quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is dat dezelfde Tim Christensen die nu solo is?
(vorig jaar nog op bevrijdingsfestival gezien, best leuk)
Nou nou dat was een zware bevalling zegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Dizzy Mizz Lizzy
Ja, maar deze vrouw is een stukje jonger!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:44 schreef peaceman het volgende:
Marianne Faithfull speelde er toch?
Ik dacht dat er onder de maskers van Slipknot alleen maar mannen zatenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Ze speelde onlangs nog in Paradiso.
TSE+1quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dayna Kurtz?
Welnee ranja, kijk je ff hier?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:59 schreef ranja het volgende:
lijkt meer op Patsy Kensit...
Beth Hart heeft toch ook zo'n tattoo? Maar die ziet er volgens mij verder niet zo uitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
misschien herkent iemand haar monsterlijke tattoo?
[afbeelding]
Sorry dat ik jou de punt niet gaf, over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:26 schreef peaceman het volgende:
die 2e van rechts lijkt Ron Wood wel.. maar het zijn niet the stones, The Faces dan
Correct!! DaisyDuke+1quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:16 schreef DaisyDuke het volgende:
Is het Lucinda Williams?
"als ik er niet ben"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:18 schreef Prep2Fight het volgende:
Verdomme! Zulke vragen stellen al ben ik er niet!
Maar nog meer op Lucinda Williams!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ze leek iig een stuk meer op Patsy Kensit dan op Kim Wilde..
Ik vond haar op de laatste foto meer op Jamie Lee Curtis lijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ze leek iig een stuk meer op Patsy Kensit dan op Kim Wilde..
hahahaha, wat erg ben ikquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:28 schreef GLO het volgende:
Ik vond haar op de laatste foto meer op Jamie Lee Curtis lijken
Ik op Bill Wymanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik vond haar op de laatste foto meer op Jamie Lee Curtis lijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |