Vooral met dat apart slapen was ze echt ongelofelijk frigidequote:
"hoe is het nu met"quote:Op maandag 6 juni 2005 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat er daarna nog wel eentje komt. Die is dan een paar weken of maanden later gemaakt en dan gaan ze op bezoek bij de deelnemers en kijken hoe het er mee is. Hoort er wel een beetje bij vind ik.
en deze:quote:Op maandag 6 juni 2005 22:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
Sven's pogingen tot romantiek doen me denken aan iemand die stront tegen een muur aangooit en kijkt wat blijft plakken, om dat vervolgens als een succes te benoemen. Je ziet het hem doen, je walgt ervan, en triestheid neemt bezit van je als je hem trots als een kind ziet zijn, medelijden voel je voor zijn ouders, voor zijn familie voor zijn geboortedorp, voor alles en iedereen die hij ooit heeft aangesproken.
Deze wilde ik er specifiek uitlichten, maar hij is van begin tot eind ge-wel-dig!quote:Remember kids, when you eat plenty of fiber you help make Mr. Poopy McDingleberry strong and brown.
Ja precies, dat is altijd toch vermakelijk. Leuk om te zien dat die "geweldige ontluikende relaties" met een van die hoeren op dat eiland op niets is uitgelopen of dat een of andere praatjesmaker op z'n blote kniëen weer terug is gekropen naar z'n snolletje.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
"hoe is het nu met"
Vorig jaar konden we zien dat Robo-Joeri zijn ballen gewillig had ingeleverd bij zijn Thaise kenau die zich sinds het programma regelmatig liet bedienen door de bar-eikel.
Homo-Carl zat nog steeds in de kast, na een mislukte relatie met een belgische verleidster.
en de rest was niet boeiend genoeg dus die kan ik me moeilijk herrineren
Volgens Sally wilde hij dat zij hem even vast moest houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:04 schreef ruby het volgende:
Maar ik heb een paar seconden gemist. Wou ie Sally nou weer terug of vond hij dat zij hem even vast moest houden? Anyway, ik vind het mooi dat ze geweigerd heeft.![]()
Nou.. dat komt door:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:44 schreef dutchie het volgende:Daarentegen die ex-vriendin Sallyklassevrouw! (maar wat ze nou weer in die anabolen van Serge ziet
)
Waarbij Kenny plotsklaps vergeet dat hij op de eerste avond Rowena heeft uigewoond, want Kelly geeft iemand een kusje rond/op de mond . Dat is véél ergerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:44 schreef dutchie het volgende:
[...]
Ook een leuke actie van het TI-team; Kenny viert eenzaam zijn 1-jarig samenzijn met Kelly (die mijlpaal hebben ze nog net gehaald) en voelt zich al kut. Maar ze hebben ook nog een bandje voor hem!
![]()
Wat een masochisme heerlijk!
Echt te triest. Dat hij al op de eerste avond z'n pik niet in bedwang kon houden staat in geen verhouding tot wat Kelly hem flikt. En zelf nog heilig van z'n gelijk overtuigd zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:59 schreef RubberenRobbie het volgende:
Waarbij Kenny plotsklaps vergeet dat hij op de eerste avond Rowena heeft uigewoond, want Kelly iemand een kusje rond/op de mond geeft. Dat is véél erger
Het matige is ook dat hij zich echt als een boerenlul gedraagt tegen Rowena. Je mag haar niet leuk vinden, dat is je goed recht, maar het is niet haar schuld dat hij over de scheef is gegaan. Toch is hij niet bepaald aardig tegen haar en heeft haar alleen maar op dreamdate meegenomen om geforceerd aan te tonen dat zijn escapade niks betekent.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:05 schreef dutchie het volgende:
Kenny is weer teruggevlucht naar de ontkenningsfase.
De camera die in haar kamer op de dreamdate opeens uitviel en haar reactie achteraf spraken nochtans ook boekdelen hoor ...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
Pff, Kelly gaf die gozer maar een heel kort kusje op zn mond, het was echt duidelijk in slow-motion afgespeeld.. Kenny probeert gewoon de schuld op Kelly af te schuiven, de lul
Na het programma dumpt ze die psychopaat meteen. Ze speelt haar rol met verve, maar tussen de regels door valt op te maken dat ze eigenlijk ook al schoon genoeg heeft van Sven en niet begrijpt hoe Sally het zolang met die kwal heeft kunnen uithouden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:06 schreef ruby het volgende:
En het leuke is dat ie dan reageert tegen Sally alsof hij de stap genomen heeft om het uit te maken. Wat een tering dombo! Schande voor België deze reetkever.
En ik hoop vanuit het diepst van mijn hart dat Gaby die psychotische kwijl alsnog dumpt. Ze moet toch wel inzien dat hij een aantal schroeven los heeft zitten?
Het zelfde een beetje met lieke & terence, ze vind hem geloof ik toch ook niet zo byzonderquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Na het programma dumpt ze die psychopaat meteen. Ze speelt haar rol met verve, maar tussen de regels door valt op te maken dat ze eigenlijk ook al schoon genoeg heeft van Sven en niet begrijpt hoe Sally het zolang met die kwal heeft kunnen uithouden.
Idd.. maar vind het belachelijk dat hij zo kwaad werd vanwege die nepzoen die ie te zien kreeg. Ik verwachtte trouwens dat Kelly een flinke n**ksessie ging opbiechten na al dat gestotter en gebloos, nee hoor 'we hebben gezoend..!'quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De camera die in haar kamer op de dreamdate opeens uitviel en haar reactie achteraf spraken nochtans ook boekdelen hoor ...
Ze hadden DAT beter eens aan Kenny laten zien dan die kus ...
Klopt, Lieke moet absoluut niets meer van Terence hebben. Niet zo raar, want die knul is echt een ramp. Echt zo'n typische inteeltboer uit het noorden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:27 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Het zelfde een beetje met lieke & terence, ze vind hem geloof ik toch ook niet zo byzonder
Wie zegt dat naast het zoenen niets méér is gebeurd. Zoenen kan natuurlijk ook een synoniem zijn voor n**ken natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Idd.. maar vind het belachelijk dat hij zo kwaad werd vanwege die nepzoen die ie te zien kreeg. Ik verwachtte trouwens dat Kelly een flinke n**ksessie ging opbiechten na al dat gestotter en gebloos, nee hoor 'we hebben gezoend..!'(jaja..)
Ik geloof dat zelfs zijn eigen moeder niets meer van Terence moet hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt, Lieke moet absoluut niets meer van Terence hebben. Niet zo raar, want die knul is echt een ramp. Echt zo'n typische inteeltboer uit het noorden.
Dat zou me niets verbazen, je zou je zoon op TV maar eens op deze manier de lompe inteeltboer uit zien hangen. Heel Groningen weet nu dat zijn mama stiekem met opa heeft lopen rotzooien. Net zo stiekem als Terence de kamer van Lieke uitsloop, door de bosje, denkend dat hij zo buiten het zicht van de camera zou blijven.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik geloof dat zelfs zijn eigen moeder niets meer van Terence moet hebben.
Leuk zo dit programma, je weet gewoon zeker dat je nog een heel jaar lang onbemind blijft, want er is niemand die nog in zijn gore leugens trapt, ik geloof niet dat iemand Terence ooit nog kan vetrouwen of wil vertrouwen na het zien van dit programma.
Als er iemand ooit een steen tegen zijn misvormde hoofd weet te gooien, dan beloon ik die persoon met geld. Noem het oud-hollands familie-plezier, of liefdadigheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen, je zou je zoon op TV maar eens op deze manier de lompe inteeltboer uit zien hangen. Heel Groningen weet nu dat zijn mama stiekem met opa heeft lopen rotzooien. Net zo stiekem als Terence de kamer van Lieke uitsloop, door de bosje, denkend dat hij zo buiten het zicht van de camera zou blijven.
Mag ik het ook gerechtigheid noemen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
Noem het oud-hollands familie-plezier, of liefdadigheid.
na gisteren niet meer, nu is het gewoon met voorwerpen gooien totdat het lichaam niet meer te identificeren is en er geen stront meer uit z'n bek komt gedropen. Vroeger was dat het moment waarop je kon zeggen "Waarlijk m'n beste, er bestaat zoiets als Gerechtigheid met een hoofdletter G." maar vandaag de dag is het toch echt volksvermaak om een rijkelijke variatie aan voorwerpen naar de misvormde muil van de eeuwige darmpolijster te gooien.quote:
Troost je, je bent tegelijkertijd ook nog een van de weinge die Paul Frank nog cool vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:59 schreef F430 het volgende:
ik ben echt de enige die kugari-ken oerdomme dingen vind zeggen?
Waarschijnlijk wel. Kugari-Ken is gewoon realistisch.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:59 schreef F430 het volgende:
Heb ik gedaan hoor, maar ik vind het nu te ver gaan. Maar ik lees er wel tussendoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:49 schreef ruby het volgende:
Gewoon met een korreltje zout nemen, dan valt het wel mee.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:59 schreef F430 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:44 schreef Yorout het volgende:
Het gaat te ver iemand dood te wensen, zeker op middeleuwse wijzen. Dat ie niet goed snik is, niet met beide benen op de grond staat en gewoon de enormste loser ooit is, is nu wel duidelijk.
Preventief aborteren was het beste geweest bij Sven. Nu maar redden wat er te redden valt...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:44 schreef Yorout het volgende:
Het gaat te ver iemand dood te wensen, zeker op middeleuwse wijzen. Dat ie niet goed snik is, niet met beide benen op de grond staat en gewoon de enormste loser ooit is, is nu wel duidelijk.
ik ben dan ook geen aanhanger van moord, nee ik ben aanhanger van een extreem verlate abortus in het geval van Terence en Sven, een soort van achterstallig onderhoud.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Preventief aborteren was het beste geweest bij Sven. Nu maar redden wat er te redden valt...
Ja, je hebt eigenlijk helemaal gelijk, ik zou het publiek natuurlijk nooit twee volle minuten van Joling mee laten maken. Dat is te bruut, te gruwelijk, te onmenselijk van mij. Ik moet aan de onschuldige kinderzieltjes denken, nu nog Joling-loos en onschuldig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:44 schreef Yorout het volgende:
Je hoeft het niet te lezen natuurlijk. Ik vind het wel leuk, veel anderen ook. Het voegt meer toe aan deze reeks dan jouw gemekker de hele tijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:34 schreef APK het volgende:
Het gaat mij helemaal niet om normen en waarden, ik word zo moe van die ronkende vergelijkingen en vergezochte of nergens op slaande naamgrapjes.
Maar ja, ieder zijn ding.
Ik lees het ook niet meer, zei ik toch.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je hoeft het niet te lezen natuurlijk. Ik vind het wel leuk, veel anderen ook. Het voegt meer toe aan deze reeks dan jouw gemekker de hele tijd.
Doen we ook wel hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik lees het ook niet meer, zei ik toch.
Ga jij nou maar weer lekker met je vriendjes nog een paar pagina's vullen met het typen van de woorden 'hoeren' en 'sletjes'.
Ja man, blehhhhh wat een zielige vertoning was dat! Hoe laat je jezelf het best kennenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:18 schreef Merina het volgende:
Ik heb mij kostelijk vermaakt om de reply's van Kugari-Ken. Uitstekend verwoord.
Wat ik op een gegeven moment zo eng vond, was die blik van Sven, nadat hij van Sally geen knuffel kreeg. Zijn poten op tafel en vervolgens zo'n psycho-blik opzetten. Heel griezelig!!!
Ze was daar niet echt aardig nee. Die jongen verdient dat niet. Maar dat ze zich aan de regeltjes heeft gehouden, sierde haar wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef Webkim het volgende:
En dan die opmerking van Johanneke: "Hij gaat maar mooi op de bank slapen. Hij zal me inmiddels wel goed genoeg kennen om te weten dat wie niet precies doet wat ik wil bepaald geen vriendjes met me wordt."![]()
Ja, Johanneke is nogal dominant inderdaad...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef Webkim het volgende:
En dan die opmerking van Johanneke: "Hij gaat maar mooi op de bank slapen. Hij zal me inmiddels wel goed genoeg kennen om te weten dat wie niet precies doet wat ik wil bepaald geen vriendjes met me wordt."![]()
Ze is nog erg jong heh. Ze doet zich heeeeel erg zeker en vol levenservaring voor. Maar onder dat dominante hoofd zit een onzeker stukje vlees.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, Johanneke is nogal dominant inderdaad...
Damn...dus als je niet doet wat Johanneke wil, dan ben je ook geen vriendjes met 'r. Zulke "vriendjes" zou ik niet eens willen.
Ja, en toen zei ie zo "Bedankt Sally .. ECHT .. "quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:18 schreef Merina het volgende:
Ik heb mij kostelijk vermaakt om de reply's van Kugari-Ken. Uitstekend verwoord.
Wat ik op een gegeven moment zo eng vond, was die blik van Sven, nadat hij van Sally geen knuffel kreeg. Zijn poten op tafel en vervolgens zo'n psycho-blik opzetten. Heel griezelig!!!
IEDEREEN doet er goed aan afstand te nemen van kwallenbak Terence!quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:37 schreef Yorout het volgende:
Lieke doet er ook goed aan wat afstand te nemen van kwallenbak.....
samen met Terrence op de slaapbank liggen krikken noem ik nou niet echt bepaald afstandquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:37 schreef Yorout het volgende:
Lieke doet er ook goed aan wat afstand te nemen van kwallenbak.....
Ik vind het, als boerenjongen uit Rotterdam eo, moeilijk dit te volgen. Maar Sally vind ik niet kindsquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:55 schreef Marie_jo het volgende:
Tja het was toch wel wat kinds van Sally niet? Om zo cool te doen. een knuffeltje kon er toch wel af voor hij terug naar zijn enorme grote liefde ging die hij, nadat ze 10 minuten in bed lag, al wou "bedriegen" me de enige andere 2 da da nog rondliepen.
Brr.. als diene da zou zegge tegen mij zou'k zegge, ECHT Trap het gewoon echt is af born loser.
Allé Sally please Sally ge kent mij al zo lang Sally (misschien juist daarmee?), amai Sally toe Sally.
Ge zult maar Sally zijnGaby al content da diene op da voorstel inging en er zo toch al nen dag rapper vanaf was.
Den Terence.. sja da zijn geen woorden voor. Ik wacht vooral op volgende week en hoop da Carlijn hem de grond in boort![]()
volgens mij was dat sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:29 schreef Yorout het volgende:
[..]
Ik vind het, als boerenjongen uit Rotterdam eo, moeilijk dit te volgen. Maar Sally vind ik niet kinds![]()
Beetje wel als ze aan het praten is vind ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:29 schreef Yorout het volgende:
[..]
Ik vind het, als boerenjongen uit Rotterdam eo, moeilijk dit te volgen. Maar Sally vind ik niet kinds![]()
Maar Yorout niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:37 schreef hardsilence het volgende:
Marie-Jo is vrouwelijk, maar dat terzijde.
Psychoquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:57 schreef woeshie het volgende:
[..]
Ja, en toen zei ie zo "Bedankt Sally .. ECHT .. "
Wat een freak![]()
Kelly??? Of bedoel je Kenny?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:11 schreef Staps.nl het volgende:
Grappig hoe elke keer weer ik mijn mening moet herzien wie nou de grootste kneus is
Van Sven naar Terrence ben ik gisteren bij Kelly aanbeland. Ja, zelfs na de psycho blik van Sven.
PS Volgens mij is Marie-jo Zuid Afrikaans
Voor het hele artikel: http://www.clubmetro.nl/index.php?actie=krantvanvandaagquote:Carlijn Bijlefeld en Terence Jacometti haddenvierenhalf jaar een relatie en zitten in het huidige seizoen. Maandag zijn ze te zien bij het laatste kampvuur.
Praat ons even bij, wat is er tot nu toe gebeurd?
Terence: Ik ben redelijk snel voor Lieke gevallen.Zij was de enige die relaxt was en het verleiden er niet te veel bovenop legde. We konden goed praten. De derde nacht zijn we de zee ingegaan. We dansten en ik had een linnen broek aan, dat er op een gegeven moment wat omhoog stak, werd op tv breed uitgemeten.
![]()
Carlijn: In het begin had ik er helemaal geen zin in, ik voelde me niet op mijn gemak. De verleiders deden niet hun best. Na een week begon het leuk te worden.
Waarom hadden jullie je opgegeven?
Terence: Het ging niet zo goed met onze relatie. Er was geen vertrouwen van haar kant. Ik dacht dat ik wel trouw kon blijven en tegen de verleiding bestand was.
Carlijn: We gingen er heen zodat Terence me meer vertrouwen te geven. Hij had een keermet een ander gezoend tijdens onze relatie. Het ging me niet zozeer om die zoen, maar om het feit dat ik hem niet kon vertrouwen.
Hoe gaat het nu, na je televisie optreden met je?
Terence: Er was gewaarschuwd dat we in een zwart gat zouden vallen, dat was bij mij ook zo. Je komt in een compleet andere wereld terecht.
Het is moeilijk om in het ritme te komen. Op internetforums staan hele negatieve dingen.Het is ons aangeraden daar niet naar te kijken. De reacties op straat zijn juist heel positief. Iedereen doet aardig tegen je alsof je iets gepresteerd hebt.
Carlijn: Het gaat heel goed met me. Ik ben er sterker en zekerder door geworden. Ik heb een leuke tijd gehad, dat verbaast iedereen.
Bovenstaande 3 koppels in ieder geval niet meer....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:31 schreef Moja het volgende:
Ik vraag me af wie er eigenlijk nu nog bij elkaar zijnOok van alle voorgaande TI. Hoewel ik me de eerste niet echt meer kan herinneren
![]()
Wat heb jij dan in godsnaam gepresteerd Terence?quote:Iedereen doet aardig tegen je alsof je iets gepresteerd hebt.
Welke editie?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:09 schreef Yorout het volgende:
Uit de metro van vandaag:
[..]
Voor het hele artikel: http://www.clubmetro.nl/index.php?actie=krantvanvandaag
Met ook koppels uit de andere jaren! Reshum en Leon en Wouter en Eva![]()
Rotterdam, pagina26.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:02 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Welke editie?
Editie NL - Rot - Ams
In de andere edities staat het ook, mischien op een andere pagina alleen.quote:
Inderdaad zeg, die jongen staat te koop op internetquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:40 schreef SEMTEX het volgende:
Da's ook duf, als je ff googled op Terence en z'n achternaam heb je zo z'n telefoonnummer
Pagina Prive van de Telegraaf.quote:MET NOG TWEE uitzendingen ‘Temptation Island’ te gaan — vanavond (hereniging bij het kampvuur) en volgende week (terugblik) — lijkt slechts één van de vier koppeltjes de verleiding te hebben weerstaan. Hoewel Johanneke (23) en Dennis (31) het eigenlijk nog niet mogen vertellen, verraadt hun lichaamstaal dat ze drie maanden na terugkomst uit Thailand nog steeds verliefd zijn. En anders had de linkerpols van Dennis het wel verklapt, want daarop prijkt sinds kort een minuscuul getatoeëerde ‘J’. Dennis slaat zijn arm om zijn vriendinnetje: „Tijdens de opnamen zijn we gewoon ons gezonde verstand blijven gebruiken.”
„Verleid(st)ers wilden onze relatie redden”
’Winnende’ Dennis & Johanneke werden beschermd
Met een laptop voor zich en een sigaret en cola light onder handbereik praat Johanneke druk door haar mobiel. Over een week is de allerlaatste uitzending van ‘Temptation Island’ wat diezelfde avond gevierd zal worden met een spetterend eindfeest. Maar omdat de daadkrachtige Johanneke twijfels heeft over de feestcommissie heeft ze zelf maar het heft in handen genomen. Terwijl ze haar laptop dichtklapt, glimlacht ze verontschuldigend: „Ik bemoei mij altijd met alles.”
„Het begon eigenlijk als grapje” steekt Johanneke van wal als Dennis een kwartiertje later aan ons tafeltje aanschuift. „Ik ben nooit een trouwe kijker geweest, maar toen we er een keer samen naar keken stelde ik heel impulsief voor ons op te geven. Dennis antwoordde direct ‘tuurlijk schatje, als jij dat wil’. Vrijwel direct na opgave werden we gebeld.”
Van tevoren waren ze niet bang voor de hoeveelheid drank die tijdens de opnamen geschonken zou gaan worden. „Dennis en ik werken in Amsterdam allebei in dezelfde club, en als ik bang zou zijn dat hij met alcohol op gekke dingen zou gaan doen, zou ik hem dus nooit kunnen vertrouwen. We hebben gewoon afgesproken niets te doen wat je in Nederland ook niet zou doen. Dus niet met een ander in bed kruipen.” Dennis knikt: „Het was een spel en wij wisten hoe wij het moesten spelen.” Hoewel het gek klinkt werden zowel Johanneke als Dennis juist beschérmd door de verleid(st)ers die de ’kampvuurtapes’ ook te zien kregen. Johanneke: „De verleiders waren stuk voor stuk gevoelsmannen. Ze vonden Dennis een coole gast en zagen niet graag dat onze relatie kapotging. Dus maakten ze het mij niet moeilijk.” Ook Dennis werd het vuur niet aan de schenen gelegd. „De verleidsters wilden mij juist behoeden voor een misstap. Het werd mij makkelijk gemaakt. Ook leerde ik veel van de andere drie jongens die wél al heel snel in de fout gingen.”
Toch hadden beiden een favoriet. Voor Johanneke was dat kelner Koen, voor Dennis was dat studente Olivia. Johanneke: „Ik geloof echt wel dat hij Olivia leuk vond. Maar aangezien Dennis altijd hele mooie vriendinnen heeft, wist ik ook dat hij zich nooit lichamelijk tot de Belgische aangetrokken zou voelen. Desalniettemin vond ik het niet leuk hem met haar te zien. Alleen al omdat ze tijdens onze ontmoeting had verteld dat Dennis op de eerste avond mijn naam al was vergeten. Ja, toen heb ik even heel bot gereageerd.”
Ranzig
De eerste paar weken na terugkomst hadden ze het nog dagelijks over hun Thaise avontuur. Vertelden ze elkaar alles. En net toen het allemaal een beetje naar de achtergrond verdween, begonnen de uitzendingen. Twee weken geleden zag Johanneke zelfs nog iets nieuws. Dennis: „Ik had haar wel verteld dat Olivia bij mij in bed had proberen te kruipen, maar om dat te zíen was toch even anders.” „Precies”, vult Johanneke op haar directe manier aan „het zag er gewoon ranzig uit.”
Vanuit de horecagelegenheid waar beiden werkzaam zijn kijken ze elke maandag op groot scherm naar de aflevering. Soms met wat verleid(st) ers, soms met andere kandidaten. Ook Johannekes familie volgt het programma: „Iedereen is heel blij dat ik mij netjes gedraag. Vooral mijn zusje maakte zich ernstig zorgen. Zij heeft mij bijkans gesméékt niet aan het programma mee te doen. Pas nog belde mijn moeder op vlak na een uitzending waarin ik nogal onaardig was geweest. ‘Ik heb je niet opgevoed om een bitch te zijn’ riep ze.” Want dat Johanneke bot uit de hoek kan komen weet ze zelf ook wel. „Ik was zelfs even bang dat de programmamakers mij, om mij even op mijn plek te zetten, bang wilden maken met allemaal misleidende tapes. Maar dat is gelukkig niet gebeurd.” Ze kijkt haar vriend liefdevol aan: „Eigenlijk maakte ik mij niet eens zo’n zorgen over mijn relátie, maar meer over Dennis zélf; de drie jongens van de andere koppels waren immers geen gasten zoals Dennis in zijn vriendenkring heeft.”
Dat het serieus is tussen de twee bleek tijdens hun recente vakantie in Turkije. Toen Dennis daar in Marmaris namelijk de tatoeage op zijn rechterschouder liet inkleuren, herinnerde Johanneke hem fijntjes aan zijn uitspraak ooit een ‘J’ te willen laten tatoeëren. „En mocht het ooit uitgaan, dan is er prima een ankertje van te maken” grapt Dennis. Johanneke zelf heeft geen tatoeages. Lachend klopt ze zichzelf op de borst: „Dennis zit in mijn hart en dat is genoeg.”
Playboy
Of ze vaker op televisie zullen verschijnen, zal de tijd leren. Hoewel het televisiewereldje Dennis boeit – eerder zat hij 79 dagen in ’Big Brother IV’ – heeft de barman nog geen concrete aanbiedingen gekregen. Recent solliciteerde hij bij een klein makelaarskantoor in de hoofdstad. „Daar werken lijkt mij ook erg leuk. In ieder geval vind ik het de hoogste tijd om de horeca eens vaarwel te zeggen. Ik ben klaar voor iets anders en tenslotte geen 19 meer.” Vooralsnog heeft het Veronica-programma alleen voor Johanneke een staartje gekregen. „Ik ben gepolst door Playboy. Ik ben erover aan het nadenken, maar alles staat of valt met wat ik ervoor krijg. En uiteraard of het zo kan als ik wil. Dus zoals ik ben en niet van die ’lege’ foto’s.” Dennis vindt het prima. „Ik vind het dapper. Bovendien heeft Johanneke een fantastisch lichaam. En ook al had ik het niet leuk gevonden, dan had ik haar de keuze gelaten. Belangrijker vind ik wat haar familie ervan denkt.” Johanneke: „Mijn vader zei ‘ach, je doet toch waar je zelf zin in hebt’.”
De twee wonen in Amsterdam in twee aangrenzende appartementen. „Ik heb wel een verdieping op het oog. Die wil ik in mijn eentje kopen, maar ik zou het leuk vinden als Dennis zijn spulletje er ook neerzet. Wel willen we samen een hondje kopen. Een Jack Russell, maar geen reutje.” Dennis kijkt zijn vriendinnetje verbaasd aan. Geen mannetje? Dat wist hij nog niet. Maar hij houdt wijselijk zijn mond. Die discussie zou hij toch niet winnen…
maar dat hebben wij als kijker toch niet te zien gekregen? of heb ik iets gemist? volgens mij hebben ze er alleen maar heel kort iets van laten zien als voorstukje.quote:Twee weken geleden zag Johanneke zelfs nog iets nieuws. Dennis: „Ik had haar wel verteld dat Olivia bij mij in bed had proberen te kruipen, maar om dat te zíen was toch even anders.” „Precies”, vult Johanneke op haar directe manier aan „het zag er gewoon ranzig uit.”
Ik ben pas ingeschakeld bij de voorgaande 3 afleveringenquote:Op maandag 13 juni 2005 20:04 schreef Timmai het volgende:
ik heb een paar aflveringen gemist, maar vanavond ga ik zeker kijken
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:54 schreef amaranta het volgende:
Presenator: oke dan is bij deze onze missie volbracht, jullie relatie is naar de knoppen
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 13 juni 2005 21:06 schreef Znoopy het volgende:
jezus wat praat die terence snel, hijs doodnerveus volgens mij!
Hij zei nog 'ja' ook, en dan vraagt zei "waarom deed je dat dan niet?"quote:Op maandag 13 juni 2005 21:12 schreef Bonobo11 het volgende:
Over een geile zatte man: Dan kun je je toch inhouden
quote:
wij samen?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:30 schreef Yorout het volgende:
[..]
Inderdaad leuk om te zien. Zo zouden wij het ook doen
![]()
Iddquote:Op maandag 13 juni 2005 21:30 schreef Yorout het volgende:
Inderdaad leuk om te zien. Zo zouden wij het ook doen
![]()
Je hebt gelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 21:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ah Kenny is niet klaargekomen dus hij heeft geen sex gehad.. zo'n soort smoes maakte ik tenminste op uit dat stukje net.. Ben benieuwd!![]()
dat is meer zijn probleem..als je vreemd ga dan doe het ook goed.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ah Kenny is niet klaargekomen dus hij heeft geen sex gehad.. zo'n soort smoes maakte ik tenminste op uit dat stukje net.. Ben benieuwd!![]()
Hij liegt, hij lag haar keihard te naaien, hoorde je toch wel op de beruchte geluidstape.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:42 schreef RubberenRobbie het volgende:
Er is contact geweest
Je hebt hem er dus lafjes tegenaan gehangen, Van Binsbergen, lul!
Tuurlijk, maar Van B. loog er ook over, dat hebben ze gemeen..quote:Op maandag 13 juni 2005 21:47 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij liegt, hij lag haar keihard te naaien, hoorde je toch wel op de beruchte geluidstape.
* Bonobo11 is geluidstechnicus bij redlightvideo
Hoe het eraan toe ging tijdens het verlaten van TI en hoe het er een paar maanden later aan toe gaat tussen de (ex)-koppels..quote:
vind ik toch niet. Kelly mag dan wel gevoelens hebben voor die koen maar ze wist zich nog altijd meer in te houden dan die Kenny. Zij had ook met hem het bed in kunnen duiken of weet ik veel wat.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:16 schreef petitlapin het volgende:
ik vind wat kenny gedaan heeft veel minder erg dat wat kelly daar twee weken heeft zitten doen.
Kenny heeft met zijn strontzatte botten de eerste dag geneukt ja, is zeker niet niks, maar hij heeft dan wel twee weken zijn poten thuisgehouden, en hij had tenminste spijt. Toen hij nuchter was, zag hij tenminste zjin fout in.
kelly heeft gewoon twee weken als een smoorverliefde geit zitten rondlopen langs die Koen, in mijn ogen een veel grotere bedreiging voor de relatie dan wat kenny heeft gedaan ... ze liep trouwens al als een kwijlendr poedel achter die koen vóór ze maar iets wist van wat kenny had uitgespookt en haar de beelden getoond werden, en zij was wel degelijk nuchter heel de tijd toen ze weer in de armpjes van die liliput-koen lag.
een echte zevertrut, die Kelly![]()
Omdat ze dan toegeeft dat ze hetzelfde verwerpelijke gedrag heeft getoond wat ze Terence verwijt. Misschien is ze niet all the way gegaan met Ruben, maar als ze vertelt dat ze met hem heeft geslapen, kan Terence zijn eigen gedrag gaan rationaliseren. Da's dus niet de bedoeling: Terence moet zich heel erg gaan schamen en schuldig voelen, vindt Carlijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:44 schreef Hik het volgende:
Het enige dat ik miste was dat de bedrogen dames hun sneue ex-partners nog even goed de nieuwe vlinders inwreven. Waarom liet Carlijn Terence niet even weten dat Ruben zo'n vreselijke lieve schat/geweldige bedgod is geweest nadat zij de beelden van hem had gezien?!
ach, vind ik nog wel meevallen eerlijk gezegd. Maar dat komt misschien door het vergelijkingsmateriaal Terence, Sven en Kennyquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:58 schreef tommytheman het volgende:
Ben ik nou de enige die juist die dennis zo'n ongelofelijke eikel vind? Wat een irritant nietszeggend stel trouwens, bah
Ik ben het compleet met je eens. Niets meer aan toe te voegen. Je verwoordt t perfect.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:16 schreef petitlapin het volgende:
ik vind wat kenny gedaan heeft veel minder erg dat wat kelly daar twee weken heeft zitten doen.
Kenny heeft met zijn strontzatte botten de eerste dag geneukt ja, is zeker niet niks, maar hij heeft dan wel twee weken zijn poten thuisgehouden, en hij had tenminste spijt. Toen hij nuchter was, zag hij tenminste zjin fout in.
kelly heeft gewoon twee weken als een smoorverliefde geit zitten rondlopen langs die Koen, in mijn ogen een veel grotere bedreiging voor de relatie dan wat kenny heeft gedaan ... ze liep trouwens al als een kwijlendr poedel achter die koen vóór ze maar iets wist van wat kenny had uitgespookt en haar de beelden getoond werden, en zij was wel degelijk nuchter heel de tijd toen ze weer in de armpjes van die liliput-koen lag.
een echte zevertrut, die Kelly![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
Sally mag dan niet de hemelse potpouri van de Orient zijn,..
Je last is dat je maar 11 seconden hebt om te rukken nu bedoel je?quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:15 schreef Ferdi81 het volgende:
he super post alleen loopt hij bij mij na 11 sec vast, hebben nog meer mensen hier last van ?
Dennis is inderdaad een slijmbal, juk. Ook hoe hij afscheid nam van 'zijn' Laurie. Klef bah.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:58 schreef tommytheman het volgende:
Ben ik nou de enige die juist die dennis zo'n ongelofelijke eikel vind? Wat een irritant nietszeggend stel trouwens, bah
Volgens de nafilmpjes hadden ze hele erge ruzie na het kampvuur. Het wordt volgende week uitgezonden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:18 schreef Staps.nl het volgende:
Het was inderdaad een beetje mosterd na de maatlijd deze aflevering. Weinig verrassend.
Enige hoogtepuntje was voor mij, het me ergeren aan Kenny. Wat een zielige man is dat. Ik ben bang/denk dat het overigens toch nog 'goed' komt met die twee![]()
Wie zeggen dat? UvA-studenten?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:51 schreef sweetgirly het volgende:
1) ze zeggen altijd dat buitenlanders, hou het beschaafd, niet te vertrouwen zijn, maar de enige die niet vreemd whatever is gegaan, was een neger. Die blanke belgen schaar ik even voor het gemak maar niet bij de buitenlanders.
Werelds!![]()
Iedereen zowat om mij heen hier, op het werk, etcquote:
Klopt, maar anders wordt het woord zo lang, halfbloed dit en dat.quote:Het is trouwens geen volbloedneger, dat zie je zo. T blanke bloed in hem zal em wel op t rechte pad gehouden hebben.
Precies, te erg (dom) gewoonquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:09 schreef Coco-Loco het volgende:
Carlijn: "Ja, maar je had je toch ook in kunnen houden?!"![]()
Terence: "...................eh..............................................................eh.....................................
..................................................ja, dat had misschien wel gekunt ja.................................![]()
Terence... OMG! Net als je denkt dat hij niet dieper kan zinken, doet hij er nog even een schepje bovenop! Dat geldt trouwens ook voor Sven. Het lijkt wel of die twee elkaar proberen te overtreffen. Verbazingwekkend hoe ze dat weer lukt keer op keer![]()
Was dat diezelfde Terence dus, weet al die namen niet zo goed, kwam pas aan het eind (slot) invallen, aan de ene kant helaasquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:14 schreef sweetgirly het volgende:
De mannetjes gaan na 1 dag al vreemd, de vrouwtjes zitten de eerste dagen (daardoor) in een dip en worden dan ook nog opgemonterd door andere manspersonen, sommige vrouwtjes krijgen dan wat gevoel voor de betreffende 'ah gossie, kom maar hier-mannen', de mannetjes hebben spijt dat ze naar hun piep hebben geluisterd en de vrouwtjes hebben zoiets van 'mazzel, te laat' en mannetje huilt
. Typisch, erg typisch weer.
En dan nog de enige niet blanke die níet was vreemdgaan![]()
.
Overigens vond ik het gesprek tussen 1 koppel, namen kwijt, geweldig!
Zij: 'heb je sex gehad ja of nee'
Hij: 'uhhh'
Zij: 'Ja of nee?'
Hij: 'ik ben niet klaar gekomen' en 'wat is sex'
Zij (op zijn geweldig Belgisch): 'op elkaar klouteren en genieten' ofzoiets, deze vond ik juist geweldig, wat zei ze nou ookalweer, was zoiets iig
Hij: 'ja maar, ik voelde er niks bij'
Zij: 'waarom deed je het dan?'
Hij: 'uhh, toch die behoeftes'
Zij: 'maar dacht je niet aan mij toen'
Hij: 'uhhh'
Zij: 'je had het ook niet kunnen doen'
Hij (kijkend alsof hij die oplossing/optie voor het eerst hoort en zegt nadenkend na een tijdje): 'ja, inderdaad'.hoezo voorspelbaar
etc etc, maar tgt dieptriest
Gisteren was de herhaling.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:12 schreef ZeroVince het volgende:
Heb de laatste episode gemist, weet iemand of het ook herhaald wordt?
Vanavond weten we hetquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten op de 'Hoe is het nu met de koppels' uitzending. Zouden Kelly en Kenny het weer goed gemaakt hebben? Ik ben bang van wel!
Ik denk het niet....
Dennis en Johanneke zijn niet interessant in die zin. Dennis laat zijn 'J'- tatoeage zien en Johanneke zegt nog een keer 'Ik hou van jou' begeleid door violenmuziek.
Ik heb zo'n gevoel dat die 2 ook uit elkaar zijn...
Lijkt er meer op dat gaby hem verteld dat ze hem niet vertrouwdquote:
Zijn nieuwe haar verstekt dat gevoel ook vooral.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij straalt idd gewoon domheid uit.
Ja of toen hij gebroken wegvluchtequote:Op maandag 20 juni 2005 22:11 schreef robertvt het volgende:
Het grappigste vond ik toch nog toen Sven ging zingen.
Kenny en Kelly zijn uit elkaar, maar ze zijn nog wel vrienden.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar hoe zit het nou met K&K en D&J?
Terence en Carlijn waren kansloos, en Sven moet preventief geruimd worden, da's duidelijk
Vond ik een geniaal moment. Zelfs in een film zou t niet mooier geweest zijn. Ik moest bijna huilen.....quote:Op maandag 20 juni 2005 22:43 schreef NiNi het volgende:
Dat Sven de huilende Sally van zich afduwde en wegliep. Ik heb er geen woorden voor, wat een minkukel.
Volgens mij is die gast serieus niet helemaal in orde van boven.
Mooie afsluiter vond ik het.....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:16 schreef berenboot het volgende:
[..]
Vond ik een geniaal moment. Zelfs in een film zou t niet mooier geweest zijn. Ik moest bijna huilen.....
Deed me erg denken aan een oud omaatje (gelukkig niet die 2 taaie van mij) die constant klaagt tegen het bezoek, wat toch de moeite neemt iedere week te komen: "Ja, je zit hier toch maar alleen hè..."quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:49 schreef Yorout het volgende:
Sven heeft een chronisch psychisch probleem en hoort zichzelf veel te graag zielig doenHij zat daar verdorie alleen maar zijn eigen zielige verhaal te doen met hoe moeilijk hij het allemaal had en dat ie ook maar alleen is. DUHHHH, wat had je verwacht man
. Alsof zij daar in geinteresseerd is, laat het los, laat het gaan. Zoek hulp. Pukkel-punk-wannabee op stokjes!
Ja, gevoel voor drama heeft ie wel. Wat zotterik (om even in de Belgische sferen te blijven) die Sven zeg.. Rijp voor een inrichting.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:16 schreef berenboot het volgende:
[..]
Vond ik een geniaal moment. Zelfs in een film zou t niet mooier geweest zijn. Ik moest bijna huilen.....
Mwoah, Lieke is van het sletterige type. Ze heeft zich prima vermaakt tussen de lakens, lekker laten nemen, maar blijkbaar met d'r ogen en oren dicht. 'T zal een keuze zijn geweest met een factor aandachtsgeilheidquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:51 schreef SEMTEX het volgende:
Ter(r?)ence heeft gewoon geen humor, viel me ook al op op het eiland. Hij klinkt ook altijd zo dodelijk serieus. Ik snap Lieke ook eigenlijk nog steeds niet
Dat is inderdaad het gevalquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vraag me nu dus ook af: Terrence is zich heel erg bewust van camera's. Ook bij z'n vrienden deed-ie weer heel erg zielig en wilde hij Carlijn zo graag terug. Ik vraag me nu dus af of hij, als de camera's uit zijn, weer gewoon zichzelf wordt en idd zegt dat Lieke een lekker wijf is en dat het goed is, dat ze op de plee hangt en dat-ie Carlijn maar een duffe muts vond
Misschien teleurstellend maar ik ben op generlei manier in contact met wie dan ook van TI. Gelukkig ook niet met vrienden of familie van T'rencequote:Op woensdag 22 juni 2005 14:35 schreef dutchie het volgende:
Ooooooo, inside information!!Kom op vertel!
Zijn we gek op!
![]()
daadwerkelijk het geval isquote:Ik vraag me nu dus ook af: Terrence is zich heel erg bewust van camera's. Ook bij z'n vrienden deed-ie weer heel erg zielig en wilde hij Carlijn zo graag terug. Ik vraag me nu dus af of hij, als de camera's uit zijn, weer gewoon zichzelf wordt en idd zegt dat Lieke een lekker wijf is en dat het goed is, dat ze op de plee hangt en dat-ie Carlijn maar een duffe muts vond
on·zin (de ~ (m.))quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:32 schreef Hik het volgende:
Wat een onzinprogramma!
Waarom kijk ik hier toch iedere keer naar?
Help!![]()
Weljaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |