Wie zeggen dat? UvA-studenten?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:51 schreef sweetgirly het volgende:
1) ze zeggen altijd dat buitenlanders, hou het beschaafd, niet te vertrouwen zijn, maar de enige die niet vreemd whatever is gegaan, was een neger. Die blanke belgen schaar ik even voor het gemak maar niet bij de buitenlanders.
Werelds!![]()
Iedereen zowat om mij heen hier, op het werk, etcquote:
Klopt, maar anders wordt het woord zo lang, halfbloed dit en dat.quote:Het is trouwens geen volbloedneger, dat zie je zo. T blanke bloed in hem zal em wel op t rechte pad gehouden hebben.
Precies, te erg (dom) gewoonquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:09 schreef Coco-Loco het volgende:
Carlijn: "Ja, maar je had je toch ook in kunnen houden?!"![]()
Terence: "...................eh..............................................................eh.....................................
..................................................ja, dat had misschien wel gekunt ja.................................![]()
Terence... OMG! Net als je denkt dat hij niet dieper kan zinken, doet hij er nog even een schepje bovenop! Dat geldt trouwens ook voor Sven. Het lijkt wel of die twee elkaar proberen te overtreffen. Verbazingwekkend hoe ze dat weer lukt keer op keer![]()
Was dat diezelfde Terence dus, weet al die namen niet zo goed, kwam pas aan het eind (slot) invallen, aan de ene kant helaasquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:14 schreef sweetgirly het volgende:
De mannetjes gaan na 1 dag al vreemd, de vrouwtjes zitten de eerste dagen (daardoor) in een dip en worden dan ook nog opgemonterd door andere manspersonen, sommige vrouwtjes krijgen dan wat gevoel voor de betreffende 'ah gossie, kom maar hier-mannen', de mannetjes hebben spijt dat ze naar hun piep hebben geluisterd en de vrouwtjes hebben zoiets van 'mazzel, te laat' en mannetje huilt
. Typisch, erg typisch weer.
En dan nog de enige niet blanke die níet was vreemdgaan![]()
.
Overigens vond ik het gesprek tussen 1 koppel, namen kwijt, geweldig!
Zij: 'heb je sex gehad ja of nee'
Hij: 'uhhh'
Zij: 'Ja of nee?'
Hij: 'ik ben niet klaar gekomen' en 'wat is sex'
Zij (op zijn geweldig Belgisch): 'op elkaar klouteren en genieten' ofzoiets, deze vond ik juist geweldig, wat zei ze nou ookalweer, was zoiets iig
Hij: 'ja maar, ik voelde er niks bij'
Zij: 'waarom deed je het dan?'
Hij: 'uhh, toch die behoeftes'
Zij: 'maar dacht je niet aan mij toen'
Hij: 'uhhh'
Zij: 'je had het ook niet kunnen doen'
Hij (kijkend alsof hij die oplossing/optie voor het eerst hoort en zegt nadenkend na een tijdje): 'ja, inderdaad'.hoezo voorspelbaar
etc etc, maar tgt dieptriest
Gisteren was de herhaling.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:12 schreef ZeroVince het volgende:
Heb de laatste episode gemist, weet iemand of het ook herhaald wordt?
Vanavond weten we hetquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten op de 'Hoe is het nu met de koppels' uitzending. Zouden Kelly en Kenny het weer goed gemaakt hebben? Ik ben bang van wel!
Ik denk het niet....
Dennis en Johanneke zijn niet interessant in die zin. Dennis laat zijn 'J'- tatoeage zien en Johanneke zegt nog een keer 'Ik hou van jou' begeleid door violenmuziek.
Ik heb zo'n gevoel dat die 2 ook uit elkaar zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |