plus Pompey en Fulhamquote:Op zondag 5 juni 2005 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat de promovendi het erg lastig krijgen.
Zeker, maar ik zie West Ham en Sunderland er wel in blijven en Wigan en Blackburn zie ik er erg snel uitvliegen. Hopelijk dat the Spurz eindelijk een goede seizoen kunnen draaien met minimaal Uefa cup en hopelijk met een uitschieter naar vCL.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat de promovendi het erg lastig krijgen.
de spurzquote:Op zondag 5 juni 2005 20:32 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zeker, maar ik zie West Ham en Sunderland er wel in blijven en Wigan en Blackburn zie ik er erg snel uitvliegen. Hopelijk dat the Spurz eindelijk een goede seizoen kunnen draaien met minimaal Uefa cup en hopelijk met een uitschieter naar vCL.
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
de spurz
Die zie ik er eerder uitvliegen dan Wigan,die gaan verrassen denk ik
Ja,als jij hebt over sperz en VCL dan mag ik het hebben over Wigan die ik meer kansen toedicht dan die andere 2quote:
Fulham helemaal nu Van der Sar weg is, zo'n betrouwbare keeper krijgen ze echt niet meer terug.quote:
Denk je dat ze Green gaan halen van Norwich?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:52 schreef Public_NME het volgende:
Echt verrassend dat hij weggaat, ik had het totaal niet verwacht moet ik zeggen... Crossley is een goede keeper maar niet zo goed als vd Sar. (al was Sar de 2e helft van het seizoen ook niet best)
Had het eerlijk niet meer verwacht na dat hij verlengde...
quote:The FA Premier League will kick off its 2005/06 season on Saturday 13th August 2005. Barclays Premiership 2005/06 fixtures will be released on Thursday 23rd June 2005 and made available here on premierleague.com.
Moet kunnen met Ricardo in het hok!quote:Op maandag 6 juni 2005 18:47 schreef VoreG het volgende:
Kijken of Arsenal dit jaar niet weer zo'n dip krijgt zodat we tot het einde mee kunnen doen
Ik weet het niet... Moet zeggen dat Crossley ook een geode doelman is. Ze moeten sowieso ff wat verdedigers halen, want dit jaar was het drama.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Denk je dat ze Green gaan halen van Norwich?
En Everton zal het denk ik minder goed gaan doen, ook omdat er Europese verplichtingen bijkomen. Het ligt aan de inkopen hoe goed ze het gaan doen. Verder moeten ze belangrijke spelers als Cahill en Osman behouden voor de club.
die komt nietquote:Op maandag 6 juni 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Moet kunnen met Ricardo in het hok!
cool, de 4e plek is nu wel veilig gesteldquote:Op zondag 5 juni 2005 20:13 schreef DutchGooner het volgende:
Chelsea 1.80
Arsenal 3.50
Manchester Utd 4.00
Liverpool 15.00
Everton 81.00
Newcastle United 101.00
Tottenham Hotspur 126.00
Middlesbrough 201.00
Aston Villa 251.00
Bolton Wanderers 351.00
Manchester City 351.00
Birmingham City 501.00
Blackburn Rovers 751.00
Charlton Athletic 751.00
Fulham 1001.00
Portsmouth 1251.00
West Bromwich Albion 1501.00
Sunderland 2001.00
West Ham United 5001.00
Wigan Athletic 5001.00
http://www.oddschecker.com/oddschecker/mode/o/card/cc75x/odds/1069327x/sid/622926quote:Op maandag 6 juni 2005 22:45 schreef Doc het volgende:
[..]
cool, de 4e plek is nu wel veilig gesteld
wat zijn de odds op degradatie van EFC?
quote:Clubs still in talks over Arnesen
Chelsea and Tottenham will continue discussions over a compensation package for sporting director Frank Arnesen. The two clubs spent much of Monday discussing the amount of money Spurs required before considering the release of the Dane from his current contract.
Arnesen was suspended from his duties on Saturday amid Tottenham's claims of an alleged illegal approach by Chelsea.
A Premier League spokesman revealed they were still waiting for an official complaint from Spurs. Chelsea deny they are guilty of breaching FA Premier League rules. But a spokesperson at White Hart Lane said: "Frank was suspended on Saturday and the club is still weighing-up its options with regard to a formal complaint." Tottenham also revealed on Saturday that Arnesen had told them he wanted to leave to take up a similar post at Stamford Bridge.
Spurs coach Chris Hughton told BBC Five Live: "The fact that Frank has been with us for the year - it's been a good season with regards to the progress we've made - I'm as surprised as anybody else." The news about Arnesen came only three days after Chelsea and manager Jose Mourinho were fined for an illegal meeting with Arsenal defender Ashley Cole.
Chelsea do not dispute that a letter requesting permission to approach Arnesen was sent to Tottenham - and was addressed to chairman Daniel Levy. However, Spurs have revealed the letter to ask for permission to approach Arnesen was also copied to the Spurs supremo. "By definition, Frank was approached prior to the club having had any chance to refuse permission," said a statement on the club's website. But Chelsea feel that they have not breached the Premier League rules covering employees of a club outside of the playing staff.
The rule in question is U10, which governs that:
* No club shall directly or indirectly induce or intend to induce any employee of another club to terminate a contract of employment with that other club (whether or not by breach of that contract).
* No club shall directly or indirectly approach any such employee with a view to offering employment without the consent of that other club.
The Premier League commission's verdict on the Cole case said that the Blues could be deducted three points for the 2005/06 season - but only if it is a repeat offence of Rule K3 which concerns players.
Mourinho was found guilty of breaching Rule Q, which governs managers' conduct, and Cole Rule K5, which prevents a contracted player making an approach to a club, with a view to negotiating a contract without permission. It has been reported that the Blues believe negotiations with Spurs for Arnesen are still open - and that it may take £5m to secure the Dane's services. He was suspended by Spurs after apparently indicating that he wishes to make the move across London.
Former Football League chairman David Sheepshanks told BBC Radio Five Live it was not only vital that the rulebook was adhered to but also that clear guidelines involving the role of agents are made. "It is very difficult. The more wealthy the guys are at the top the more important it is that the rulebook is applied," said Ipswich chairman Sheepshanks. It really is very important we have strong rules on the way agents operate. At the end of the day it has to come from Fifa. "It is absolutely vital there is a clear rulebook and protocol set out for the behaviour of agents."
Die maakt juist op de belangrijke momenten de foutenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Inderdaad nu is hun zwakste punt direct 1 van hun sterkste punten.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
Echt jammer dat Manyoo Sar heeft gehaald, nu hebben ze toch meer kans op een goed seizoen. Ik denk trouwens dat Chelsea weer kampioen gaat worden.
Russische mafiaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Krijgt de FA direct een groep ingehuurde moordenaars op hun nek
Je bent nu ook van mening dat het een clown is?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik mis Arse-analquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:34 schreef Dos37 het volgende:
De eindstand word.
Manchester United
Chelsea
Liverpool
Tottenham Hotspur
everton
ik hoop dat ze degraderenquote:
Nee. Beste optie voor Arsenal zelfs.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent nu ook van mening dat het een clown is?
Grapjasquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee. Beste optie voor Arsenal zelfs.
wa bende toch een muppet ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:34 schreef Dos37 het volgende:
De eindstand word.
Manchester United
Chelsea
Liverpool
Tottenham Hotspur
everton
Een muppetquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wa bende toch een muppet ook![]()
Ik mis jouw geliefde Man City trouwens in dit rijtje....
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee. Beste optie voor Arsenal zelfs.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:34 schreef Dos37 het volgende:
De eindstand word.
Manchester United
Chelsea
Liverpool
Tottenham Hotspur
everton
En dan na Chelsea het minst aantal doelpunten tegenkrijgen in de CL.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:13 schreef Radegast het volgende:
Maar gelukkig heeft Manchester United nog steeds een brandhoutverdediging dus volgend jaar weer met lege handen aan het eind van het seizoen![]()
Agh ga heen joh zevert.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:54 schreef 9christensen het volgende:
[..]
man utd word de eerste paar jaar niet meer kampioen. roy keane kan het ook niet meer aan die ouwe
Liverpool gaat stuntenquote:
Ik vrees van niet ...quote:
je bedoeld voorronde CL? Ben blij zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Veel teveel onzin wedstrijden van te voren
Jens schiet mindere strafschoppen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lehman is gelijkwaardig en we zoeken een betere dan Lehman.
quote:'B'ham grijpt naast Bowyer door petitie fans'
16/6/2005 12:21
Birmingham City lijkt de komst van Lee Bowyer wel te kunnen vergeten. De club maakte een goede kans nadat het had gesproken met de middenvelder van Newcastle United maar een deel van de fans van Birmingham verpestte het.
Met een petitie maakten de Blues-supporters duidelijk dat zij niet zaten te wachten op probleemgeval Bowyer. En dat deed de 28-jarige speler besluiten af te zien van een transfer. 'Hij heeft ons verteld dat hij niet naar een club wil waar hij ongewenst is', legde de zwaar teleurgestelde clubeigenaar David Sullivan uit.
'Het ziet ernaar uit dat we naast een geweldige speler grijpen vanwege een zeer kleine minderheid van de fans. Ik ben er ziek van', aldus Sullivan. 'Engelse middenvelders van zijn klasse zijn dun gezaaid. Lee Bowyer had een fantastische speler voor ons kunnen zijn.'
Bowyer was voor Birmingham de ideale man om het gat op te vullen dat Robbie Savage met zijn vertrek naar Blackburn Rovers had achtergelaten. Maar Bowyers twijfelachtige reeks aan incidenten speelde hem parten.
Dit seizoen eiste Bowyer de aandacht op door tijdens een wedstrijd van Newcastle slaags te raken met ploeggenoot Kieron Dyer, waarvoor hij een boete van drie ton kreeg. In januari 2003 kreeg hij zes duels schorsing omdat hij op het gezicht van een tegenstander ging staan.
Die supporters doen hun zelf de das om tuurlijk is het een probleem kind maar voetballen dat kan ie wel. En daar gaat het in eerste instantie omquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
En de Birmingham-fans hebben via een petitie afgedwongen dat Lee Bowyer niet naar de club komt.
[..]
Wat stond erinquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:24 schreef Grimm het volgende:
Errr wrom zijn d'r postst van me gedelete :x
Hij is duur en hij is een eikel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die supporters doen hun zelf de das om tuurlijk is het een probleem kind maar voetballen dat kan ie wel. En daar gaat het in eerste instantie om
Heb ook al een andere gezien met Arsenal v Wigan als openingswedstrijdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:05 schreef Erasmusch het volgende:
Ben op meerdere sites deze opening day fixtures tegengekomen. Lijkt mij niet echt realistisch, maar hier is ie...
Arsenal V Bolton
Birmingham V Portsmouth
Charlton V Man City
Fulham V Blackburn
Everton V Liverpool
Man Utd V WBA
Newcastle V Aston Villa
Boro V Sunderland
West Ham V Tottenham
Wigan V Chelsea
Figo in onderhandeling met NUFC.
Kansloos en kansloosquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Verder hoop ik op Europees voetbal van Spurs en handhaving West Ham.
En dat weet ik niet,dat zal je morgen pas weten als het competitieschema bekend wordt gemaakt,kampioen spelen doen ze sowieso niet natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Liverpool meer kansen heeft![]()
Ik hoop toch dat ze in 2006 kampioen worden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat weet ik niet,dat zal je morgen pas weten als het competitieschema bekend wordt gemaakt,kampioen spelen doen ze sowieso niet natuurlijk
Zelfs met veel versterking zullen ze komend jaar niet kampioen worden,daarvoor hebben Chelsea,Arsenal en manyoo gewoon een te grote voorsprong op Poolquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ze in 2006 kampioen worden.
Mag wel eens gebeuren na 16 jaar.
Maar dan moet er wel een beetje versterking komen !
Dat heeft gebleken de laatste jaren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zelfs met veel versterking zullen ze komend jaar niet kampioen worden,daarvoor hebben Chelsea,Arsenal en manyoo gewoon een te grote voorsprong op Pool
Vooral in de CLquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zelfs met veel versterking zullen ze komend jaar niet kampioen worden,daarvoor hebben Chelsea,Arsenal en manyoo gewoon een te grote voorsprong op Pool
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies,gelukkig is de PL nog oude glorie
PL is ook een commercieel gedrocht. Waar is de tijd gebleven dat het nog de First Division was.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies,gelukkig is de PL nog oude glorie
Hapquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:26 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
PL is ook een commercieel gedrocht.
Man,dat hebben de meeste niet eens meegemaakt hierquote:Waar is de tijd gebleven dat het nog de First Division was.![]()
Morgen wordt bekend welke wedstrijden ik niet kan gaan kijkenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:35 schreef Dos37 het volgende:
morgen word het bekent kijken of ik nog een wedstrijdje kan meepakken van Man United
Wengerwannabequote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:11 schreef stevengerrard het volgende:
De wedstrijden van Liverpool
Liverpool's Premiership Fixtures 2005/06
August
Sat, Aug 13 Middlesbrough (A)
Sat, Aug 20 Sunderland (H)
Tue, Aug 23 Charlton Athletic (A)
Friday, Aug 26 CSKA Moscow Super Cup, Monaco
Sat, Aug 27 Arsenal (H)
September
Sat, Sep 10 Tottenham Hotspur (A)
Sat, Sep 17 Manchester United (H)
Sat, Sep 24 Birmingham City (A)
October
Sat, Oct 1 Chelsea (H)
Sat, Oct 15 Blackburn Rovers (H)
Sat, Oct 22 Fulham (A)
Tue/Wed, Oct 25/26 Carling Cup 3rd round
Sat, Oct 29 West Ham United (H)
November
Sat, Nov 5 Aston Villa (A)
Sat, Nov 19 Portsmouth (H)
Sat, Nov 26 Manchester City (A)
Tue/Wed, Nov 29/30 Carling Cup 4th round
December
Sat, Dec 3 Wigan Athletic (H)
Sat, Dec 10 Middlesbrough (H)
Sat, Dec 17 Sunderland (A)
Tue/Wed, Dec 20/21 Carling Cup 5th round
Mon, Dec 26 Newcastle United (H)
Wed, Dec 28 Everton (A)
Sat, Dec 31 West Bromwich Albion (H)
January 2006
Mon, Jan 2 Bolton Wanderers (A)
Sat, Jan 7 FA Cup 3rd round
Tue/Wed, Jan 10/11 Carling Cup Semi-Final 1st leg
Sat, Jan 14 Tottenham Hotspur (H)
Sat, Jan 21 Manchester United (A)
Tue/Wed, Jan 24/25 Carling Cup Semi-Final 2nd leg
Sat, Jan 28 FA Cup 4th round
Tue, Jan 31 Birmingham City (H)
February
Sat, Feb 4 Chelsea (A)
Sat, Feb 11 Wigan Athletic (A)
Sat, Feb 18 FA Cup 5th round
Sat, Feb 25 Manchester City (H)
Sun, Feb 26 Carling Cup Final in Cardiff
March
Sat, Mar 4 Charlton Athletic (H)
Sat, Mar 11 Arsenal (A)
Sat, Mar 18 Newcastle United (A)
Wed, Mar 22 FA Cup quarter-finals
Sat, Mar 25 Everton (H)
April
Sat, Apr 1 West Bromwich Albion (A)
Sat, Apr 8 Bolton Wanderers (H)
Sat, Apr 15 Blackburn Rovers (A)
Mon, Apr 17 Fulham (H)
Sat, Apr 22 West Ham United (A) Also FA Cup semi-final date
Sat, Apr 29 Aston Villa (H)
Sun, May 7 Portsmouth (A)
Sat, May 13 FA Cup Final
Okidokiquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:41 schreef stevengerrard het volgende:
Doc,
heb vanavond tentamen. Ben rond half 10 thuis.
Met natuurlijk als opmerking dat de exacte dagen (zaterdagen die zondagen worden en zo) en tijden (vroeg - laat) van een zooi wedstrijden nog zullen wisselenquote:
laatste keer dat de sperz van AFC hebben gewonnen kan ik me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:49 schreef Ludacriss het volgende:
29 oktober... Lets kick some gunners ASS!
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Saaie competitie volgend jaar, zonder Soton.
Als Chelsea de titel maar aan Arsenal laat, de rest kan me gestolen worden.
Ze hebben wel Park aangetrokken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat nou nee? Alsof jullie uberhaupt een kans maken
Zeker wel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
na 10 wedstrijden is ie wel stilquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zijn die doordeweekse dagen nu dan al bekendquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:33 schreef DutchGooner het volgende:
Kutprogramma,op voorhand kan ik niet gaan tegen Fulham,West Ham,manyoo en Pompey en daar gaat Liverpool nog bij komen,kut doordeweekse dagen
Gelukkig jullie dan weer wel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je bent al in dromenland zie ik.quote:
wees blij, dat betekent dat ie jullie nog als serieuze concurrent zietquote:Op maandag 27 juni 2005 14:46 schreef DutchGooner het volgende:
http://www.worldfootballers.com/news.php?id=6801
![]()
Had niet gehoeven hoor,des te harder gaat ie dan op zijn bek in Meiquote:Op maandag 27 juni 2005 14:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
wees blij, dat betekent dat ie jullie nog als serieuze concurrent ziet![]()
Die gek heeft altijd wat te miepen. Het is als een verwend kind dat klaagt dat-ie niet altijd voorgetrokken wordt (iets waar Wenger en RedNose ook wel een handje van hebben...)quote:Op maandag 27 juni 2005 14:46 schreef DutchGooner het volgende:
![]()
Charlton Europees?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:39 schreef SE7 het volgende:
Ik ben bang dat Chelsea weer afgetekend kampioen wordt. Man Utd als tweede, Arsenal als derde.
Charlton Athletic haalt nu wel Europees voetbal...
Als ik heel eerlijk ben, dan vrees ik ook het ergste. Afgezien van Bent nog weinig nieuwe aankopen.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:45 schreef Doc het volgende:
Ik zou 't ze gunnen - het is ongeveer de sympathiekste Londense club - maar ik denk dat het er niet in zit ...
Tot nu toe is 'zeur Alex' de grootste Lul van de voetballerij. Maar die Mourinho nadert met rasse schreden...quote:Op maandag 27 juni 2005 14:46 schreef DutchGooner het volgende:
![]()
Die Wenger van jullie staat overigens op een zeerstevige 3e plek hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 15:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tot nu toe is 'zeur Alex' de grootste Lul van de voetballerij. Maar die Mourinho nadert met rasse schreden...
Jij solliciteerd naar een banquote:Op maandag 27 juni 2005 16:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Die Wenger van jullie staat overigens op een zeerstevige 3e plek hoor
idd DG, die ban is zeer zeker te overwegenquote:
ach...de helft van de selectie van Arsenal zit dan toch wel in de bak...ik maag me geen zorgen om arsenal dit jaar.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juni 2005 16:52 schreef Grimm het volgende:
[..]
ach...de helft van de selectie van Arsenal zit dan toch wel in de bak...ik maag me geen zorgen om arsenal dit jaar.
Wat ben je toch ook een nerd he gadverdamme, dat ze jouw mod hebben gemaaktquote:Op maandag 27 juni 2005 16:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is idd ook geen reden toe,dat is toch boven jullie niveau
en ik geef er geen kut om wat jij van mij vind,"doorgewinterde United" supporterquote:Op maandag 27 juni 2005 17:44 schreef Grimm het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een nerd he gadverdamme, dat ze jouw mod hebben gemaakt
humoristisch dat zo'n arsenal "supporter"oftewel een glory supporter, steeds probeert op te boksen tegen Man.utd terwijl Arsenal nog niet eens in de schaduw staat van Man.utdquote:Op maandag 27 juni 2005 17:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en ik geef er geen kut om wat jij van mij vind,"doorgewinterde United" supporter![]()
Gelukkig ben jij begonnen toen ze nog in de eerste divisie speelde? Of was het nou '99quote:Op maandag 27 juni 2005 17:57 schreef Grimm het volgende:
[..]
humoristisch dat zo'n arsenal "supporter"oftewel een glory supporter, steeds probeert op te boksen tegen Man.utd terwijl Arsenal nog niet eens in de schaduw staat van Man.utd
Wahaha humoristisch mannetjequote:Op maandag 27 juni 2005 17:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij begonnen toen ze nog in de eerste divisie speelde? Of was het nou '99![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Park heeft tot op heden met Park en Van der Sar goed ingekocht.
dat doet park zo evenquote:
Ah,je ontkent het nietquote:
quote:
Zo is onze Arsene nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:52 schreef Doc het volgende:
[..]
The truth hurts, doesn't it?
Geef zelf toe - ook Wenger kan af en toe een zeikerd en jankmuil van de bovenste plank zijn!
Een kapstok hebben we niet meer nodig nu we die lange houten neus van jou kunnen gebruikenquote:
Ik ben geen jood Docquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Een kapstok hebben we niet meer nodig nu we die lange houten neus van jou kunnen gebruiken
neequote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:54 schreef Grimm het volgende:
heeft Arsenal volgend jaar maar 1 engelsman in 't team?
Maar je neus wel erg lang en van houtquote:
Sheva en Ruud in de spits is natuurlijk wel netjesquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Volgens diverse Italiaanse Media is RvN al mondeling rond met Milan, zou ie mogen gaan voor een bedrag tussen 10 en 12 miljoen pond en is z'n agent momenteel in Milaan om de zaken verder af te handelen.
Die gaat door de mand vallen in de Serie A, mocht het waar zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Volgens diverse Italiaanse Media is RvN al mondeling rond met Milan, zou ie mogen gaan voor een bedrag tussen 10 en 12 miljoen pond en is z'n agent momenteel in Milaan om de zaken verder af te handelen.
Nee hoor. Voor in de PL is Ruud het type spits wat je daar nodig hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ach jij zei waarschijnlijk het zelfde toen hij naar MU ging
Daar heb ik mijn twijfels bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die gaat door de mand vallen in de Serie A, mocht het waar zijn![]()
Nee, in de PL laten ze je er zo doorheen lopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:59 schreef Radegast het volgende:
In Italie wordt hij gesloopt.
Mooi,komen er ook nog knaken naar ons de FCquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef Elegantly Wasted het volgende:
ik zou er niet heel erg rouwig om zijn. Hij word er niet duurder op. 12 miljoen pond is best wat geld. Alleen dan zou er nog wel een echte diepe spits bij moeten komenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat het verdedigen in de EPL op hetzelfde niveau is als in Italie?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee, in de PL laten ze je er zo doorheen lopen.
Milan heeft Pipo toch nog steeds? Waarom zou je dan nog een intikker halen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cambell is er vaker niet dan wel dus als Cole vertrekt zal er waarschijnlijk vaker geen Engelsman in staan dan dat er wel een in staat
Nog niet, bij Soton blijft hij denk ik niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:12 schreef Sheva het volgende:
is nou al bekend waar peter crouch gaat spelen of blijft ie gewoon bij southampton?
Pipo is doorgaans 2 keer zo vaak geblesseerd als RvN afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:22 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Milan heeft Pipo toch nog steeds? Waarom zou je dan nog een intikker halen?
Lijkt me onzin dit verhaal....
Als 3e keeper dan. En als Walker weer terug is misschien wel 4e. Dus dat 2jarig contract zit er niet in voor mquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
Ed de Goeij naar West Ham zou leuk zijn.
Zou ik ook mooi vindenquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
Ed de Goeij naar West Ham zou leuk zijn.
de heldquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:43 schreef numero_uno het volgende:
Jeuzes voetbalt De Goey nou nog steeds
Ik vind alleen dat de bovenkant van de shirts dezelfde kleur moet hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:25 schreef Public_NME het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe thuisshirt, erg mooi! Alleen jammer dat de nieuwe sponsor er zo groot op staat. Het thuisshirt van de keeper is wel erg lelijk...
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Genot om naar te kijken altijd.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:01 schreef Siemerink het volgende:
Wat gaat de NOS eigenlijk doen met de premier league? alleen een promo blokje voor de Nederlanders of een échte objectie verslaggeving?
En heeft de BBC nog de rechten voor samenvattingen in MotD (+2)?
Ja United mag direct goed aan de bak tegen de nummer 4 van vorig jaarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:59 schreef Terreros85 het volgende:
ik las op www.soccerbase.com dit programma voor de 1e speeldag:
zaterdag 13 augustus:
Aston Villa vs Bolton
Everton vs Man Utd
Fulham vs Birmingham
Man City vs West Brom
Middlesbro vs Liverpool
Portsmouth vs Tottenham
Sunderland vs Charlton
West Ham vs Blackburn
zondag 14 augustus:
Arsenal vs Newcastle
Wigan vs Chelsea
paar leuke wedstrijden![]()
Moet je wel ff de url geven.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:46 schreef stevengerrard het volgende:
Nou zjoertje dan doe je gezellig mee...Hoe meer zielen hoe meer vreugd en dus te grotere competitie
Hij heeft gezegt dat Wenger zijn favourite manager is, dus who knowsquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:32 schreef zjroentje het volgende:
Hij wil zelf toch naar Chelsea?
ik doe ook wel even meequote:Op maandag 1 augustus 2005 11:52 schreef stevengerrard het volgende:
Sorry my bad![]()
http://fantasy.premierleague.com/
ok.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:30 schreef stevengerrard het volgende:
Top en vergeet dan niet op League te drukken en dan de code bij Join a private league in te toetsen
die hebben 'm niet nodigquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:44 schreef Dos37 het volgende:
Owen komt denk ik zeker terug in het premier league. Hopelijk niet bij MUFC
hopelijk gaat het door.quote:Newcastle may make move for Owen
Michael Owen
Man Utd in pole position for Owen
Newcastle are emerging as dark horses to sign Michael Owen if he makes his expected Premiership return after being frozen out at Real Madrid.
Graeme Souness has admitted the 25-year-old England striker is a player he would like to bring to Tyneside.
Manchester United have been touted as favourites to land Owen, but BBC Sport understands they have not made a move.
Arsenal and Liverpool have ruled out a deal, leaving Newcastle as the only club who want Owen and could pay £11m.
Souness wants to sign four more players and a new striker is his number one priority.
The Magpies have been linked with Fenerbahce's Nicolas Anelka and Middlesbrough's Mark Viduka, as well as Owen.
Boro chief insists Viduka staying
Souness had been keen to land Anelka but he said: "They are all top strikers and the facts speak for themselves.
"They are 20-goals-a-season strikers and they are the types of players we need to be attracting to this club."
Souness needs to sign two forwards, a left-winger, and a left-footed defender
From Copy
Have your say on 606
Souness has signed midfield duo Scott Parker and Emre during the summer transfer window but is no closer to finding a striker following the departures of Patrick Kluivert and Craig Bellamy.
"We are obviously in need of firepower and if we were to get that type of player in we would have a very good squad," he added.
"We need four more new players and ideally we would have had them in by now but certainly we need to do it sooner rather than later."
Turkish club Fenerbahce have already turned down a Newcastle offer for Anelka, while Owen is reported to want a move to a Champions League club - if he decides to leave Real Madrid.
And Souness has denied he is lining up a swap deal for Viduka, with Nicky Butt going the other way.
"Mark is a player I much admire but I have never spoken to Middlesbrough boss Steve McClaren about him," he said.
Ja of niet. Dat lijkt me niet goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:56 schreef Public_NME het volgende:
Gaat lekker met de familie Barton...![]()
![]()
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/merseyside/4736955.stm
idd.. die zal niet veel potten breken daar..... eerder bottenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
http://www.evertonfc.com/news/index.php?page_id=7136
Whahahahahahaha
quote:Schelden in Premiership is vanaf nu direct rood
10/8/2005 17:29
De Premier League is het gescheld op de Engelse velden zat. Spelers die dit seizoen schelden op de arbitrage zullen direct rood krijgen.
'Elke speler die een confrontatie veroorzaakt met een wedstrijd-official en daarbij aanstootgevend, beledigend of bedreigend taalgebruik hanteert, zal van het veld worden gestuurd', waarschuwt Keith Hackett, de baas van het Engelse scheidsrechterskorps.
De bal is gaan rollen na tal van incidenten in het afgelopen seizoen met als dieptepunt het voorval met Wayne Rooney en Graham Poll. Overduidelijk was op televisiebeelden te zien dat de aanvaller van Manchester United in het duel met Arsenal de arbiter in een tijdsbestek van zestig seconden tien keer uitschold. Rooney ontsnapte aan een straf, al stuurde Man U hem wel op een cursus om zijn heetgebakerde gedrag te kunnen temperen.
'Dit gaat om spelers die naar zichzelf moeten kijken', aldus Hackett. 'Het laatste wat we willen is dat we met negen tegen zeven gaan spelen.' En scheidsrechter Poll: 'We proberen een positief imago te scheppen en slecht taalgebruik past daar niet bij.'
Tevens willen de officials af van de trend dat bij elk fluitsignaal hordes spelers zich komen beklagen bij de scheidsrechter. Oud-bondscoach Bobby Robson wijst naar het professionele rugby, waar spelers zonder morren de beslissingen van de arbitrage accepteren. 'Dat moeten we in ons spel zien te krijgen.'
Baas Hackett wijst naar de voorbeeldfunctie van de profvoetballers. 'Er is geen twijfel over mogelijk dat wat je zaterdagmiddag ziet gebeuren, je zondagochtend terugziet.'
Belachelijk natuurlijk. Scheidsrechters nemen in mijn ogen vaker verkeerde beslissingen dan juiste, vooral met betrekkking tot buitenspel. Een goal wordt ook veel te vaak onterecht afgekeurd.quote:
hahahquote:
Erg overmoedig IMHO.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:58 schreef stevengerrard het volgende:
Misschien maar ik denk dat ze nu een veel sterker team hebben dan vorig seizoen.. Ze hebben op meerdere posities dubbele mensen voor als er iemand geblesseerd raakt...Daarbij komt dat ze met Crouch en Moro meer punten gaan pakken bij uit wedstrijden dus ik verwacht dat ze daadwerkelijk mee kunnen voor plek 2 of 3
Chelsea is gewoon nog de beste maar ik denk dat Arsenal en Scum te pakken zijn dit jaar
Dat lijkt mij ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:04 schreef Gunner het volgende:
Liverpool zal tevreden moeten zijn met weer een vierde plaats.
in my humble opinion.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:40 schreef stevengerrard het volgende:
ok wat betekend IMHO?? In mijn en verder kwam ik niet
Gelijkwaardig?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:40 schreef stevengerrard het volgende:
ok wat betekend IMHO?? In mijn en verder kwam ik niet
Misschien is het ook wel te overmoedig maar ik denk toch zeker dat LFC gelijkwaardig is aan Arsenal en Scum dit jaar.
Jijquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:27 schreef stevengerrard het volgende:
oh ja sorry dit is natuurlijk teveel eer voor Arsenal ...Arsenal is nog niet zover als LFC![]()
Maar we zullen zien wie er terug komt op zijn woorden in Mei
Omdat Cisse er altijd wel een paar inschopt tegen laag geklasseerde teamsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:05 schreef DutchGooner het volgende:
Je mag zeggen wat je wilt maar waarom zou Liverpool nu opeens wel voor het kampioenschap kunnen meedoen?
Je bent fan of niet. Mido 2e, Pires 3e.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:31 schreef Ludacriss het volgende:
Phillips? Dat is weer een beetje overdreven, denk dat het Drogba of Rooney gaat worden.
ik denk t welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:55 schreef Dos37 het volgende:
Fullham degraderen. Dat denk ik niet eigenlijk ze zijn niet meer zo heel erg sterk maar degraderen doen ze niet.
Ja maar dat iedereen opeens Liverpool hoger inschat dan Arsenal omdat ze met een beetje mazzel de CL winnen (ja sorry, maar met een beetje geluk en een goeie loting sta je zo in de finale) snap ik dan weer niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:11 schreef stevengerrard het volgende:
dat ben ik met je eens dat elke club voor het Kampionschap moet gaan maar daarbij moet je wel realistisch kunnen zijn en voor LFC is de titel dit jaar nog te ver weg
Ik denk dat Reyes en zeker Van persie dit seizoen (nog) beter gaan spelen. Henry is idd belangrijk. Voor de rest ben ik het niet met je eens, maar dat verbaast je waarschijnlijk nietsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:49 schreef stevengerrard het volgende:
Daarom denk ik dat over het algemeen gezien Lfc het beter voor mekaar heeft dan Arsenal en daarom weleens hoger kan eindigen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:04 schreef DIGGER het volgende:
als RvN z'n been breekt, is m'n seizoen al geslaagd.
Als Demento stikt in een kauwgompie ook trouwens.
Spreek voor jezelf, Oranje mag wat mij betreft neerstorten op Zanderijquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee , we hebben Ruud nog nodig in Oranje.
Ik heb het eerlijk gezegt ook niet zo positief met Oranjequote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, Oranje mag wat mij betreft neerstorten op Zanderij
Hij is pas geslaagd met een kampioenschap en/of FACquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:04 schreef DIGGER het volgende:
als RvN z'n been breekt, is m'n seizoen al geslaagd.
Mwah,het went toch al aardig voor jullie de laatste jaren is het niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:28 schreef maniack28 het volgende:
Achter Arsenal eindigenDat nooit.... zeker niet dit seizoen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |