abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:45:20 #51
6941 APK
Factual, I think.
pi_27713454
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:59 schreef F430 het volgende:
ik ben echt de enige die kugari-ken oerdomme dingen vind zeggen?
Ik sla het tegenwoordig gewoon over.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:55:42 #52
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27713821
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:44 schreef Yorout het volgende:
Het gaat te ver iemand dood te wensen, zeker op middeleuwse wijzen. Dat ie niet goed snik is, niet met beide benen op de grond staat en gewoon de enormste loser ooit is, is nu wel duidelijk.
kusje
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_27714344
het kwam mij ook over of het echt gemeend was, stel u voor dat sebiet iemand het nog echt doet!

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzwhocareszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
pi_27714417
quote:
Het gaat te ver iemand dood te wensen, zeker op middeleuwse wijzen. Dat ie niet goed snik is, niet met beide benen op de grond staat en gewoon de enormste loser ooit is, is nu wel duidelijk.
Preventief aborteren was het beste geweest bij Sven. Nu maar redden wat er te redden valt...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 17:13:50 #55
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27714432
genuanceerd praten over Temptation Island en het hele programma is meteen niet leuk meer, ik zou vorig jaar lang niet zoveel plezier hebben gehad als ik niet eens heerlijk kon ventileren en vitten op de deelnemers.

Je kunt iemand naief noemen, of zeggen dat de goede jongen de verkeerde keuzes maakt en een slachtoffer is van de situatie, je kunt heel redelijk poneren dat hij zich er verbaal niet uit kan redden vanwege de omstandigheden... maar zeg nou zelf labiele stoeptegel die aan verbale diaree lijdt is een veel bevredigendere manier om iemand op zo'n eiland te omschrijven.

Als ik Kok-Ai vorig jaar geen labiel wicht had mogen noemen die het hele medicijnkastje achterover had gewerkt voor haar portie kampvuur leed, dan had ik er maar amper plezier aan beleefd. Dat wijf was gewoon labiel, ik kan het op duizend manieren zeggen, en met honderden woorden, poeslief als het moest, maar dat gaat gewoon het hele programma voorbij.

Temptation Island is niet een programma waar de meest redelijke figuren zich verzamelen om eens even op gezonde rationele wijze de grenzen van hun relatie verkennen.

Ze gaan naar een eiland om niet vreemd te gaan, en ieder jaar gaat het toch weer verkeerd, de eerste groep had ik het nog kunnen vergeven, maar iedereen die daarna komt weet van de voorganger dat het mis gaat.

Het zijn nu eenmaal niet de meest snuggere en stabiele figuren die zich aanmelden, en degene die we te zien krijgen worden heus niet uitgekozen op hun uitstekende morele besef.

Een waarden en normen discussie is onzinnig met deze figuren, zoals je al ziet, de mannen gaan massaal de eerste avond al van bil met een ingehuurd meisje. Moet ik daar nu opeens een genuanceerd beeld van brengen, want mijn hemel ik zou een van hen toch eens beledigen. Pfft. Terence liegt zich het graf in, hij kwetst met opzet zijn vriendin en is zo achterlijk om te denken dat hij er al die tijd mee weg is gekomen.

Hij is een arrogante kwal die nog geen woord van waarheid over zijn lippen heeft kunnen krijgen op dat eiland.

nee nuance en politiek correcte verhalen hebben wat mij betreft geen plaats op Temptation Island. Ik noem ze zoals ik ze zie. Domme hompen vlees met hormonen, en nog dommere hompen vlees met net zo veel hormonen, zo mogelijk nog meer.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_27714497
Kugari keep going, ik lag strijk me uw vergelijking van Sven met een kottelet. Me e serieus vettig randjen aan dan nog. Spui maar ik lees wel

ik vin het vooral super da hier op dit forum WEL is over de schreef mag worden gegaan. Dat van VT4 (de Vlaamsche versie) is zo plat als de bagger die uit Terence en Sven hun mond komen.
Kunne wij er aan doen dat ze zichzelf om te beginne al onsterfelijk belachelijk maken (peis dat ik TI4 minder snel zal vergeten als de voorgaande hoor). Het wordt zelfs moeilijk ze nog belachelijker te maken als ze al zijn! Vlieg anders me uw hoofd tegen de boot tijdens een walgelijke strip-bwerk voorstelling.

Heeft iemand trouwens al ontdekt wie de stylist van Sven is want die verdient .. ah nee sorry.. die heeft zen werk niet goed gedaan. Die hoedjes?!? Riet is voor bomma's die in hun tuin werken en dan nog! Zeker de cowboyversie ervan. Er stonden zelfs Strass op!! nooooo. En die visserspetjes kommaan zeg, zijn die niet uitgestorven samen met de dinosauriërs

[ Bericht 32% gewijzigd door marie-jo op 07-06-2005 17:25:04 ]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 17:18:18 #57
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27714577
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Preventief aborteren was het beste geweest bij Sven. Nu maar redden wat er te redden valt...
ik ben dan ook geen aanhanger van moord, nee ik ben aanhanger van een extreem verlate abortus in het geval van Terence en Sven, een soort van achterstallig onderhoud.

productie foutje
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 7 juni 2005 @ 17:20:57 #58
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27714665
quote:
Ja, je hebt eigenlijk helemaal gelijk, ik zou het publiek natuurlijk nooit twee volle minuten van Joling mee laten maken. Dat is te bruut, te gruwelijk, te onmenselijk van mij. Ik moet aan de onschuldige kinderzieltjes denken, nu nog Joling-loos en onschuldig.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 7 juni 2005 @ 17:34:02 #59
6941 APK
Factual, I think.
pi_27715041
Het gaat mij helemaal niet om normen en waarden, ik word zo moe van die ronkende vergelijkingen en vergezochte of nergens op slaande naamgrapjes.

Maar ja, ieder zijn ding.
pi_27715070
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:34 schreef APK het volgende:
Het gaat mij helemaal niet om normen en waarden, ik word zo moe van die ronkende vergelijkingen en vergezochte of nergens op slaande naamgrapjes.

Maar ja, ieder zijn ding.
Je hoeft het niet te lezen natuurlijk. Ik vind het wel leuk, veel anderen ook. Het voegt meer toe aan deze reeks dan jouw gemekker de hele tijd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 17:59:46 #61
6941 APK
Factual, I think.
pi_27715731
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Je hoeft het niet te lezen natuurlijk. Ik vind het wel leuk, veel anderen ook. Het voegt meer toe aan deze reeks dan jouw gemekker de hele tijd.
Ik lees het ook niet meer, zei ik toch.
Ga jij nou maar weer lekker met je vriendjes nog een paar pagina's vullen met het typen van de woorden 'hoeren' en 'sletjes'.
pi_27715741
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:59 schreef APK het volgende:

[..]

Ik lees het ook niet meer, zei ik toch.
Ga jij nou maar weer lekker met je vriendjes nog een paar pagina's vullen met het typen van de woorden 'hoeren' en 'sletjes'.
Doen we ook wel hoor.
pi_27716080
Wat is Sven toch een opdringerig mannetje Als ik Gaby was had ik het al meteen uitgemaakt..
En het verbaast Gaby niet eens dat Sven in een dronken bui andere vrouwen wilde zoenen? Hij is gewoon onbetrouwbaar, want hij had Sally gelijk de eerste avond zowat al bedrogen Daarna weer met iemand anders Nou, heel betrouwbaar hoor Sven.

Gaby, dumpen die handel
pi_27716185
Ik heb mij kostelijk vermaakt om de reply's van Kugari-Ken. Uitstekend verwoord.

Wat ik op een gegeven moment zo eng vond, was die blik van Sven, nadat hij van Sally geen knuffel kreeg. Zijn poten op tafel en vervolgens zo'n psycho-blik opzetten. Heel griezelig!!!
pi_27716258
Uitmaken? ze zat daar vast. Ik geloof dat Gaby zelf ook liever het anker had geweest of de 1ste de beste boot die langskwam enteren. Ze had zich beter moeten voorzien en een paar geplette valiumekes mee genomen om over zijn, met liefde bereide brei, te kappen. ff rust
If I wanted to hear an asshole I'd fart
pi_27717255
En dan die opmerking van Johanneke: "Hij gaat maar mooi op de bank slapen. Hij zal me inmiddels wel goed genoeg kennen om te weten dat wie niet precies doet wat ik wil bepaald geen vriendjes met me wordt."
Hardloper.
IG @webkim
pi_27717459
TVP.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:16:03 #68
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_27717719
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:18 schreef Merina het volgende:
Ik heb mij kostelijk vermaakt om de reply's van Kugari-Ken. Uitstekend verwoord.

Wat ik op een gegeven moment zo eng vond, was die blik van Sven, nadat hij van Sally geen knuffel kreeg. Zijn poten op tafel en vervolgens zo'n psycho-blik opzetten. Heel griezelig!!!
Ja man, blehhhhh wat een zielige vertoning was dat! Hoe laat je jezelf het best kennen

Wat ik wel grappig vond om te zien was dat Sven Gaby op het moment van die onenigheid duidelijk nog helemaal niet goed kende. Dat kan natuurlijk ook niet in 1,5 week tijd. Gestuntel alom en het kwam allemaal averechts in d'r natte schoot aan. En maar zeggen dat dit de vrouw van je dromen is waar je mee verder wil enz. enz. Leer mekaar nou eerst maar es goed kennen, dan kan je tenminste je vriendinnetje op de goede manier terugwinnen in plaats van dat gekluns!

[ Bericht 29% gewijzigd door Yorout op 07-06-2005 20:32:54 ]
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:26:53 #69
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_27720126
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef Webkim het volgende:
En dan die opmerking van Johanneke: "Hij gaat maar mooi op de bank slapen. Hij zal me inmiddels wel goed genoeg kennen om te weten dat wie niet precies doet wat ik wil bepaald geen vriendjes met me wordt."
Ze was daar niet echt aardig nee. Die jongen verdient dat niet. Maar dat ze zich aan de regeltjes heeft gehouden, sierde haar wel.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:28:50 #70
521 ruby
Hell yeah!
pi_27720198
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef Webkim het volgende:
Ja, Johanneke is nogal dominant inderdaad...

Damn...dus als je niet doet wat Johanneke wil, dan ben je ook geen vriendjes met 'r. Zulke "vriendjes" zou ik niet eens willen.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:34:44 #71
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_27720427
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:28 schreef ruby het volgende:

[..]

Ja, Johanneke is nogal dominant inderdaad...

Damn...dus als je niet doet wat Johanneke wil, dan ben je ook geen vriendjes met 'r. Zulke "vriendjes" zou ik niet eens willen.
Ze is nog erg jong heh. Ze doet zich heeeeel erg zeker en vol levenservaring voor. Maar onder dat dominante hoofd zit een onzeker stukje vlees.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:58:49 #72
521 ruby
Hell yeah!
pi_27723733
Dat zou best kunnen. Ze is inderdaad nog jong maar ook wel weer ouwelijk op een bepaalde manier.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_27723765
Ze zeurt als een oude tang van 55 inderdaad.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:13:28 #74
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_27724279
Het enige niet leuke aan kugari kens verhaaltjes vind ik dat hij te vaak het woord stront en diarree in de mond neemt....jammer...als hij dat zou weglaten zouden het nog leukere stukjes zijn...
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:33:54 #75
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_27725144
was leuk
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')