Had niet gehoeven hoor,des te harder gaat ie dan op zijn bek in Meiquote:Op maandag 27 juni 2005 14:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
wees blij, dat betekent dat ie jullie nog als serieuze concurrent ziet![]()
Die gek heeft altijd wat te miepen. Het is als een verwend kind dat klaagt dat-ie niet altijd voorgetrokken wordt (iets waar Wenger en RedNose ook wel een handje van hebben...)quote:Op maandag 27 juni 2005 14:46 schreef DutchGooner het volgende:
http://www.worldfootballers.com/news.php?id=6801
![]()
Charlton Europees?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:39 schreef SE7 het volgende:
Ik ben bang dat Chelsea weer afgetekend kampioen wordt. Man Utd als tweede, Arsenal als derde.
Charlton Athletic haalt nu wel Europees voetbal...
Als ik heel eerlijk ben, dan vrees ik ook het ergste. Afgezien van Bent nog weinig nieuwe aankopen.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:45 schreef Doc het volgende:
Ik zou 't ze gunnen - het is ongeveer de sympathiekste Londense club - maar ik denk dat het er niet in zit ...
Tot nu toe is 'zeur Alex' de grootste Lul van de voetballerij. Maar die Mourinho nadert met rasse schreden...quote:Op maandag 27 juni 2005 14:46 schreef DutchGooner het volgende:
http://www.worldfootballers.com/news.php?id=6801
![]()
Die Wenger van jullie staat overigens op een zeerstevige 3e plek hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 15:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tot nu toe is 'zeur Alex' de grootste Lul van de voetballerij. Maar die Mourinho nadert met rasse schreden...
Jij solliciteerd naar een banquote:Op maandag 27 juni 2005 16:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Die Wenger van jullie staat overigens op een zeerstevige 3e plek hoor
idd DG, die ban is zeer zeker te overwegenquote:
ach...de helft van de selectie van Arsenal zit dan toch wel in de bak...ik maag me geen zorgen om arsenal dit jaar.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat nou nee? Alsof jullie uberhaupt een kans maken
quote:Op maandag 27 juni 2005 16:52 schreef Grimm het volgende:
[..]
ach...de helft van de selectie van Arsenal zit dan toch wel in de bak...ik maag me geen zorgen om arsenal dit jaar.
Wat ben je toch ook een nerd he gadverdamme, dat ze jouw mod hebben gemaaktquote:Op maandag 27 juni 2005 16:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is idd ook geen reden toe,dat is toch boven jullie niveau
en ik geef er geen kut om wat jij van mij vind,"doorgewinterde United" supporterquote:Op maandag 27 juni 2005 17:44 schreef Grimm het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een nerd he gadverdamme, dat ze jouw mod hebben gemaakt
humoristisch dat zo'n arsenal "supporter"oftewel een glory supporter, steeds probeert op te boksen tegen Man.utd terwijl Arsenal nog niet eens in de schaduw staat van Man.utdquote:Op maandag 27 juni 2005 17:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en ik geef er geen kut om wat jij van mij vind,"doorgewinterde United" supporter![]()
Gelukkig ben jij begonnen toen ze nog in de eerste divisie speelde? Of was het nou '99quote:Op maandag 27 juni 2005 17:57 schreef Grimm het volgende:
[..]
humoristisch dat zo'n arsenal "supporter"oftewel een glory supporter, steeds probeert op te boksen tegen Man.utd terwijl Arsenal nog niet eens in de schaduw staat van Man.utd
Wahaha humoristisch mannetjequote:Op maandag 27 juni 2005 17:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij begonnen toen ze nog in de eerste divisie speelde? Of was het nou '99![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Park heeft tot op heden met Park en Van der Sar goed ingekocht.
dat doet park zo evenquote:
Ah,je ontkent het nietquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |