abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27969914
Whiehiee, heel Temptation Island niet gezien, maar wel mooi het slot.

Twee conclusies die ik eruit kan trekken:

1) ze zeggen altijd dat buitenlanders, hou het beschaafd, niet te vertrouwen zijn, maar de enige die niet vreemd whatever is gegaan, was een neger . Die blanke belgen schaar ik even voor het gemak maar niet bij de buitenlanders.
2) mannen maken zich meer druk (verhaal Kelly en Kenny ) om dat vrouwen gevoelens voor een ander dan zichzelf kunnen krijgen dan kennelijk wippen, en vrouwen vinden het erger als hun partner in crime sex met een ander heeft gehad.

Werelds!
pi_27971582
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 23:51 schreef sweetgirly het volgende:
1) ze zeggen altijd dat buitenlanders, hou het beschaafd, niet te vertrouwen zijn, maar de enige die niet vreemd whatever is gegaan, was een neger . Die blanke belgen schaar ik even voor het gemak maar niet bij de buitenlanders.
Werelds!
Wie zeggen dat? UvA-studenten?

Het is trouwens geen volbloedneger, dat zie je zo. T blanke bloed in hem zal em wel op t rechte pad gehouden hebben.
Life is a bitch
pi_27976017
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 00:51 schreef berenboot het volgende:

Wie zeggen dat? UvA-studenten?
Iedereen zowat om mij heen hier, op het werk, etc . The street!
quote:
Het is trouwens geen volbloedneger, dat zie je zo. T blanke bloed in hem zal em wel op t rechte pad gehouden hebben.
Klopt, maar anders wordt het woord zo lang, halfbloed dit en dat.
Nou, je laatste zin . Dat was mijn punt juist.
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:09:55 #229
122363 Coco-Loco
Live life to the max
pi_27979130
Carlijn: "Ja, maar je had je toch ook in kunnen houden?!"
Terence: "...................eh..............................................................eh.....................................
..................................................ja, dat had misschien wel gekunt ja.................................

Terence... OMG! Net als je denkt dat hij niet dieper kan zinken, doet hij er nog even een schepje bovenop! Dat geldt trouwens ook voor Sven. Het lijkt wel of die twee elkaar proberen te overtreffen. Verbazingwekkend hoe ze dat weer lukt keer op keer
pi_27979549
geef m groot gelijk dat ie vreemd gegaan is, wat een ongelooflijk irritant aandachtvragend stuk huppelkut is die carlijn zeg
enjoy life!
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:29:30 #231
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_27979781
Na Terence z'n vreemdgaan, gelieg daarover en preek over de vrouw die hem zou moeten verzorgen terwijl meneer met zijn enorme carrière bezig is (in wát vraagt een mens zich dan af?!) kan hij sex voorlopig wel vergeten natuurlijk. Ik zie 'm al staan in de dikso, met z'n lulverhaal en z'n schijnheilige hoofd. En maar niet doorhebben dat half vrouwelijk Nederland zijn afgang in volle glorie heeft mogen bewonderen...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_27979935
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:09 schreef Coco-Loco het volgende:
Carlijn: "Ja, maar je had je toch ook in kunnen houden?!"
Terence: "...................eh..............................................................eh.....................................
..................................................ja, dat had misschien wel gekunt ja.................................

Terence... OMG! Net als je denkt dat hij niet dieper kan zinken, doet hij er nog even een schepje bovenop! Dat geldt trouwens ook voor Sven. Het lijkt wel of die twee elkaar proberen te overtreffen. Verbazingwekkend hoe ze dat weer lukt keer op keer
Precies, te erg (dom) gewoon

In een ander topic had ik dit getypt.
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:14 schreef sweetgirly het volgende:

De mannetjes gaan na 1 dag al vreemd, de vrouwtjes zitten de eerste dagen (daardoor) in een dip en worden dan ook nog opgemonterd door andere manspersonen, sommige vrouwtjes krijgen dan wat gevoel voor de betreffende 'ah gossie, kom maar hier-mannen', de mannetjes hebben spijt dat ze naar hun piep hebben geluisterd en de vrouwtjes hebben zoiets van 'mazzel, te laat ' en mannetje huilt . Typisch, erg typisch weer.

En dan nog de enige niet blanke die níet was vreemdgaan .
Overigens vond ik het gesprek tussen 1 koppel, namen kwijt, geweldig!

Zij: 'heb je sex gehad ja of nee'
Hij: 'uhhh'
Zij: 'Ja of nee?'
Hij: 'ik ben niet klaar gekomen' en 'wat is sex'
Zij (op zijn geweldig Belgisch): 'op elkaar klouteren en genieten' ofzoiets, deze vond ik juist geweldig , wat zei ze nou ookalweer, was zoiets iig
Hij: 'ja maar, ik voelde er niks bij'
Zij: 'waarom deed je het dan?'
Hij: 'uhh, toch die behoeftes'
Zij: 'maar dacht je niet aan mij toen'
Hij: 'uhhh'
Zij: 'je had het ook niet kunnen doen'
Hij (kijkend alsof hij die oplossing/optie voor het eerst hoort en zegt nadenkend na een tijdje): 'ja, inderdaad'.

hoezo voorspelbaar

etc etc , maar tgt dieptriest
Was dat diezelfde Terence dus, weet al die namen niet zo goed, kwam pas aan het eind (slot) invallen, aan de ene kant helaas .
pi_27979970
Oh ja, en die Sven was dus die ongelooflijke loser, die blonde Belg toch?
Weet ik dat ook weer
pi_27983415
Heb de laatste episode gemist, weet iemand of het ook herhaald wordt?
pi_27983734
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:12 schreef ZeroVince het volgende:
Heb de laatste episode gemist, weet iemand of het ook herhaald wordt?
Gisteren was de herhaling.
sig verwijderd door FA
pi_27984194
hoogste tijd voor http://uitzendinggemist.net5.nl/

Ik kan trouwens niet wachten op de 'Hoe is het nu met de koppels' uitzending. Zouden Kelly en Kenny het weer goed gemaakt hebben? Ik ben bang van wel!

Dennis en Johanneke zijn niet interessant in die zin. Dennis laat zijn 'J'- tatoeage zien en Johanneke zegt nog een keer 'Ik hou van jou' begeleid door violenmuziek.

Sven, weer huilen aan het voorstukje te zien. wat een gevoelige jongen is het toch Zou hij ook door die blonde verleidster, zijn nieuwe liefde zijn uitgekotst? Ik denk het wel!

Terence, niet echt interessant. Ik vraag me alleen af hoeveel kans hij voorlopig maakt op een nieuwe relatie.

Ik ga kijken
'Boy, it's like a sauna in here'
pi_27986520
Gaby is anders ook wel een dom schaap. Ze weet dat Sven in het begin al vreemd is gegaan met haar en nog iemand anders (weet zo haar naam niet). En dan vind ze het het raar dat Sven in een dronken bui Rowena wilde zoenen?

En Sven maar zeggen, ik ben geen bedrieger.
pi_28053436
Ik kan trouwens niet wachten op de 'Hoe is het nu met de koppels' uitzending. Zouden Kelly en Kenny het weer goed gemaakt hebben? Ik ben bang van wel!

Ik denk het niet....

Dennis en Johanneke zijn niet interessant in die zin. Dennis laat zijn 'J'- tatoeage zien en Johanneke zegt nog een keer 'Ik hou van jou' begeleid door violenmuziek.

Ik heb zo'n gevoel dat die 2 ook uit elkaar zijn...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2005 23:02:54 ]
pi_28081148
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 23:02 schreef charmed_angel het volgende:

Ik denk het niet....

Ik heb zo'n gevoel dat die 2 ook uit elkaar zijn...
Vanavond weten we het
'Boy, it's like a sauna in here'
  maandag 20 juni 2005 @ 18:53:38 #240
119804 Znoopy
Peanuts!
pi_28096953
Nog 2 1/2 uur.... dan de laatste aflevering Ben benieuwd...
Every now and then I feel that my existence is justified!
  maandag 20 juni 2005 @ 20:39:08 #241
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_28100116
Niemand die kijkt
sig verwijderd door FA
  maandag 20 juni 2005 @ 20:40:24 #242
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_28100157
Oh ja, 't is weer! Het weer werkt alleen niet zo mee he. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 20 juni 2005 @ 20:40:29 #243
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_28100159
jawel vanaf het blkon
Feyenoord!!! * Barça
  maandag 20 juni 2005 @ 20:41:42 #244
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_28100199
Geneukt zonder erectie..Kenny .
sig verwijderd door FA
pi_28100770
Ik pik nog net een stukkie mee.
  maandag 20 juni 2005 @ 21:07:41 #246
119804 Znoopy
Peanuts!
pi_28100914
Terence voelt zich gekrenkt...
Every now and then I feel that my existence is justified!
pi_28100964
Wat is die terence toch een lullo
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
  maandag 20 juni 2005 @ 21:11:46 #248
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_28101016
Sjezus die Carlijn loopt nog steeds om Terrence te mauwen, "zal ik hem een brief sturen"

Weg met die loser, met z'n uit hun nek blatende ballenvrindjes
Feyenoord!!! * Barça
pi_28101088
'Om haar nou op te hangen gaat een beetje te ver'

(over een penthouse poster van een geneukt wijf)
HAHAHA Ja dát gaat te ver Terence
pi_28101105
Haha check die sven eruit zien dan
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')