Een muppetquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wa bende toch een muppet ook![]()
Ik mis jouw geliefde Man City trouwens in dit rijtje....
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee. Beste optie voor Arsenal zelfs.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:34 schreef Dos37 het volgende:
De eindstand word.
Manchester United
Chelsea
Liverpool
Tottenham Hotspur
everton
En dan na Chelsea het minst aantal doelpunten tegenkrijgen in de CL.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:13 schreef Radegast het volgende:
Maar gelukkig heeft Manchester United nog steeds een brandhoutverdediging dus volgend jaar weer met lege handen aan het eind van het seizoen![]()
Agh ga heen joh zevert.quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:54 schreef 9christensen het volgende:
[..]
man utd word de eerste paar jaar niet meer kampioen. roy keane kan het ook niet meer aan die ouwe
Liverpool gaat stuntenquote:
Ik vrees van niet ...quote:
je bedoeld voorronde CL? Ben blij zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Veel teveel onzin wedstrijden van te voren
Jens schiet mindere strafschoppen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lehman is gelijkwaardig en we zoeken een betere dan Lehman.
quote:'B'ham grijpt naast Bowyer door petitie fans'
16/6/2005 12:21
Birmingham City lijkt de komst van Lee Bowyer wel te kunnen vergeten. De club maakte een goede kans nadat het had gesproken met de middenvelder van Newcastle United maar een deel van de fans van Birmingham verpestte het.
Met een petitie maakten de Blues-supporters duidelijk dat zij niet zaten te wachten op probleemgeval Bowyer. En dat deed de 28-jarige speler besluiten af te zien van een transfer. 'Hij heeft ons verteld dat hij niet naar een club wil waar hij ongewenst is', legde de zwaar teleurgestelde clubeigenaar David Sullivan uit.
'Het ziet ernaar uit dat we naast een geweldige speler grijpen vanwege een zeer kleine minderheid van de fans. Ik ben er ziek van', aldus Sullivan. 'Engelse middenvelders van zijn klasse zijn dun gezaaid. Lee Bowyer had een fantastische speler voor ons kunnen zijn.'
Bowyer was voor Birmingham de ideale man om het gat op te vullen dat Robbie Savage met zijn vertrek naar Blackburn Rovers had achtergelaten. Maar Bowyers twijfelachtige reeks aan incidenten speelde hem parten.
Dit seizoen eiste Bowyer de aandacht op door tijdens een wedstrijd van Newcastle slaags te raken met ploeggenoot Kieron Dyer, waarvoor hij een boete van drie ton kreeg. In januari 2003 kreeg hij zes duels schorsing omdat hij op het gezicht van een tegenstander ging staan.
Die supporters doen hun zelf de das om tuurlijk is het een probleem kind maar voetballen dat kan ie wel. En daar gaat het in eerste instantie omquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
En de Birmingham-fans hebben via een petitie afgedwongen dat Lee Bowyer niet naar de club komt.
[..]
Wat stond erinquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:24 schreef Grimm het volgende:
Errr wrom zijn d'r postst van me gedelete :x
Hij is duur en hij is een eikel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die supporters doen hun zelf de das om tuurlijk is het een probleem kind maar voetballen dat kan ie wel. En daar gaat het in eerste instantie om
Heb ook al een andere gezien met Arsenal v Wigan als openingswedstrijdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:05 schreef Erasmusch het volgende:
Ben op meerdere sites deze opening day fixtures tegengekomen. Lijkt mij niet echt realistisch, maar hier is ie...
Arsenal V Bolton
Birmingham V Portsmouth
Charlton V Man City
Fulham V Blackburn
Everton V Liverpool
Man Utd V WBA
Newcastle V Aston Villa
Boro V Sunderland
West Ham V Tottenham
Wigan V Chelsea
Figo in onderhandeling met NUFC.
Kansloos en kansloosquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Verder hoop ik op Europees voetbal van Spurs en handhaving West Ham.
En dat weet ik niet,dat zal je morgen pas weten als het competitieschema bekend wordt gemaakt,kampioen spelen doen ze sowieso niet natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Liverpool meer kansen heeft![]()
Ik hoop toch dat ze in 2006 kampioen worden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat weet ik niet,dat zal je morgen pas weten als het competitieschema bekend wordt gemaakt,kampioen spelen doen ze sowieso niet natuurlijk
Zelfs met veel versterking zullen ze komend jaar niet kampioen worden,daarvoor hebben Chelsea,Arsenal en manyoo gewoon een te grote voorsprong op Poolquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ze in 2006 kampioen worden.
Mag wel eens gebeuren na 16 jaar.
Maar dan moet er wel een beetje versterking komen !
Dat heeft gebleken de laatste jaren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zelfs met veel versterking zullen ze komend jaar niet kampioen worden,daarvoor hebben Chelsea,Arsenal en manyoo gewoon een te grote voorsprong op Pool
Vooral in de CLquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zelfs met veel versterking zullen ze komend jaar niet kampioen worden,daarvoor hebben Chelsea,Arsenal en manyoo gewoon een te grote voorsprong op Pool
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies,gelukkig is de PL nog oude glorie
PL is ook een commercieel gedrocht. Waar is de tijd gebleven dat het nog de First Division was.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies,gelukkig is de PL nog oude glorie
Hapquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:26 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
PL is ook een commercieel gedrocht.
Man,dat hebben de meeste niet eens meegemaakt hierquote:Waar is de tijd gebleven dat het nog de First Division was.![]()
Morgen wordt bekend welke wedstrijden ik niet kan gaan kijkenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:35 schreef Dos37 het volgende:
morgen word het bekent kijken of ik nog een wedstrijdje kan meepakken van Man United
Wengerwannabequote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:11 schreef stevengerrard het volgende:
De wedstrijden van Liverpool
Liverpool's Premiership Fixtures 2005/06
August
Sat, Aug 13 Middlesbrough (A)
Sat, Aug 20 Sunderland (H)
Tue, Aug 23 Charlton Athletic (A)
Friday, Aug 26 CSKA Moscow Super Cup, Monaco
Sat, Aug 27 Arsenal (H)
September
Sat, Sep 10 Tottenham Hotspur (A)