Jijquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:27 schreef stevengerrard het volgende:
oh ja sorry dit is natuurlijk teveel eer voor Arsenal ...Arsenal is nog niet zover als LFC![]()
Maar we zullen zien wie er terug komt op zijn woorden in Mei
Omdat Cisse er altijd wel een paar inschopt tegen laag geklasseerde teamsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:05 schreef DutchGooner het volgende:
Je mag zeggen wat je wilt maar waarom zou Liverpool nu opeens wel voor het kampioenschap kunnen meedoen?
Je bent fan of niet. Mido 2e, Pires 3e.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:31 schreef Ludacriss het volgende:
Phillips? Dat is weer een beetje overdreven, denk dat het Drogba of Rooney gaat worden.
ik denk t welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:55 schreef Dos37 het volgende:
Fullham degraderen. Dat denk ik niet eigenlijk ze zijn niet meer zo heel erg sterk maar degraderen doen ze niet.
Ja maar dat iedereen opeens Liverpool hoger inschat dan Arsenal omdat ze met een beetje mazzel de CL winnen (ja sorry, maar met een beetje geluk en een goeie loting sta je zo in de finale) snap ik dan weer niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:11 schreef stevengerrard het volgende:
dat ben ik met je eens dat elke club voor het Kampionschap moet gaan maar daarbij moet je wel realistisch kunnen zijn en voor LFC is de titel dit jaar nog te ver weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |