abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27691135
Game on.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27691158
Laatste aflevering trouwens volgende week of komt er daarna nog één ?
sig verwijderd door FA
pi_27691173
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:01 schreef Moja het volgende:
Die Johanneke is ook af en toe een bitch zeg
Vooral met dat apart slapen was ze echt ongelofelijk frigide
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_27691185
Ik denk dat er daarna nog wel eentje komt. Die is dan een paar weken of maanden later gemaakt en dan gaan ze op bezoek bij de deelnemers en kijken hoe het er mee is. Hoort er wel een beetje bij vind ik.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 6 juni 2005 @ 22:07:32 #5
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_27691227
Vooral het einde van deze aflevering was super
Feyenoord!!! * Barça
  maandag 6 juni 2005 @ 22:08:44 #6
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_27691266
Wat een heerlijke bitch is die Johanneke. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_27691583
Ik vond het wel een leuke aflevering.
Waarschijnlijk volgende week de laatste of een-na-laatste aflevering.
  maandag 6 juni 2005 @ 22:20:53 #8
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27691676
Eindelijk is het dan zover, het bitterzoete einde is aangebroken.

En wat valt me op, dat de armzalige hoertjes opeens denken echte emoties te hebben voor hun slachtoffers. Wanneer leren de labiele stoeptegels het toch eens dat ze niet op dat eiland zitten om verliefd te worden. Omringd door cameraploegen, geluidstechnici en producenten, en nog weten de ingehuurde barbies zich druk te maken om hun emotionele welzijn.

Gaby laat een traantje als ze beseft dat Sven haar bedrogen heeft, net alsof ze een echt mens is dat een heuse relatie heeft met de debiele vleesklomp. Iemand geef dat wicht toch eens een fikse tik, misschien dat dat haar hoofd weer eens op orde kan brengen, je bent daar om een ongelukkige ziel te verleiden, om zijn relatie te breken als een twijgje, niet om er verliefd te worden en te janken om wat de lopende testosteron-fabriek te zeggen heeft. Al zou ik ook moeten janken bij het horen van de stront die er uit Sven's muil druipt.
Soms is het toch echt net een wijf, met z'n gezever en gezanik. Wees eens een vent, jij uit de kluiten gewassen kotelet, en pak je kloten eens vast, gewoon om te zien of je ze nog hebt. Met z'n wanhopig trieste pogingen tot romantiek. Sven kan kruipen door het slijk tot z'n knieen versleten zijn, maar veel goeds doet het hem niet. Ik zou net als Gaby moeten janken van wanhoop, want in de nabijheid van Sven zijn is een hel voor het armzalige meisje.

Sven's pogingen tot romantiek doen me denken aan iemand die stront tegen een muur aangooit en kijkt wat blijft plakken, om dat vervolgens als een succes te benoemen. Je ziet het hem doen, je walgt ervan, en triestheid neemt bezit van je als je hem trots als een kind ziet zijn, medelijden voel je voor zijn ouders, voor zijn familie voor zijn geboortedorp, voor alles en iedereen die hij ooit heeft aangesproken.

Sven's hereniging met Sally is dan ook een heerlijk plaatje om te zien. Labilio jankt zijn ogen eruit, maar er is niemand die het hem vergeeft. Hij heeft verloren, de intrieste banaan heeft verloren, we wisten het al vanaf de eerste dag, maar om hem nu te zien breken is een heerlijke ervaring.
Sally is de onbetwiste winnares van dit bloedeloze duel.

En zoals Sven de voorspelbare achterlijke gladiool is die met stront gooit in de hoop ermee romantiek te creeren zien we Terrence doen wat hij het beste doet, glashard liegen, draaien, en zichzelf dieper het graf in werken, en ook hier is er niemand die hem tegenhoudt. Ik geloof dat hij al een behoorlijke schare fanatiekelingen heeft weten op te wekken, elk nog luider als het aankomt het toeroepen dat onze misvormde inteelt-made dieper moet graven en zich over moet geven aan het slijk, aan het stront, aan een gruwelijk pijnlijke dood.

Doe de genenpoel een gunst en verwijder Terrence en zijn dna voor eens en voor altijd. Als dat leugenachtige kankergezwel de kans krijgt zich verder te ontwikkelen dan hebbe God onze ziel, want redding is dan ver te zoeken.

Carlijn heeft ook een hekel aan Terrence, en dat doet me goed, en ik geloof dat zelfs Lieke er schoon genoeg van heeft. Dus net als Sven is Terrence is dieptriest geval van inteelt dat tot een einde komt. Terrence, uitgekotst door alles en iedereen, op een eiland vol hoeren, en zelfs daar vonden ze hem ondraaglijk. Gerechtheid.

Rowena schijnt gefrustreerd te zijn dat Kenny haar geen aandacht geeft, ze voelt zich persoonlijk aangevallen, ze is zelfs beledigd, maar ach, dat het arme zigeunermeisje niet een van de slimste teefjes op het eiland was is nooit door iemand durven te beweren. Kenny kan haar weerstaan, dankzij een schuldgevoel, en mevrouw is daar niet van gecharmeerd. Me dunkt dat Rowena op zoek moet gaan naar een rubber maatje.

Kenny is overigens ook maar een gigantische eikel. Hij heeft spijt gehad na zijn eerste misstap en heeft zich sindsdien weten te gedragen, maar ergens is het in zijn onderontwikkelde cerebellum geslopen dat het nu opeens een succes is geweest voor hem, dat hij de verleiding heeft kunnen weerstaan, dat hij een nobel mens is. Kenny eist respect, onze enige echte Pimp-Daddy-Oh is weer terug.

Sorry Kenny, liefhebber en vrind van de vis, maar dat je de eerste avond over de schreef bent gegaan, de aller-eerste-avond, geeft je niet langer meer het recht van spreken. Dat je daarna opeens een schuldgevoel hebt ontwikkelt is bijzaak, niet eens relevant, want wij zijn niet vergeten dat je in Rowena's oor fluisterde dat dit jullie kleine geheimpje was, en dat niemand dit ooit te weten zou komen. Pas toen je erachter kwam dat alles op film stond bracht je je slippertje naar voren.

Sorry Kenny, maar gij zijt den zwakste schoakel, adieu.

Dat je vriendinnetje een vrijgezelle man kust is niets vergeleken met het palen van de goedkoopste, makkelijkste del op het eiland nog geen 12 uur nadat je je vriendin voor het laatst zag. Helaas mijn harige beverliefhebber, ook jij bent niet geslaagd, ook jij bent een verliezer in dit spel. U gaat niet door voor de koelkast, maar wel door naar het volgende kampvuur met een mooi paar blauwe ballen.

Wie blijven er dan nog over?

oh ja Dennis en Johanneke... saai en saaier. Been there, done that, got the t-shirt to prove it. Geen boeiend beeld materiaal, geen boeiend geluidsmateriaal, geen boeiende dreamdate. De enige mensen dus die het verdienen om zichzelf mens te noemen, tenzij Dennis vele manen geleden dan toch door Olivia van een onschuldige jongen in een volwassen man is veranderd.
Hebben we Dennis na dat ongelukkige samenzijn ooit nog eens zien zitten op een houten bankje zonder dat hij overkwam als een man vol pijn?

ik kijk uit naar volgende week, als de dames dan eindelijk een grafzerk planten boven de kuilen van hun vrienden.

Remember kids, when you eat plenty of fiber you help make Mr. Poopy McDingleberry strong and brown.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  maandag 6 juni 2005 @ 22:23:48 #9
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27691773
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat er daarna nog wel eentje komt. Die is dan een paar weken of maanden later gemaakt en dan gaan ze op bezoek bij de deelnemers en kijken hoe het er mee is. Hoort er wel een beetje bij vind ik.
"hoe is het nu met"

Vorig jaar konden we zien dat Robo-Joeri zijn ballen gewillig had ingeleverd bij zijn Thaise kenau die zich sinds het programma regelmatig liet bedienen door de bar-eikel.

Homo-Carl zat nog steeds in de kast, na een mislukte relatie met een belgische verleidster.

en de rest was niet boeiend genoeg dus die kan ik me moeilijk herrineren
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  maandag 6 juni 2005 @ 22:57:40 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27692996
Deze:
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
Sven's pogingen tot romantiek doen me denken aan iemand die stront tegen een muur aangooit en kijkt wat blijft plakken, om dat vervolgens als een succes te benoemen. Je ziet het hem doen, je walgt ervan, en triestheid neemt bezit van je als je hem trots als een kind ziet zijn, medelijden voel je voor zijn ouders, voor zijn familie voor zijn geboortedorp, voor alles en iedereen die hij ooit heeft aangesproken.
en deze:
quote:
Remember kids, when you eat plenty of fiber you help make Mr. Poopy McDingleberry strong and brown.
Deze wilde ik er specifiek uitlichten, maar hij is van begin tot eind ge-wel-dig!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27693135
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:23 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

"hoe is het nu met"

Vorig jaar konden we zien dat Robo-Joeri zijn ballen gewillig had ingeleverd bij zijn Thaise kenau die zich sinds het programma regelmatig liet bedienen door de bar-eikel.

Homo-Carl zat nog steeds in de kast, na een mislukte relatie met een belgische verleidster.

en de rest was niet boeiend genoeg dus die kan ik me moeilijk herrineren
Ja precies, dat is altijd toch vermakelijk. Leuk om te zien dat die "geweldige ontluikende relaties" met een van die hoeren op dat eiland op niets is uitgelopen of dat een of andere praatjesmaker op z'n blote kniëen weer terug is gekropen naar z'n snolletje.
  maandag 6 juni 2005 @ 23:24:58 #12
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_27694106
Hét excuus van het jaar ...

"Ik kan er ook nie aan doen, ik ben ook maar een man hé, weet ge"
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 6 juni 2005 @ 23:32:55 #13
32015 suus21
Andre rocks!
pi_27694404
die Sven is een triest geval zeg bah...
fijn!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:04:01 #14
521 ruby
Hell yeah!
pi_27695287
Mooie uitzending!

En ja, het is bevestigd; Sven is een ware psychopaat. Eigenlijk zou deze jongen niet vrij op deze aardbodem mogen rondlopen. Wat een lul zeg, gigantisch. Maar zeer vermakelijk voor dit programma.

Maar ik heb een paar seconden gemist. Wou ie Sally nou weer terug of vond hij dat zij hem even vast moest houden? Anyway, ik vind het mooi dat ze geweigerd heeft.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:11:41 #15
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_27695462
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 00:04 schreef ruby het volgende:
Maar ik heb een paar seconden gemist. Wou ie Sally nou weer terug of vond hij dat zij hem even vast moest houden? Anyway, ik vind het mooi dat ze geweigerd heeft.
Volgens Sally wilde hij dat zij hem even vast moest houden.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 7 juni 2005 @ 09:06:13 #16
521 ruby
Hell yeah!
pi_27699264
En het leuke is dat ie dan reageert tegen Sally alsof hij de stap genomen heeft om het uit te maken. Wat een tering dombo! Schande voor België deze reetkever.

En ik hoop vanuit het diepst van mijn hart dat Gaby die psychotische kwijl alsnog dumpt. Ze moet toch wel inzien dat hij een aantal schroeven los heeft zitten?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 09:23:34 #17
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27699638
Tja... soms denk je... je hebt mannen en mannen...

Dennis is absoluut een saai moraalridder.. aan de andere kant.. hij is wel stoer.. hij blijft gewoon met z'n poten van de vrouwen af.. en zijn vrouwtje doet dat ook.. netjes.. gewoon heel netjes....

Nee... Dan Terrence "Ik voel me wel een beetje schuldig dat zij daar op de bank moest slapen", Sven "Ja maar schatje, ik ben verliefd op een ander. Dus dan is het toch normaal dat je me vasthoudt en me hierin steunt"en Kenny "Ja, ik heb maar 1 keer met die slet geneukt... maar jij .. jij zoent een ander... wat ben jij een hoer Kelly".... wat een foute mannen..

Nou ja.. mannen...
Ik vind die verleidsters wel leuk. Als ik die Gaby ook zag.. damn.. wat is dat een foute vrouw. Ze heeft die Sven helemaal rond haar vinger gewikkeld ("Ja, en bij het afscheid zoende ze me voor de eerste keer terug") en laat gelijk na het kampvuur als Sally hem eens goed de les heeft gelezen ook gewoon keihard vallen. Tot ziens Sven.. You are the weakest link. Maar toegegeven.... hij heeft wel verstand van muziek... Dat nummer van Louis Armstrong, maar ook de Goo Goo Dolls.... tja.. goed hoor..

En Terrence.. tja.. laat ik daar maar niets over zeggen... Ik hoop gewoon dat ie weglopend bij het kampvuur aangevallen wordt door een groep bloeddorstige honden of sabeltandtijgers of zo.... bah bah.. wat een loser is dat...

En kenny.. ja.. ik ben vreemd geweest.. dat gaat Kelly misschien wel tegen me gebruiken... wat denk je dan Nerd..? Heb jij sex gehad met Rowena....????? Sex... ehm... tja.. sex... wat bedoel je precies...

Ik ga genieten volgende week.. ik hoop werkelijk waar dat die vrouwen geen spaan van die mannen heel laten....
Om dan de week daarop weer teleurgesteld te worden bij de "Hoe is het na een paar maanden met ze"-aflevering door te zien dat Carlijn die slijmbal toch weer vergeven heeft..... dat zou nog wel de grootste deceptie zijn.....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 7 juni 2005 @ 10:44:02 #18
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27701611
Ik vond Sven eigenlijk wel erg vermakelijk, altijd wat te lachen om wat hij zei of deed. Maar dat gevoel van vermaak is vervangen door een gevoel van plaatsvervangende schaamte. Wat een gluiperig psychotisch excuus voor een man! Nee Sven, je bent geen man, je bent onzijdig, want geen van de sexen wil jou tot hun aanhang rekenen.
Daarentegen die ex-vriendin Sally klassevrouw! (maar wat ze nou weer in die anabolen van Serge ziet )

En Terrence, hoezo bot? Je ziet dat zowel Kenny als Dennis zo galant zijn de dames in hun bedden te laten slapen en zelf ongemakkelijk liggen te draaien op hun bankje. Maar niet Terrence : "Ik voel me wel een beetje schuldig dat zij daar ligt."
Wel eerst flink erover heen, maar vervolgens haar naar de bank bonjouren. Walgelijk.

Ook een leuke actie van het TI-team; Kenny viert eenzaam zijn 1-jarig samenzijn met Kelly (die mijlpaal hebben ze nog net gehaald ) en voelt zich al kut. Maar ze hebben ook nog een bandje voor hem! Wat een masochisme heerlijk!
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 10:58:52 #19
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27702040
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 10:44 schreef dutchie het volgende:Daarentegen die ex-vriendin Sally klassevrouw! (maar wat ze nou weer in die anabolen van Serge ziet )
Nou.. dat komt door:

• Kwaadheid op Ex-Lover Sven

• Zeer warme en zwoele temperatuur

• Alcohol

• 2 weken al geen sex...

Trust me... tis gewoon puur om te neucken.. Alleen wordt ze zoals ze zei heel snel verliefd, dus vandaar de aanhankelijkheid.. want geloof mij maar dat Serge in haar broekje geweest is hoor..

• "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
    "Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
    pi_27702066
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 10:44 schreef dutchie het volgende:
    [...]

Ook een leuke actie van het TI-team; Kenny viert eenzaam zijn 1-jarig samenzijn met Kelly (die mijlpaal hebben ze nog net gehaald ) en voelt zich al kut. Maar ze hebben ook nog een bandje voor hem! Wat een masochisme heerlijk!
    Waarbij Kenny plotsklaps vergeet dat hij op de eerste avond Rowena heeft uigewoond, want Kelly geeft iemand een kusje rond/op de mond . Dat is véél erger (hij heeft wel wat van Carlijn, nu ik het zo bedenk )

[ Bericht 5% gewijzigd door RubberenRobbie op 07-06-2005 11:55:03 (zin loopt beter :)) ]
      dinsdag 7 juni 2005 @ 11:01:07 #21
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_27702096
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 10:59 schreef RubberenRobbie het volgende:
    Waarbij Kenny plotsklaps vergeet dat hij op de eerste avond Rowena heeft uigewoond, want Kelly iemand een kusje rond/op de mond geeft. Dat is véél erger
    Echt te triest. Dat hij al op de eerste avond z'n pik niet in bedwang kon houden staat in geen verhouding tot wat Kelly hem flikt. En zelf nog heilig van z'n gelijk overtuigd zijn...
      dinsdag 7 juni 2005 @ 11:05:55 #22
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_27702242
    Kenny is weer teruggevlucht naar de ontkenningsfase.
    pi_27703488
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 11:05 schreef dutchie het volgende:
    Kenny is weer teruggevlucht naar de ontkenningsfase.
    Het matige is ook dat hij zich echt als een boerenlul gedraagt tegen Rowena. Je mag haar niet leuk vinden, dat is je goed recht, maar het is niet haar schuld dat hij over de scheef is gegaan. Toch is hij niet bepaald aardig tegen haar en heeft haar alleen maar op dreamdate meegenomen om geforceerd aan te tonen dat zijn escapade niks betekent.

Om eerlijk toe te gaven vond ik het in eerste instantie heel eerlijk dat hij de eerste avond toegaf bij het kampvuur (na wat gemanipuleerde beelden). Bij nader inzien vroeg ik me wel af of hij het überhaupt zou toegeven als de verborgen camera's niet waren ontdekt. Ik heb het vermoeden dat hij dan zijn lippen stijf op elkaar zou houden (tegen beter weten in). Zo eerlijk vind ik hem dus niet
    pi_27703727
    Pff, Kelly gaf die gozer maar een heel kort kusje op zn mond, het was echt duidelijk in slow-motion afgespeeld.. Kenny probeert gewoon de schuld op Kelly af te schuiven, de lul
      dinsdag 7 juni 2005 @ 12:02:49 #25
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_27704066
    tvp
    A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
      dinsdag 7 juni 2005 @ 12:22:54 #26
    92655 Ferdi81
    omdat............
    pi_27704594
    ik ga een WE LOVE SVEN fanclub oprichten
      dinsdag 7 juni 2005 @ 12:25:29 #27
    pi_27704662
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 11:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
    Pff, Kelly gaf die gozer maar een heel kort kusje op zn mond, het was echt duidelijk in slow-motion afgespeeld.. Kenny probeert gewoon de schuld op Kelly af te schuiven, de lul
    De camera die in haar kamer op de dreamdate opeens uitviel en haar reactie achteraf spraken nochtans ook boekdelen hoor ...

Ze hadden DAT beter eens aan Kenny laten zien dan die kus ...
      dinsdag 7 juni 2005 @ 13:10:43 #28
    81363 Hilzillah
    Fall Dead!
    pi_27705898
    Ik erger me echt kapot aan die kut kenny! Een kusje vergelijken met zijn actie op de eerste avond! Hoe durft hij!!
    pi_27705937
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 09:06 schreef ruby het volgende:
    En het leuke is dat ie dan reageert tegen Sally alsof hij de stap genomen heeft om het uit te maken. Wat een tering dombo! Schande voor België deze reetkever.

En ik hoop vanuit het diepst van mijn hart dat Gaby die psychotische kwijl alsnog dumpt. Ze moet toch wel inzien dat hij een aantal schroeven los heeft zitten?
    Na het programma dumpt ze die psychopaat meteen. Ze speelt haar rol met verve, maar tussen de regels door valt op te maken dat ze eigenlijk ook al schoon genoeg heeft van Sven en niet begrijpt hoe Sally het zolang met die kwal heeft kunnen uithouden.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 13:27:14 #30
    81363 Hilzillah
    Fall Dead!
    pi_27706505
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 13:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Na het programma dumpt ze die psychopaat meteen. Ze speelt haar rol met verve, maar tussen de regels door valt op te maken dat ze eigenlijk ook al schoon genoeg heeft van Sven en niet begrijpt hoe Sally het zolang met die kwal heeft kunnen uithouden.
    Het zelfde een beetje met lieke & terence, ze vind hem geloof ik toch ook niet zo byzonder
    pi_27706670
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 12:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

De camera die in haar kamer op de dreamdate opeens uitviel en haar reactie achteraf spraken nochtans ook boekdelen hoor ...

Ze hadden DAT beter eens aan Kenny laten zien dan die kus ...
    Idd.. maar vind het belachelijk dat hij zo kwaad werd vanwege die nepzoen die ie te zien kreeg. Ik verwachtte trouwens dat Kelly een flinke n**ksessie ging opbiechten na al dat gestotter en gebloos, nee hoor 'we hebben gezoend..!' (jaja..)
    pi_27706696
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 13:27 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Het zelfde een beetje met lieke & terence, ze vind hem geloof ik toch ook niet zo byzonder
    Klopt, Lieke moet absoluut niets meer van Terence hebben. Niet zo raar, want die knul is echt een ramp. Echt zo'n typische inteeltboer uit het noorden.
    pi_27707823
    absoluut de beste aflevering tot nu toe
    pi_27708211
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 13:32 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Idd.. maar vind het belachelijk dat hij zo kwaad werd vanwege die nepzoen die ie te zien kreeg. Ik verwachtte trouwens dat Kelly een flinke n**ksessie ging opbiechten na al dat gestotter en gebloos, nee hoor 'we hebben gezoend..!' (jaja..)
    Wie zegt dat naast het zoenen niets méér is gebeurd. Zoenen kan natuurlijk ook een synoniem zijn voor n**ken natuurlijk
      dinsdag 7 juni 2005 @ 14:17:46 #35
    20919 Kugari-Ken
    Scandal Beauty
    pi_27708233
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 13:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Klopt, Lieke moet absoluut niets meer van Terence hebben. Niet zo raar, want die knul is echt een ramp. Echt zo'n typische inteeltboer uit het noorden.
    Ik geloof dat zelfs zijn eigen moeder niets meer van Terence moet hebben.

Leuk zo dit programma, je weet gewoon zeker dat je nog een heel jaar lang onbemind blijft, want er is niemand die nog in zijn gore leugens trapt, ik geloof niet dat iemand Terence ooit nog kan vetrouwen of wil vertrouwen na het zien van dit programma.
    There Is No Gravity.
    The Earth Sucks.
    --Brett Easton Ellis
    pi_27708312
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 14:17 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Ik geloof dat zelfs zijn eigen moeder niets meer van Terence moet hebben.

Leuk zo dit programma, je weet gewoon zeker dat je nog een heel jaar lang onbemind blijft, want er is niemand die nog in zijn gore leugens trapt, ik geloof niet dat iemand Terence ooit nog kan vetrouwen of wil vertrouwen na het zien van dit programma.
    Dat zou me niets verbazen, je zou je zoon op TV maar eens op deze manier de lompe inteeltboer uit zien hangen. Heel Groningen weet nu dat zijn mama stiekem met opa heeft lopen rotzooien. Net zo stiekem als Terence de kamer van Lieke uitsloop, door de bosje, denkend dat hij zo buiten het zicht van de camera zou blijven.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 14:22:57 #37
    20919 Kugari-Ken
    Scandal Beauty
    pi_27708385
    Dat je op de dreamdate de fout in gaat is op zich wel erg, maar kom op, je bent daar dan al twee weken lang psychologisch gek gemaakt. Vroeger was het voornamelijk suggestie, maar dit keer weet Kelly gewoon dat Kenny heeft liggen krikken met Rowena op de eerste avond.

Ik denk dat ik voor meerderen spreek als ik zeg dat Kelly het recht had om zich te laten nemen door Koen toen ze erachter kwam wat Kenny haar geflikt had. Dat ze juist heeft gewacht tot de allerlaatste date is iets dat Kenny mag zien als een uitermate nobel gebaar, een toonbeeld van zelfverzekerdheid en goede manier.

Kenny was zwak en legde hem in de beerput tussen Rowena's benen luttele uren na afscheid van Kelly te hebben genomen. Kelly is de volmaakte maagd in vergelijking met Kenny, en niemand neemt het haar kwalijk dat ze zich heeft laten trootsten door Koen op het allerlaatste moment, want iedereen weet dat nog voordat er sprake was van iets van chemie tussen Kelly en Koen, Kenny al met een sigaretje lag uit te puffen terwijl hij naar rotte vis stonk.
    There Is No Gravity.
    The Earth Sucks.
    --Brett Easton Ellis
      dinsdag 7 juni 2005 @ 14:24:43 #38
    20919 Kugari-Ken
    Scandal Beauty
    pi_27708449
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 14:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat zou me niets verbazen, je zou je zoon op TV maar eens op deze manier de lompe inteeltboer uit zien hangen. Heel Groningen weet nu dat zijn mama stiekem met opa heeft lopen rotzooien. Net zo stiekem als Terence de kamer van Lieke uitsloop, door de bosje, denkend dat hij zo buiten het zicht van de camera zou blijven.
    Als er iemand ooit een steen tegen zijn misvormde hoofd weet te gooien, dan beloon ik die persoon met geld. Noem het oud-hollands familie-plezier, of liefdadigheid.
    There Is No Gravity.
    The Earth Sucks.
    --Brett Easton Ellis
      dinsdag 7 juni 2005 @ 14:26:17 #39
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_27708503
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 14:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
    Noem het oud-hollands familie-plezier, of liefdadigheid.
    Mag ik het ook gerechtigheid noemen?
      dinsdag 7 juni 2005 @ 14:55:52 #40
    20919 Kugari-Ken
    Scandal Beauty
    pi_27709448
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 14:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mag ik het ook gerechtigheid noemen?
    na gisteren niet meer, nu is het gewoon met voorwerpen gooien totdat het lichaam niet meer te identificeren is en er geen stront meer uit z'n bek komt gedropen. Vroeger was dat het moment waarop je kon zeggen "Waarlijk m'n beste, er bestaat zoiets als Gerechtigheid met een hoofdletter G." maar vandaag de dag is het toch echt volksvermaak om een rijkelijke variatie aan voorwerpen naar de misvormde muil van de eeuwige darmpolijster te gooien.

Het is niet langer meer gerechtigheid, vandaag de dag is het het middelpunt van een heel nieuwe vorm van tourisme. Entertainment!

18:00 -introductie en diepgaande analyse door Gerard Joling
    18:02 -het uitdelen van gooibaar materiaal aan het publiek
    18:15 -opkomst cheerleaders
    18:30 -begin met gooien en houd pas op als het niet meer beweegt of geluid produceert!

Kinderen altijd prijs!

Wie niet gooit hoort er niet bij!

There Is No Gravity.
    The Earth Sucks.
    --Brett Easton Ellis
      dinsdag 7 juni 2005 @ 14:57:14 #41
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_27709502
    Je hebt me overtuigd... .
    Geef het volk brood en spelen!
      dinsdag 7 juni 2005 @ 14:59:57 #42
    114759 F430
    Recovering The Satellites
    pi_27709595
    ik ben echt de enige die kugari-ken oerdomme dingen vind zeggen?
    Ja kijk , dat dan weer wel !
    www.jaggle.nl
      dinsdag 7 juni 2005 @ 15:01:15 #43
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_27709641
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 14:59 schreef F430 het volgende:
    Troost je, je bent tegelijkertijd ook nog een van de weinge die Paul Frank nog cool vinden .
    pi_27709703
    Ach, hij vindt de Ford Mustang ook een exclusieve auto.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 15:20:45 #45
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_27710245
    quote:
    Waarschijnlijk wel. Kugari-Ken is gewoon realistisch.

Of wou je zeggen dat bijv. Sven en Terrence wel deugen? Nee toch? Hmmm?
      dinsdag 7 juni 2005 @ 15:41:33 #46
    20100 NiNi
    Fabelhaft
    pi_27711027
    Ik vind het Sven echt eng!
    Toen Sally hem niet wilde omhelsen, brr.

En Terence, Terence, jongen.
    Ik had een grote stok gepakt en hem uit dat bed geramd als hij mij op de bank had willen laten liggen.
    People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 15:44:54 #47
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_27711144
    Het gaat te ver iemand dood te wensen, zeker op middeleuwse wijzen. Dat ie niet goed snik is, niet met beide benen op de grond staat en gewoon de enormste loser ooit is, is nu wel duidelijk.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 15:49:01 #48
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_27711310
    Gewoon met een korreltje zout nemen, dan valt het wel mee.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 15:57:29 #49
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_27711572
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 15:49 schreef ruby het volgende:
    Gewoon met een korreltje zout nemen, dan valt het wel mee.
    Heb ik gedaan hoor, maar ik vind het nu te ver gaan. Maar ik lees er wel tussendoor.
    pi_27713181
    Jakkes bah bah.
    De Sven.. echt een schande vo België. Ik heb een paar x naar de wc moeten lopen van opkomende kotsneigingen. Wa een slijmbal, ik heb mijn tv scherm een paar keer moeten afnemen. Ieieie.. oké die Gaby is een container maar ik vond het toch een erge straf dat ze met die kwal een dag en nacht op de boot moest zitten. Dat wens je niemand toe. Gelukkig "heeft ze wel haar bovenstukje aangehouden dit maal" dat zal hem leren! Na 10 minuten al me 2 anderen staan muilen.

Terence.. daar zijn geen woorden voor "uit respect voor mijn relatie" En die Lieke.. die zegt nooit geen @"# .. Die gaat braafjes op de bank liggen, wordt eruit genomen om genomen te worden en kruipt dan weer lekker op de te kleine bank.. Oh my goooood
      dinsdag 7 juni 2005 @ 16:45:20 #51
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_27713454
    quote:
    Ik sla het tegenwoordig gewoon over.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
      dinsdag 7 juni 2005 @ 16:55:42 #52
    20919 Kugari-Ken
    Scandal Beauty
    pi_27713821
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 15:44 schreef Yorout het volgende:
    Het gaat te ver iemand dood te wensen, zeker op middeleuwse wijzen. Dat ie niet goed snik is, niet met beide benen op de grond staat en gewoon de enormste loser ooit is, is nu wel duidelijk.
    kusje
    There Is No Gravity.
    The Earth Sucks.
    --Brett Easton Ellis
    pi_27714344
    het kwam mij ook over of het echt gemeend was, stel u voor dat sebiet iemand het nog echt doet!

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzwhocareszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    pi_27714417
    quote:
    Preventief aborteren was het beste geweest bij Sven. Nu maar redden wat er te redden valt...
      dinsdag 7 juni 2005 @ 17:13:50 #55
    20919 Kugari-Ken
    Scandal Beauty
    pi_27714432
    genuanceerd praten over Temptation Island en het hele programma is meteen niet leuk meer, ik zou vorig jaar lang niet zoveel plezier hebben gehad als ik niet eens heerlijk kon ventileren en vitten op de deelnemers.

Je kunt iemand naief noemen, of zeggen dat de goede jongen de verkeerde keuzes maakt en een slachtoffer is van de situatie, je kunt heel redelijk poneren dat hij zich er verbaal niet uit kan redden vanwege de omstandigheden... maar zeg nou zelf labiele stoeptegel die aan verbale diaree lijdt is een veel bevredigendere manier om iemand op zo'n eiland te omschrijven.

Als ik Kok-Ai vorig jaar geen labiel wicht had mogen noemen die het hele medicijnkastje achterover had gewerkt voor haar portie kampvuur leed, dan had ik er maar amper plezier aan beleefd. Dat wijf was gewoon labiel, ik kan het op duizend manieren zeggen, en met honderden woorden, poeslief als het moest, maar dat gaat gewoon het hele programma voorbij.

Temptation Island is niet een programma waar de meest redelijke figuren zich verzamelen om eens even op gezonde rationele wijze de grenzen van hun relatie verkennen.

Ze gaan naar een eiland om niet vreemd te gaan, en ieder jaar gaat het toch weer verkeerd, de eerste groep had ik het nog kunnen vergeven, maar iedereen die daarna komt weet van de voorganger dat het mis gaat.

Het zijn nu eenmaal niet de meest snuggere en stabiele figuren die zich aanmelden, en degene die we te zien krijgen worden heus niet uitgekozen op hun uitstekende morele besef.

Een waarden en normen discussie is onzinnig met deze figuren, zoals je al ziet, de mannen gaan massaal de eerste avond al van bil met een ingehuurd meisje. Moet ik daar nu opeens een genuanceerd beeld van brengen, want mijn hemel ik zou een van hen toch eens beledigen. Pfft. Terence liegt zich het graf in, hij kwetst met opzet zijn vriendin en is zo achterlijk om te denken dat hij er al die tijd mee weg is gekomen.

Hij is een arrogante kwal die nog geen woord van waarheid over zijn lippen heeft kunnen krijgen op dat eiland.

nee nuance en politiek correcte verhalen hebben wat mij betreft geen plaats op Temptation Island. Ik noem ze zoals ik ze zie. Domme hompen vlees met hormonen, en nog dommere hompen vlees met net zo veel hormonen, zo mogelijk nog meer.
    There Is No Gravity.
    The Earth Sucks.
    --Brett Easton Ellis
    pi_27714497
    Kugari keep going, ik lag strijk me uw vergelijking van Sven met een kottelet. Me e serieus vettig randjen aan dan nog. Spui maar ik lees wel

ik vin het vooral super da hier op dit forum WEL is over de schreef mag worden gegaan. Dat van VT4 (de Vlaamsche versie) is zo plat als de bagger die uit Terence en Sven hun mond komen.
    Kunne wij er aan doen dat ze zichzelf om te beginne al onsterfelijk belachelijk maken (peis dat ik TI4 minder snel zal vergeten als de voorgaande hoor). Het wordt zelfs moeilijk ze nog belachelijker te maken als ze al zijn! Vlieg anders me uw hoofd tegen de boot tijdens een walgelijke strip-bwerk voorstelling.

Heeft iemand trouwens al ontdekt wie de stylist van Sven is want die verdient .. ah nee sorry.. die heeft zen werk niet goed gedaan. Die hoedjes?!? Riet is voor bomma's die in hun tuin werken en dan nog! Zeker de cowboyversie ervan. Er stonden zelfs Strass op!! nooooo. En die visserspetjes kommaan zeg, zijn die niet uitgestorven samen met de dinosauriërs

[ Bericht 32% gewijzigd door marie-jo op 07-06-2005 17:25:04 ]
      dinsdag 7 juni 2005 @ 17:18:18 #57
    20919 Kugari-Ken
    Scandal Beauty
    pi_27714577
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 17:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Preventief aborteren was het beste geweest bij Sven. Nu maar redden wat er te redden valt...
    ik ben dan ook geen aanhanger van moord, nee ik ben aanhanger van een extreem verlate abortus in het geval van Terence en Sven, een soort van achterstallig onderhoud.

productie foutje
    There Is No Gravity.
    The Earth Sucks.
    --Brett Easton Ellis
      dinsdag 7 juni 2005 @ 17:20:57 #58
    20919 Kugari-Ken
    Scandal Beauty
    pi_27714665
    quote:
    Ja, je hebt eigenlijk helemaal gelijk, ik zou het publiek natuurlijk nooit twee volle minuten van Joling mee laten maken. Dat is te bruut, te gruwelijk, te onmenselijk van mij. Ik moet aan de onschuldige kinderzieltjes denken, nu nog Joling-loos en onschuldig.
    There Is No Gravity.
    The Earth Sucks.
    --Brett Easton Ellis
      dinsdag 7 juni 2005 @ 17:34:02 #59
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_27715041
    Het gaat mij helemaal niet om normen en waarden, ik word zo moe van die ronkende vergelijkingen en vergezochte of nergens op slaande naamgrapjes.

Maar ja, ieder zijn ding.
    pi_27715070
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 17:34 schreef APK het volgende:
    Het gaat mij helemaal niet om normen en waarden, ik word zo moe van die ronkende vergelijkingen en vergezochte of nergens op slaande naamgrapjes.

Maar ja, ieder zijn ding.
    Je hoeft het niet te lezen natuurlijk. Ik vind het wel leuk, veel anderen ook. Het voegt meer toe aan deze reeks dan jouw gemekker de hele tijd.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 17:59:46 #61
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_27715731
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 17:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Je hoeft het niet te lezen natuurlijk. Ik vind het wel leuk, veel anderen ook. Het voegt meer toe aan deze reeks dan jouw gemekker de hele tijd.
    Ik lees het ook niet meer, zei ik toch.
    Ga jij nou maar weer lekker met je vriendjes nog een paar pagina's vullen met het typen van de woorden 'hoeren' en 'sletjes'.
    pi_27715741
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 17:59 schreef APK het volgende:

[..]

Ik lees het ook niet meer, zei ik toch.
    Ga jij nou maar weer lekker met je vriendjes nog een paar pagina's vullen met het typen van de woorden 'hoeren' en 'sletjes'.
    Doen we ook wel hoor.
    pi_27716080
    Wat is Sven toch een opdringerig mannetje Als ik Gaby was had ik het al meteen uitgemaakt..
    En het verbaast Gaby niet eens dat Sven in een dronken bui andere vrouwen wilde zoenen? Hij is gewoon onbetrouwbaar, want hij had Sally gelijk de eerste avond zowat al bedrogen Daarna weer met iemand anders Nou, heel betrouwbaar hoor Sven.

Gaby, dumpen die handel
    pi_27716185
    Ik heb mij kostelijk vermaakt om de reply's van Kugari-Ken. Uitstekend verwoord.

Wat ik op een gegeven moment zo eng vond, was die blik van Sven, nadat hij van Sally geen knuffel kreeg. Zijn poten op tafel en vervolgens zo'n psycho-blik opzetten. Heel griezelig!!!
    pi_27716258
    Uitmaken? ze zat daar vast. Ik geloof dat Gaby zelf ook liever het anker had geweest of de 1ste de beste boot die langskwam enteren. Ze had zich beter moeten voorzien en een paar geplette valiumekes mee genomen om over zijn, met liefde bereide brei, te kappen. ff rust
    If I wanted to hear an asshole I'd fart
    pi_27717255
    En dan die opmerking van Johanneke: "Hij gaat maar mooi op de bank slapen. Hij zal me inmiddels wel goed genoeg kennen om te weten dat wie niet precies doet wat ik wil bepaald geen vriendjes met me wordt."
    Hardloper.
    IG @webkim
    pi_27717459
    TVP.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 19:16:03 #68
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_27717719
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 18:18 schreef Merina het volgende:
    Ik heb mij kostelijk vermaakt om de reply's van Kugari-Ken. Uitstekend verwoord.

Wat ik op een gegeven moment zo eng vond, was die blik van Sven, nadat hij van Sally geen knuffel kreeg. Zijn poten op tafel en vervolgens zo'n psycho-blik opzetten. Heel griezelig!!!
    Ja man, blehhhhh wat een zielige vertoning was dat! Hoe laat je jezelf het best kennen

Wat ik wel grappig vond om te zien was dat Sven Gaby op het moment van die onenigheid duidelijk nog helemaal niet goed kende. Dat kan natuurlijk ook niet in 1,5 week tijd. Gestuntel alom en het kwam allemaal averechts in d'r natte schoot aan. En maar zeggen dat dit de vrouw van je dromen is waar je mee verder wil enz. enz. Leer mekaar nou eerst maar es goed kennen, dan kan je tenminste je vriendinnetje op de goede manier terugwinnen in plaats van dat gekluns!

[ Bericht 29% gewijzigd door Yorout op 07-06-2005 20:32:54 ]
      dinsdag 7 juni 2005 @ 20:26:53 #69
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_27720126
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef Webkim het volgende:
    En dan die opmerking van Johanneke: "Hij gaat maar mooi op de bank slapen. Hij zal me inmiddels wel goed genoeg kennen om te weten dat wie niet precies doet wat ik wil bepaald geen vriendjes met me wordt."
    Ze was daar niet echt aardig nee. Die jongen verdient dat niet. Maar dat ze zich aan de regeltjes heeft gehouden, sierde haar wel.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 20:28:50 #70
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_27720198
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef Webkim het volgende:
    Ja, Johanneke is nogal dominant inderdaad...

Damn...dus als je niet doet wat Johanneke wil, dan ben je ook geen vriendjes met 'r. Zulke "vriendjes" zou ik niet eens willen.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 20:34:44 #71
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_27720427
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 20:28 schreef ruby het volgende:

[..]

Ja, Johanneke is nogal dominant inderdaad...

Damn...dus als je niet doet wat Johanneke wil, dan ben je ook geen vriendjes met 'r. Zulke "vriendjes" zou ik niet eens willen.
    Ze is nog erg jong heh. Ze doet zich heeeeel erg zeker en vol levenservaring voor. Maar onder dat dominante hoofd zit een onzeker stukje vlees.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 21:58:49 #72
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_27723733
    Dat zou best kunnen. Ze is inderdaad nog jong maar ook wel weer ouwelijk op een bepaalde manier.
    pi_27723765
    Ze zeurt als een oude tang van 55 inderdaad.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 22:13:28 #74
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_27724279
    Het enige niet leuke aan kugari kens verhaaltjes vind ik dat hij te vaak het woord stront en diarree in de mond neemt....jammer...als hij dat zou weglaten zouden het nog leukere stukjes zijn...
      dinsdag 7 juni 2005 @ 22:33:54 #75
    109939 Perrow
    Arthur Kolthof.
    pi_27725144
    was leuk
    Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
      woensdag 8 juni 2005 @ 09:15:37 #76
    92655 Ferdi81
    omdat............
    pi_27732347
    Het zou ook kunnen dat Gaby naarmate het eind van de uitzendingen naderede dacht, wat moet ik numet deze jongen hiermee kan ik toch niet bij mij vriendinnen aankomen ! Dus er was een kleine stok nodig om deze hond van zich af te slaan.
      woensdag 8 juni 2005 @ 10:37:02 #77
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_27734521
    Lieke doet er ook goed aan wat afstand te nemen van kwallenbak.....
    pi_27738896
    Bwaa.. Johanneke had het al gezegd, Dennis mocht al blij zijn dat hij mee mocht en moet zo niet aandringen dacht ik. Als zij die afspraken hebben gemaakt is het toch logisch. Ze zal er ook echt geen behoefte aan gehad hebben en als ze toch samen sliepen kon er weer gespeculeerd worden over niets. Maar die opmerking van "mijn vriendjes moete naar me luisteren" was wel arro minded
      woensdag 8 juni 2005 @ 13:57:49 #79
    76339 woeshie
    Let your mind go
    pi_27740445
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 18:18 schreef Merina het volgende:

Ja, en toen zei ie zo "Bedankt Sally .. ECHT .. "
    Wat een freak
      woensdag 8 juni 2005 @ 14:18:39 #80
    122363 Coco-Loco
    Live life to the max
    pi_27741136
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 10:37 schreef Yorout het volgende:
    IEDEREEN doet er goed aan afstand te nemen van kwallenbak Terence!
    pi_27742488
    Tja het was toch wel wat kinds van Sally niet? Om zo cool te doen. een knuffeltje kon er toch wel af voor hij terug naar zijn enorme grote liefde ging die hij, nadat ze 10 minuten in bed lag, al wou "bedriegen" me de enige andere 2 da da nog rondliepen.

Brr.. als diene da zou zegge tegen mij zou'k zegge, ECHT Trap het gewoon echt is af born loser.
    Allé Sally please Sally ge kent mij al zo lang Sally (misschien juist daarmee?), amai Sally toe Sally.

Ge zult maar Sally zijn Gaby al content da diene op da voorstel inging en er zo toch al nen dag rapper vanaf was.

Den Terence.. sja da zijn geen woorden voor. Ik wacht vooral op volgende week en hoop da Carlijn hem de grond in boort
    If I wanted to hear an asshole I'd fart
      woensdag 8 juni 2005 @ 15:18:09 #82
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_27743310
    *alvast cola en chips klaarzet voor de volgende uitzending*

pi_27743372
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 10:37 schreef Yorout het volgende:
    samen met Terrence op de slaapbank liggen krikken noem ik nou niet echt bepaald afstand
      woensdag 8 juni 2005 @ 15:29:50 #84
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_27743770
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 14:55 schreef Marie_jo het volgende:
    Tja het was toch wel wat kinds van Sally niet? Om zo cool te doen. een knuffeltje kon er toch wel af voor hij terug naar zijn enorme grote liefde ging die hij, nadat ze 10 minuten in bed lag, al wou "bedriegen" me de enige andere 2 da da nog rondliepen.

Brr.. als diene da zou zegge tegen mij zou'k zegge, ECHT Trap het gewoon echt is af born loser.
    Allé Sally please Sally ge kent mij al zo lang Sally (misschien juist daarmee?), amai Sally toe Sally.

Ge zult maar Sally zijn Gaby al content da diene op da voorstel inging en er zo toch al nen dag rapper vanaf was.

Den Terence.. sja da zijn geen woorden voor. Ik wacht vooral op volgende week en hoop da Carlijn hem de grond in boort
    Ik vind het, als boerenjongen uit Rotterdam eo, moeilijk dit te volgen. Maar Sally vind ik niet kinds
    pi_27743866
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 15:29 schreef Yorout het volgende:

[..]

Ik vind het, als boerenjongen uit Rotterdam eo, moeilijk dit te volgen. Maar Sally vind ik niet kinds
    volgens mij was dat sarcastisch bedoeld of bedoelde jij het ook sarcastisch?
    I'm just a Soul whose Intentions are Good
      woensdag 8 juni 2005 @ 15:34:21 #86
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_27743943
    Ik denk dat hij de taal bedoelt.
      woensdag 8 juni 2005 @ 16:08:06 #87
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_27745125
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 15:34 schreef ruby het volgende:
    Ik denk dat hij de taal bedoelt.
    Ik bedoel inderdaad textueel
    pi_27747313
    Ik had het over de kindsheid van sally
    pi_27749791
    Marie-Jo is vrouwelijk, maar dat terzijde.

Voor mij lijk het ook duidelijk sarcasme.
    pi_27751105
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 15:29 schreef Yorout het volgende:

[..]

Beetje wel als ze aan het praten is vind ik.
      woensdag 8 juni 2005 @ 20:11:54 #91
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_27753167
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 18:37 schreef hardsilence het volgende:
    Marie-Jo is vrouwelijk, maar dat terzijde.
    Maar Yorout niet.
      woensdag 8 juni 2005 @ 21:55:35 #92
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_27757055
    That's it, lost ya

Maarehh, for the record. Ik ben een fine young man, die sally niet kinds vind en die het stukje van Marie_jo wat moeilijk te lezen vond.

Ontopic: Mensen die zometeen de herhaling gaan kijken. Veel plezier!!!!!!

[ Bericht 18% gewijzigd door Yorout op 08-06-2005 22:01:28 ]
      woensdag 8 juni 2005 @ 23:22:09 #93
    39256 Bonobo11
    pi_27760523
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 13:57 schreef woeshie het volgende:

[..]

Ja, en toen zei ie zo "Bedankt Sally .. ECHT .. "
    Wat een freak
    Psycho
    Feyenoord!!! * Barça
      woensdag 8 juni 2005 @ 23:48:21 #94
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_27761368
    En ja hoor, bij het schakelen werd ik weer geconfronteerd met die psycho. Pfff, hij is rijp voor een inrichting.

Wellicht kan hij ook nog de acteurskant op.
    pi_27766703
    Grappig hoe elke keer weer ik mijn mening moet herzien wie nou de grootste kneus is

Van Sven naar Terrence ben ik gisteren bij Kelly Kenny aanbeland. Ja, zelfs na de psycho blik van Sven.

PS Volgens mij is Marie-jo Zuid Afrikaans

[ Bericht 3% gewijzigd door Staps.nl op 09-06-2005 13:37:52 (Kenny natuurlijk :)) ]
    'Boy, it's like a sauna in here'
      donderdag 9 juni 2005 @ 11:08:37 #96
    73954 No-Li-Ta
    can't touch this..
    pi_27768339
    lijdt Terrence niet toevallig aan zo'n stoornis, zoiets als gespleten persoonlijkheid ofzo? ....
    __-*-__
      donderdag 9 juni 2005 @ 12:07:07 #97
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_27769997
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 10:11 schreef Staps.nl het volgende:
    Grappig hoe elke keer weer ik mijn mening moet herzien wie nou de grootste kneus is

Van Sven naar Terrence ben ik gisteren bij Kelly aanbeland. Ja, zelfs na de psycho blik van Sven.

PS Volgens mij is Marie-jo Zuid Afrikaans
    Kelly??? Of bedoel je Kenny?
    pi_27772813
    Kenny, ja inderdaad, die met die put in z'n kin
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:56:37 #99
    114759 F430
    Recovering The Satellites
    pi_27779242
    Ik vind serge eigenlijk wel een relaxt figuur? die wel weet hoe je met een meisje om moet gaan.. de rest vind ik maar een stel slijmballen.. Die vent die met carlijn gaat is straalt ook wel iets uit.. maar dat vind ik meer een man die al een carierre met 4 kinderen moet hebben..
    Ja kijk , dat dan weer wel !
    www.jaggle.nl
      donderdag 9 juni 2005 @ 21:25:09 #100
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_27787134
    Heerlijk, gisteren. Idd, wat een stelletje imbecielen. Terrence die keihard lag te krikken met Lieke. Wat een vuile leugenaar, over het respect wat hij voor Carlijn had. Wat ga jij ongelofelijk af of TV, kneus.
    En Kenny, die zijn wip probeerde goed te praten doordat hij geen enkele toenadering zocht tot Rowena en de boot afhield zodat hij wel even kon 'bewijzen' dat de temptation voor hem nihil was.

Ik ben nog steeds benieuwd of Dennis en Olivia aan vormen van SM hebben gedaan in Dennis z'n kamertje
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
    pi_27792741
    Ik denk overigens niet dat de vrouwen de mannen goed de grond in gaan boren.
    Er zullen wel dialogen komen met: Je hebt mij gekwetst en ik weet niet of ik verder met je wil.

Waarop vervolgens de mannen omkeer psychologie gebruiken: Ik kreeg niet genoeg aandacht van je, er moeten dingen veranderen in onze relatie, want als jij zegt dat je misschien verliefd kan worden op Jantje, wat hebben we dan nog??
    (Dat ze op het eiland binnen een paar uur zaten te krikken met iemand anders is dan een klein detail)

Daarna klappen de vrouwen dicht en blijft een heftige woordenwisseling uit.

Ik hoop dat ik ernaast zit......
      vrijdag 10 juni 2005 @ 08:09:02 #102
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_27795592
    Uit de metro van vandaag:
    quote:
    Carlijn Bijlefeld en Terence Jacometti hadden vierenhalf jaar een relatie en zitten in het huidige seizoen. Maandag zijn ze te zien bij het laatste kampvuur.

Praat ons even bij, wat is er tot nu toe gebeurd?

Terence: Ik ben redelijk snel voor Lieke gevallen. Zij was de enige die relaxt was en het verleiden er niet te veel bovenop legde. We konden goed praten. De derde nacht zijn we de zee ingegaan. We dansten en ik had een linnen broek aan, dat er op een gegeven moment wat omhoog stak, werd op tv breed uitgemeten.
    Carlijn: In het begin had ik er helemaal geen zin in, ik voelde me niet op mijn gemak. De verleiders deden niet hun best. Na een week begon het leuk te worden.

Waarom hadden jullie je opgegeven?
    Terence: Het ging niet zo goed met onze relatie. Er was geen vertrouwen van haar kant. Ik dacht dat ik wel trouw kon blijven en tegen de verleiding bestand was.
    Carlijn: We gingen er heen zodat Terence me meer vertrouwen te geven. Hij had een keermet een ander gezoend tijdens onze relatie. Het ging me niet zozeer om die zoen, maar om het feit dat ik hem niet kon vertrouwen.

Hoe gaat het nu, na je televisie optreden met je?
    Terence: Er was gewaarschuwd dat we in een zwart gat zouden vallen, dat was bij mij ook zo. Je komt in een compleet andere wereld terecht.
    Het is moeilijk om in het ritme te komen. Op internetforums staan hele negatieve dingen. Het is ons aangeraden daar niet naar te kijken. De reacties op straat zijn juist heel positief. Iedereen doet aardig tegen je alsof je iets gepresteerd hebt.
    Carlijn: Het gaat heel goed met me. Ik ben er sterker en zekerder door geworden. Ik heb een leuke tijd gehad, dat verbaast iedereen.
    Voor het hele artikel: http://www.clubmetro.nl/index.php?actie=krantvanvandaag
    Met ook koppels uit de andere jaren! Reshum en Leon en Wouter en Eva

[ Bericht 5% gewijzigd door Yorout op 10-06-2005 08:22:20 ]
    pi_27795779
    Ik vraag me af wie er eigenlijk nu nog bij elkaar zijn Ook van alle voorgaande TI. Hoewel ik me de eerste niet echt meer kan herinneren
      vrijdag 10 juni 2005 @ 08:39:37 #104
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_27795889
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 08:31 schreef Moja het volgende:
    Ik vraag me af wie er eigenlijk nu nog bij elkaar zijn Ook van alle voorgaande TI. Hoewel ik me de eerste niet echt meer kan herinneren
    Bovenstaande 3 koppels in ieder geval niet meer....
    pi_27796193
    quote:
    Iedereen doet aardig tegen je alsof je iets gepresteerd hebt.
    Wat heb jij dan in godsnaam gepresteerd Terence?
      vrijdag 10 juni 2005 @ 09:02:29 #106
    81363 Hilzillah
    Fall Dead!
    pi_27796268
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 08:09 schreef Yorout het volgende:
    Uit de metro van vandaag:
    [..]

Voor het hele artikel: http://www.clubmetro.nl/index.php?actie=krantvanvandaag
    Met ook koppels uit de andere jaren! Reshum en Leon en Wouter en Eva
    Welke editie?
    Editie NL - Rot - Ams
      vrijdag 10 juni 2005 @ 09:05:40 #107
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_27796345
    Zijn prestatie is zichzelf gigantisch voor lul zetten en dat is 'm uitstekend gelukt!
    pi_27796400
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 09:02 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Welke editie?
    Editie NL - Rot - Ams
    Rotterdam, pagina26.
      vrijdag 10 juni 2005 @ 09:41:23 #109
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_27797050
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 09:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Rotterdam, pagina26.
    In de andere edities staat het ook, mischien op een andere pagina alleen.
      vrijdag 10 juni 2005 @ 10:40:29 #110
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_27798532
    Da's ook duf, als je ff googled op Terence en z'n achternaam heb je zo z'n telefoonnummer
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
      vrijdag 10 juni 2005 @ 10:49:55 #111
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_27798808
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 10:40 schreef SEMTEX het volgende:
    Da's ook duf, als je ff googled op Terence en z'n achternaam heb je zo z'n telefoonnummer
    Inderdaad zeg, die jongen staat te koop op internet Lekker bij de tannisclab. kakker ende bal.
      vrijdag 10 juni 2005 @ 11:14:04 #112
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_27799498
    Ah, Terence leest mee? .
    Hoi . Terence . .
      vrijdag 10 juni 2005 @ 11:16:59 #113
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_27799584
    Het kan ook om het forum bij de SBS6 of VTM-site gaan. Daar hebben ze geloof ik speciale topics voor elk stel en vrijgezel. Enne: dan nog: Terence z'n tere ziel wil al die beledigingen niet lezen
    pi_27877759
    quote:
    MET NOG TWEE uitzendingen ‘Temptation Island’ te gaan — vanavond (hereniging bij het kampvuur) en volgende week (terugblik) — lijkt slechts één van de vier koppeltjes de verleiding te hebben weerstaan. Hoewel Johanneke (23) en Dennis (31) het eigenlijk nog niet mogen vertellen, verraadt hun lichaamstaal dat ze drie maanden na terugkomst uit Thailand nog steeds verliefd zijn. En anders had de linkerpols van Dennis het wel verklapt, want daarop prijkt sinds kort een minuscuul getatoeëerde ‘J’. Dennis slaat zijn arm om zijn vriendinnetje: „Tijdens de opnamen zijn we gewoon ons gezonde verstand blijven gebruiken.”

„Verleid(st)ers wilden onze relatie redden”

’Winnende’ Dennis & Johanneke werden beschermd

Met een laptop voor zich en een sigaret en cola light onder handbereik praat Johanneke druk door haar mobiel. Over een week is de allerlaatste uitzending van ‘Temptation Island’ wat diezelfde avond gevierd zal worden met een spetterend eindfeest. Maar omdat de daadkrachtige Johanneke twijfels heeft over de feestcommissie heeft ze zelf maar het heft in handen genomen. Terwijl ze haar laptop dichtklapt, glimlacht ze verontschuldigend: „Ik bemoei mij altijd met alles.”
    „Het begon eigenlijk als grapje” steekt Johanneke van wal als Dennis een kwartiertje later aan ons tafeltje aanschuift. „Ik ben nooit een trouwe kijker geweest, maar toen we er een keer samen naar keken stelde ik heel impulsief voor ons op te geven. Dennis antwoordde direct ‘tuurlijk schatje, als jij dat wil’. Vrijwel direct na opgave werden we gebeld.”
    Van tevoren waren ze niet bang voor de hoeveelheid drank die tijdens de opnamen geschonken zou gaan worden. „Dennis en ik werken in Amsterdam allebei in dezelfde club, en als ik bang zou zijn dat hij met alcohol op gekke dingen zou gaan doen, zou ik hem dus nooit kunnen vertrouwen. We hebben gewoon afgesproken niets te doen wat je in Nederland ook niet zou doen. Dus niet met een ander in bed kruipen.” Dennis knikt: „Het was een spel en wij wisten hoe wij het moesten spelen.” Hoewel het gek klinkt werden zowel Johanneke als Dennis juist beschérmd door de verleid(st)ers die de ’kampvuurtapes’ ook te zien kregen. Johanneke: „De verleiders waren stuk voor stuk gevoelsmannen. Ze vonden Dennis een coole gast en zagen niet graag dat onze relatie kapotging. Dus maakten ze het mij niet moeilijk.” Ook Dennis werd het vuur niet aan de schenen gelegd. „De verleidsters wilden mij juist behoeden voor een misstap. Het werd mij makkelijk gemaakt. Ook leerde ik veel van de andere drie jongens die wél al heel snel in de fout gingen.”
    Toch hadden beiden een favoriet. Voor Johanneke was dat kelner Koen, voor Dennis was dat studente Olivia. Johanneke: „Ik geloof echt wel dat hij Olivia leuk vond. Maar aangezien Dennis altijd hele mooie vriendinnen heeft, wist ik ook dat hij zich nooit lichamelijk tot de Belgische aangetrokken zou voelen. Desalniettemin vond ik het niet leuk hem met haar te zien. Alleen al omdat ze tijdens onze ontmoeting had verteld dat Dennis op de eerste avond mijn naam al was vergeten. Ja, toen heb ik even heel bot gereageerd.”

Ranzig
    De eerste paar weken na terugkomst hadden ze het nog dagelijks over hun Thaise avontuur. Vertelden ze elkaar alles. En net toen het allemaal een beetje naar de achtergrond verdween, begonnen de uitzendingen. Twee weken geleden zag Johanneke zelfs nog iets nieuws. Dennis: „Ik had haar wel verteld dat Olivia bij mij in bed had proberen te kruipen, maar om dat te zíen was toch even anders.” „Precies”, vult Johanneke op haar directe manier aan „het zag er gewoon ranzig uit.”
    Vanuit de horecagelegenheid waar beiden werkzaam zijn kijken ze elke maandag op groot scherm naar de aflevering. Soms met wat verleid(st) ers, soms met andere kandidaten. Ook Johannekes familie volgt het programma: „Iedereen is heel blij dat ik mij netjes gedraag. Vooral mijn zusje maakte zich ernstig zorgen. Zij heeft mij bijkans gesméékt niet aan het programma mee te doen. Pas nog belde mijn moeder op vlak na een uitzending waarin ik nogal onaardig was geweest. ‘Ik heb je niet opgevoed om een bitch te zijn’ riep ze.” Want dat Johanneke bot uit de hoek kan komen weet ze zelf ook wel. „Ik was zelfs even bang dat de programmamakers mij, om mij even op mijn plek te zetten, bang wilden maken met allemaal misleidende tapes. Maar dat is gelukkig niet gebeurd.” Ze kijkt haar vriend liefdevol aan: „Eigenlijk maakte ik mij niet eens zo’n zorgen over mijn relátie, maar meer over Dennis zélf; de drie jongens van de andere koppels waren immers geen gasten zoals Dennis in zijn vriendenkring heeft.”

Dat het serieus is tussen de twee bleek tijdens hun recente vakantie in Turkije. Toen Dennis daar in Marmaris namelijk de tatoeage op zijn rechterschouder liet inkleuren, herinnerde Johanneke hem fijntjes aan zijn uitspraak ooit een ‘J’ te willen laten tatoeëren. „En mocht het ooit uitgaan, dan is er prima een ankertje van te maken” grapt Dennis. Johanneke zelf heeft geen tatoeages. Lachend klopt ze zichzelf op de borst: „Dennis zit in mijn hart en dat is genoeg.”

Playboy
    Of ze vaker op televisie zullen verschijnen, zal de tijd leren. Hoewel het televisiewereldje Dennis boeit – eerder zat hij 79 dagen in ’Big Brother IV’ – heeft de barman nog geen concrete aanbiedingen gekregen. Recent solliciteerde hij bij een klein makelaarskantoor in de hoofdstad. „Daar werken lijkt mij ook erg leuk. In ieder geval vind ik het de hoogste tijd om de horeca eens vaarwel te zeggen. Ik ben klaar voor iets anders en tenslotte geen 19 meer.” Vooralsnog heeft het Veronica-programma alleen voor Johanneke een staartje gekregen. „Ik ben gepolst door Playboy. Ik ben erover aan het nadenken, maar alles staat of valt met wat ik ervoor krijg. En uiteraard of het zo kan als ik wil. Dus zoals ik ben en niet van die ’lege’ foto’s.” Dennis vindt het prima. „Ik vind het dapper. Bovendien heeft Johanneke een fantastisch lichaam. En ook al had ik het niet leuk gevonden, dan had ik haar de keuze gelaten. Belangrijker vind ik wat haar familie ervan denkt.” Johanneke: „Mijn vader zei ‘ach, je doet toch waar je zelf zin in hebt’.”
    De twee wonen in Amsterdam in twee aangrenzende appartementen. „Ik heb wel een verdieping op het oog. Die wil ik in mijn eentje kopen, maar ik zou het leuk vinden als Dennis zijn spulletje er ook neerzet. Wel willen we samen een hondje kopen. Een Jack Russell, maar geen reutje.” Dennis kijkt zijn vriendinnetje verbaasd aan. Geen mannetje? Dat wist hij nog niet. Maar hij houdt wijselijk zijn mond. Die discussie zou hij toch niet winnen…
    Pagina Prive van de Telegraaf.
      maandag 13 juni 2005 @ 11:15:44 #115
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_27880422
    "Ik geloof echt wel dat hij Olivia leuk vond. Maar aangezien Dennis altijd hele mooie vriendinnen heeft, wist ik ook dat hij zich nooit lichamelijk tot de Belgische aangetrokken zou voelen."

Whehe. .
      maandag 13 juni 2005 @ 11:27:02 #116
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_27880825
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:10:25 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
    pi_27883255
    quote:
    Twee weken geleden zag Johanneke zelfs nog iets nieuws. Dennis: „Ik had haar wel verteld dat Olivia bij mij in bed had proberen te kruipen, maar om dat te zíen was toch even anders.” „Precies”, vult Johanneke op haar directe manier aan „het zag er gewoon ranzig uit.”
    maar dat hebben wij als kijker toch niet te zien gekregen? of heb ik iets gemist? volgens mij hebben ze er alleen maar heel kort iets van laten zien als voorstukje.

vanmorgen waren gaby, dennis en johanneke trouwens bij giel op 3fm. nix nieuws, maar het was op zich wel een leuk gesprek.
    Now I know how Joan of Arc felt, as the flames rose to her Roman nose and her Discman started to melt.
      maandag 13 juni 2005 @ 17:00:59 #118
    92655 Ferdi81
    omdat............
    pi_27892721
    en heeft gaby nog met die stinkbelg ?
      maandag 13 juni 2005 @ 19:26:04 #119
    81363 Hilzillah
    Fall Dead!
    pi_27896638
    Vol verwachting
      maandag 13 juni 2005 @ 19:50:11 #120
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_27897427
    spannende aflevering vanavond:)
    iig vol vermakelijke beelden
      maandag 13 juni 2005 @ 19:59:02 #121
    pi_27897702
    't wachten is op hoe Kelly Kenny (wat een naam voor een koppel hé) gaat dumpen ...
    pi_27897845
    ik heb een paar aflveringen gemist, maar vanavond ga ik zeker kijken
    pi_27897971
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 20:04 schreef Timmai het volgende:
    ik heb een paar aflveringen gemist, maar vanavond ga ik zeker kijken
    Ik ben pas ingeschakeld bij de voorgaande 3 afleveringen
      maandag 13 juni 2005 @ 20:28:03 #124
    20100 NiNi
    Fabelhaft
    pi_27898724
    Ik ben er klaar voor.
    People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
      maandag 13 juni 2005 @ 20:31:36 #125
    66110 Ambrosius
    SportFreak
    pi_27898844
    *klaarzit.
    sig verwijderd door FA
    pi_27898846
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 20:28 schreef NiNi het volgende:
    Ik ben er klaar voor.
      maandag 13 juni 2005 @ 20:34:25 #127
    39256 Bonobo11
    pi_27898949
    Begonnen !!
    Feyenoord!!! * Barça
      maandag 13 juni 2005 @ 20:38:31 #128
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_27899082
    JOehoe
      maandag 13 juni 2005 @ 20:39:43 #129
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_27899113
    Kom op met dat kampvuur
      maandag 13 juni 2005 @ 20:42:20 #130
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_27899197
    Terence heeft echt zo'n: "boeien" houding.....
      maandag 13 juni 2005 @ 20:44:31 #131
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_27899286
    waar gaat dit nou weer over
      maandag 13 juni 2005 @ 20:45:57 #132
    39256 Bonobo11
    pi_27899339
    Sjezus die Sally is ook een naieve doos zeg, e vond Sven ook iets te dom. Iets ? IETS? die gozer is debiel trut, dat zegt ook wel wat over jouw herseninhoud
    Feyenoord!!! * Barça
      maandag 13 juni 2005 @ 20:46:25 #133
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_27899357
    ik denk dat sven njet echt verliefd is
      maandag 13 juni 2005 @ 20:52:45 #134
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_27899579
    dat meen je niet sven; extreem plezier
      maandag 13 juni 2005 @ 20:53:33 #135
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_27899607
    SVen: ik wil dat je getuige bent bij mn huwelijk
      maandag 13 juni 2005 @ 20:54:35 #136
    39256 Bonobo11
    pi_27899645
    DIe Bullshit die er uit die Sven z'n bek komt zeg
    Feyenoord!!! * Barça
      maandag 13 juni 2005 @ 20:54:39 #137
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_27899647
    Presenator: oke dan is bij deze onze missie volbracht, jullie relatie is naar de knoppen
    pi_27899649
    Eigenlijk gaan ze er met zijn tweëen nog best aardig mee om. Dat valt me niks tegen.
      maandag 13 juni 2005 @ 20:54:54 #139
    39256 Bonobo11
    pi_27899655
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 20:54 schreef amaranta het volgende:
    Presenator: oke dan is bij deze onze missie volbracht, jullie relatie is naar de knoppen
    Feyenoord!!! * Barça
      maandag 13 juni 2005 @ 20:55:20 #140
    39256 Bonobo11
    pi_27899667
    Kenny liegt erover
    Feyenoord!!! * Barça
      maandag 13 juni 2005 @ 20:56:01 #141
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_27899694
    Nee, zijn definitie van sex is anders dan die van menig europeaan
    pi_27899708
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 20:55 schreef Bonobo11 het volgende:
    Kenny liegt erover
    Hoe dom kan je zijn..
      maandag 13 juni 2005 @ 20:56:47 #143
    66110 Ambrosius
    SportFreak
    pi_27899714
    Sally zei het goed: Sven is dom.
    sig verwijderd door FA
      maandag 13 juni 2005 @ 21:00:27 #144
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_27899809
    Hebben alleen vrouwen een onregelmatige stoelgang?
    Ik kan er in ieder geval de klok op gelijk zetten....elke dag hetzelfde tijdstip......
    pi_27899814
    Die Kenny gaat vreselijk op zijn bek zometeen. Die heeft nogal een vertekend beeld van seks en vreemdgaan. Hij zal zijn mutsje wel even onder handen nemen over dat lullige zoenen, nou, hij komt van een koude kermis thuis hoor!
    pi_27899848
    whoops
      maandag 13 juni 2005 @ 21:06:54 #147
    119804 Znoopy
    Peanuts!
    pi_27900007
    jezus wat praat die terence snel, hijs doodnerveus volgens mij !
    Every now and then I feel that my existence is justified!
      maandag 13 juni 2005 @ 21:07:10 #148
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_27900022
    bonje
    pi_27900031
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 21:06 schreef Znoopy het volgende:
    jezus wat praat die terence snel, hijs doodnerveus volgens mij !
    Ik ben benieuwd
      maandag 13 juni 2005 @ 21:07:56 #150
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_27900046
    stront aan de knikker
    pi_27900065
    haha
      maandag 13 juni 2005 @ 21:08:45 #152
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_27900074
    botoxhoofdje heeft ook maar 1 gezichtsuitdrukking
    pi_27900083
    die ogen van die carlijn
    pi_27900105
    Mên, mannen kunnen ook gewoon geil zijn Carlijn...dat is de reden
      maandag 13 juni 2005 @ 21:11:12 #155
    119804 Znoopy
    Peanuts!
    pi_27900153
    "en hoe je daar rondliep... nou je weet wel wat ik bedoel..."

Lol
      maandag 13 juni 2005 @ 21:11:29 #156
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_27900158
    Wat heeft dat er nou mee te maken botoxhoofd
    pi_27900168
    Whahaha die terence : ja ben ik wel blij om ja mompelt hij er ff tussendoor. klonk best lullig
    pi_27900197
    Het is net een kind van vier? Waarom deed je dit? Waarom dat? Waarom dan?
      maandag 13 juni 2005 @ 21:12:52 #159
    39256 Bonobo11
    pi_27900204
    Over een geile zatte man: Dan kun je je toch inhouden
    Feyenoord!!! * Barça
      maandag 13 juni 2005 @ 21:14:13 #160
    66110 Ambrosius
    SportFreak
    pi_27900241
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 21:12 schreef Bonobo11 het volgende:
    Over een geile zatte man: Dan kun je je toch inhouden
    Hij zei nog 'ja' ook, en dan vraagt zei "waarom deed je dat dan niet?"

Terence: "Toch die behoefte", dat is hetzelfde knuppel .
    sig verwijderd door FA
      maandag 13 juni 2005 @ 21:14:33 #161
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_27900253
    Tief op met je vertrouwen!
    pi_27900279
    En de moraal van het verhaal is natuurlijk altijd:

Kom je thuis, is alles weer als vanouds, en ben je je vriendin kwijt. Ouch!

Het is het nooit waard dit.
    pi_27900406
    Terence, wat een ongelooflijke mongool
      maandag 13 juni 2005 @ 21:21:34 #164
    66110 Ambrosius
    SportFreak
    pi_27900491
    De eerste die elkaar aanraken bij de ontmoeting na twee weken .
    sig verwijderd door FA
      maandag 13 juni 2005 @ 21:24:46 #165
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_27900595
    lief
    pi_27900627
    Het enige geslaagde koppel
    pi_27900647
    niet rond de pot draaien he
    pi_27900652
    Kenny zometeen
    pi_27900655
    kijk dit is nou echte verliefdheid
      maandag 13 juni 2005 @ 21:27:31 #170
    119804 Znoopy
    Peanuts!
    pi_27900689
    blij dat er toch nog één koppel is dat het heeft doorstaan.. !
    pi_27900696
    Leuk om Johanneke en Dennis te zien samen
    pi_27900708
    Het deed me meer om Carlijn en Terrence uit elkaar te zien gaan,
    dan de samensmelting van Dennis en Johanneke.

Ben ik erg.
      maandag 13 juni 2005 @ 21:30:34 #173
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_27900778
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 21:27 schreef Timmai het volgende:
    Leuk om Johanneke en Dennis te zien samen
    Inderdaad leuk om te zien. Zo zouden wij het ook doen
    pi_27900822
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 21:30 schreef Yorout het volgende:

[..]

wij samen?
      maandag 13 juni 2005 @ 21:32:01 #175
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_27900825
    Niet rond de pot draaien he!
    Sex is erop kruipen en u amuseren.

Wat is Kelly toch leuk. .
      maandag 13 juni 2005 @ 21:33:22 #176
    122363 Coco-Loco
    Live life to the max
    pi_27900866
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 21:30 schreef Yorout het volgende:

Idd
    pi_27900871
    Ah Kenny is niet klaargekomen dus hij heeft geen sex gehad.. zo'n soort smoes maakte ik tenminste op uit dat stukje net.. Ben benieuwd!
      maandag 13 juni 2005 @ 21:33:48 #178
    66110 Ambrosius
    SportFreak
    pi_27900877
    Nu gaat het gebeuren..de leukste voor het laatste .
    sig verwijderd door FA
    pi_27900953
    Die Kenny
    quote:
    Zij is toch erger de fout ingegaan dan ik
    pi_27901102
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 21:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
    Ah Kenny is niet klaargekomen dus hij heeft geen sex gehad.. zo'n soort smoes maakte ik tenminste op uit dat stukje net.. Ben benieuwd!
    Je hebt gelijk
    pi_27901125
    "als je wil mag je me aankijken"

tsssssssk kenny heeft lef!!!
    pi_27901164
    Er is contact geweest

Je hebt hem er dus lafjes tegenaan gehangen, Van Binsbergen, lul!
    pi_27901279
    gevoelens is dus erger als 'voorspel' zoals Kenny het zo mooi noemt
    pi_27901295
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 21:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
    dat is meer zijn probleem..als je vreemd ga dan doe het ook goed.
      maandag 13 juni 2005 @ 21:46:57 #185
    52712 Dreuzel
    denknouesnajoh!
    pi_27901314
    Ik vind em maar een ontzettende randdebiel
    "Wat is sex voor u?" Djeezz
      maandag 13 juni 2005 @ 21:47:04 #186
    39256 Bonobo11
    pi_27901317
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 21:42 schreef RubberenRobbie het volgende:
    Er is contact geweest

Je hebt hem er dus lafjes tegenaan gehangen, Van Binsbergen, lul!
    Hij liegt, hij lag haar keihard te naaien, hoorde je toch wel op de beruchte geluidstape.
    * Bonobo11 is geluidstechnicus bij redlightvideo
    Feyenoord!!! * Barça
    pi_27901365
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 21:47 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Hij liegt, hij lag haar keihard te naaien, hoorde je toch wel op de beruchte geluidstape.
    * Bonobo11 is geluidstechnicus bij redlightvideo
    Tuurlijk, maar Van B. loog er ook over, dat hebben ze gemeen..

Moet je ook dit soort tapes editen op je werk trouwens?
      maandag 13 juni 2005 @ 21:49:07 #188
    39256 Bonobo11
    pi_27901379
    Prachtige preview weer
    Feyenoord!!! * Barça
      maandag 13 juni 2005 @ 21:50:03 #189
    66110 Ambrosius
    SportFreak
    pi_27901414
    Kenny vergeet ook even dat hetgeen hij heeft gedaan meteen bij het eerste kampvuur kwam, dan kun je zoiets als bij Kelly gebeurt verwachten.

Leuk dat er volgende week nog een aflevering komt met hoe het er nu aan toegaat .
    sig verwijderd door FA
      maandag 13 juni 2005 @ 21:51:01 #190
    52712 Dreuzel
    denknouesnajoh!
    pi_27901452
    Laten ze die meiden niet eens "los" bij de vrijgezelle dames!? Catfight!
    pi_27901476
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 21:49 schreef Bonobo11 het volgende:
    Prachtige preview weer
    toch knap dat elke preview er weer voor zorgt dat je er naar MOET kijken
      maandag 13 juni 2005 @ 21:53:58 #192
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_27901564
    Wat was de preview. Heb hem gemist. .
      maandag 13 juni 2005 @ 21:54:55 #193
    66110 Ambrosius
    SportFreak
    pi_27901603
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 21:53 schreef BVO het volgende:
    Wat was de preview. Heb hem gemist. .
    Hoe het eraan toe ging tijdens het verlaten van TI en hoe het er een paar maanden later aan toe gaat tussen de (ex)-koppels..
    sig verwijderd door FA
    pi_27901647
    Johanneke & Dennis

Zag ik nou bij dat voorstukje van de volgende aflevering Dennis met een andere vrouw lopen nee toch ..
      maandag 13 juni 2005 @ 22:00:44 #195
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_27901826
    Wat heeft Terrence toch een totaal emotieloze stem. Ik schrik er gewoon nog steeds van
    Hij werd gelukkig wel afgemaakt door z'n liefje Carlijn, ook in de teaser voor de volgende aflevering: "Heb je dan geen vragen?" (Broehahahaah.... het ego van Terrence is grenzeloos). Carlijn: "Nee, ik weet genoeg"

En ik dacht me te herinneren dat Kenny zo'n enorme spijt had van z'n misstap en nachten heeft liggen janken. Ik herinner me zelfs nog een krans van kaarsjes om hun foto heen ter ere van hun 1-jarig jubileum
    Maar zodra hij moest opbiechten wat hij verkeerd had gedaan, deed dat er allemaal niet meer toe en dacht hij een nieuw wapen in handen te hebben: Kelly die Koen op z'n mond had gekust. Boohoohoo. Wat een triesteling zeg
    pi_27901835
    Ik word zo blij van Dennis en Johanneke samen. Die twee horen gewoon bij elkaar.
    pi_27902240
    Kelly had een "band" met Koen en dat vond Kenny erger dan ff een potje sex op de eerste avond. hij heeft er nooit bij stil gestaan dat Kelly na die beelden hem al aardig uitgekotst had en heel anders in Temptation Island is gestapt dan ze waarschijnlijk van plan was.

Johanneke en Dennis zijn gewoon top. Vooral Johanneke, die was heel resoluut in haar acties. Voor tvkijkend Nederland en België natuurlijk geen ruk aan, maar wel respect hoor.
    pi_27902427
    ik vind wat kenny gedaan heeft veel minder erg dat wat kelly daar twee weken heeft zitten doen.

Kenny heeft met zijn strontzatte botten de eerste dag geneukt ja, is zeker niet niks, maar hij heeft dan wel twee weken zijn poten thuisgehouden, en hij had tenminste spijt. Toen hij nuchter was, zag hij tenminste zjin fout in.

kelly heeft gewoon twee weken als een smoorverliefde geit zitten rondlopen langs die Koen, in mijn ogen een veel grotere bedreiging voor de relatie dan wat kenny heeft gedaan ... ze liep trouwens al als een kwijlendr poedel achter die koen vóór ze maar iets wist van wat kenny had uitgespookt en haar de beelden getoond werden, en zij was wel degelijk nuchter heel de tijd toen ze weer in de armpjes van die liliput-koen lag.

een echte zevertrut, die Kelly
    ensemble, tout est plus joli
    PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
      maandag 13 juni 2005 @ 22:26:53 #199
    20919 Kugari-Ken
    Scandal Beauty
    pi_27902818
    Eindelijk is de zinderende climax van weer een seizoen van Temptation Island aangebroken, en ditmaal mogen we ons allemaal opmaken voor wat lijkt op een van de meer levendigere kampvuren.

We beginnen met wat dom geneuzel over zaken die er in de voorgaande afleveringen zijn voorgevallen, we zien Sally en Sven weer terug en we zien ze dezelfde miserabele schepsels zijn die ze altijd al waren. We nemen weer een kort kijkje in de slaapkamer van Terence die eindelijk de schijn lijkt te hebben opgegeven na twee weken lang de ballen van z'n lijf te hebben gelogen. Kenny maakt een hoop lawaai over heel weinig, en hangt de bedrogen vriend uit, een rol die hem niet bepaald past.
    We zien dat Dennis nog altijd roomser is dan de paus, en ik betwijfel of iemand het echt iets uitmaakt. We identificeren ons allemaal met Dennis, want tot dusver lijkt hij de enige figuur te zijn die nog ergens in de buurt van wat kan worden omschreven als normaal komt. Aan het begin van het seizoen baarde die gedachte me zorgen, ergens voelde ik me toch niet zo op m'n gemak, wetende dat ik mezelf identificeren kon met de meest media-geile banaan op het eiland, maar nu heb ik er vrede mee, vooral vanwege het gebrek aan een realistisch alternatief onder de heren.

Het is dan eindelijk tijd voor het eerste kampvuur.
    Sven, onze grote mongoloide vriend, en Sally, niet de scherpste spijker in de schuur, eindelijk weer herenigd. Jammer alleen dat hun kampvuur meer een formaliteit was dan een confrontatie tussen de twee na veertien dagen apart te hebben doorgebracht. Het feit dat ze hun situatie al hebben besproken voor het kampvuur neemt voor mijn gevoel toch een behoorlijk groot stuk van de authenticiteit weg.

Sven doet zijn armzalige verhaal, een kinderlijke poging die heel wat tenen krom zal hebben gezet. De jongen is nu eenmaal niet de slimste en meest welbespraakte van het gezelschap. Met iedere onzinnig verwrongen zin die er over zijn tong rolt en klungelig naar buiten valt, blijkt maar weer eens dat onze labiele Belg echt geen benul heeft van de wereld om hem heen. Hij is als een autistisch jongetje dat de hele dag met zichzelf zit te spelen, zijn belevingswereld begint en eindigt bij zijn jongeheer, en als hij gedwongen word om zich erbuiten te zetten, dan heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat hij de vorm volgt in plaats van oprecht zijn mening geeft. Hij weet dat hij over de schreef is gegaan, hij weet dat hij een mongool is die in de baarmoeder aan een heftig zuurstofgebrek heeft geleden, en hij weet hoe hji moet zeggen dat het hem spijt. Maar het licht achter z'n ogen is gedoofd en hij zegt het alleen maar omdat het moet. Het besef dat zijn nieuwe vlam Lieke hem al lang en breed heeft uitgekotst is nog niet tot hem doorgedrongen. Arme Sven, arme gedesillusioneerde wereldvreemde Sven.
    Dan is er Sally, dat die er een punt achter heeft gezet wisten we ook al, en niemand neemt het haar kwalijk. Het arme meisje heeft voor zover ik kan zien maar een grote fout gemaakt, en dat is dat ze verwachtingen had van Sven, dat ze Sven uberhaupt ooit gekozen heeft eigenlijk. Sally mag dan niet de hemelse potpouri van de Orient zijn, maar ze is onheroepelijker slimmer dan Sven, helaas niet slim genoeg om in te zien wat Sven werkelijk is.

Dat deze twee elkaar zouden verlaten was al een feit na de eerste avond.

Dennis en Johanneke, erg snel erg makkelijk. Ze blijven bij elkaar, ze houden van elkaar, ze hebben elkaar gemist. De wereld is mooi, als een plaatje uit het boekje dat de hordes Jehova Getuigen altijd achterlaten als ze me weer eens ruw hebben verstoord uit een dutje om mijn ziel te redden van de ondergang.
    Na vijf minuten van ydillisch geluk begin ik al iets van last te krijgen van mijn maag, dat de hartstocht van de buis afspettert kan ik niet bepaald zeggen, na tien minuten neemt het ziekelijke toneelstukje enge vormen aan. Dat de ijzige koningin voor de zevende keer vertelt dat ze helemaal overtuigd is van haar relatie, is op dat moment iets te veel van het goede.
    Tegen het einde van het misselijkmakende stukje emo-tv lijkt het alsof ik spontaan last van aambeien heb gekregen, want mijn ingewanden kunnen zo'n godsongenadig geproduceerd en gedirigeerd stuk relationeel geluk simpelweg niet aan.

Terence en Carlijn dan. Mijn maag kalmeert bij het besef dat de leugenachtige pad straks met een muil van tanden komt te staan. Ergens ben ik nog bang dat onze Carlijn, die eindelijk na een eeuwigheid het concept van emancipatie lijkt te hebben gevonden, instort en het de gladde aal zal vergeven, maar mijn angst is al snel weg.
    Terwijl de mismaakte slang zich een weg door de afgelopen twee weken probeert te lullen, weet het hele publiek, en Carlijn, al lang en breed dat er niets is dat hij kan zeggen dat hem nog kan redden. Terence is al lang en breed vol overgaven in zijn zelfgemaakte kist gaan liggen en wacht vol spanning tot hij eindelijk een eeuwigheid kan rusten in zijn zelfgegraven graf.
    Carlijn, het bedeesde meisje, goedgelovig, een beetje dom, maar ergens wel aandoenelijk, lijkt eindelijk een stel kloten te hebben ontwikkelt en weet Terence met dodelijk gemak buiten spel te zetten. En terwijl de leugenachtige huichelaar zich in probeert te dekken en zijn zonden heeft gerationaliseerd voor zichzelf, ziet hij in dat Carlijn met ieder punt van kritiek gelijk heeft. Terence heeft verloren, en we smullen van het idee dat hij het weet.

Terence, je leverde heel wat goede beelden op, ik geloof niet dat we ooit zo'n grote leugenachtige rat hebben mogen meemaken op Temptation Island zoals jij. De verbale diaree die er uit je huichelachtige bek vloeit is als een eeuwig goud, iedere keer als jij jezelf volledig voor lul zet op mijn scherm drink ik het moment als zoete eeuwige nectar. Jouw leed is mijn ultieme genot, jouw pijn mijn levensdoel, de wetenschap dat jij minder mens bent dan wie dan ook is de meest exotische droom die een persoon kan hebben. Terence, jouw smerige bedrog heeft je meer schade berokkend dan je ooit had durven dromen, en ik smul van ieder moment, ik teer nog maanden lang op jouw smerige bek die de grond in geramd word door het wispelturige wicht Carlijn. Het idee dat jij ten val bent gebracht door een persoon als Carlijn is als een koor engelen die mij toezingt, dat Ruben de persoon was die Carlijn het licht liet zien is als een lichtbundel van hemels plezier die neerkomt over mij. Terence, jouw smerige misvormde kop is eindelijk van het beeldscherm geslagen, je hebt verloren, je hebt niets meer, al je leugens, al je hypocrisie, zijn je fataal geworden.

Heerlijk.

Kenny en Kelly als slot, en wat een heerlijk slot is het.

Kelly verbaasde me zowaar, door zich donders goed te beseffen wat het armzalige wezen Sint Kenny heeft gedaan. Ze is recht door zee en maakt al heel snel duidelijk dat Kenny, vrind van het klootjevolk, redder van de onderdrukten, bevrijder van het volk van Tibet, een ongelofelijke eikel is.

Nog geen vierentwintig uur na afscheid genomen te hebben van zijn vriendin heeft Kenny met zijn lolly in de honingpot van Rowena geroerd. En toen hij erachter kwam dat hij betrapt was heeft hij zich schuil gehouden en zich als de geslagen hond opgesteld, een man vol spijt.

Helaas weet Kelly niet dat Kenny zijn ballen heeft teruggevonden en een pagina uit het werk dat Terence heet, heeft geleend, want de goede herder heeft zich in de afgelopen vierentwintig uur goed weten voor te liegen. Hij gelooft bijna zelf wat hij zichzelf heeft wijsgemaakt. En je weet dat er iets flink mis is met een mens als hij zijn eigen leugens begint te geloven.

Kenny denkt de bovenhand te krijgen in zijn verbale duel met Kelly, maar zijn tong is geen zwaard, en net als Terence drijft er niets meer dan klonterige drab uit zijn primitieve smoelwerk. Het bruine stinkende goedje word hem nog eens goed ingewreven door een venijnige Kelly, die heel goed weet dat wat Kenny gedaan heeft in nog geen honderd jaar vergelijkbaar is met wat Kelly gedaan heeft.

Ook Kenny heeft verloren, en er is geen goddelijke hoeveelheid van debiel in-triest gedraai dat hem kan redden. Hij probeert wanhopig de situatie nog te verzachten, maar ieder woord dat er voortkomt is als klonterige stront die uit een bodemloze beerput wordt gezogen door een flinterdun rietje.

Een goed slot.

Helaas is deze editie een beetje als een man met een probleem, het grootste gedeelte van het kruid was al verschoten in de eerste paar afleveringen, en wat overbleef was een vrouw die heel wat moeite moest doen om er nog een fatsoenlijk pleziertje uit te halen. Hij zat al aan een post-coitaal sigarette, terwijl zij probeerde om hem tot wat actie voor haar genot.

Wat hebben we geleerd dit jaar?

Dat je zelfs in de vierde editie van dit programma nog een mongolen bij elkaar kan rapen om ze op een eiland vol hoeren te dumpen.

Volgende week mag ook zij aan een post-coitaal sigaretje lurken.
    There Is No Gravity.
    The Earth Sucks.
    --Brett Easton Ellis
    pi_27902871
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 22:16 schreef petitlapin het volgende:
    ik vind wat kenny gedaan heeft veel minder erg dat wat kelly daar twee weken heeft zitten doen.

Kenny heeft met zijn strontzatte botten de eerste dag geneukt ja, is zeker niet niks, maar hij heeft dan wel twee weken zijn poten thuisgehouden, en hij had tenminste spijt. Toen hij nuchter was, zag hij tenminste zjin fout in.

kelly heeft gewoon twee weken als een smoorverliefde geit zitten rondlopen langs die Koen, in mijn ogen een veel grotere bedreiging voor de relatie dan wat kenny heeft gedaan ... ze liep trouwens al als een kwijlendr poedel achter die koen vóór ze maar iets wist van wat kenny had uitgespookt en haar de beelden getoond werden, en zij was wel degelijk nuchter heel de tijd toen ze weer in de armpjes van die liliput-koen lag.

vind ik toch niet. Kelly mag dan wel gevoelens hebben voor die koen maar ze wist zich nog altijd meer in te houden dan die Kenny. Zij had ook met hem het bed in kunnen duiken of weet ik veel wat.
    Ik bedoel jezus, Kenny je hebt dezelfde dag nog afscheid genomen van je vriendin Dat hij daarna zich als een heilige maagd gedraagt is gewoon een beetje te laat vind ik (het maakt hem wat minder tot een eikel dat wel ) Maar ik denk niet dat hij zich de dagen erna zo heilig had gedragen als er niks was gebeurd. Ik vind hem gewoon hypocriet

[ Bericht 1% gewijzigd door Moja op 13-06-2005 22:34:10 ]
      maandag 13 juni 2005 @ 22:42:48 #201
    20100 NiNi
    Fabelhaft
    pi_27903427
    Wat een nerd die Kenny en Kelly verbaasde me inderdaad positief.
    Vond er verder niet zo veel aan eigenlijk.
    pi_27909820
    Het was inderdaad een beetje mosterd na de maatlijd deze aflevering. Weinig verrassend.

Enige hoogtepuntje was voor mij, het me ergeren aan Kenny. Wat een zielige man is dat. Ik ben bang/denk dat het overigens toch nog 'goed' komt met die twee
      dinsdag 14 juni 2005 @ 09:29:34 #203
    92655 Ferdi81
    omdat............
    pi_27910028
    eind conclusie is dus : 3 relaties naar de klote, 1 gered.
      dinsdag 14 juni 2005 @ 09:53:58 #204
    76339 woeshie
    Let your mind go
    pi_27910524
    die 3 relaties waren toch geen zak waard .. dus eigenlijk 'dankzij' temptation hebben die meiden dat ingezien en kunnen ze verder met hun leven, zonder die losers
      dinsdag 14 juni 2005 @ 10:44:24 #205
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_27911837
    Het enige dat ik miste was dat de bedrogen dames hun sneue ex-partners nog even goed de nieuwe vlinders inwreven. Waarom liet Carlijn Terence niet even weten dat Ruben zo'n vreselijke lieve schat/geweldige bedgod is geweest nadat zij de beelden van hem had gezien?!
    Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
    pi_27914571
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 10:44 schreef Hik het volgende:
    Het enige dat ik miste was dat de bedrogen dames hun sneue ex-partners nog even goed de nieuwe vlinders inwreven. Waarom liet Carlijn Terence niet even weten dat Ruben zo'n vreselijke lieve schat/geweldige bedgod is geweest nadat zij de beelden van hem had gezien?!
    Omdat ze dan toegeeft dat ze hetzelfde verwerpelijke gedrag heeft getoond wat ze Terence verwijt. Misschien is ze niet all the way gegaan met Ruben, maar als ze vertelt dat ze met hem heeft geslapen, kan Terence zijn eigen gedrag gaan rationaliseren. Da's dus niet de bedoeling: Terence moet zich heel erg gaan schamen en schuldig voelen, vindt Carlijn.

Dat zei ze toch ook twee, of een week, geleden tegen Ruben? Dat ze heel graag zou willen dat Terence met de staart tussen de benen bij haar terug zou komen, zodat zij hem heel bitchy kon afwijzen.

Je bek houden over Ruben past gewoon in die strategie.
      dinsdag 14 juni 2005 @ 14:33:41 #207
    pi_27918734
    Een van dé momenten was toch hetgene waarop uitgerekend Terence begint te zeggen dat hij niks in die leeghoofden zag ...
    Nog een geluk voor hem dat die meiden daar wel iets in zagen ...
    pi_27921794
    Ik vind Dennis en Johanneke echt lief bij elkaar.. Maar die achterlijke Terrence, die misplaatste studentikoze gast mag best wel eens hard op zijn bek gaan
      dinsdag 14 juni 2005 @ 16:16:27 #209
    pi_27922240
    Het is dat mensen als Terrence en Sven over hoogstens anderhalve hersencel (samen) beschikken, of ze zouden zich zo doodschamen dat ze het huis niet meer zouden uitdurven ...
      dinsdag 14 juni 2005 @ 18:50:13 #210
    40183 MacMauser
    Te gek, te gek, te gek!
    pi_27926423
    Oh, oh, oh Kugari-Ken goddelijk!!

Ik vraag me af wat ik meer ga missen T.I. of je heerlijke visie na iedere uitzending :$
    Maus United (769353)
      dinsdag 14 juni 2005 @ 18:58:33 #211
    81273 tommytheman
    zie ook mijn andere post
    pi_27926642
    Ben ik nou de enige die juist die dennis zo'n ongelofelijke eikel vind? Wat een irritant nietszeggend stel trouwens, bah
    pi_27929719
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 18:58 schreef tommytheman het volgende:
    Ben ik nou de enige die juist die dennis zo'n ongelofelijke eikel vind? Wat een irritant nietszeggend stel trouwens, bah
    ach, vind ik nog wel meevallen eerlijk gezegd. Maar dat komt misschien door het vergelijkingsmateriaal Terence, Sven en Kenny
      dinsdag 14 juni 2005 @ 23:21:56 #213
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_27935976
    Mooi stuk weer Kugari-Ken!

Ik moet het nogmaals zeggen, maar Terrence, Kenny en Sven zijn oprecht de grote losers in dit geheel! Wat fijn dat ze dit allemaal nog terug hebben kunnen zien op de buis. Zouden ze nog psychische hulp aangeboden krijgen na Temptation Island? Want volgens mij hebben ze alledrie aardig wat schroeven los zitten.
    pi_27938924
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 22:16 schreef petitlapin het volgende:

Ik ben het compleet met je eens. Niets meer aan toe te voegen. Je verwoordt t perfect.
    Kelly hangt de complete onschuld uit, ondertussen was ze 2 weken lang smoorverliefd met een druipend natte kut.
    Life is a bitch
    pi_27939279
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 22:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
    Sally mag dan niet de hemelse potpouri van de Orient zijn,..

Voor wat je er aan hebt, ik heb deze en voorgaande posts van je doorgenomen en heb me werkelijk ziek gelachen...je weet treffend te verwoorden wat er door me heen ging bij het aanschouwen van deze hersendodende drab,.. hulde!
    underground forever baby
    pi_27939511
    Vond het helaas een beetje een suffe aflevering!
    Hopen dat die van volgende week wat spannender is..

Die barman he.... die is leuk
    pi_27942478
    http://www.qfile.de/dl/33034/eurobeach_ebclip_071.avi.html

Hier is een filmpje te vinden waarin Gaby topless op het strand zit (tweede helft van het filmpje).
    sig verwijderd door FA
      woensdag 15 juni 2005 @ 10:15:38 #218
    92655 Ferdi81
    omdat............
    pi_27943183
    he super post alleen loopt hij bij mij na 11 sec vast, hebben nog meer mensen hier last van ?
    pi_27951834
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 10:15 schreef Ferdi81 het volgende:
    he super post alleen loopt hij bij mij na 11 sec vast, hebben nog meer mensen hier last van ?
    Je last is dat je maar 11 seconden hebt om te rukken nu bedoel je?
    Life is a bitch
      woensdag 15 juni 2005 @ 15:46:51 #220
    92655 Ferdi81
    omdat............
    pi_27954260
    mijn last is dat ik op gaby wil rukken en die na 11 sec niet zie -
    pi_27956164
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 18:58 schreef tommytheman het volgende:
    Dennis is inderdaad een slijmbal, juk. Ook hoe hij afscheid nam van 'zijn' Laurie. Klef bah.
    en eigenlijk viel hij in het begin zo enorm op *zware stem* Olivia
    when I look out at the stars at night, there is always one that winks back at me
      woensdag 15 juni 2005 @ 17:01:12 #222
    76339 woeshie
    Let your mind go
    pi_27957034
    Een vriend van me heeft Olivia gezien op die Temptation Party (in Belgie) en blijkbaar is ze in het echt wel héél erg mooi
    (die vriend heeft goeie smaak, dus geloof ik 'm wel )
    Nou ja, nog altijd spijtig van die stem natuurlijk
      woensdag 15 juni 2005 @ 17:29:24 #223
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_27957764
    Ja ze is niet lelijk ofzo, maar het is idd die stem die onacceptabel is.

Of zouden Belgen dat wel zwoel vinden?

[ Bericht 3% gewijzigd door ruby op 15-06-2005 17:40:07 ]
    pi_27958733
    Belgen vallen dus op transsexuelen. Leuk.
    Life is a bitch
    pi_27960391
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 09:18 schreef Staps.nl het volgende:
    Het was inderdaad een beetje mosterd na de maatlijd deze aflevering. Weinig verrassend.

Enige hoogtepuntje was voor mij, het me ergeren aan Kenny. Wat een zielige man is dat. Ik ben bang/denk dat het overigens toch nog 'goed' komt met die twee
    Volgens de nafilmpjes hadden ze hele erge ruzie na het kampvuur. Het wordt volgende week uitgezonden.
    Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
    Nu ook op foto verkrijgbaar
    pi_27969914
    Whiehiee, heel Temptation Island niet gezien, maar wel mooi het slot.

Twee conclusies die ik eruit kan trekken:

1) ze zeggen altijd dat buitenlanders, hou het beschaafd, niet te vertrouwen zijn, maar de enige die niet vreemd whatever is gegaan, was een neger . Die blanke belgen schaar ik even voor het gemak maar niet bij de buitenlanders.
    2) mannen maken zich meer druk (verhaal Kelly en Kenny ) om dat vrouwen gevoelens voor een ander dan zichzelf kunnen krijgen dan kennelijk wippen, en vrouwen vinden het erger als hun partner in crime sex met een ander heeft gehad.

Werelds!
    pi_27971582
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 23:51 schreef sweetgirly het volgende:
    1) ze zeggen altijd dat buitenlanders, hou het beschaafd, niet te vertrouwen zijn, maar de enige die niet vreemd whatever is gegaan, was een neger . Die blanke belgen schaar ik even voor het gemak maar niet bij de buitenlanders.
    Werelds!
    Wie zeggen dat? UvA-studenten?

Het is trouwens geen volbloedneger, dat zie je zo. T blanke bloed in hem zal em wel op t rechte pad gehouden hebben.
    Life is a bitch
    pi_27976017
    quote:
    Op donderdag 16 juni 2005 00:51 schreef berenboot het volgende:

Wie zeggen dat? UvA-studenten?
    Iedereen zowat om mij heen hier, op het werk, etc . The street!
    quote:
    Het is trouwens geen volbloedneger, dat zie je zo. T blanke bloed in hem zal em wel op t rechte pad gehouden hebben.
    Klopt, maar anders wordt het woord zo lang, halfbloed dit en dat.
    Nou, je laatste zin . Dat was mijn punt juist.
      donderdag 16 juni 2005 @ 12:09:55 #229
    122363 Coco-Loco
    Live life to the max
    pi_27979130
    Carlijn: "Ja, maar je had je toch ook in kunnen houden?!"
    Terence: "...................eh..............................................................eh.....................................
    ..................................................ja, dat had misschien wel gekunt ja.................................

Terence... OMG! Net als je denkt dat hij niet dieper kan zinken, doet hij er nog even een schepje bovenop! Dat geldt trouwens ook voor Sven. Het lijkt wel of die twee elkaar proberen te overtreffen. Verbazingwekkend hoe ze dat weer lukt keer op keer
    pi_27979549
    geef m groot gelijk dat ie vreemd gegaan is, wat een ongelooflijk irritant aandachtvragend stuk huppelkut is die carlijn zeg
    enjoy life!
      donderdag 16 juni 2005 @ 12:29:30 #231
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_27979781
    Na Terence z'n vreemdgaan, gelieg daarover en preek over de vrouw die hem zou moeten verzorgen terwijl meneer met zijn enorme carrière bezig is (in wát vraagt een mens zich dan af?!) kan hij sex voorlopig wel vergeten natuurlijk. Ik zie 'm al staan in de dikso, met z'n lulverhaal en z'n schijnheilige hoofd. En maar niet doorhebben dat half vrouwelijk Nederland zijn afgang in volle glorie heeft mogen bewonderen...
    Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
    pi_27979935
    quote:
    Op donderdag 16 juni 2005 12:09 schreef Coco-Loco het volgende:
    Carlijn: "Ja, maar je had je toch ook in kunnen houden?!"
    Terence: "...................eh..............................................................eh.....................................
    ..................................................ja, dat had misschien wel gekunt ja.................................

Terence... OMG! Net als je denkt dat hij niet dieper kan zinken, doet hij er nog even een schepje bovenop! Dat geldt trouwens ook voor Sven. Het lijkt wel of die twee elkaar proberen te overtreffen. Verbazingwekkend hoe ze dat weer lukt keer op keer
    Precies, te erg (dom) gewoon

In een ander topic had ik dit getypt.
    quote:
    Op donderdag 16 juni 2005 11:14 schreef sweetgirly het volgende:

De mannetjes gaan na 1 dag al vreemd, de vrouwtjes zitten de eerste dagen (daardoor) in een dip en worden dan ook nog opgemonterd door andere manspersonen, sommige vrouwtjes krijgen dan wat gevoel voor de betreffende 'ah gossie, kom maar hier-mannen', de mannetjes hebben spijt dat ze naar hun piep hebben geluisterd en de vrouwtjes hebben zoiets van 'mazzel, te laat ' en mannetje huilt . Typisch, erg typisch weer.

En dan nog de enige niet blanke die níet was vreemdgaan .
    Overigens vond ik het gesprek tussen 1 koppel, namen kwijt, geweldig!

Zij: 'heb je sex gehad ja of nee'
    Hij: 'uhhh'
    Zij: 'Ja of nee?'
    Hij: 'ik ben niet klaar gekomen' en 'wat is sex'
    Zij (op zijn geweldig Belgisch): 'op elkaar klouteren en genieten' ofzoiets, deze vond ik juist geweldig , wat zei ze nou ookalweer, was zoiets iig
    Hij: 'ja maar, ik voelde er niks bij'
    Zij: 'waarom deed je het dan?'
    Hij: 'uhh, toch die behoeftes'
    Zij: 'maar dacht je niet aan mij toen'
    Hij: 'uhhh'
    Zij: 'je had het ook niet kunnen doen'
    Hij (kijkend alsof hij die oplossing/optie voor het eerst hoort en zegt nadenkend na een tijdje): 'ja, inderdaad'.

hoezo voorspelbaar

etc etc , maar tgt dieptriest
    Was dat diezelfde Terence dus, weet al die namen niet zo goed, kwam pas aan het eind (slot) invallen, aan de ene kant helaas .
    pi_27979970
    Oh ja, en die Sven was dus die ongelooflijke loser, die blonde Belg toch?
    Weet ik dat ook weer
    pi_27983415
    Heb de laatste episode gemist, weet iemand of het ook herhaald wordt?
    pi_27983734
    quote:
    Op donderdag 16 juni 2005 14:12 schreef ZeroVince het volgende:
    Heb de laatste episode gemist, weet iemand of het ook herhaald wordt?
    Gisteren was de herhaling.
    sig verwijderd door FA
    pi_27984194
    hoogste tijd voor http://uitzendinggemist.net5.nl/

Ik kan trouwens niet wachten op de 'Hoe is het nu met de koppels' uitzending. Zouden Kelly en Kenny het weer goed gemaakt hebben? Ik ben bang van wel!

Dennis en Johanneke zijn niet interessant in die zin. Dennis laat zijn 'J'- tatoeage zien en Johanneke zegt nog een keer 'Ik hou van jou' begeleid door violenmuziek.

Sven, weer huilen aan het voorstukje te zien. wat een gevoelige jongen is het toch Zou hij ook door die blonde verleidster, zijn nieuwe liefde zijn uitgekotst? Ik denk het wel!

Terence, niet echt interessant. Ik vraag me alleen af hoeveel kans hij voorlopig maakt op een nieuwe relatie.

Ik ga kijken
    pi_27986520
    Gaby is anders ook wel een dom schaap. Ze weet dat Sven in het begin al vreemd is gegaan met haar en nog iemand anders (weet zo haar naam niet). En dan vind ze het het raar dat Sven in een dronken bui Rowena wilde zoenen?

En Sven maar zeggen, ik ben geen bedrieger.
    pi_28053436
    Ik kan trouwens niet wachten op de 'Hoe is het nu met de koppels' uitzending. Zouden Kelly en Kenny het weer goed gemaakt hebben? Ik ben bang van wel!

Ik denk het niet....

Dennis en Johanneke zijn niet interessant in die zin. Dennis laat zijn 'J'- tatoeage zien en Johanneke zegt nog een keer 'Ik hou van jou' begeleid door violenmuziek.

Ik heb zo'n gevoel dat die 2 ook uit elkaar zijn...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2005 23:02:54 ]
    pi_28081148
    quote:
    Op zaterdag 18 juni 2005 23:02 schreef charmed_angel het volgende:

Ik denk het niet....

Ik heb zo'n gevoel dat die 2 ook uit elkaar zijn...
    Vanavond weten we het
      maandag 20 juni 2005 @ 18:53:38 #240
    119804 Znoopy
    Peanuts!
    pi_28096953
    Nog 2 1/2 uur.... dan de laatste aflevering Ben benieuwd...
      maandag 20 juni 2005 @ 20:39:08 #241
    66110 Ambrosius
    SportFreak
    pi_28100116
    Niemand die kijkt
    sig verwijderd door FA
      maandag 20 juni 2005 @ 20:40:24 #242
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_28100157
    Oh ja, 't is weer! Het weer werkt alleen niet zo mee he. .
      maandag 20 juni 2005 @ 20:40:29 #243
    39256 Bonobo11
    pi_28100159
    jawel vanaf het blkon
    Feyenoord!!! * Barça
      maandag 20 juni 2005 @ 20:41:42 #244
    66110 Ambrosius
    SportFreak
    pi_28100199
    Geneukt zonder erectie..Kenny .
    sig verwijderd door FA
    pi_28100770
    Ik pik nog net een stukkie mee.
      maandag 20 juni 2005 @ 21:07:41 #246
    119804 Znoopy
    Peanuts!
    pi_28100914
    Terence voelt zich gekrenkt...
    pi_28100964
    Wat is die terence toch een lullo
    Now let me explain the difference between me and you,
    I practice real hard and do the tricks I do.
    I practice untill there are no tricks left,
    So I can make sure that I beat ya ass.
      maandag 20 juni 2005 @ 21:11:46 #248
    39256 Bonobo11
    pi_28101016
    Sjezus die Carlijn loopt nog steeds om Terrence te mauwen, "zal ik hem een brief sturen"

Weg met die loser, met z'n uit hun nek blatende ballenvrindjes
    Feyenoord!!! * Barça
    pi_28101088
    'Om haar nou op te hangen gaat een beetje te ver'

(over een penthouse poster van een geneukt wijf)
    HAHAHA Ja dát gaat te ver Terence
    pi_28101105
    Haha check die sven eruit zien dan
      maandag 20 juni 2005 @ 21:15:09 #251
    119804 Znoopy
    Peanuts!
    pi_28101106
    Bleehhhhhhhhh dat haar van Sven!!

en waarom laat hij sally dé jacuzzi zien??

en waaaaaaaaaaaarom gaat hij gaby 'showen' aan sally??
      maandag 20 juni 2005 @ 21:16:52 #252
    39256 Bonobo11
    pi_28101158
    Catfight Gaby & Sally
    Feyenoord!!! * Barça
    pi_28101176
    Die kerel is wel vrij apart hij wil zijn ex zijn nieuwe vlam laten ontmoeten
    pi_28101213
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 21:16 schreef Bonobo11 het volgende:
    Catfight Gaby & Sally
    Lijkt er meer op dat gaby hem verteld dat ze hem niet vertrouwd

Btw Gaby
      maandag 20 juni 2005 @ 21:19:46 #255
    66110 Ambrosius
    SportFreak
    pi_28101239
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 21:15 schreef pannaking_ het volgende:
    Haha check die sven eruit zien dan
    Hij straalt idd gewoon domheid uit.
    sig verwijderd door FA
    pi_28101274
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 21:19 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Hij straalt idd gewoon domheid uit.
    Zijn nieuwe haar verstekt dat gevoel ook vooral.

Carlijn en Sven wonen vlak bij elkaar in groningen moet ik toch eens beter opletten als ik daar ben kijken of ik ze zie.

Wel master dat ze die poster bij de wc hebben gehangen.
      maandag 20 juni 2005 @ 21:21:01 #257
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_28101275
    Wat zit z'n haar leuk.
      maandag 20 juni 2005 @ 21:21:47 #258
    122517 Mieppie
    Ja ik ben een kloon!
    pi_28101296
    >
      maandag 20 juni 2005 @ 21:22:51 #259
    66110 Ambrosius
    SportFreak
    pi_28101325
    Elke werkdag TI herhalingen ofzo?
    sig verwijderd door FA
      maandag 20 juni 2005 @ 21:23:37 #260
    119804 Znoopy
    Peanuts!
    pi_28101345
    Wat was dat nou net voor reclame 'elke werkdag, temptation island' ?
    pi_28101352
    ook zo mooi
    terence heeft carlijn overgehaald om mee te doen
    duh.. die heeft zich 3 seizoenen lopen verlekkeren voor de buis
      maandag 20 juni 2005 @ 21:28:18 #262
    107125 dancemacabre
    is niet zo heel erg
    pi_28101463
    Sally heeft zich nog eens laten palen door Sven en was terecht bevreest voor enkele soa's, doch volgens de produktieleiding zijn alle deelnemers getest.
    Hoop voor haar volgens de AIM standaard.
    Dom gansje.
      maandag 20 juni 2005 @ 21:29:01 #263
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_28101479
    WAT VROEG SVEN AAN GABY?
    pi_28101481
    haha Gaby zegt hem voor sally's neus dat het voor haar ook niet hoeft
      maandag 20 juni 2005 @ 21:30:12 #265
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_28101510
    ti VANAF seizoen 1
      maandag 20 juni 2005 @ 21:33:10 #266
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_28101586
    Ze gaan het goed maken!!!!!!!!!!
      maandag 20 juni 2005 @ 21:36:57 #267
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_28101684
    Jezus wat een eikel
    pi_28101883
    *Wacht op de visie van Kugari-Ken*
      maandag 20 juni 2005 @ 22:00:01 #269
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_28102379
    Hé wat heb ik gelachen zeg.
    pi_28102429
    Anders ik wel.

Maar, wat was dat voor reklame, wat gaan ze nu uitzenden dan?
    pi_28102434
    Terence Geniaal. Wat een loser.

Al blijft Carlijn ook maar een zeikwijf.
    pi_28102624
    Hahahahah, wat een prachtige aflevering.

Terence is definitief een kneus. Die poster van Lieke mocht niet op de WC, mên. Na Temptation Island wil geen wijf meer in z'n buurt komen dus een rukplaatje zou 'm juist fijn uit moeten komen. .
    En wat is Carlijn toch ook een zemeltutje.
    Dat Gaby Sven heeft gedumpt waar Sally bij was is helemaal gaaf. . Die Gaby is niet zo dom als ze eruit zag.
    pi_28102731
    Het grappigste vond ik toch nog toen Sven ging zingen.
      maandag 20 juni 2005 @ 22:20:04 #274
    39256 Bonobo11
    pi_28103029
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 22:11 schreef robertvt het volgende:
    Het grappigste vond ik toch nog toen Sven ging zingen.
    Ja of toen hij gebroken wegvluchte
    Feyenoord!!! * Barça
      maandag 20 juni 2005 @ 22:20:48 #275
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_28103058
    Terence werd door z'n vrienden ook nog eens lekker afgezeken en hij miste Carlijn toch wel
    De ultieme afgang. Wat een kneus!

En idd, dat haar van Sven! Hij leek wel geelektrocuteerd!
    Ook duf vond ik dat Kenny lekker met Rowena en Irma in A'dam uitging. Hij paalt haar ws ook nog steeds
    pi_28103074
    't Is gespuis, allemaal. Heerlijk.
      maandag 20 juni 2005 @ 22:27:42 #277
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_28103293
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:10:26 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
      maandag 20 juni 2005 @ 22:43:49 #278
    20100 NiNi
    Fabelhaft
    pi_28103821
    Dat Sven de huilende Sally van zich afduwde en wegliep. Ik heb er geen woorden voor, wat een minkukel.
    Volgens mij is die gast serieus niet helemaal in orde van boven.
      dinsdag 21 juni 2005 @ 00:11:26 #279
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_28106142
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 22:27 schreef Mikkie het volgende:
    Ik heb het niet gezien, maar hoe zit het nou met K&K en D&J?

Terence en Carlijn waren kansloos, en Sven moet preventief geruimd worden, da's duidelijk
    Kenny en Kelly zijn uit elkaar, maar ze zijn nog wel vrienden.

Johanneke en Dennis zijn nog steeds samen en happy.

pi_28106239
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 22:43 schreef NiNi het volgende:
    Dat Sven de huilende Sally van zich afduwde en wegliep. Ik heb er geen woorden voor, wat een minkukel.
    Volgens mij is die gast serieus niet helemaal in orde van boven.
    Vond ik een geniaal moment. Zelfs in een film zou t niet mooier geweest zijn. Ik moest bijna huilen.....
    Life is a bitch
    pi_28108809
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 00:16 schreef berenboot het volgende:

[..]

Vond ik een geniaal moment. Zelfs in een film zou t niet mooier geweest zijn. Ik moest bijna huilen.....
    Mooie afsluiter vond ik het.....
      dinsdag 21 juni 2005 @ 09:32:11 #282
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_28109468
    Wat een onzinprogramma!
    Waarom kijk ik hier toch iedere keer naar?
    Help!

Sven dumpen voor de ogen van Sally was dan wel weer een hoogtepunt!
    Die kerel wordt nu toch ook overal waar hij een voet zet bekogeld met pek en veren hoop ik?
      dinsdag 21 juni 2005 @ 10:49:18 #283
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_28111157
    Sven heeft een chronisch psychisch probleem en hoort zichzelf veel te graag zielig doen Hij zat daar verdorie alleen maar zijn eigen zielige verhaal te doen met hoe moeilijk hij het allemaal had en dat ie ook maar alleen is. DUHHHH, wat had je verwacht man . Alsof zij daar in geinteresseerd is, laat het los, laat het gaan. Zoek hulp. Pukkel-punk-wannabee op stokjes!

Je kon wel zien dat Terence het behoorlijk moeilijk had met zijn eigen gedrag. Pittig hoor als je jezelf zo tegenkomt . Maar ook daar neukt hij zich wel weer uit Genoeg ballenbak vriendjes zo te zien In en in triest....

Wat betreft die herhalingen. Als je als EX-TI-er een beetje labiel bent (Carl bijvoorbeeld) en je bent net een beetje bewerkt door de shrink om je TI trauma te verwerken zal je wel blij zijn dat ze alles weer op gaan rakelen en je weer fijn met jezelf geconfronteerd wordt Voor ons des te leuk. Met een geupdate terugblik ? Zou leuk zijn

[ Bericht 6% gewijzigd door Yorout op 21-06-2005 11:13:44 ]
      dinsdag 21 juni 2005 @ 11:42:40 #284
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_28112733
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 10:49 schreef Yorout het volgende:
    Sven heeft een chronisch psychisch probleem en hoort zichzelf veel te graag zielig doen Hij zat daar verdorie alleen maar zijn eigen zielige verhaal te doen met hoe moeilijk hij het allemaal had en dat ie ook maar alleen is. DUHHHH, wat had je verwacht man . Alsof zij daar in geinteresseerd is, laat het los, laat het gaan. Zoek hulp. Pukkel-punk-wannabee op stokjes!
    Deed me erg denken aan een oud omaatje (gelukkig niet die 2 taaie van mij) die constant klaagt tegen het bezoek, wat toch de moeite neemt iedere week te komen: "Ja, je zit hier toch maar alleen hè..."
    Wat moet je daar nou mee?
      dinsdag 21 juni 2005 @ 11:59:14 #285
    109973 Beautygirl
    Miss Alberts
    pi_28113282
    Terence wat een mongool ben je zeg.
    Jaja, het wordt weer geweldig.
      dinsdag 21 juni 2005 @ 12:48:43 #286
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_28114790
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 00:16 schreef berenboot het volgende:

[..]

Ja, gevoel voor drama heeft ie wel. Wat zotterik (om even in de Belgische sferen te blijven) die Sven zeg.. Rijp voor een inrichting.
      dinsdag 21 juni 2005 @ 12:51:23 #287
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_28114866
    Ter(r?)ence heeft gewoon geen humor, viel me ook al op op het eiland. Hij klinkt ook altijd zo dodelijk serieus. Ik snap Lieke ook eigenlijk nog steeds niet
      dinsdag 21 juni 2005 @ 13:04:33 #288
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_28115228
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 12:51 schreef SEMTEX het volgende:
    Ter(r?)ence heeft gewoon geen humor, viel me ook al op op het eiland. Hij klinkt ook altijd zo dodelijk serieus. Ik snap Lieke ook eigenlijk nog steeds niet
    Mwoah, Lieke is van het sletterige type. Ze heeft zich prima vermaakt tussen de lakens, lekker laten nemen, maar blijkbaar met d'r ogen en oren dicht. 'T zal een keuze zijn geweest met een factor aandachtsgeilheid
      dinsdag 21 juni 2005 @ 13:06:36 #289
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_28115305
    Ik vraag me nu dus ook af: Terrence is zich heel erg bewust van camera's. Ook bij z'n vrienden deed-ie weer heel erg zielig en wilde hij Carlijn zo graag terug. Ik vraag me nu dus af of hij, als de camera's uit zijn, weer gewoon zichzelf wordt en idd zegt dat Lieke een lekker wijf is en dat het goed is, dat ze op de plee hangt en dat-ie Carlijn maar een duffe muts vond
      dinsdag 21 juni 2005 @ 22:19:35 #290
    20919 Kugari-Ken
    Scandal Beauty
    pi_28116339
    Terence, een uitermate sclechte acteur met wie ik echt geen medelijden kan hebben als kreeg ik er goed voor. Dat hele dramatische gezever van hem telkens, hij lijdt aan de zelfde aandoening als Sven. Chronisch Zelfmedelijden.

Terence mag van mij zijn levensdagen slijten als kruipend door het slijk, hij verdient niet beter. Gisteren was zijn optreden dan ook weer zo walgelijk als vanouds. Je weet dat hij een slechte leugenaar is, en al die zogenaamde emoties van hem waar hij het over had, die zijn niet bestaand. Waar normale mensen een hart hebben, heeft Terence nog altijd een verkilde klomp kool zitten, en waar normale mensen hersenen hebben, heeft Terence een hoofd vol naalden.

Blergh, die leugenachtige muil van ém is eindelijk van de buis af.
    There Is No Gravity.
    The Earth Sucks.
    --Brett Easton Ellis
    pi_28120320
    Ja, dat was m dan de laatste aflevering.
    Te beginnen met Kelly en Kenny. Nou, dat is mooi over, punt.

Dennis en Johanneke. Het arme kind is zwaar vermagerd. Ik dacht eerst dat t iemand anders was. Maar goed, die zijn nog steeds blij met elkaar. Ook punt.

Vervolgens krijgen we Terrence en Carlijn. De arme Carlijn is volgens Johanneke helemaal opgebloeid. Jammer dat Carlijn haar toch moet bellen om te vragen wat ze moet doen met de vermoedens van het vreemdgaan van Terrence voor TI. Ja, duh... niks dus, domme doos.

Een aardig stukje Terrence dan. We zien onze anti-held zitten op de bank met zijn studiematties ... Heerlijk aan het faken voor de camera... "ja, ik zie wel dat ik haar heel erg heb gekwetst, maar ja, tijdens het palen van een of ander hoertje voor de nationale televisie, heb ik daar eigenlijk niet aan gedacht...." Meeeen je dat nou Terrence? Goh, dat is echt iets nieuws, jongen. Dat hadden we nog niet door... De blikken van zijn maatjes zijn af en toe wel grappig. Eigenlijk vindt Terrence het allemaal wel heel stoer. Maar ja, zijn reputatie is natuurlijk wel naar de gort. En nu hij weer op tv is moet hij toch even een andere Terrence laten zien, natuurlijk. Stel je voor, hij, onbetrouwbare vieze gladde jongen die hij is, ten overstaan van heel Nl en Be, wil ooit nog aan de bak als advocaatje natuurlijk. Nou jongen, maak je geen zorgen. Voor louche advocaatjes is altijd werk in overvloed .... En zijn heerlijk geveinsde onbegrip tegenover zijn medestudieballen over de penthouse is dan ook erg doorzichtig. Ze hangen hem bij de overige plaatjes op de w.c. .... wacht even.... rewind.... de w.c.???? WTF? Krijgt niemand daar dan ooit vrouwelijk bezoek? Of alleen vrouwelijk bezoek dan plakkerige muren en toiletbrillen wel kan waarderen, en verder weinig zorgen heeft over soa's?
    In een stukje flashback kunnen we Terrence zijn gevoelige, medelevende reactie tov Carlijn nog even horen: "Ik dacht dat je het erger zou vinden." Ja, enigszins teleurgesteld is Terrence wel. Hij had verwacht toch wel iets bijzonderders te zijn... Nou, nee Terrence, behalve bijzonder triest kunnen we er weinig bijzonders van maken.

En als laatste krijgen we dan toch wel DE looser van Ti, m.i. dan. Onze Sven. Deze jongen mag zich toch serieus eens na gaan laten kijken! Na alles wat er is gebeurd vindt meneer het nodig om zijn ex, na een relatie van 5,5 jaar te laten kennis maken met zijn aanstaande ex, na een relatie van maar liefst 2 weken. Onze domme Gaby is wel zo dom geweest om voor onze psycho te blijven, maar gelukkig net slim genoeg om hem te dumpen. Dat ze een kusje tussen Sven en Rowena nodig had om te begrijpen dat meneer niet zo betrouwbaar was, is wel vreemd te noemen. Aangezien hij voor haar toch al met veel pret eerst zijn vriendin bedroog met aids-hoer Irma, en vervolgens met haarzelf. Maar ach, beter laat dan te laat... moeten we maar denken.
    Arme Sven mag terug naar huis, alleen.... (na eerst Sally nog even te palen, hebben we in de media mogen lezen, maar ach, of dat echt waar is?)
    De hernieuwde kennismaking met Sally geeft ons ook wel een idee van zijn toch wel verknipte brein. Eerst blijkt dat hij amper heeft kunnen slapen, voor het maken van een cadeau voor haar. En wat maakt die lul dan? Een cd met 'hun' nummers. Hallo, dat is voorbijhijijijijij wat moet ze nog met die nummers??? En vervolgens zien we onze Sven in stukjes breken, en er gauw vandoor gaan.

Gelukkig heeft hij Kenny nog, zijn 'partner-in-crime'. Waarmee hij nog eens naar Amsterdam kan gaan om Irma en Rowena nog eens te palen, want ach, als we op TI nog geen ziektes hebben opgelopen, kunnen we dat altijd nog wel even inhalen natuurlijk.
      woensdag 22 juni 2005 @ 08:59:08 #292
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_28124128
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
    Ik vraag me nu dus ook af: Terrence is zich heel erg bewust van camera's. Ook bij z'n vrienden deed-ie weer heel erg zielig en wilde hij Carlijn zo graag terug. Ik vraag me nu dus af of hij, als de camera's uit zijn, weer gewoon zichzelf wordt en idd zegt dat Lieke een lekker wijf is en dat het goed is, dat ze op de plee hangt en dat-ie Carlijn maar een duffe muts vond
    Dat is inderdaad het geval
    pi_28124822
    Weet jij iets wat wij niet weten?
    You won't know the facts until you've seen the fiction
      woensdag 22 juni 2005 @ 09:48:43 #294
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_28125065
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 09:39 schreef Mlose het volgende:
    Weet jij iets wat wij niet weten?
    Ik weet net zoveel als jij
      woensdag 22 juni 2005 @ 14:35:41 #295
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_28133284
    Ooooooo, inside information!! Kom op vertel! Zijn we gek op!
      woensdag 22 juni 2005 @ 14:36:45 #296
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_28133314
    Vanavond kan ik de laatste aflevering zien en ik ben erg benieuwd hoe het plaatje daar bij het praatje hier past.
      woensdag 22 juni 2005 @ 14:57:05 #297
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_28133973
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 14:35 schreef dutchie het volgende:
    Ooooooo, inside information!! Kom op vertel! Zijn we gek op!
    Misschien teleurstellend maar ik ben op generlei manier in contact met wie dan ook van TI. Gelukkig ook niet met vrienden of familie van T'rence MAAR als man zijnde gecombineerd met de recente beelden bij T'rence "thuis" ben ik toch van mening dat ik met enige zekerheid kan concluderen dat dit:
    quote:
    daadwerkelijk het geval is

Ben ik nog lief ?
      woensdag 22 juni 2005 @ 14:59:54 #298
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_28134061
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 09:32 schreef Hik het volgende:
    Wat een onzinprogramma!
    Waarom kijk ik hier toch iedere keer naar?
    Help!
    on·zin (de ~ (m.))
    1 onzinnige praat => apekool, beuzelarij, bullshit, flauwekul, gekakel, gekkenpraat, geklets, gelul, gezwam, gezwets, klets, kletskoek, kolder, kul, kwezelarij, larie, lariekoek, leuterkoek, leuterpraat, lulkoek, lullepot, nonsens, quatsch, zever, zottenklap, zottenpraat

Ik noem het vermakelijk
    pi_28134194
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 14:57 schreef Yorout het volgende:

Ben ik nog lief ?
    Welja

Lullepot! wat een heerlijk debiel woord
    You won't know the facts until you've seen the fiction
      woensdag 22 juni 2005 @ 22:59:08 #300
    86655 Halfgedraaide
    Ik kan alles!
    pi_28148197
    Intens genoten van het programma. Maar voor die domme boer van een Sven heb ik zelfs nog veel meer respect dan die achterbakse Terrence. Sven was tenminste eerlijk en open met zijn neuk avontuurtjes. Hij wilde zelfs trots zijn neukslet showen aan zijn vriendin Sally.

Ik denk niet dat Terrence zich nog ergens in NL kan laten zien zonder dat iemand weet dat het een huichelachtige hond is. Leugenachtig mannetje

En hoe slecht hij ook kan acteren. "die poster kunnen we beter niet ophangen".
      woensdag 22 juni 2005 @ 23:03:32 #301
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_28148361
    Sven is echt doodeng, zoals ie daar in bed lag te 'zingen'... deed me de rillingen over de rug lopen en bracht beelden van DeNiro in Cape Fear naar boven... brrrrrrrrrr

En dan inderdaad die dramaqueen-opvoering in die kroeg... ik dacht dat ik niet meer bijkwam... wat een beroepsidioot... Interessant voor de wetenschap lijkt me zo...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')