abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28103074
't Is gespuis, allemaal. Heerlijk.
  maandag 20 juni 2005 @ 22:27:42 #277
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_28103293
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:10:26 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 20 juni 2005 @ 22:43:49 #278
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_28103821
Dat Sven de huilende Sally van zich afduwde en wegliep. Ik heb er geen woorden voor, wat een minkukel.
Volgens mij is die gast serieus niet helemaal in orde van boven.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 00:11:26 #279
521 ruby
Hell yeah!
pi_28106142
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar hoe zit het nou met K&K en D&J?

Terence en Carlijn waren kansloos, en Sven moet preventief geruimd worden, da's duidelijk
Kenny en Kelly zijn uit elkaar, maar ze zijn nog wel vrienden.

Johanneke en Dennis zijn nog steeds samen en happy.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_28106239
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:43 schreef NiNi het volgende:
Dat Sven de huilende Sally van zich afduwde en wegliep. Ik heb er geen woorden voor, wat een minkukel.
Volgens mij is die gast serieus niet helemaal in orde van boven.
Vond ik een geniaal moment. Zelfs in een film zou t niet mooier geweest zijn. Ik moest bijna huilen.....
Life is a bitch
pi_28108809
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 00:16 schreef berenboot het volgende:

[..]

Vond ik een geniaal moment. Zelfs in een film zou t niet mooier geweest zijn. Ik moest bijna huilen.....
Mooie afsluiter vond ik het.....
  dinsdag 21 juni 2005 @ 09:32:11 #282
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28109468
Wat een onzinprogramma!
Waarom kijk ik hier toch iedere keer naar?
Help!

Sven dumpen voor de ogen van Sally was dan wel weer een hoogtepunt!
Die kerel wordt nu toch ook overal waar hij een voet zet bekogeld met pek en veren hoop ik?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:49:18 #283
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_28111157
Sven heeft een chronisch psychisch probleem en hoort zichzelf veel te graag zielig doen Hij zat daar verdorie alleen maar zijn eigen zielige verhaal te doen met hoe moeilijk hij het allemaal had en dat ie ook maar alleen is. DUHHHH, wat had je verwacht man . Alsof zij daar in geinteresseerd is, laat het los, laat het gaan. Zoek hulp. Pukkel-punk-wannabee op stokjes!

Je kon wel zien dat Terence het behoorlijk moeilijk had met zijn eigen gedrag. Pittig hoor als je jezelf zo tegenkomt . Maar ook daar neukt hij zich wel weer uit Genoeg ballenbak vriendjes zo te zien In en in triest....

Wat betreft die herhalingen. Als je als EX-TI-er een beetje labiel bent (Carl bijvoorbeeld) en je bent net een beetje bewerkt door de shrink om je TI trauma te verwerken zal je wel blij zijn dat ze alles weer op gaan rakelen en je weer fijn met jezelf geconfronteerd wordt Voor ons des te leuk. Met een geupdate terugblik ? Zou leuk zijn

[ Bericht 6% gewijzigd door Yorout op 21-06-2005 11:13:44 ]
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:42:40 #284
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_28112733
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:49 schreef Yorout het volgende:
Sven heeft een chronisch psychisch probleem en hoort zichzelf veel te graag zielig doen Hij zat daar verdorie alleen maar zijn eigen zielige verhaal te doen met hoe moeilijk hij het allemaal had en dat ie ook maar alleen is. DUHHHH, wat had je verwacht man . Alsof zij daar in geinteresseerd is, laat het los, laat het gaan. Zoek hulp. Pukkel-punk-wannabee op stokjes!
Deed me erg denken aan een oud omaatje (gelukkig niet die 2 taaie van mij) die constant klaagt tegen het bezoek, wat toch de moeite neemt iedere week te komen: "Ja, je zit hier toch maar alleen hč..."
Wat moet je daar nou mee?
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:59:14 #285
109973 Beautygirl
Miss Alberts
pi_28113282
Terence wat een mongool ben je zeg.
Jaja, het wordt weer geweldig.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 12:48:43 #286
521 ruby
Hell yeah!
pi_28114790
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 00:16 schreef berenboot het volgende:

[..]

Ja, gevoel voor drama heeft ie wel. Wat zotterik (om even in de Belgische sferen te blijven) die Sven zeg.. Rijp voor een inrichting.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 12:51:23 #287
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_28114866
Ter(r?)ence heeft gewoon geen humor, viel me ook al op op het eiland. Hij klinkt ook altijd zo dodelijk serieus. Ik snap Lieke ook eigenlijk nog steeds niet
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 21 juni 2005 @ 13:04:33 #288
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_28115228
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:51 schreef SEMTEX het volgende:
Ter(r?)ence heeft gewoon geen humor, viel me ook al op op het eiland. Hij klinkt ook altijd zo dodelijk serieus. Ik snap Lieke ook eigenlijk nog steeds niet
Mwoah, Lieke is van het sletterige type. Ze heeft zich prima vermaakt tussen de lakens, lekker laten nemen, maar blijkbaar met d'r ogen en oren dicht. 'T zal een keuze zijn geweest met een factor aandachtsgeilheid
  dinsdag 21 juni 2005 @ 13:06:36 #289
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_28115305
Ik vraag me nu dus ook af: Terrence is zich heel erg bewust van camera's. Ook bij z'n vrienden deed-ie weer heel erg zielig en wilde hij Carlijn zo graag terug. Ik vraag me nu dus af of hij, als de camera's uit zijn, weer gewoon zichzelf wordt en idd zegt dat Lieke een lekker wijf is en dat het goed is, dat ze op de plee hangt en dat-ie Carlijn maar een duffe muts vond
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 21 juni 2005 @ 22:19:35 #290
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_28116339
Terence, een uitermate sclechte acteur met wie ik echt geen medelijden kan hebben als kreeg ik er goed voor. Dat hele dramatische gezever van hem telkens, hij lijdt aan de zelfde aandoening als Sven. Chronisch Zelfmedelijden.

Terence mag van mij zijn levensdagen slijten als kruipend door het slijk, hij verdient niet beter. Gisteren was zijn optreden dan ook weer zo walgelijk als vanouds. Je weet dat hij een slechte leugenaar is, en al die zogenaamde emoties van hem waar hij het over had, die zijn niet bestaand. Waar normale mensen een hart hebben, heeft Terence nog altijd een verkilde klomp kool zitten, en waar normale mensen hersenen hebben, heeft Terence een hoofd vol naalden.

Blergh, die leugenachtige muil van ém is eindelijk van de buis af.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_28120320
Ja, dat was m dan de laatste aflevering.
Te beginnen met Kelly en Kenny. Nou, dat is mooi over, punt.

Dennis en Johanneke. Het arme kind is zwaar vermagerd. Ik dacht eerst dat t iemand anders was. Maar goed, die zijn nog steeds blij met elkaar. Ook punt.

Vervolgens krijgen we Terrence en Carlijn. De arme Carlijn is volgens Johanneke helemaal opgebloeid. Jammer dat Carlijn haar toch moet bellen om te vragen wat ze moet doen met de vermoedens van het vreemdgaan van Terrence voor TI. Ja, duh... niks dus, domme doos.

Een aardig stukje Terrence dan. We zien onze anti-held zitten op de bank met zijn studiematties ... Heerlijk aan het faken voor de camera... "ja, ik zie wel dat ik haar heel erg heb gekwetst, maar ja, tijdens het palen van een of ander hoertje voor de nationale televisie, heb ik daar eigenlijk niet aan gedacht...." Meeeen je dat nou Terrence? Goh, dat is echt iets nieuws, jongen. Dat hadden we nog niet door... De blikken van zijn maatjes zijn af en toe wel grappig. Eigenlijk vindt Terrence het allemaal wel heel stoer. Maar ja, zijn reputatie is natuurlijk wel naar de gort. En nu hij weer op tv is moet hij toch even een andere Terrence laten zien, natuurlijk. Stel je voor, hij, onbetrouwbare vieze gladde jongen die hij is, ten overstaan van heel Nl en Be, wil ooit nog aan de bak als advocaatje natuurlijk. Nou jongen, maak je geen zorgen. Voor louche advocaatjes is altijd werk in overvloed .... En zijn heerlijk geveinsde onbegrip tegenover zijn medestudieballen over de penthouse is dan ook erg doorzichtig. Ze hangen hem bij de overige plaatjes op de w.c. .... wacht even.... rewind.... de w.c.???? WTF? Krijgt niemand daar dan ooit vrouwelijk bezoek? Of alleen vrouwelijk bezoek dan plakkerige muren en toiletbrillen wel kan waarderen, en verder weinig zorgen heeft over soa's?
In een stukje flashback kunnen we Terrence zijn gevoelige, medelevende reactie tov Carlijn nog even horen: "Ik dacht dat je het erger zou vinden." Ja, enigszins teleurgesteld is Terrence wel. Hij had verwacht toch wel iets bijzonderders te zijn... Nou, nee Terrence, behalve bijzonder triest kunnen we er weinig bijzonders van maken.

En als laatste krijgen we dan toch wel DE looser van Ti, m.i. dan. Onze Sven. Deze jongen mag zich toch serieus eens na gaan laten kijken! Na alles wat er is gebeurd vindt meneer het nodig om zijn ex, na een relatie van 5,5 jaar te laten kennis maken met zijn aanstaande ex, na een relatie van maar liefst 2 weken. Onze domme Gaby is wel zo dom geweest om voor onze psycho te blijven, maar gelukkig net slim genoeg om hem te dumpen. Dat ze een kusje tussen Sven en Rowena nodig had om te begrijpen dat meneer niet zo betrouwbaar was, is wel vreemd te noemen. Aangezien hij voor haar toch al met veel pret eerst zijn vriendin bedroog met aids-hoer Irma, en vervolgens met haarzelf. Maar ach, beter laat dan te laat... moeten we maar denken.
Arme Sven mag terug naar huis, alleen.... (na eerst Sally nog even te palen, hebben we in de media mogen lezen, maar ach, of dat echt waar is?)
De hernieuwde kennismaking met Sally geeft ons ook wel een idee van zijn toch wel verknipte brein. Eerst blijkt dat hij amper heeft kunnen slapen, voor het maken van een cadeau voor haar. En wat maakt die lul dan? Een cd met 'hun' nummers. Hallo, dat is voorbijhijijijijij wat moet ze nog met die nummers??? En vervolgens zien we onze Sven in stukjes breken, en er gauw vandoor gaan.

Gelukkig heeft hij Kenny nog, zijn 'partner-in-crime'. Waarmee hij nog eens naar Amsterdam kan gaan om Irma en Rowena nog eens te palen, want ach, als we op TI nog geen ziektes hebben opgelopen, kunnen we dat altijd nog wel even inhalen natuurlijk.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 22 juni 2005 @ 08:59:08 #292
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_28124128
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vraag me nu dus ook af: Terrence is zich heel erg bewust van camera's. Ook bij z'n vrienden deed-ie weer heel erg zielig en wilde hij Carlijn zo graag terug. Ik vraag me nu dus af of hij, als de camera's uit zijn, weer gewoon zichzelf wordt en idd zegt dat Lieke een lekker wijf is en dat het goed is, dat ze op de plee hangt en dat-ie Carlijn maar een duffe muts vond
Dat is inderdaad het geval
pi_28124822
Weet jij iets wat wij niet weten?
You won't know the facts until you've seen the fiction
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:48:43 #294
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_28125065
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:39 schreef Mlose het volgende:
Weet jij iets wat wij niet weten?
Ik weet net zoveel als jij
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:35:41 #295
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_28133284
Ooooooo, inside information!! Kom op vertel! Zijn we gek op!
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:36:45 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28133314
Vanavond kan ik de laatste aflevering zien en ik ben erg benieuwd hoe het plaatje daar bij het praatje hier past.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:57:05 #297
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_28133973
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:35 schreef dutchie het volgende:
Ooooooo, inside information!! Kom op vertel! Zijn we gek op!
Misschien teleurstellend maar ik ben op generlei manier in contact met wie dan ook van TI. Gelukkig ook niet met vrienden of familie van T'rence MAAR als man zijnde gecombineerd met de recente beelden bij T'rence "thuis" ben ik toch van mening dat ik met enige zekerheid kan concluderen dat dit:
quote:
daadwerkelijk het geval is

Ben ik nog lief ?
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:59:54 #298
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_28134061
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 09:32 schreef Hik het volgende:
Wat een onzinprogramma!
Waarom kijk ik hier toch iedere keer naar?
Help!
on·zin (de ~ (m.))
1 onzinnige praat => apekool, beuzelarij, bullshit, flauwekul, gekakel, gekkenpraat, geklets, gelul, gezwam, gezwets, klets, kletskoek, kolder, kul, kwezelarij, larie, lariekoek, leuterkoek, leuterpraat, lulkoek, lullepot, nonsens, quatsch, zever, zottenklap, zottenpraat

Ik noem het vermakelijk
pi_28134194
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:57 schreef Yorout het volgende:

Ben ik nog lief ?
Welja

Lullepot! wat een heerlijk debiel woord
You won't know the facts until you've seen the fiction
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:59:08 #300
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28148197
Intens genoten van het programma. Maar voor die domme boer van een Sven heb ik zelfs nog veel meer respect dan die achterbakse Terrence. Sven was tenminste eerlijk en open met zijn neuk avontuurtjes. Hij wilde zelfs trots zijn neukslet showen aan zijn vriendin Sally.

Ik denk niet dat Terrence zich nog ergens in NL kan laten zien zonder dat iemand weet dat het een huichelachtige hond is. Leugenachtig mannetje

En hoe slecht hij ook kan acteren. "die poster kunnen we beter niet ophangen".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')