Omdat ze dan toegeeft dat ze hetzelfde verwerpelijke gedrag heeft getoond wat ze Terence verwijt. Misschien is ze niet all the way gegaan met Ruben, maar als ze vertelt dat ze met hem heeft geslapen, kan Terence zijn eigen gedrag gaan rationaliseren. Da's dus niet de bedoeling: Terence moet zich heel erg gaan schamen en schuldig voelen, vindt Carlijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:44 schreef Hik het volgende:
Het enige dat ik miste was dat de bedrogen dames hun sneue ex-partners nog even goed de nieuwe vlinders inwreven. Waarom liet Carlijn Terence niet even weten dat Ruben zo'n vreselijke lieve schat/geweldige bedgod is geweest nadat zij de beelden van hem had gezien?!
ach, vind ik nog wel meevallen eerlijk gezegd. Maar dat komt misschien door het vergelijkingsmateriaal Terence, Sven en Kennyquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:58 schreef tommytheman het volgende:
Ben ik nou de enige die juist die dennis zo'n ongelofelijke eikel vind? Wat een irritant nietszeggend stel trouwens, bah
Ik ben het compleet met je eens. Niets meer aan toe te voegen. Je verwoordt t perfect.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:16 schreef petitlapin het volgende:
ik vind wat kenny gedaan heeft veel minder erg dat wat kelly daar twee weken heeft zitten doen.
Kenny heeft met zijn strontzatte botten de eerste dag geneukt ja, is zeker niet niks, maar hij heeft dan wel twee weken zijn poten thuisgehouden, en hij had tenminste spijt. Toen hij nuchter was, zag hij tenminste zjin fout in.
kelly heeft gewoon twee weken als een smoorverliefde geit zitten rondlopen langs die Koen, in mijn ogen een veel grotere bedreiging voor de relatie dan wat kenny heeft gedaan ... ze liep trouwens al als een kwijlendr poedel achter die koen vóór ze maar iets wist van wat kenny had uitgespookt en haar de beelden getoond werden, en zij was wel degelijk nuchter heel de tijd toen ze weer in de armpjes van die liliput-koen lag.
een echte zevertrut, die Kelly![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
Sally mag dan niet de hemelse potpouri van de Orient zijn,..
Je last is dat je maar 11 seconden hebt om te rukken nu bedoel je?quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:15 schreef Ferdi81 het volgende:
he super post alleen loopt hij bij mij na 11 sec vast, hebben nog meer mensen hier last van ?
Dennis is inderdaad een slijmbal, juk. Ook hoe hij afscheid nam van 'zijn' Laurie. Klef bah.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:58 schreef tommytheman het volgende:
Ben ik nou de enige die juist die dennis zo'n ongelofelijke eikel vind? Wat een irritant nietszeggend stel trouwens, bah
Volgens de nafilmpjes hadden ze hele erge ruzie na het kampvuur. Het wordt volgende week uitgezonden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:18 schreef Staps.nl het volgende:
Het was inderdaad een beetje mosterd na de maatlijd deze aflevering. Weinig verrassend.
Enige hoogtepuntje was voor mij, het me ergeren aan Kenny. Wat een zielige man is dat. Ik ben bang/denk dat het overigens toch nog 'goed' komt met die twee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |