:29 schreef ranja het volgende:
Beetje overdreven Belsen... zoals Seborik al zegt, als het 2 andere worden is dit niet leuk voor hun.. bovendien is er ook nog een 2e die vast ook gefeliciteerd wil worden.
Meen je dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:43 schreef Prep2Fight het volgende:
Bob Geldof had toch ook de paus uitgenodigd?
ieuw?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:45 schreef peaceman het volgende:
Ow dat Madonna en Sting een duet gaan doen?
ja, dat las ik laatstquote:
Wederom bijna goed (vooral het 2e gedeelte)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:54 schreef bigshadow het volgende:
Geen R&B en te veel Britse Sterren?
quote:Bob Geldof krijgt kritiek van de Britse pers op het programma van Live 8! Volgens hen staan er te weinig Afrikaanse artiesten op de Londense affiche. Geldof heeft daarop geantwoord dat hij maar drie weken tijd had om het hele evenement te organiseren, en dat hij dus alleen de mensen heeft kunnen bellen die in zijn adresboekje stonden. Hij wilde ook vooral artiesten boeken die bekend zijn in de rijke landen, omdat die volgens hem dan meer invloed zullen hebben. Ook Axelle Red staat op 2 juli op het Live 8 podium in Parijs. Naast haar treden er die dag ook onder andere nog Jamiraquoi, Placebo, Craig David en Youssouh N'Dour en Manu Chao op.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:37 schreef Berkery het volgende:
[..]
Amen. Ik weet dat het goed bedoeld is belsen, maar ik zit hier ook niet op te wachten.
Whoei, twee halve maken 1 helequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:57 schreef cafca het volgende:
Ik ga het punt aan Bigshadow +1 geven, omdat hij er 2x het dichtste bij zat.
[..]
Op zijn leeftijd nog...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:13 schreef cafca het volgende:
Sexmachine James Brown zou wel weer toepasselijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |