Zo is onze Arsene nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:52 schreef Doc het volgende:
[..]
The truth hurts, doesn't it?
Geef zelf toe - ook Wenger kan af en toe een zeikerd en jankmuil van de bovenste plank zijn!
Een kapstok hebben we niet meer nodig nu we die lange houten neus van jou kunnen gebruikenquote:
Ik ben geen jood Docquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Een kapstok hebben we niet meer nodig nu we die lange houten neus van jou kunnen gebruiken
neequote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:54 schreef Grimm het volgende:
heeft Arsenal volgend jaar maar 1 engelsman in 't team?
Maar je neus wel erg lang en van houtquote:
Sheva en Ruud in de spits is natuurlijk wel netjesquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Volgens diverse Italiaanse Media is RvN al mondeling rond met Milan, zou ie mogen gaan voor een bedrag tussen 10 en 12 miljoen pond en is z'n agent momenteel in Milaan om de zaken verder af te handelen.
Die gaat door de mand vallen in de Serie A, mocht het waar zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Volgens diverse Italiaanse Media is RvN al mondeling rond met Milan, zou ie mogen gaan voor een bedrag tussen 10 en 12 miljoen pond en is z'n agent momenteel in Milaan om de zaken verder af te handelen.
Nee hoor. Voor in de PL is Ruud het type spits wat je daar nodig hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ach jij zei waarschijnlijk het zelfde toen hij naar MU ging
Daar heb ik mijn twijfels bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die gaat door de mand vallen in de Serie A, mocht het waar zijn![]()
Nee, in de PL laten ze je er zo doorheen lopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:59 schreef Radegast het volgende:
In Italie wordt hij gesloopt.
Mooi,komen er ook nog knaken naar ons de FCquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef Elegantly Wasted het volgende:
ik zou er niet heel erg rouwig om zijn. Hij word er niet duurder op. 12 miljoen pond is best wat geld. Alleen dan zou er nog wel een echte diepe spits bij moeten komenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat het verdedigen in de EPL op hetzelfde niveau is als in Italie?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee, in de PL laten ze je er zo doorheen lopen.
Milan heeft Pipo toch nog steeds? Waarom zou je dan nog een intikker halen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cambell is er vaker niet dan wel dus als Cole vertrekt zal er waarschijnlijk vaker geen Engelsman in staan dan dat er wel een in staat
Nog niet, bij Soton blijft hij denk ik niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:12 schreef Sheva het volgende:
is nou al bekend waar peter crouch gaat spelen of blijft ie gewoon bij southampton?
Pipo is doorgaans 2 keer zo vaak geblesseerd als RvN afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:22 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Milan heeft Pipo toch nog steeds? Waarom zou je dan nog een intikker halen?
Lijkt me onzin dit verhaal....
Als 3e keeper dan. En als Walker weer terug is misschien wel 4e. Dus dat 2jarig contract zit er niet in voor mquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
Ed de Goeij naar West Ham zou leuk zijn.
Zou ik ook mooi vindenquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
Ed de Goeij naar West Ham zou leuk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |