Ja, dat was m dan de laatste aflevering.
Te beginnen met Kelly en Kenny. Nou, dat is mooi over, punt.
Dennis en Johanneke. Het arme kind is zwaar vermagerd. Ik dacht eerst dat t iemand anders was. Maar goed, die zijn nog steeds blij met elkaar. Ook punt.
Vervolgens krijgen we Terrence en Carlijn. De arme Carlijn is volgens Johanneke helemaal opgebloeid. Jammer dat Carlijn haar toch moet bellen om te vragen wat ze moet doen met de vermoedens van het vreemdgaan van Terrence voor TI. Ja, duh... niks dus, domme doos.
Een aardig stukje Terrence dan. We zien onze anti-held zitten op de bank met zijn studiematties
![]()
... Heerlijk aan het faken voor de camera... "ja, ik zie wel dat ik haar heel erg heb gekwetst, maar ja, tijdens het palen van een of ander hoertje voor de nationale televisie, heb ik daar eigenlijk niet aan gedacht...." Meeeen je dat nou Terrence? Goh, dat is echt iets nieuws, jongen. Dat hadden we nog niet door... De blikken van zijn maatjes zijn af en toe wel grappig. Eigenlijk vindt Terrence het allemaal wel heel stoer. Maar ja, zijn reputatie is natuurlijk wel naar de gort. En nu hij weer op tv is moet hij toch even een andere Terrence laten zien, natuurlijk. Stel je voor, hij, onbetrouwbare vieze gladde jongen die hij is, ten overstaan van heel Nl en Be, wil ooit nog aan de bak als advocaatje natuurlijk. Nou jongen, maak je geen zorgen. Voor louche advocaatjes is altijd werk in overvloed
![]()
.... En zijn heerlijk geveinsde onbegrip tegenover zijn medestudieballen over de penthouse is dan ook erg doorzichtig. Ze hangen hem bij de overige plaatjes op de w.c. .... wacht even.... rewind.... de w.c.???? WTF? Krijgt niemand daar dan ooit vrouwelijk bezoek? Of alleen vrouwelijk bezoek dan plakkerige muren en toiletbrillen wel kan waarderen, en verder weinig zorgen heeft over soa's?
In een stukje flashback kunnen we Terrence zijn gevoelige, medelevende reactie tov Carlijn nog even horen: "Ik dacht dat je het erger zou vinden." Ja, enigszins teleurgesteld is Terrence wel. Hij had verwacht toch wel iets bijzonderders te zijn... Nou, nee Terrence, behalve bijzonder triest kunnen we er weinig bijzonders van maken.
En als laatste krijgen we dan toch wel DE looser van Ti, m.i. dan. Onze Sven. Deze jongen mag zich toch serieus eens na gaan laten kijken! Na alles wat er is gebeurd vindt meneer het nodig om zijn ex, na een relatie van 5,5 jaar te laten kennis maken met zijn aanstaande ex, na een relatie van maar liefst 2 weken. Onze domme Gaby is wel zo dom geweest om voor onze psycho te blijven, maar gelukkig net slim genoeg om hem te dumpen. Dat ze een kusje tussen Sven en Rowena nodig had om te begrijpen dat meneer niet zo betrouwbaar was, is wel vreemd te noemen. Aangezien hij voor haar toch al met veel pret eerst zijn vriendin bedroog met aids-hoer Irma, en vervolgens met haarzelf. Maar ach, beter laat dan te laat... moeten we maar denken.
Arme Sven mag terug naar huis, alleen.... (na eerst Sally nog even te palen, hebben we in de media mogen lezen, maar ach, of dat echt waar is?)
De hernieuwde kennismaking met Sally geeft ons ook wel een idee van zijn toch wel verknipte brein. Eerst blijkt dat hij amper heeft kunnen slapen, voor het maken van een cadeau voor haar. En wat maakt die lul dan? Een cd met 'hun' nummers. Hallo, dat is voorbijhijijijijij wat moet ze nog met die nummers??? En vervolgens zien we onze Sven in stukjes breken, en er gauw vandoor gaan.
Gelukkig heeft hij Kenny nog, zijn 'partner-in-crime'. Waarmee hij nog eens naar Amsterdam kan gaan om Irma en Rowena nog eens te palen, want ach, als we op TI nog geen ziektes hebben opgelopen, kunnen we dat altijd nog wel even inhalen natuurlijk.