quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:59 schreef F430 het volgende:
ik ben echt de enige die kugari-ken oerdomme dingen vind zeggen?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:44 schreef Yorout het volgende:
Het gaat te ver iemand dood te wensen, zeker op middeleuwse wijzen. Dat ie niet goed snik is, niet met beide benen op de grond staat en gewoon de enormste loser ooit is, is nu wel duidelijk.
Preventief aborteren was het beste geweest bij Sven. Nu maar redden wat er te redden valt...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:44 schreef Yorout het volgende:
Het gaat te ver iemand dood te wensen, zeker op middeleuwse wijzen. Dat ie niet goed snik is, niet met beide benen op de grond staat en gewoon de enormste loser ooit is, is nu wel duidelijk.
ik ben dan ook geen aanhanger van moord, nee ik ben aanhanger van een extreem verlate abortus in het geval van Terence en Sven, een soort van achterstallig onderhoud.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Preventief aborteren was het beste geweest bij Sven. Nu maar redden wat er te redden valt...
Ja, je hebt eigenlijk helemaal gelijk, ik zou het publiek natuurlijk nooit twee volle minuten van Joling mee laten maken. Dat is te bruut, te gruwelijk, te onmenselijk van mij. Ik moet aan de onschuldige kinderzieltjes denken, nu nog Joling-loos en onschuldig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:44 schreef Yorout het volgende:
Je hoeft het niet te lezen natuurlijk. Ik vind het wel leuk, veel anderen ook. Het voegt meer toe aan deze reeks dan jouw gemekker de hele tijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:34 schreef APK het volgende:
Het gaat mij helemaal niet om normen en waarden, ik word zo moe van die ronkende vergelijkingen en vergezochte of nergens op slaande naamgrapjes.
Maar ja, ieder zijn ding.
Ik lees het ook niet meer, zei ik toch.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je hoeft het niet te lezen natuurlijk. Ik vind het wel leuk, veel anderen ook. Het voegt meer toe aan deze reeks dan jouw gemekker de hele tijd.
Doen we ook wel hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik lees het ook niet meer, zei ik toch.
Ga jij nou maar weer lekker met je vriendjes nog een paar pagina's vullen met het typen van de woorden 'hoeren' en 'sletjes'.
Ja man, blehhhhh wat een zielige vertoning was dat! Hoe laat je jezelf het best kennenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:18 schreef Merina het volgende:
Ik heb mij kostelijk vermaakt om de reply's van Kugari-Ken. Uitstekend verwoord.
Wat ik op een gegeven moment zo eng vond, was die blik van Sven, nadat hij van Sally geen knuffel kreeg. Zijn poten op tafel en vervolgens zo'n psycho-blik opzetten. Heel griezelig!!!
Ze was daar niet echt aardig nee. Die jongen verdient dat niet. Maar dat ze zich aan de regeltjes heeft gehouden, sierde haar wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef Webkim het volgende:
En dan die opmerking van Johanneke: "Hij gaat maar mooi op de bank slapen. Hij zal me inmiddels wel goed genoeg kennen om te weten dat wie niet precies doet wat ik wil bepaald geen vriendjes met me wordt."![]()
Ja, Johanneke is nogal dominant inderdaad...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef Webkim het volgende:
En dan die opmerking van Johanneke: "Hij gaat maar mooi op de bank slapen. Hij zal me inmiddels wel goed genoeg kennen om te weten dat wie niet precies doet wat ik wil bepaald geen vriendjes met me wordt."![]()
Ze is nog erg jong heh. Ze doet zich heeeeel erg zeker en vol levenservaring voor. Maar onder dat dominante hoofd zit een onzeker stukje vlees.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, Johanneke is nogal dominant inderdaad...
Damn...dus als je niet doet wat Johanneke wil, dan ben je ook geen vriendjes met 'r. Zulke "vriendjes" zou ik niet eens willen.
Ja, en toen zei ie zo "Bedankt Sally .. ECHT .. "quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:18 schreef Merina het volgende:
Ik heb mij kostelijk vermaakt om de reply's van Kugari-Ken. Uitstekend verwoord.
Wat ik op een gegeven moment zo eng vond, was die blik van Sven, nadat hij van Sally geen knuffel kreeg. Zijn poten op tafel en vervolgens zo'n psycho-blik opzetten. Heel griezelig!!!
IEDEREEN doet er goed aan afstand te nemen van kwallenbak Terence!quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:37 schreef Yorout het volgende:
Lieke doet er ook goed aan wat afstand te nemen van kwallenbak.....
samen met Terrence op de slaapbank liggen krikken noem ik nou niet echt bepaald afstandquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:37 schreef Yorout het volgende:
Lieke doet er ook goed aan wat afstand te nemen van kwallenbak.....
Ik vind het, als boerenjongen uit Rotterdam eo, moeilijk dit te volgen. Maar Sally vind ik niet kindsquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:55 schreef Marie_jo het volgende:
Tja het was toch wel wat kinds van Sally niet? Om zo cool te doen. een knuffeltje kon er toch wel af voor hij terug naar zijn enorme grote liefde ging die hij, nadat ze 10 minuten in bed lag, al wou "bedriegen" me de enige andere 2 da da nog rondliepen.
Brr.. als diene da zou zegge tegen mij zou'k zegge, ECHT Trap het gewoon echt is af born loser.
Allé Sally please Sally ge kent mij al zo lang Sally (misschien juist daarmee?), amai Sally toe Sally.
Ge zult maar Sally zijnGaby al content da diene op da voorstel inging en er zo toch al nen dag rapper vanaf was.
Den Terence.. sja da zijn geen woorden voor. Ik wacht vooral op volgende week en hoop da Carlijn hem de grond in boort![]()
volgens mij was dat sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:29 schreef Yorout het volgende:
[..]
Ik vind het, als boerenjongen uit Rotterdam eo, moeilijk dit te volgen. Maar Sally vind ik niet kinds![]()
Beetje wel als ze aan het praten is vind ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:29 schreef Yorout het volgende:
[..]
Ik vind het, als boerenjongen uit Rotterdam eo, moeilijk dit te volgen. Maar Sally vind ik niet kinds![]()
Maar Yorout niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:37 schreef hardsilence het volgende:
Marie-Jo is vrouwelijk, maar dat terzijde.
Psychoquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:57 schreef woeshie het volgende:
[..]
Ja, en toen zei ie zo "Bedankt Sally .. ECHT .. "
Wat een freak![]()
Kelly??? Of bedoel je Kenny?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:11 schreef Staps.nl het volgende:
Grappig hoe elke keer weer ik mijn mening moet herzien wie nou de grootste kneus is
Van Sven naar Terrence ben ik gisteren bij Kelly aanbeland. Ja, zelfs na de psycho blik van Sven.
PS Volgens mij is Marie-jo Zuid Afrikaans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |