abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juni 2005 @ 11:34:25 #126
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_27945518
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 11:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ronselen voor de Kerk doe je maar ergens anders, vriend.
Als er ergens veel heidenen te vinden zijn is het wel op internet.
Een prima jachtterein dus
pi_27946366
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 11:31 schreef avotar het volgende:

[..]

Kijk.. en dat vertekende beeld is precies het punt wat ik probeer te maken hier. Als een mening of een beeld of zienswijze (oid) afwijkt van de mening van huidige meerderheid, is het vertekent? Er is een reden waarom mensen bepaalde meningen hebben, maar om dat af te doen als slecht is juist niet goed. De focus ligt veel op sex en uiterlijk de laatste tijd. Klopt. Maar als je in de geschiedenis terugkijkt, is dit een hele normale trend.

Kijk het maar na, in een tijd van economische recessie verschuift de focus van een generatie naar uiterlijk, omdat in die tijden een mooi uiterlijk je een bepaalde status bezorgt. Dat geldt ook voor dat "bling bling". Laat zien dat ik veel sieraden etc heb, kijk eens hoeveel geld ik heb.. jullie hebben ze niet.. dus jullie vast niet.
Dat is een opvatting. Dat je het er niet mee eens bent.. soi.. maar anderen zijn dus een andere mening toegedaan.

Voor een student sociologie overigens is dit een hele mooie discussie. Ik heb het zelf jaren geleden maar als bijvak gehad, maar ik zie ook hier een hele mooie groepsvorming ontstaan. Het zou ook de TS sieren als hij zijn oogkleppen zou afdoen en eens verder zou kijken als zijn neus lang is.

Wel heeft hij door die extreme stelling een leuke discussie opgezet, maar ook blijk gegeven een zwakke discussieleider te zijn.

Het bijstellen van je mening is nameljik geen blijk geven van je zwakte, maar juist van je kracht doordat je laat zien te kunnen leren.
[..]

eens..
hoewel iets te verwijtend gesteld.
Nee, vertekend is, als je iets anders inziet dat de werkelijkheid. Heeft niets met meningen te maken.
Feit is dat de jeugd veel eerder aan sex beginnen, en dat zeer waarschijnlijk ook komt door de tv.
De TV geeft een ander beeld dan de werkelijkheid. Kijk bijv. naar een clip van 50 cent met Snoop Dogg of R. Kelly met Jay-Z, meiden die gewoon naakt rondhuppelen, ik weet niet in welke wereld jij zit, maar die meiden lopen bij mij nooit naakt over straat.
Het is dus een feit dat wat er op TV wordt weergegeven niet de werkelijkheid is, maar de jeugd neemt dit voor normaal aan, en denkt dus dat dit verantwoord is.
In dit geval geeft de TV dus een vertekend beeld van de werkelijkheid, heeft dus niets met meningen te maken.
De wereld is wat je er zelf van maakt.
pi_27946403
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 11:31 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

God heeft het zo bedoeld. Je hebt je er maar aan te houden. Anders komt je straf vanzelf.
Sorry, ik ben niet gelovig, dus.
  woensdag 15 juni 2005 @ 12:14:58 #129
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_27946766
Als ouder kun je niet meer doen dan je kinderen een goede opvoeding en een goede kern mee te geven in de wereld waarin we nu leven. Maar goed... dat is mijn mening
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_27946859
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:14 schreef Mukie het volgende:
Als ouder kun je niet meer doen dan je kinderen een goede opvoeding en een goede kern mee te geven in de wereld waarin we nu leven. Maar goed... dat is mijn mening
  woensdag 15 juni 2005 @ 12:37:16 #131
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27947393
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:14 schreef Mukie het volgende:
Helemaal mee eens Mukie, maar volgens de TS en meer dan de helft van de posters niet. Uiteindelijk zullen ze namelijk toch naar TMF gaan kijken en gaan denken dat er
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:01 schreef superbezo het volgende: ...meiden die gewoon naakt rondhuppelen....
op straat rondlopen....

"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 15 juni 2005 @ 13:05:41 #132
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_27948233
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 11:32 schreef avotar het volgende:

[..]

heb je hier een bron van.....??? vind het een leuke schrijfstijl...

oftewel, van wie heb je dit gejat????
hmmm dank je...

helemaal zelf bedacht: kijk mamma, zonder handjes!

... ik was nog vergeten het over reclames te hebben,
zonder seks erin verkoopt men tegenwoordig namelijk
geen enkel product meer...
pi_27948289
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 13:05 schreef zurekop het volgende:

[..]

hmmm dank je...

helemaal zelf bedacht: kijk mamma, zonder handjes!

Oooooooooohh!
  woensdag 15 juni 2005 @ 13:08:57 #134
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_27948343
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:37 schreef avotar het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Mukie, maar volgens de TS en meer dan de helft van de posters niet. Uiteindelijk zullen ze namelijk toch naar TMF gaan kijken en gaan denken dat er
[..]

op straat rondlopen....

Lang leve dan het vertrouwen dat je hebt in bvb je eigen opvoeding en je kinderen
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  woensdag 15 juni 2005 @ 13:32:36 #135
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_27949145
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:01 schreef superbezo het volgende:

[..]

Nee, vertekend is, als je iets anders inziet dat de werkelijkheid. Heeft niets met meningen te maken.
Feit is dat de jeugd veel eerder aan sex beginnen, en dat zeer waarschijnlijk ook komt door de tv.
De TV geeft een ander beeld dan de werkelijkheid. Kijk bijv. naar een clip van 50 cent met Snoop Dogg of R. Kelly met Jay-Z, meiden die gewoon naakt rondhuppelen, ik weet niet in welke wereld jij zit, maar die meiden lopen bij mij nooit naakt over straat.
Het is dus een feit dat wat er op TV wordt weergegeven niet de werkelijkheid is, maar de jeugd neemt dit voor normaal aan, en denkt dus dat dit verantwoord is.
In dit geval geeft de TV dus een vertekend beeld van de werkelijkheid, heeft dus niets met meningen te maken.
Je scheert net zo goed iedereen over een kam. De jeugd neemt het zomaar aan? Waar baseer je dat op. Je zegt zelf ook dat die meiden niet bij jou door de straat huppelen. Als de jeugd het zomaar aan zou nemen dan zou dat juist wel het geval zijn. Ik dnek dat je het relativeringsvermogen van de jeugd wat onderschat en zelf teveel naar dat soort dingen kijkt.

Bovendien begint niet iedereen op zijn 12e aan sex natuurlijk. Er zijn er die vroeg beginnen maar dat zal vast ook wel komen doordat sex veel bespreekbaarder en normaler is en ik vind dat ook een goede zaak.
pi_27949703
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 13:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je scheert net zo goed iedereen over een kam. De jeugd neemt het zomaar aan? Waar baseer je dat op. Je zegt zelf ook dat die meiden niet bij jou door de straat huppelen. Als de jeugd het zomaar aan zou nemen dan zou dat juist wel het geval zijn. Ik dnek dat je het relativeringsvermogen van de jeugd wat onderschat en zelf teveel naar dat soort dingen kijkt.

Bovendien begint niet iedereen op zijn 12e aan sex natuurlijk. Er zijn er die vroeg beginnen maar dat zal vast ook wel komen doordat sex veel bespreekbaarder en normaler is en ik vind dat ook een goede zaak.
Dat basseer ik op het feit dat de jeugd nog niet alles doen wat ze op TV zien, maar wel steeds sterker die kant op gaan.
Ik zit zelf behoorlijk dik in de jeugd, ik ken veel meisjes van mijn eigen en vooral van jongere leeftijd, je kan het bijv. aan hun taalgebruik merken, maar ook het feit dat een meisje van 9 al een string draagt vindt ik nogal wat vroeg.
Verder hoef ik maar 1 keer een club in te lopen in amsterdam of zaandam en ik zie bijna alles uit een videoclip terugkomen in de scene.

Verder vindt ik dat het vroeger beginnen met sex idd. een goede zaak is, aan de ene kant, dat wel, want zoals Johan Cruijf zegt: Aan iedere voordeel zit een nadeel.
  woensdag 15 juni 2005 @ 14:14:19 #137
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27950826
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 13:47 schreef superbezo het volgende:

[..]

Dat basseer ik op het feit dat de jeugd nog niet alles doen wat ze op TV zien, maar wel steeds sterker die kant op gaan.
Ik zit zelf behoorlijk dik in de jeugd, ik ken veel meisjes van mijn eigen en vooral van jongere leeftijd, je kan het bijv. aan hun taalgebruik merken, maar ook het feit dat een meisje van 9 al een string draagt vindt ik nogal wat vroeg.
Gewoon een mode-verschijnsel.
Hetzelfde dat jongetjes van 5 nike-sportschoenen dragen.
quote:
Verder hoef ik maar 1 keer een club in te lopen in amsterdam of zaandam en ik zie bijna alles uit een videoclip terugkomen in de scene.
Dus....??????? Daar is het toch een club voor...?
quote:
Verder vindt ik dat het vroeger beginnen met sex idd. een goede zaak is, aan de ene kant, dat wel, want zoals Johan Cruijf zegt: Aan iedere voordeel zit een nadeel.
Want dan kun jij met jongere meisjes naar bed....?

Zie je nou dat je een hoop typt, maar helemaal niets zegt?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_27950940
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 14:14 schreef avotar het volgende:

[..]

Gewoon een mode-verschijnsel.
Hetzelfde dat jongetjes van 5 nike-sportschoenen dragen.
[..]

Dus....??????? Daar is het toch een club voor...?
[..]

Want dan kun jij met jongere meisjes naar bed....?

Zie je nou dat je een hoop typt, maar helemaal niets zegt?
Zie je nou zelf dat jij een hoop typ maar niet nadenkt?
  woensdag 15 juni 2005 @ 14:33:04 #139
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27951524
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 14:16 schreef superbezo het volgende:

[..]

yeah.. heel volwassen argument..
pi_27952476
A report on the creators & marketers of popular culture for teenagers: merchants of cool (video)

[ Bericht 31% gewijzigd door opgezegd250420142210 op 15-06-2005 15:11:30 ]
  woensdag 15 juni 2005 @ 15:59:09 #141
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_27954703
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 14:16 schreef superbezo het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel gelijk hoor. En je gaat niet eens op zijn agrumenten in. Op deze manier kunnen we je in een discussie nooit serieus nemen natuurlijk.
pi_27959062
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 11:31 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

God heeft het zo bedoeld. Je hebt je er maar aan te houden. Anders komt je straf vanzelf.

Ik neem de straf wel voor lief....
  donderdag 16 juni 2005 @ 09:04:37 #143
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27973942
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 15:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel gelijk hoor. En je gaat niet eens op zijn agrumenten in. Op deze manier kunnen we je in een discussie nooit serieus nemen natuurlijk.
Ik heb al 3 posts vol argumenten gegeven.
Dus wat dat betreft laat ik deze discussie denk ik maar gewoon voor wat ie is..
  donderdag 16 juni 2005 @ 10:56:08 #144
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27976654
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 10:35 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ja, da's lekker makkelijk, wat die man kan kun jij ook. Totdat je er na 3 sessie's achterkomt dat je mensenkennis toch iets is achtergesteld tov zo'n persoon. Dr Phill is een held.

Mijn mensenkennis achtergesteld tov die van Dr. Phil

Ik dacht het toch niet

Alles wat die Dr. Phil doet, is intrappen van open deuren.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_27977296
Tv laat een wat krom beeld zien van de werkelijkheid, tenminste.. en dat is soms wel jammer. Maarja, aan de andere kant doen de mensen het zelf, waarschijnlijk ook weer door invloed van de media, omgeving, etc. Gister Temptation Island gezien, geen deel gevolgd of gezien, maar schakelde in en het slot. Perfect. En niks veranderd dus.

De mannetjes gaan na 1 dag al vreemd, de vrouwtjes zitten de eerste dagen (daardoor) in een dip en worden dan ook nog opgemonterd door andere manspersonen, sommige vrouwtjes krijgen dan wat gevoel voor de betreffende 'ah gossie, kom maar hier-mannen', de mannetjes hebben spijt dat ze naar hun piep hebben geluisterd en de vrouwtjes hebben zoiets van 'mazzel, te laat ' en mannetje huilt . Typisch, erg typisch weer.

En dan nog de enige niet blanke die níet was vreemdgaan .
Overigens vond ik het gesprek tussen 1 koppel, namen kwijt, geweldig!

Zij: 'heb je sex gehad ja of nee'
Hij: 'uhhh'
Zij: 'Ja of nee?'
Hij: 'ik ben niet klaar gekomen' en 'wat is sex'
Zij (op zijn geweldig Belgisch): 'op elkaar klouteren en genieten' ofzoiets, deze vond ik juist geweldig , wat zei ze nou ookalweer, was zoiets iig
Hij: 'ja maar, ik voelde er niks bij'
Zij: 'waarom deed je het dan?'
Hij: 'uhh, toch die behoeftes'
Zij: 'maar dacht je niet aan mij toen'
Hij: 'uhhh'
Zij: 'je had het ook niet kunnen doen'
Hij (kijkend alsof hij die oplossing/optie voor het eerst hoort en zegt nadenkend na een tijdje): 'ja, inderdaad'.

hoezo voorspelbaar

etc etc , maar tgt dieptriest

[ Bericht 2% gewijzigd door sweetgirly op 16-06-2005 11:20:47 ]
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:33:17 #146
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27977949
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:14 schreef sweetgirly het volgende:
Tv laat een wat krom beeld zien van de werkelijkheid, tenminste.. en dat is soms wel jammer. Maarja, aan de andere kant doen de mensen het zelf, waarschijnlijk ook weer door invloed van de media, omgeving, etc. Gister Temptation Island gezien
Ho, stop
pi_27978365
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:33 schreef Lemmeb het volgende:

Ho, stop
Wat nou stop, ik vond het (slot) geweldig om te zien.

De Belgen die maar beschaafd abn bleven spreken.
Want het woordje je moet eigenlijk overal vervangen worden door u.
'Heeft u uw leuter in andermans bloemenzee gemanoeuvreerd ja of te nee'

Ja, daar moet je wel respect voor hebben!
En sommige Belgen waren overigens niet zo dommig als hun wat naïeve taaltje anders deed vermoeden. 'Waarom deed je het dan?' Echt, die houd ik erin . 'uhhhh', insert superdomkijkende smiley.

En dan volgens mij die Karlijn, de gevoelsvrouw volgens manlief, die volgens haar zeggen er sterker uit is gekomen. Hij: 'ik hou zielsveel van je blabla, er zaten allemaal domme meiden in, grote tieten, weinig inhoud, maar eentje was wat rustiger en die vond ik best leuk (tt is bést leuk dus al voldoende om te neuken, maar hij corrigeerde zichzelf even later door te zeggen, leuk, want wou al zeggen, maak het nog erger ). Later: 'ik wil je als vriendin niet kwijt, je zit in mijn bloed'. Zij: 'nu even niet '.

geweldig

[ Bericht 2% gewijzigd door sweetgirly op 16-06-2005 11:52:16 ]
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:51:55 #148
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27978540
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:46 schreef sweetgirly het volgende:
Wat nou stop, ik vond het (slot) geweldig om te zien.

De Belgen die maar beschaafd abn bleven spreken.
Want het woordje je moet eigenlijk overal vervangen worden door u.
'Heeft u uw leuter in andermans bloemenzee gemanoeuvreerd ja of te nee'

Ja, daar moet je wel respect voor hebben!
En sommige Belgen waren overigens niet zo dommig als hun wat naïeve taaltje anders deed vermoeden. 'Waarom deed je het dan?' Echt, die houd ik erin . 'uhhhh', insert superdomkijkende smiley.

Was volgens mij oa die Karlijn, de gevoelsvrouw volgens manlief, die volgens haar zeggen er sterker uit is gekomen. Hij: 'ik hou zielsveel van je blabla, er zaten allemaal domme meiden in, grote tieten, weinig inhoud, maar eentje was wat rustiger en die vond ik best leuk (tt is bést leuk dus al voldoende om te neuken, maar hij corrigeerde zichzelf even later door te zeggen, leuk, want wou al zeggen, maak het nog erger ). Later: 'ik wil je als vriendin niet kwijt, je zit in mijn bloed'. Zij: 'nu even niet '.

geweldig
Volgens mij neem jij dat programma werkelijk serieus

Maar lieverd, dat hele programma is toch allemaal komedie.
pi_27978902
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:51 schreef Lemmeb het volgende:

Volgens mij neem jij dat programma werkelijk serieus
Serieus, volgens mij was het nog serieus ook allemaal!
Dat is ergens het erge en trieste , al heb ik wel herhaaldelijk erom moeten lachen.
Zoals ik al zei 'U' etc, dat verzin je niet, echt niet, was echt
quote:
Maar lieverd, dat hele programma is toch allemaal komedie.
Het kwam of komt dan wel als komedie over, volgens mij kon het niet echter zijn . Nope.
Echt genoeg stellen die aan dat soort programma's meedoen, als test enzo. Helaas, komt het elke keer weer op precies hetzelfde liedje uit. En dat weten de programmamakers dondersgoed, hoe de mens ergens is en/of kan zijn, en vooral jongelui (lees: bepaalde mannen/jongens en/of Belgen ), ze screenen ze niet voor niets goed uit!

Die andere Temptation Island heb ik wel gevolgd, en daar was één jongen die in het Mekka was beland, niet superknap enzo en het was te verwachten dat hij toen helemaal los ging en ook vreemdging en hij had me toch een mooie vriendin . Zij helemaal stuk, ja soms breekt je klomp. En geweldig hoe hij dan alles recht probeerde te trekken etc. Op een gegeven moment, was zielig, wou niemand hem meer, dat andere meisje, verleidster, vond hem helemaal niet zo leuk, dat was al te verwachten. En dat was wrs opgezet spel toen ja, zoals zoveel, ze weten het dondersgoed. Maar met behoorlijke gevolgen. Gos. Tja, dat is het programma.

En dat vind ik wel ergens geweldig om te zien.
Beïnvloedbaarheid. Wie trapt erin en wie niet, de meeste dus wel .
Het heet niet voor niets 'Temptation'.
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:06:16 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27979010
Sweetgirly is ervan op de hoogte dat er een specifiek TI topic bestaat?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')