Als er ergens veel heidenen te vinden zijn is het wel op internet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ronselen voor de Kerk doe je maar ergens anders, vriend.
Nee, vertekend is, als je iets anders inziet dat de werkelijkheid. Heeft niets met meningen te maken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:31 schreef avotar het volgende:
[..]
Kijk.. en dat vertekende beeld is precies het punt wat ik probeer te maken hier. Als een mening of een beeld of zienswijze (oid) afwijkt van de mening van huidige meerderheid, is het vertekent? Er is een reden waarom mensen bepaalde meningen hebben, maar om dat af te doen als slecht is juist niet goed. De focus ligt veel op sex en uiterlijk de laatste tijd. Klopt. Maar als je in de geschiedenis terugkijkt, is dit een hele normale trend.
Kijk het maar na, in een tijd van economische recessie verschuift de focus van een generatie naar uiterlijk, omdat in die tijden een mooi uiterlijk je een bepaalde status bezorgt. Dat geldt ook voor dat "bling bling". Laat zien dat ik veel sieraden etc heb, kijk eens hoeveel geld ik heb.. jullie hebben ze niet.. dus jullie vast niet.
Dat is een opvatting. Dat je het er niet mee eens bent.. soi.. maar anderen zijn dus een andere mening toegedaan.
Voor een student sociologie overigens is dit een hele mooie discussie. Ik heb het zelf jaren geleden maar als bijvak gehad, maar ik zie ook hier een hele mooie groepsvorming ontstaan. Het zou ook de TS sieren als hij zijn oogkleppen zou afdoen en eens verder zou kijken als zijn neus lang is.
Wel heeft hij door die extreme stelling een leuke discussie opgezet, maar ook blijk gegeven een zwakke discussieleider te zijn.
Het bijstellen van je mening is nameljik geen blijk geven van je zwakte, maar juist van je kracht doordat je laat zien te kunnen leren.
[..]
eens..![]()
hoewel iets te verwijtend gesteld.
Sorry, ik ben niet gelovig, dus.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
God heeft het zo bedoeld. Je hebt je er maar aan te houden. Anders komt je straf vanzelf.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:14 schreef Mukie het volgende:
Als ouder kun je niet meer doen dan je kinderen een goede opvoeding en een goede kern mee te geven in de wereld waarin we nu leven. Maar goed... dat is mijn mening
Helemaal mee eens Mukie, maar volgens de TS en meer dan de helft van de posters niet. Uiteindelijk zullen ze namelijk toch naar TMF gaan kijken en gaan denken dat erquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:14 schreef Mukie het volgende:
Als ouder kun je niet meer doen dan je kinderen een goede opvoeding en een goede kern mee te geven in de wereld waarin we nu leven. Maar goed... dat is mijn mening
op straat rondlopen....quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:01 schreef superbezo het volgende: ...meiden die gewoon naakt rondhuppelen....
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:32 schreef avotar het volgende:
[..]
heb je hier een bron van.....??? vind het een leuke schrijfstijl...
oftewel, van wie heb je dit gejat????
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:05 schreef zurekop het volgende:
[..]
hmmm dank je...
helemaal zelf bedacht: kijk mamma, zonder handjes!
Lang leve dan het vertrouwen dat je hebt in bvb je eigen opvoeding en je kinderenquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:37 schreef avotar het volgende:
[..]
Helemaal mee eens Mukie, maar volgens de TS en meer dan de helft van de posters niet. Uiteindelijk zullen ze namelijk toch naar TMF gaan kijken en gaan denken dat er
[..]
op straat rondlopen....
Je scheert net zo goed iedereen over een kam. De jeugd neemt het zomaar aan? Waar baseer je dat op. Je zegt zelf ook dat die meiden niet bij jou door de straat huppelen. Als de jeugd het zomaar aan zou nemen dan zou dat juist wel het geval zijn. Ik dnek dat je het relativeringsvermogen van de jeugd wat onderschat en zelf teveel naar dat soort dingen kijkt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:01 schreef superbezo het volgende:
[..]
Nee, vertekend is, als je iets anders inziet dat de werkelijkheid. Heeft niets met meningen te maken.
Feit is dat de jeugd veel eerder aan sex beginnen, en dat zeer waarschijnlijk ook komt door de tv.
De TV geeft een ander beeld dan de werkelijkheid. Kijk bijv. naar een clip van 50 cent met Snoop Dogg of R. Kelly met Jay-Z, meiden die gewoon naakt rondhuppelen, ik weet niet in welke wereld jij zit, maar die meiden lopen bij mij nooit naakt over straat.
Het is dus een feit dat wat er op TV wordt weergegeven niet de werkelijkheid is, maar de jeugd neemt dit voor normaal aan, en denkt dus dat dit verantwoord is.
In dit geval geeft de TV dus een vertekend beeld van de werkelijkheid, heeft dus niets met meningen te maken.
Dat basseer ik op het feit dat de jeugd nog niet alles doen wat ze op TV zien, maar wel steeds sterker die kant op gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je scheert net zo goed iedereen over een kam. De jeugd neemt het zomaar aan? Waar baseer je dat op. Je zegt zelf ook dat die meiden niet bij jou door de straat huppelen. Als de jeugd het zomaar aan zou nemen dan zou dat juist wel het geval zijn. Ik dnek dat je het relativeringsvermogen van de jeugd wat onderschat en zelf teveel naar dat soort dingen kijkt.
Bovendien begint niet iedereen op zijn 12e aan sex natuurlijk. Er zijn er die vroeg beginnen maar dat zal vast ook wel komen doordat sex veel bespreekbaarder en normaler is en ik vind dat ook een goede zaak.
Gewoon een mode-verschijnsel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:47 schreef superbezo het volgende:
[..]
Dat basseer ik op het feit dat de jeugd nog niet alles doen wat ze op TV zien, maar wel steeds sterker die kant op gaan.
Ik zit zelf behoorlijk dik in de jeugd, ik ken veel meisjes van mijn eigen en vooral van jongere leeftijd, je kan het bijv. aan hun taalgebruik merken, maar ook het feit dat een meisje van 9 al een string draagt vindt ik nogal wat vroeg.
Dus....??????? Daar is het toch een club voor...?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:47 schreef superbezo het volgende:
Verder hoef ik maar 1 keer een club in te lopen in amsterdam of zaandam en ik zie bijna alles uit een videoclip terugkomen in de scene.
Want dan kun jij met jongere meisjes naar bed....?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:47 schreef superbezo het volgende:
Verder vindt ik dat het vroeger beginnen met sex idd. een goede zaak is, aan de ene kant, dat wel, want zoals Johan Cruijf zegt: Aan iedere voordeel zit een nadeel.
Zie je nou zelf dat jij een hoop typ maar niet nadenkt?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:14 schreef avotar het volgende:
[..]
Gewoon een mode-verschijnsel.
Hetzelfde dat jongetjes van 5 nike-sportschoenen dragen.
[..]
Dus....??????? Daar is het toch een club voor...?
[..]
Want dan kun jij met jongere meisjes naar bed....?
Zie je nou dat je een hoop typt, maar helemaal niets zegt?
yeah.. heel volwassen argument..quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:16 schreef superbezo het volgende:
[..]
Zie je nou zelf dat jij een hoop typ maar niet nadenkt?![]()
Maar hij heeft wel gelijk hoor. En je gaat niet eens op zijn agrumenten in. Op deze manier kunnen we je in een discussie nooit serieus nemen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:16 schreef superbezo het volgende:
[..]
Zie je nou zelf dat jij een hoop typ maar niet nadenkt?![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
God heeft het zo bedoeld. Je hebt je er maar aan te houden. Anders komt je straf vanzelf.
Ik heb al 3 posts vol argumenten gegeven.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk hoor. En je gaat niet eens op zijn agrumenten in. Op deze manier kunnen we je in een discussie nooit serieus nemen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, da's lekker makkelijk, wat die man kan kun jij ook. Totdat je er na 3 sessie's achterkomt dat je mensenkennis toch iets is achtergesteld tov zo'n persoon. Dr Phill is een held.![]()
Ho, stopquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:14 schreef sweetgirly het volgende:
Tv laat een wat krom beeld zien van de werkelijkheid, tenminste.. en dat is soms wel jammer. Maarja, aan de andere kant doen de mensen het zelf, waarschijnlijk ook weer door invloed van de media, omgeving, etc. Gister Temptation Island gezien
Wat nou stop, ik vond het (slot) geweldig om te zien.quote:
Volgens mij neem jij dat programma werkelijk serieusquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:46 schreef sweetgirly het volgende:
Wat nou stop, ik vond het (slot) geweldig om te zien.
De Belgen die maar beschaafd abn bleven spreken.
Want het woordje je moet eigenlijk overal vervangen worden door u.
'Heeft u uw leuter in andermans bloemenzee gemanoeuvreerd ja of te nee'![]()
![]()
Ja, daar moet je wel respect voor hebben!
En sommige Belgen waren overigens niet zo dommig als hun wat naïeve taaltje anders deed vermoeden. 'Waarom deed je het dan?' Echt, die houd ik erin. 'uhhhh', insert superdomkijkende smiley.
Was volgens mij oa die Karlijn, de gevoelsvrouw volgens manlief, die volgens haar zeggen er sterker uit is gekomen. Hij: 'ik hou zielsveel van je blabla, er zaten allemaal domme meiden in, grote tieten, weinig inhoud, maar eentje was wat rustiger en die vond ik best leuk (tt is bést leuk dus al voldoende om te neuken, maar hij corrigeerde zichzelf even later door te zeggen, leuk, want wou al zeggen, maak het nog erger). Later: 'ik wil je als vriendin niet kwijt, je zit in mijn bloed'. Zij: 'nu even niet
'.
geweldig
Serieus, volgens mij was het nog serieus ook allemaal!quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:51 schreef Lemmeb het volgende:
Volgens mij neem jij dat programma werkelijk serieus![]()
![]()
Het kwam of komt dan wel als komedie over, volgens mij kon het niet echter zijnquote:Maar lieverd, dat hele programma is toch allemaal komedie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |