humoristisch dat zo'n arsenal "supporter"oftewel een glory supporter, steeds probeert op te boksen tegen Man.utd terwijl Arsenal nog niet eens in de schaduw staat van Man.utdquote:Op maandag 27 juni 2005 17:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en ik geef er geen kut om wat jij van mij vind,"doorgewinterde United" supporter![]()
Gelukkig ben jij begonnen toen ze nog in de eerste divisie speelde? Of was het nou '99quote:Op maandag 27 juni 2005 17:57 schreef Grimm het volgende:
[..]
humoristisch dat zo'n arsenal "supporter"oftewel een glory supporter, steeds probeert op te boksen tegen Man.utd terwijl Arsenal nog niet eens in de schaduw staat van Man.utd
Wahaha humoristisch mannetjequote:Op maandag 27 juni 2005 17:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij begonnen toen ze nog in de eerste divisie speelde? Of was het nou '99![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Park heeft tot op heden met Park en Van der Sar goed ingekocht.
dat doet park zo evenquote:
Ah,je ontkent het nietquote:
quote:
Zo is onze Arsene nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:52 schreef Doc het volgende:
[..]
The truth hurts, doesn't it?
Geef zelf toe - ook Wenger kan af en toe een zeikerd en jankmuil van de bovenste plank zijn!
Een kapstok hebben we niet meer nodig nu we die lange houten neus van jou kunnen gebruikenquote:
Ik ben geen jood Docquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Een kapstok hebben we niet meer nodig nu we die lange houten neus van jou kunnen gebruiken
neequote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:54 schreef Grimm het volgende:
heeft Arsenal volgend jaar maar 1 engelsman in 't team?
Maar je neus wel erg lang en van houtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |